En ole ostanut yli 10.neen vuoteen autoa suomesta. Neljä olen hakenut, välillä ruotsista ja välillä saksasta. Tämä on toiminut kohdallani hyvin. Autot ovat toimineet hyvin ja myytyä olen saanut ne aina, yleensä tutuille. Kukaan ei ole välittänyt, mistä ne on haettu, kun itse olen ne koeajanut. Autoliikkeisiin en ole edes tyrkyttänyt, kun ne myy vaan niitä suomiautoja. Voittoa en ole kauheasti saanut, mutta omillani olen pysynyt. Olenpahan saanut ajaa hyvinvarustetuilla autoilla, joita ei olisi ollut varaa suomesta ostaa. Siis näinkin voi toimia, mutta on aivan yhtä suotavaa ostaa autonsa suomesta ja sanoa ajavansa suomiautolla. Minulle se ei ole mikään kriteeri, voin ajella niillä ulkomaan piileillä hyvällä omallatunnolla. Kirjoitin tämän vain siksi, että vaihtoehtoja on auton hankintaan. Täälä moni haluaa vain provosoida, joko auton tuojaa tai suomiautoilijaa. Antakaa kaikkien ajella millä autolla haluaa, ja lopettakaa tyhmä kinailu.
Tuontiautoilua
crystofosa
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379