Mitä ootte mieltä pääsevätkö tullissa millään opeilla jäljillesi, jos tilaat poste restanteen.
Tullista juttua.
7
136
Vastaukset
- unohda koko juttu
kyllä
- -Jaska82.
Terve blade82!
- Blade.
Ei oo tuttu. Sanooko sulle proviron ja anavar mitään. Onko sitä suomessa liikaa jollain.
- joopajaa
Miten ne muka sun jäljilles pääsee.. Senkun haet postista paketin,ei kai ne postiin jää pakettia vahtimaan... Riippuu tietysti vähän siitä mitä paketti sisältää ja kuinka paljon.
- Blade.
Sitä mieltä minäkin olen.. SInnehän kuitataan henkilötunnuksen loppuosa kun käydään paketti noutamassa. Mut eikait ne sitä pakettia enään postiin asti päästäisikään jos se tulliin juuttuu.
- mollikuin
Nii jos sielä on paljon jotain kiellettyä tavaraa,(ja ne haluaa saada tilaajan kiinni) ne voi päästää sen paketin postiin ja vahtia sitä ja napata sut ku meet sen hakemaan...
- Blade.
Joo varmaan kun viikonkin siellä venaa millon kaveri mahtaa saapua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921766- 851252
- 1101123
- 71954
- 105901
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663