millätavalla voisin tuntea enkeli läheisyttä?
Miten voisin kokea sen läsnäoloa?
Onko olemassa keinoa miten enemmän voisi olla tekemisissä enkeleitten kanssa?
Haluaisin enkeleitä jokapäiväiseen askareisiin mukana.
Haluaisin että enkeli olisi enemmän kaverina.
Uskon enkeleihiin, haluan nähdä heitä, tahdon heidät esille.
Tykkään enkeleistä.
miten?
5
201
Vastaukset
- olen minä
Kuule kuiskaus, se on enkelisi.
Kuuntele Anun enkeliradiota. Niissä usein meditaatioita enkelten yhteyteen.
http://www.blogtalkradio.com/enkeliradio
Ollut kesätauolla, mutta jatkaa taas pian.
Enkelien viestejä sinulle
http://www.reikisivut.com/viesti/
Yhteyden luomisesta ja enkelten viestejä
http://uusiyhteys.blogspot.com/2010/09/paamaara-on-yhteys.html
Voit luoda oman yhteyden enkeliisi. Tunnen kuinka sinua ohjataan jo tähän syvempään yhteyteen, johon olet itse valmis. Ole avoin kuuntelemaan viestejä, joita sinulle kuiskitaan tälläkin hetkellä.
Ihania hetkiä enkelten yhteyteen! Meitä on monia muitakin jotka olemme matkalla sinne. Enkelit auttavat meitä henkisellä matkallamme. - merkillistä.
Luulen aistivani enkelin läheisyyden. Kerran heräsin aamuyöstä sängyssäni. Minulla oli vahva aistimus että huoneessa oli joku. Oli pilkkopimeää. Minua kutsuttiin omalla nimelläni. Kutsu oli rauhallinen . Aistin pitkähkön olemuksen pimeässä vuoteeni jalkopäässä .Avasin silmäni koska minua kutsuttiin nimeltä. Oli pimeää. Tajusin hetken kuluttua että olin yksin.
- olen minä
Luota tuntemuksiisi. Olet herkkä. Löydä oma kanavasi ja yhteytesi, joka sinulla on jo, mutta voit sitä syventää halutessasi.
Enkelit ovat läsnä, kuulevat kutsun ja auttavat aina kun sitä pyydämme. Kaksisuuntainen yhteys on molemmin puolinen ilo ja onni.
Esim. meditoimalla ja hiljentymällä voi syventää yhteyttä, herkistymällä tuntemaan ja kuulemaan kuiskaukset, jotka aluksi voivat olla hyvin hiljaisia. Keskittymällä yhteyteen se voimistuu ajan kanssa.
Et ole koskaan yksin :)
- 012
Herkistä korvasi ja pyydä heitä vastaamaan sinulle.
- Tempenk
Saatat törmätä enkeliin juuri kun et sitä ollenkaan odottaisi ... joskus sitä voi jälkikäteen ihmetellä että olikos se enkeli? Enkelin läsnäolon voi tunnistaa tietyistä fiiliksistä, on mukavia, hupsuja, kilttejä, ja viisaita enkeleitä(kin) ja jos viihdyt enkelin kanssa voit jutellakin jos uskallat uhmata yhteiskunnan asettamia rajoja siitä onko "yksin" puhuminen hulluutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984