Voidaanko ottaa ajokortti pois , jos käyttää kolmiolääkkeitä?
kolmiolääkkeet
16
934
Vastaukset
- notota
Itse käytän kolmiolääkkeitä eikä ole otettu pois.
- -----
Riippuu tietenkin lääkkeistä ja ennen kaikkea sairaudesta jonka takia niitä otetaan. Pelkästään kolmiolääkkeen käytön vuoksi ei oteta. Mutta on myös muistettava että kolmiolääkkeen vaikutuksen aikana ei sitten ajeta autoa tai onnettomuuden sattuessa kortti otetaan pois poliisin toimesta.
- Mulla on......
Kolmiolääkkeenä Melatoniini ja ei kolmiolääke Lyrica, ihmettelen syvästi miksi Lyricassa ei ole kolmiota, se jos mikä pistää pään sekaisin, enkä missään tapauksessa suosittele autolla ajoa lääkkeen vaikutuksen alaisena.
- alal.
"Mutta on myös muistettava että kolmiolääkkeen vaikutuksen aikana ei sitten ajeta autoa tai onnettomuuden sattuessa kortti otetaan pois poliisin toimesta. " Ei pidä paikkaansa jos lääkitykseen on resepti ja sitä on käytetty _lääkärin_ ohjeistuksen mukaisesti!
Ja autoa _saa_ ajaa vaikka käytössä onkin kolmiolääke. - saa-ajaa
Ei oteta korttia pois jos se syy on siinä kolarin toisessa osapuolessa.
- lääkettä sairauteen
Ei jos käyttö sairauteen jos hupikäyttö niin kyllä.
- just joo
No jos melatoniinin takia kortti pois nappaistaan niin en voi kun ihmetellä...:0
- nnfnbbbbm
Miksiköhän siinä ylipäätään on? Myy paremmin? Päähän se menee ja väsyttää aivan samalla kuin kalkkitabletti.. no kuulemma joillain tehoaakin unettomuuteen, itsellä ei mitään vaikutusta.
Voidaan, jos itse lääkitys vaikuttuu ajokykyyn.
- just too
Niin toki, mutta mutta, melatoniinia ei käytetä päivälääkityksenä ja jos sen illalla ottaa normaalisti, ei taatusti vaikuta enää aamulla mihinkään:)
- happypill
Jos lääke ei vaikuta ajokykyyn ja sinulta löytyy resepti niin ei.
- turhaa peloittelua
Tuolta liikenteestä lähtisi monelta kortti jos kolmiolääkkeiden käyttäjät
lasketaan siellä on liikenteessä monia esim.unilääkkeiden käyttäjiä varmasti
jopa vanhempia tressaantuneita poliisejakin.Onneksi järki mukana ja resepti olemassa niin ei hätää eikä käytetä ylimääräisiä annoksia.
- Melatoniiniako?
Siis auttaako melatoniini unen saannissa vai ei?Itselle lääkäri kirjoitti melatoniinia vaikeaan unettomuuteen mutta en hakenut kun toiset haukkuu että aivan yhtä tyhjän kanssa ja täällä että olisi kolmiolääke?Olisiko joku niin ystävällinen että kertois suoraan auttaako vai ei?Kiitos!
- ,,,,
No et sinä saa tietää auttaako melatoniini sinua vai ei ellet itse kokeile! On siinä pakkauksessa kolmio, koska se väs.jne.
- joo-joo-jooooo
Useimmat rauhoittavat lääkkeet ovat kolmiolääkkeitä. En sitten tiedä, kumpi on vaarallisempaa: auton ajaminen ahdistuneena vai ohjeenmukainen annos rauhoittavaa otettuna niin, että ahdistus on poissa ja voi keskittyä liikenteeseen ja ajamiseen.Voisi siis kuvitella, että tietyissä tilanteissa kolmiolääke parantaa kykyä keskittyä liikenteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292290- 1282283
- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201628- 331538
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24922- 16911
- 114894