Varmasti OIKEA seurakunta

Jumalan totuus

JUMALAN TOTUUS HÄNEN SEURAKUNNASTAAN

Jumalan Pyhä Henki johdattakoon jokaista Jumalan lasta ymmärtämään Raamatun opetuksen seurakunnasta:
Ihmisperusteiset, niin sanotut seurakunnat, ovat KAIKKI hajaannuksen periaatteella toimivia. Jumalan perustama seurakunta toimii yhteyden periaatteella kooten yhteen hajallaan olevia Jumalan lapsia.
Kaikenlainen uskovien erottaminen toisistaan (karsinoiminen) ON ehdottomasti väärin.
Jokaisen uskovan tulee tunnustaa raamatullisesti, että jokainen saman paikkakunnan uskoon tullut kuuluu samaan paikallisseurakuntaan, jota ei kukaan ole oikeutettu rajaamaan jäsenkortistoilla, nimikylteillä, tms. hajaannuttavilla tekijöillä.

Pyhä Henki on nyt kokoamassa 2000 vuotta sitten perustettua seurakuntaa jokaiselle Suomen paikkakunnalle. On sivutettava KAIKKI kahden tuhannen vuoden aikana perustetut uskonnot ja jatkettava seurakuntatoimintaa siitä, mihin apostolit jäivät.
Jumala etsii työntekijöitä OMALLE seurakunnalleen, ei ihmisten perustamille uskonsuunnille. Matt. 9:35-38.

Jumalan totuudesta on aina pidettävä kiinni sellaisena kuin se on Raamatussa!



Jumala ei ole syyllinen uskovien jakaantumiseen eriseuroihin ja lahkoihin.
Jos joku sanoo, että Jumala on perustanut nämä kaikki eri uskonsuunnat, niin hän silloin sanoo Jumalaa syylliseksi kristikunnan hajaannukseen.
Jos Jumala taas on perustanut vain yhden seurakunnan, on kaikkien siirryttävä siihen.
Jos Jumala on perustanut vain osan nykyisistä uskonsuunnista, niin kuka osaa sanoa, mitkä??? =
Jos siis Jumala on perustanut tai kehottanut perustamaan jonkun uskonnon, niin varmasti Hän sitten myös tahtoo JOKAISEN omansa olevan siinä mukana. Eikö vaan? Tottahan Hän tahtoo omiensa olevan mukana perustamassaan seurakunnassa? Mutta jos Hän ei ole perustanut tai perustuttanut jotakin ryhmää, ei kenenkään tule kuulua siihen. - Ja minä en usko, että Jumala on perustanut yhtäkään nykyään toimivaa niin sanottua seurakuntaa. Muussa tapauksessa Raamatussa olisi opetusta tai esimerkkiä uusien kirkkojen perustamisesta. Mutta Raamattu opettaa, että apostolit levittivät tätä ristillä perustettua seurakuntaa uusille paikkakunnille. = Kun ihmisiä tuli uskoon ja heidät kastettiin, oli siinä Jumalan seurakunta!
Jumala perusti ainoastaan YHDEN seurakunnan Golgatan ristillä. Tähän Pyhä Henki kutsuu edelleen jokaista Jeesuksen verellä puhdistettua Jumalan lasta!!! ♥
Näin opettaa Raamattu, ja Raamattu ei opeta mitään muuta.
Tämä on varma Jumalan totuus!
_________________
[email protected]

http://www.Jeesus-on-Herra.com

11

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • body

      Hyvä asia, mutta se ei vaan käytännössä onnistu, " minulla " pitää olla oma seura, sillä näen asiat paremmin kuin tuo toinen.

      Me ollaan hengellisiä, nuo ovat lihalliia ja aitaa vedetään ympärille.

      Eriseuraisuus lähti heti Paavalista, sillä hän haki itselleen "joukkuetta " jota voi hallita, ohjata ja juoksuttaa.

      Valta kiehtoo aina ja hengellinen valta erikoisesti, sillä se on " jumalallista " ja sillä toiset vaiennetaan.

    • Kuopioon
    • S.A.

      Olen sinänsä samaa mieltä. Vaan miten se käytännössä olisi toteutettavissa, onkin vaikeampi yhtälö... Heti kun joku sanoo perustavansa tuollaisen seurakunnan jollekin paikkakunnalle, niin tosiasiassa se on vain YKSI UUSI seurakunta paikkakunnalla. Ja niin paikkakunnan seurakuntien lukumäärä kasvaa vaikkapa kahdeksasta yhdeksään.

      • Jumalan totuus on

        tämä minkä Jeesus sanoo:"Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet."


    • Vastaansanomatonta

      Ei tule perustaa uutta Jumalan seurakuntaa , vaan tulee siirtyä pois uusista ja palata takaisin apostolisen ajan seurakuntatoimintaan.
      On sivuutettava KAIKKI 2000 vuoden aikana perustetut uskonnot ja jatkettava siitä, mihin apostolit jäivät.
      Tässä SEURAKUNNAN opetukset:
      http://www.Jeesus-on-Herra.com/todellinenseurakunta.htm

      • 898

        "Ei tule perustaa uutta Jumalan seurakuntaa..."

        Ja siihen ei kukaan edes pysty, sillä ne on kaikki ihmisten perustamia seurakuntia ja ihmisten pyörittämiä, ihm6sten johtamia seurakuntia.

        Kaikki muu on valetta.


    • vältä näitä

      Joopa joo, taitaa olla puurot ja vellit vähä sekaste. Niin kauan, kuin me epätäydelliset ihmiset olemme täällä maanpäällä on seurakuntakin epätäydellinen.

      Näitä yhdenmiehen poppoita tulee kuin sieniä sateella aina on vain YKSI TOTUUS !

      Jumalalla on kuitenkin varaa useampaankin seurakuntaan. Itse en menisi näihin yhdenmiehen seurakuntiin, niistä tulee narsisti mieleen.

      Toinen kirje korinttilaisille 3 luku
      17 Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus. 18 Me kaikki, jotka kasvot peittämättöminä katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, ...

      • Ei niin

        Kyse EI ole siitä, että ihminen menee ja tekee, vaan, kun Jumala saa ihmisen YKSILÖN tahtonsa tielle Pyhän Henkensä johdatukseen SILLOIN ihminen tietää
        tuntee KAIKKI muutkin Jumalan tahdon tien kulkijat.


    • Alkuseurakuntalainen

      Kyllä meitä on satpoja tuhansia, joilla on yksi ainoa Totuus ja yksi ainoa Raamattu samoine opetuksineen, jotka olivat meillä jo 2000 vuotta sitten.

    • ei se noin mene

      Tämä Jumalan seurakunta on kuitenkin käytännössä yksi erillinen seurakunta, vaikka sen nimessä esiintyy "Jumala".

      On omat yhteisöt, omat kokoustilat, oma johtajisto...

      • ei se non
        Johtajat ne ovat sanan muukaan asetettavat,ei kaikki ole opettajia ei kaikki ole profeettoja,seurakun on Jeesusen ruumis jossa on monta jäsentä kaikilla on kuitenkin omatehtävä.
        Ei silmä voi sanoa kädelle en tarvitsen teitä,eikä pää koville en tarvitse niitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe