Sattuisko jollakin olemaan tietoa mistä/keneltä kannattais kysellä autolle talvisäilytyspaikkaa?
Lapuan Sanomiin saaminen vaatii tieten konttorilla käyntiä? hinta? Entäs lapuan linkki, onko siinä mitään ilmotuspalstaa?
Autolle talvisäilytyspaikka?
13
1886
Vastaukset
- cadillac eldoraado
on senverta hieno tuo nimimerkkisi että paikka löytyy varmasti...
Lada Samaraako haluat säilytellä ? Se varmaan kulkineesi merkki ja malli.
Tai saattaa olla sittenkin, hankaluuksia löytää talli. Jos vaikka sen ruosteet ja ryssä-kulkuneuvon haju, tarttuisi muihin tallissa säilytyksessä oleviin ( arvoautoihin ). Cadillac, Rolls Royce ym...- ss nova
sulla on varmaan mopoauto kun et anna selvää vastausta
- RipuliReijo
Okei mä en kauheesti sun tekstistä ymmärtänyt mitään, mutta mä koitan vastata. Lainausmerkeissä se mitä oot kirjottanut ja sen alla mun vastaus.
"on senverta hieno tuo nimimerkkisi että paikka löytyy varmasti... "
- Onko "cadillac eldoraado" sitten kaikkien nimimerkkien äiti, että kun sillä nimellä kirjottaa niin kyllä saakeli on tallia tarjolla?
"Lada Samaraako haluat säilytellä ? Se varmaan kulkineesi merkki ja malli."
- Mä en ymmärrä miten tää koskettaa sua niin paljon kun et oo edes tallia mulle tarjonnu?
"Tai saattaa olla sittenkin, hankaluuksia löytää talli. Jos vaikka sen ruosteet ja ******-kulkuneuvon haju, tarttuisi muihin tallissa säilytyksessä oleviin ( arvoautoihin ). Cadillac, Rolls Royce ym..."
- Tästä mä en tajua yhtään mitään, mutta sen verta, että Cadillac Eldorado ei oo arvoauto. - RipuliReijo
ss nova kirjoitti:
sulla on varmaan mopoauto kun et anna selvää vastausta
SS Nova:
Mä en nyt vaan käsitä, että minkä takia mun pitää alkaa huutelemaan täällä autostani mitä aion vain talvisäilyttää ja tehdä siihen pientä fiksausta talven aikana? Sanotaan nyt niin, että auto on niin matala, että sillä ei talvella ajeta. - edelleen ss nova
RipuliReijo kirjoitti:
Okei mä en kauheesti sun tekstistä ymmärtänyt mitään, mutta mä koitan vastata. Lainausmerkeissä se mitä oot kirjottanut ja sen alla mun vastaus.
"on senverta hieno tuo nimimerkkisi että paikka löytyy varmasti... "
- Onko "cadillac eldoraado" sitten kaikkien nimimerkkien äiti, että kun sillä nimellä kirjottaa niin kyllä saakeli on tallia tarjolla?
"Lada Samaraako haluat säilytellä ? Se varmaan kulkineesi merkki ja malli."
- Mä en ymmärrä miten tää koskettaa sua niin paljon kun et oo edes tallia mulle tarjonnu?
"Tai saattaa olla sittenkin, hankaluuksia löytää talli. Jos vaikka sen ruosteet ja ******-kulkuneuvon haju, tarttuisi muihin tallissa säilytyksessä oleviin ( arvoautoihin ). Cadillac, Rolls Royce ym..."
- Tästä mä en tajua yhtään mitään, mutta sen verta, että Cadillac Eldorado ei oo arvoauto.en miäkään ymmärtäyt tämän cadilkin kirjoitusta mut asiaan latosaaren tykönä se syväoja sillä ainakin on lämmintä hallitilaa en tiedä onko vapaata tilaa.käyppä ajelemassa tuolla honkimetsän alueella siellä ainakin näin jonkun hallin pihas mainoksen vuokrattavista tiloista.
- alkka täyttyä
edelleen ss nova kirjoitti:
en miäkään ymmärtäyt tämän cadilkin kirjoitusta mut asiaan latosaaren tykönä se syväoja sillä ainakin on lämmintä hallitilaa en tiedä onko vapaata tilaa.käyppä ajelemassa tuolla honkimetsän alueella siellä ainakin näin jonkun hallin pihas mainoksen vuokrattavista tiloista.
Autolle löytyy varmasti tilaa Novapark alueelta. Kysy elinkeinojohtaja voi näyttää paikan.
- Onkohan tilaa
Talvisäilytyspaikka saattaa löytyäTöyrätieltä isä/poika liikkeestä nimeltä Lapuan Autovälitys/Säästömarket, Töyrätie 3
- 2+16
tehkää perkeleen perseaukiset oma halli.ni ei tavi kitaata.
- 16-2
Oho isoherneinen puhkuu palkeitaan , onkohan tehnyt itselleen omillavaroillaan tallin,veikkaan jos tehnyt on niin pankkilainalla osuiko kohilleen
- 17+20
kuule on tehty ja maksetukin jo moneen kertaan :) tyhyjästä mäkin alootin ;)
- sisäpiiriläinen
Lapuan kaupungin omistuksessa oleva Emäntäkoulun navetta on tyhjillään, mitä nyt kaupungin virkamiehet ja työntekijät sielä veneitään ilmaiseksi säilyttävät.
Kysy Lapuan kaupungin kiinteistöpääliköltä mahdollisuutta saada autosi suojaan talveksi.- weouffhasdlu
aivan! sisärenghaalla pääsöö piremmälle .
- illu
Aloite: Emäntäkoulun säilytyspaikasta peritään korvaus neliöiden mukaan kaikilta säilytyspaikkaa käyttäviltä piste !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803