Ovatko uudet autot edelleen Ruotsissa halvempia kuin Suomessa? Onko joku tietty autotyyppi halpa Ruotsissa (bensa, diesel, flexi...)?
Jos auton tuo ns. muuttoautona, niin tarviiko siitä maksaa mitään veroja Suomeen?
Uusi muuttoauto Ruotsista
Mara_____
1
184
Vastaukset
- Swedds
Suomi on olevinaan EUussa. Täällä peritään veroja aina...jos on kyseessä k-auto niin ei mene tullia tai pienois linja-auto. Elikkäs kannattaa ostaa sweduista mb vito tai jotain joka on rekistöröity 10 henkilölle. Saa leimattua D1 eli pienois linjuri eikä muuta kuin ajat kortin ei ole kallis. Ei ole diesel veroa on halpa pitää ja on Suomessa kallis auto. Ruotsista saat todella halvalla. Suomessa ei saa mitään vero vähennyksiä edes kaasu autoista ei vaikka päästöt ovat melkein nolla... Minä ostasin etanooli/kaasu auton jos et halua ajaa D1 korttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693