biltema tuotteet

pettynyt asiakas

Lukekaa tarkoin mitä ostatte, kuluttajalla on huonot oikeudet bilteman kanssa. Ostin oksasilppurin, joka oli täysi susi. tunnin työn jälkeen tulos 5L muussia. Hermojen menetys ja rahojen menetys.
Palauttaa ei voinut, he tutkivat mikä on vikana. Rahoja ei saanut takaisin Raision biltemasta.
Kone on susi, lehtiset risut se muussaa ja tukkii, 2 cm vahvan rungon vetelee pitkittäin muussiksi. Mitään heketta tai katkottua risua tällä ei saa aikaan. Koneen puhdistaminen olikin sitten kahden tunnin työ.
Eihän tuo paljoa maksanut vajaa satanen, mutta täysi susi. Eikä näytä normaalia palautusoikeutta olevan

5

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ainut

No tuon hintaisella oksasilppurilla ei
      varmaan tee mitään....
      muuta kun osat vääntyy...
      Olen joihinkin Bilteman tuotteisiin ollut tyytyväinen-
      mutta myös osa on tuonut pettymyksen...
      Mutta niinhän se on melke joka kaupassa.....

• huhuhuhuhuhu

Onko Lapua liitetty Raisioon vai omistaako Lapuan kaupunki Bilteman osakkeita vai mitä

• Pyörät liikkuu

Eiköhän ne Lapualaisetkin omista autoja ja
      ajelevat Seinäjokea kauemmas...

• vesurimiäs

Osta kuulle vesuri ei mee tukhon Oksasilppuri on turhista turhin turhake

• jedjjdjdi

Taas joku joka ei ole ikinä tehny mithän paitsi neuvonu muita...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      331
      1886
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      36
      1765
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      55
      1197
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      2
      1096
    5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      76
      1083
    6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      73
      987
    7. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      85
      856
    8. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      7
      839
    9. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      73
      783
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      146
      762
    Aihe