Mitä pidät tatuoiduista ihmisistä ja tatuoinneista?

En tykkää yhtään!

48

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huono muoti, harvoin näkee onnistumisia, sitä useammin todella kamalia räpellyksiä.

Varsinkin nuo muodikkaimmat moniväriset ovat usein onnettomia.

• En voi ymmärtää,

että naisetkin ovat menneet tuohon halpaan.

Masentaa melkein tuollainen tyhmyys.

Näköjään voidaan IHAN mitä tahansa muotina saada läpi!

• L - L

Nuoren naisen alaristiselassa oleva, reilun kokoinen ornametti miellyttaa minun silmaani.

Muuten olen varsin kranttu!

Tsunamin jalkeen harkitsin henkilotietojeni tatuointia vasemman kainaloni alle.
      Ruhjoutuneen ruhon tunnistus!

• Muutamat tutut nuoret naiset ovat edenneet juuri noiden alaristiselkäkuvioiden kanssa jo siihen vaiheeseen että peittävät ne takaisin ihonvärisiksi. Jäljet siihen silti aina jäävät...

• iita.

Niistä nuorista naisista tulee joskus vanhoja,

• L - L
        yohuuhkaja kirjoitti:

Muutamat tutut nuoret naiset ovat edenneet juuri noiden alaristiselkäkuvioiden kanssa jo siihen vaiheeseen että peittävät ne takaisin ihonvärisiksi. Jäljet siihen silti aina jäävät...

En ole Budha. En ota maailman murheita!

• ...

No joo.

Tatskojen merkitys oli kyllä alunperin ihan erilainen. Alkuperäiskansat aina tatuoineeet, merimiesten mukana kai se levisi hiljalleen jne.

Kyllä mä ymmärrän tatuoinnin, jos se on otettu jostain syystä, jos nyt vaikka kiertää purjelaivalla Kap Hornin tai jotain. Jossain vaiheessa homma kääntyi niin, että jokaisella kotirouvalla pitää olla perhonen nilkassa tai jotain sellaista. Ei niinkuin ideaa enää.

Tatuointeihin tulee jonkinlainen koukutus. Mulla yks tuttu, jolla älyttömästi tatuointeja, se saa niistä jotain kiksejä. Onhan se komee ukko vielä, miltä lie tatuoinnit näyttää sitten vanhana ja ryppysenä. Huvitte eniten, kun se otti ison kiinalaisen merkin, se ei tiennyt, mitä se tarkoitti:D

Vasta uutisoitiin, joku kaheli oli luvannut ottaa Päivi Räsäsen kuvan reiteensä, jos saa fanitusta Facebookissa tarpeeksi. Se kun ei pidä tyypistä ollenkaan. Noo, nyt sillä on reidessä kämmenenkokoinen Räsäskän naamakuva :DDD

Ei ole tullut otettua tatuointia, aikanaan mietin paljonkin viivakoodin ottamista, missä olisi henkilötunnus, sekin sitten unohtui. Ois helpompi tunnistaa, jos sattuis delaamaan ilman henkareita jonnekin. Se sitten eri asia, oisko valopää poliisit tajunneet asiaa.

=DW=

• Noista vanhoista ajoista tulee mieleen kun joskus aikoinani olin kesä- tms töissä mielisairaalassa ja sinne tuli sitten joku uusi tapaus, kai katkaisuhoitoon päihteistä tms, nuori mies josta kaikki hoitajanaiset sanoivat että ah ja voi, onpa mukavan tuntuinen nuori mies. Ja pitihän sillä olla tietysti tatuointi peniksessä...

• Malttia niitenkin ottamisessa. Itse voisin ottaa arpien päälle joita on aikojen saatossa tullut.

• O tempore o mores.

Vaikeempi löytää ei-tatuoitu nuori aikuinen nykyisin kuin tatuoitu. Kauan taistelin oman lapsen kanssa ennenkuin päätin että turhaa taistella tuulta vastaan ja että 35-vuotias on oikeutettu piirtämään omaan kroppaansa mitä juttuja haluaa. Emme me ketään omista. Tein toki selväksi että en pidä erityisesti varsinkaan isoista tatuoinneista näkyvillä paikoilla. No, olkavarteen tuli monivärinen kukkasommitelma ja pari perhosta vielä. Minä olin sitä mieltä että siitä vaan jos haluaa pitää samaa hihaa päällään koko loppuelämänsä. Sitten ajattelin että oli kuitenkin luojanlykky ettei se mennyt teettään mitään irstasta tai kuvottavaa ainoostaan gerberan, kiinanruusun ja orkidean....

Ajat muuttuvat mutta emme aina jaksa pysyä itse perässä. Pieni harmi tuo nyt on...pitäisköhän käydä laittamassa oma logo (valkoinen rauhankyyhky oliivipuun oksa nokassaan johonkin koropanosaan jota voisi vielä näyttää juljisesti (siis mihin tahansa) ;)

• epävarmuus.

Minä yhdistän aina tatuoinnit ja kiroilun.
      Molemmista saa ne puuttuvat sentit.

• Yksilöllisyys on nykyisin yksi tavotelluimmista olotiloista.

Onhan tatskailu yksi sitä hyvin tuottava bisnessala.
      Toimen on vaikkapa jokin kallis ja erikoinen ravintohommeloidi, jolla voi erikoistella.

• juu han

Tulihan niitä nähtyä, olin 39 vuotta merellä.

Itselläni ei ole yhtään kuvaa, mutta kavereilla näin lähes säälittäviä tuherruksia
      ja melkeinpä taideteoksia;)

• tat tat
      • No tuo väite ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Kalliomaalaukset ja vastaavat ovat kymmeniä tuhansia vuosia vanhoja, tatuointeja ei ole löytynyt esim neandertalilaisilta tai muilta kuin nykyihmisiltä ja ne jo pelailivat punamullan yms kanssa....

• Joteskin karmeimman näköistä mitä nähnyt on morsian jolla lyhythihainen,valkoinen morsiuspuku ja sit käsivarsissa näitä tuhruisia töherryksiä, olkootkin että eletään vuotta 2012 mikä tuntuu olevan monesti perusteluna tälle "taidemuodolle" ?

Eipä silti, samannäköiseksi sitä tuli kaverin kanssa kun saatiin loistoidea polvenkorkuisena alkaa laskee paffin tai vaneripalan kanssa persmäkeä Sörkän hiilikasassa, tai vuorihan se paremminkin oli mutt a hauskaa oli kun vauhtia sai enempi kuin Alppilan tai Kaivarin talvisissa mäissä.

Mutsilta ja Faijalta ei kyllä hirveesti kehuja sadellut kun ilmesty sitten kotiin mutta, hyvä puoli oli sentään se että kylpyammeessa näistä pääsi eroon saippualla ja hinkkaamisella toisin kuin tatuoinneista.

• siisti iho

Miehillä vielä jotenkuten menettelee, mutta kun vanhat ämmät ottavat tatuoinnin, on pokassa pitelemistä. Useimmiten ne otetaan kännipäissään lomamatkalla, taso on sitten sen mukainen.

• Rimmir tänään

Aikoinaan kun opiskelin täällä ja siitähän on pian neljäkymmentä vuotta, opiskelukaverini sanoi äitinsä saaneen tatuoinnin Treblinkassa tahtomattaan.

Vuosien myötä on näköjään tatuoinneista tullut muotivillitys. Ja varsinkin naisten keskuudessa..

• Millainen mahtaa olla tatuoitu ihminen? Muuttuuko ihminen toisenlaiseksi tatuoinnin ottaessaan. En osaa kuvitella, että esim. Jukka Virtanen olisi muuttunut toisenlaiseksi otettuaan 70-vuotispäivänsä kunniaksi itselleen jonkinlaisen tatuoinnin.

Ei muuttunut tyttärenikään, kun otti pitkän suunnittelun jälkeen pienehköt siniset koukerokuviot selkäpuolelle olkapäähön ja niskan seudulle tai pienen tatuointitummennuksen kulmakarvojensa vahvistukseksi. Hämmästyin jo keski-ikäisen naisen ;) päätöstä, mutta jälkikäteen oli pakko toteta lopputulos vähintäänkin hyväksyttäväksi.

Tänään katselin ihaillen kaupassa yhden nuoren naisen käsivarsissa vaaleilla väreillä tatuoituja suurehkoja kuvia. Nekin olivat kauniita.

Itse ihmettelen, miten ihmiset jaksavat katsella suuria tatuointejaan lopun ikää. Useinkin näkee ihmisiä, joilla suurin osa paljaasta ihosta kasvoja lukuunottamatta näyttää olevan tatuointikuvien peitossa. Mielestäni sellainen voi aiheuttaa ongelmia erityisesti naisille, kun pitäisi pukeutua iltapukuun. Ainoa tyylikäs vaihtoehto saattaisi silloin olla pitkähihainen ja tatuointialueet peittävä mittatilauksena suunniteltu iltapuku. - Niitä kammottavia pukuja, joissa osa tatuointikuvasta näkyy rumasti, on nähty jo usein julkisuudessakin. Mauton on mautonta ja siitä ei saa tyylikästä tekemälläkään.

Jotkut tatuoinnit ovat kauniita, jotkut tatuoinnit ja reijityskorut voivat tehdä ihmisen todella kammottavan näköisiksi. En kuitenkaan usko, että kuvat muuttaisivat ihmistä yhtään sen kummemmaksi.

• Itse en ottaoisi, mutta ei minua haittaa muitten tatuoinnit; nuorimmalla tyttärellämme on alaselässä tatuointi, ja se ei näy sieltä kenellekään kuin uimahallissa käydessä.

Näin tänä kesänä kauniisti tatuoidun miehen nuoren miehen, oli ilm. naisystävänsä kanssa pankin ottoautomaatilla, siinä oli pakko kehaista niitä ääneen, - oi sitä ilmettä ja kiitosta..:)

• P.s. en flirttaillut :)

Ja hitsi kun ei tule luettua tekstejään, ja niin siellä sitten vilisee sanoja samoja..sorry vaan.

• Hantta toivottaa
    • Pirre*

..niin ja entäpä kun tatuoidaan sen suuren ainutkertaisen rakkauden huumassa rakastetun nimi johonkin näkyvään paikkaa..voi se suututtaa kun tulee ero..:(

:) koomistakin..:)

• Kaupunkilainen

En ole erityisen ihastunut tähän(kään) muotiin. Pieni, huomaamaton tatuointi sellaisessa paikassa, jonka voi tarvittaessa vaatteilla peittää, on minusta ihan ok, mutta koko käsivarret, jalat, selän tai kaulan peittävät tatuoinnit tekevät ihmisestä likaisen näköisen. Lapsellinen muoti, ajatelkaapa, kun ihmiset tulevat toisiin ajatuksiin. Niitähän ei saa millään pois.

• kallen mätitahna

Saa pois. Helevetin kallista, eikä lopputulos ole priima, ihonsiirto, laser

• OKsettavaa!!

Oksettaa typeryys!

• "OKsettavaa!!"

Mikä niistä eniten?

H.

• Saamari, kun ne

typerykset luulee niitä tatuointeja jotenkin hienoiksi.
      Kaikki niissä oksettaa ja suututtaa, INHOTTAA.

• ei tatskoja!

Tatuoinnit lisäävät itsevarmuutta!
        Koet olevasi kova, vahva ja rohkea.
        Kiroilu ja tupakointi kuuluvat tuo-
        hon samaan kategoriaan.

• meeriamanda

Kun aikuinen maalaa kehoaan on se hänen omajuttunsa. Mitäpä se minulle kuuluu.

• Sääli heitä.

Luin ketjun. Sinulla on ainoa järkevä vastaus. Suvaitsevainen.
        Kaikki muut ovat kuten kuusikymppisiltä saa odottaakin, happamia, kuoleman pelkoisia, elämänsä luovuttaneita - hirveitä tapauksia. Ikä ei ole heitä kypsyttänyt. Päinvastoin, pilannut. Ikivanhoillisia.

• yks ikivanhoillinen
        Sääli heitä. kirjoitti:

Luin ketjun. Sinulla on ainoa järkevä vastaus. Suvaitsevainen.
        Kaikki muut ovat kuten kuusikymppisiltä saa odottaakin, happamia, kuoleman pelkoisia, elämänsä luovuttaneita - hirveitä tapauksia. Ikä ei ole heitä kypsyttänyt. Päinvastoin, pilannut. Ikivanhoillisia.

Niinkö? Eihän aloituksessa kysytty, kuuluuko se Sinulle, vaan mitä pidät.

Ei se minullekkaan kuulu, miten kukin vartalonsa maalaa, mutta en kuitenkaan pidä liiasta tatuoinnista. Pieni tatska on ihan ok.

• akkapaha

Noin vuosi sitten seisoimme hampurilaisravintolan ulkopuolella odottamassa sen avautumista aikaisin aamulla. Meidän lisäksemme odotteli noin nelikymppinen, kaljupäinen ja tosi komeaan virkapukuun pukeutunut mies. Miehellä näkyi niskassa ja päässä takaraivolla tatuointi. En malttanut pitää suutani kiinni, vaan kysyin, mikä virkapuku hänellä oli, kun se on niin upea. Mies vastasi,että se on poliisin juhlapuku.

• "akkapaha"

Aloittaja kysyi:
        Mitä pidät.
        Tuskinpa hän kokemuksia halusi kartoittaa.

H.

• ,.

Pidän ihmisistä, suurisuisistakin.

• itselläsi varmaan on

Hiivatin HUNKSZ
      Kerroppa oma mielipiteesi, koska Sinä et ymmärrä "mikä niissä ällöttää" tai et suvaitse jonkun toisen juttua tapaamastaan virkapukuisesta henkilöstä.

• ://////

Sinuako kiinnostaa ihan oikeasti??

• "itselläsi varmaan on"

Jaa määkö?
        Mistä mää nyt tähän hätää...?
        Musta tuntuu, jot kannattaa lueskella kommenttejani,
        Net ovat aina loppuun asti mietittyjä.

H.

• Napanöyhtämiehelle!
        hunksz kirjoitti:

"itselläsi varmaan on"

Jaa määkö?
        Mistä mää nyt tähän hätää...?
        Musta tuntuu, jot kannattaa lueskella kommenttejani,
        Net ovat aina loppuun asti mietittyjä.

H.

Jos nostaisit katseen vähän napaa ylemmäksi.

• Läheisissä on ihmisiä joilla on tatuointeja, montakin.
      Tosin ei noin rankasti. Pienenpiä tatuointeja.
      Omat on omia eikä se tatuointi ole muuttanut heitä eikä minun tunteitani heitä kohtaan.
      On jokaisen oma asia mitä tekee.
      Multa sitä ei ainakaan tarvi tulla kysymään.
      Enhän minäkään kysy heiltä saanko olla tatuoimaton, koska itselleni en niitä halua.

Töissä on myös sekä miehiä että naisia joilla niitä on.
      Sehän on yleistä tänä päivänä. Ei enää mitää mihin edes kiinnittää huomioita

• akkapaha

Aloituksen esimerkkinä oli tatuoitu rikollinen. Siispä rikollisen vastakohdaksi tatuoitu poliisi. Minulla ei ole mielipidettä puolesta tai vastaan tatuoinneista, mikäli se kiinnostaa!

• "akkapaha"

Minä en aloituksessa huomannut muuta kuin yksinkertaisen kysymyksen.
        Kummallistako?

H.

• akkapaha

Aloituksessa oli linkki Iltasanomien artikkeliin.

• !!!

Niin oli. ja on vieläkin. Kaamea äijänkuvatus!

• !8 v. ja opiskelija

Hiukan katselin palstaa ja mietin millaista on olla ''toinen jalka haudassa''. Laittaisin sinne jo toisenkin.
      Siihen vielä tatuointeja ryppyiseen nahkaasa?? Höh.

• voe, voe!

Hunksilla on taas pitsipöksyt hukassa!

• Ei kai tatuointi ihmistä muuta, hänestä joko pitää tai sitten ei, tatuoinneilla tai ilman.
      Onhan noita tatuointeja kaikenlaisia, nättejä ja sit vähemmän nättejä.

Laittakoon kukin nahkansa vaikka täyteen kuvia ja kiemuroita, eipä se minulle kuulu.
      Ehkä näkyy, mutta pakkoko on sinne päin katsella, ellei tykkää jos vaikka joku käärmeen kuva pelottaa... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12590
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4331
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      113
      4067
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3668
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3361
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      116
      3314
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      48
      2245
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      39
      2173
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      27
      1988
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      14
      1678
    Aihe