Mitä ootte mieltä pääsevätkö tullissa millään opeilla jäljillesi, jos tilaat poste restanteen.
Tullista juttua.
7
138
Vastaukset
- unohda koko juttu
kyllä
- -Jaska82.
Terve blade82!
- Blade.
Ei oo tuttu. Sanooko sulle proviron ja anavar mitään. Onko sitä suomessa liikaa jollain.
- joopajaa
Miten ne muka sun jäljilles pääsee.. Senkun haet postista paketin,ei kai ne postiin jää pakettia vahtimaan... Riippuu tietysti vähän siitä mitä paketti sisältää ja kuinka paljon.
- Blade.
Sitä mieltä minäkin olen.. SInnehän kuitataan henkilötunnuksen loppuosa kun käydään paketti noutamassa. Mut eikait ne sitä pakettia enään postiin asti päästäisikään jos se tulliin juuttuu.
- mollikuin
Nii jos sielä on paljon jotain kiellettyä tavaraa,(ja ne haluaa saada tilaajan kiinni) ne voi päästää sen paketin postiin ja vahtia sitä ja napata sut ku meet sen hakemaan...
- Blade.
Joo varmaan kun viikonkin siellä venaa millon kaveri mahtaa saapua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893