Olen aikeissa hankkia ehkä tuollaisen noin 10 v vanhan transitin kokoluokkaa 280-300 s, eli pienikoppaisen. Kiinnostaisi kuulla minkälaisiin lukemiin olette päässeet, joilla on autosta kokemusta?
Ajoni tulee olemaan noin 90% matka-ajoa, eli siis matka-ajon kulutus erityisesti kiinnostaa. Kokemuksia kulutuksesta voi esittää kaikkien moottorivaihtoehtojen osalta
Virallisia kulutuslukemia en löytänyt, eivätkä ne useinmiten paikkaansa pidäkkään, joten kertokaapas jos on käytännön tietoa, kiitos!
Transit 2.0 kulutus?
6
7758
Vastaukset
- MASA
Minulla on 2,0 l 55 kw Koneella Tosin on lisätty Promotechi tehoboxi eli70 kw . Suurin osa ajoista matka ajoa kulutus 7,2 7,8 Välillä
- Vanha-ukko
Kävin juuri tankkamassa Transit 2003 lyhyt matala pienellä koneella . 68,85 litraa trippimittarissa 915 km noin 7,5l 100km
- vortson
Kiitoksia vastauksista!
- Ollut tyytyväinen
Hyvä ja luotettava peli ollut eikä turhan "hieno"neitimalli vaan ihan pitkä vaihdekeppi lattiassa,suorituskyky riittävä tavikselle,yksinkertainen rakenne,niin koneessa(KETJUKONE=Tärkeää!!) kuin muutenkin(Tee-Se-Itse ajatellen) ja käytännöllinen tavaratila,webasto vakiona lämmin muutenkin talvella sekä kunnon valot halvoin polttimoin(H4)ja voi ihan helposti vaihtaa itse!!palaneen ehjään.Penkin ihan kelvolliset hyvin säädöin.
Lämmitettävä tuulilasi kunnon lämmitettävät peilit vakiona kuten kuskin penkkikin lämmitettävä.
Helppo halpa rengaskoko,ABS luistonesto(joka ei kyllä herkimmästä päästä toimimaan..)sekä kulkee hangessakin/jäätikkökelillä etuvetoisena,Suomessa kun ollaan!
Miinuksena voisi sanoa aika herkästi huurtuvat sivulasit,radio ei oikein kuulu kunnolla kun senverta melua satasessa(sama vika kyllä monissa muissakin merkeissä).
Herkästi kuraantuvat takaovien lasit,vaatisi jonkinlaisen "spoilerin" sekä ala-arvoisen alkuperäisen ruostesuojauksen(ei siellä taida olla minkäänlaista)=jo muutamassa vuodessa ihan ruskeana koko pohja eli kannattaa tehdä jotain eli suojata jollain mönjällä jos meinaa pidellä...
Vaihteistoon ehdottomasti AUTOMAATTIÖLJYT niin kaikki talvimurheet sen kakkosenkin kanssa häviää ja on kuin toinen loota ajella.Onpi helppo itse vaihtaa ja kannattaa hommata suomenkielinen korjausopas!!
Eikä tässä ilmastointiakaan vielä ole vakoina,jos se täällä nyt jollekkin must ja useimmiten tämänikäisissä toki jo rikkikin,vuotoaltis vehje kun on.
Saahan sen toki korjattua/täytettyä huollatettuakkin mutta kun se on joka kesäinen murheenkryyni ollut näissä meidän henkilöautoissakin vähäisen käytön vuoksi eli money,money sanoo huoltomies.
Kulutus itsellä ollut 7-8l satasella ja auto-03 T260 perusmalli,130tkm ajettu ja ainut vika(ei siis normaali kulutusosa)on ollut 100tkm kohdalla uusittu vesipumppu/ohjaustehostin yhdistelmä. - Kova syömään
Transitin 2 litrainen bensakone ent. poliisimaija vei matka ajossa noin 14 litraa
- Se oli jautaa
Joo,ja kaverin -72 mallinen Diesel ei käynnistynyt normaalia kylmemmällä kesäkelilläkään ilman pilottia..tai tietty kajuutassa oli kans yksi pilotti.Eihän se itekseen kulkenut=)
Oisko tuo sitten semmoinen auto-pilotti ollut ja sekin vei ainakin kymmenen satasella.
Joskus otti kyllä vähempikin tai kuskasi säälistä,oli markat tiukassa siihenaikaan joskohta aika harvinaisia nykyäänkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241548Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851264Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939