Miehet ja naiset, mitä mieltä olette pitkistä naisista?

helsinkicitygirl

Olen 180 cm nainen ja rakastan korkkareita.
Lähes kaikki korkkani ovat 7-10 cm. Eli olen niillä jopa 190cm pitkä.
Tuntuu siltä, että silloin kun minulla on korkkarit saan naisilta mulkauksia! Silloin kun minulla ei ole korkkareita, saan neutraaleja katseita.
Eli pidättekö minua ihan hulluna kun käytän näin pitkänä korkkareita?
Mitä mieltä olette pitkistä naisista ja pitkistä naisista ketkä käyttää korkeita korkoja?
Hyvä/huono?
Haluaisitteko itse olla pitkiä? tai haluaisitteko pitkän naisen?
Olisiko ihan hirveetä olla näin pitkä?
Kehtaisitteko käyttää korkkareita tän pitusena
Ja mikä viehättää pitkissä naisissa?
Kertokaa ihan kaikki mielipiteenne, olisi sitten negatiivisia tai positiivisia. :)
Mielenkiinnosta kysyn, en todellakaan lopeta korkkareiden käyttöä, sillä rakastan korkkareita!

354

8514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo/sos.fobia

      olen aina halunnut vähintään 10cm pidempi ja aina halunnut myöskin käyttää korkokenkiä, mutta jo kolmen sentin korko, oli se millainen hyvänsä, on liikaa... kesät avojaloin ja talvet tasapohjakengissä, en voi itselleni mitään, olen aina ollut kauhean kömpelö ja yksi pahimmista fobioistani onkin muiden nähden kävely, niin oudolta kuin se kuulostaakin...

      • herraasiallinen

        Pitkät naiset on miehille kuin lyhyet miehet naisille. Ei mitenkään mieluinen ominaisuus mutta en usko että se dealbreaker olisi.

        160cm pitkä ujoulkokuorinen nainen jolla on seksipedon luonto kun tutustuu lähemmin


      • 181

        Aloittajalle,
        kuulostat vähän nuorelta/ epäuskottavalta/ erittäin epävarmalta, jos sinun täytyy netistä kysyä, miten pitkä saat olla ja miten korkeita korkoja saat käyttää? Sinähän päätät sen itse.
        Tai mahdollisesti olet transu? No, mitä siitä.

        Olen aikuinen nainen, 181/ 68. Pukeudun miten haluan, julkisesti kuljen aika matalissa koroissa. Vain kotibileissä voin käyttää korkkareita, mistä myös tykkään. Onneksi nykyisin näkyy kaduilla pitempiäkin naisia, olen aina kärsinyt pituudestani.

        Miehiä olen saanut ihan kiitettävästi, en ole sen suhteen pituusrajoitteinen. Tosin jostain syystä(?) on hauskempi kulkea itseään pidemmän miehen kanssa. Ehkä jotkut perinteiset arvot?


      • Eitajuueitajuu
        181 kirjoitti:

        Aloittajalle,
        kuulostat vähän nuorelta/ epäuskottavalta/ erittäin epävarmalta, jos sinun täytyy netistä kysyä, miten pitkä saat olla ja miten korkeita korkoja saat käyttää? Sinähän päätät sen itse.
        Tai mahdollisesti olet transu? No, mitä siitä.

        Olen aikuinen nainen, 181/ 68. Pukeudun miten haluan, julkisesti kuljen aika matalissa koroissa. Vain kotibileissä voin käyttää korkkareita, mistä myös tykkään. Onneksi nykyisin näkyy kaduilla pitempiäkin naisia, olen aina kärsinyt pituudestani.

        Miehiä olen saanut ihan kiitettävästi, en ole sen suhteen pituusrajoitteinen. Tosin jostain syystä(?) on hauskempi kulkea itseään pidemmän miehen kanssa. Ehkä jotkut perinteiset arvot?

        MUISTAKAAN ETTÄ RAKKAUS ON SOKEA, EIKÄ SE VÄLITÄ ULKONÄÖSTÄ/PITUUDESTA!

        Täs tä kansa vaan puhuu "Nainen ei saa olla pitempi kuin mies" Herran Pieksut tätä elämää !!!


      • mmiieessss
        herraasiallinen kirjoitti:

        Pitkät naiset on miehille kuin lyhyet miehet naisille. Ei mitenkään mieluinen ominaisuus mutta en usko että se dealbreaker olisi.

        160cm pitkä ujoulkokuorinen nainen jolla on seksipedon luonto kun tutustuu lähemmin

        Koroilla ilmanmuuta! Miehenä korolliset naiset etusijalla :)
        Vaikka pidemmillekin.
        Ja kävelyä vaan rohkeasti harjoittelemaan.


      • jos halat oppia korkkareitten käytöön ja kävelemään niillä niin paras keino on että aloitaa ensin matalammilla koroilla ja harjoitelee ensin niillä kävelyn ja sen jälkeen voi korotaa koron korkeutta eli sanotaanha sitä että harjoitus tekee mestarin joten semppiä sinulle


      • jkshjhioai
        181 kirjoitti:

        Aloittajalle,
        kuulostat vähän nuorelta/ epäuskottavalta/ erittäin epävarmalta, jos sinun täytyy netistä kysyä, miten pitkä saat olla ja miten korkeita korkoja saat käyttää? Sinähän päätät sen itse.
        Tai mahdollisesti olet transu? No, mitä siitä.

        Olen aikuinen nainen, 181/ 68. Pukeudun miten haluan, julkisesti kuljen aika matalissa koroissa. Vain kotibileissä voin käyttää korkkareita, mistä myös tykkään. Onneksi nykyisin näkyy kaduilla pitempiäkin naisia, olen aina kärsinyt pituudestani.

        Miehiä olen saanut ihan kiitettävästi, en ole sen suhteen pituusrajoitteinen. Tosin jostain syystä(?) on hauskempi kulkea itseään pidemmän miehen kanssa. Ehkä jotkut perinteiset arvot?

        Samaa mieltä kirjoittajan 181 kanssa, paitsi että olen mies.
        Mutta jos tykkäät liikkua korkkareissa senkus liikut. Toki jos ajatus on etsiä seuraa ja siksi kysyt mielipiteitä,, asia on vallan toinen.
        Toki kannattaa pyrkiä miellyttämään mahdollisia kumppaneita. Muista kuitenkin olla oma itsesi:))

        Itse lyhyenä miehenä en kuitenkaan pelkäsi pitkääkään naista.


      • hippibanaani
        mmiieessss kirjoitti:

        Koroilla ilmanmuuta! Miehenä korolliset naiset etusijalla :)
        Vaikka pidemmillekin.
        Ja kävelyä vaan rohkeasti harjoittelemaan.

        Olen 160 senttinen tyttö, kävelen aina välillä maksimissaan 6 sentin koroilla, ja minusta näyttää aika tyhmältä jos on pitkä jo valmiiksi ja vielä korot päälle. Korot ei vain sovi pitkille naisille.


      • Hölynpölyä potensiin

        Tämän viestiketjun on lukenut noin 4 600 henkilöä. Miten ihmeessä aloittaja on voinut saada yli 14 000 miinusmerkkistä peukutusta.


      • jee jeeeee

        ,,,,,,,,,,, Hei nyt alat vaan sisukkaasti kävelemään korkkareissa ,, Yksi nykyisin aivan upea nainen sanoi luulleensa ettei osaa kävellä korkkareilla .. Vaan osti kuitenkin ja harjoitteli kotona .. kaikissa kotitöissä korkkarit jalassa JA huom oppi kävelemään ja liikku nykyisin tosi luontevasti korkkareilla .. ------------ Nainen aina upean näköinen korkkareissa ,, oli pitkä tai lyhyt


      • jee jeeeeee
        hippibanaani kirjoitti:

        Olen 160 senttinen tyttö, kävelen aina välillä maksimissaan 6 sentin koroilla, ja minusta näyttää aika tyhmältä jos on pitkä jo valmiiksi ja vielä korot päälle. Korot ei vain sovi pitkille naisille.

        Kyllä sopii .. Pitkä tai lyhyt koroissa nainen aina paremman näköinen ,,


      • Pitkä ja ylpeä siitä
        herraasiallinen kirjoitti:

        Pitkät naiset on miehille kuin lyhyet miehet naisille. Ei mitenkään mieluinen ominaisuus mutta en usko että se dealbreaker olisi.

        160cm pitkä ujoulkokuorinen nainen jolla on seksipedon luonto kun tutustuu lähemmin

        Olen myös 180cm pitkä nainen ja harvoin lähden juhlimaan ilman 13cm korkoa ;)
        Minusta on jollain tapaa hauska herättää ihmisissä ihmetystä ja ihastusta. Teen mallin hommia, joten kaikenlaisiin katseisiin on niin tottunut. Itse tunnen itseni kauniiksi, enkä ota niitä "mulkkauksia" itseeni. Ole rohkeasti sellainen kuin itse haluat olla!

        Ainiin, mieheni on 177cm pitkä, eikä ikinä häpeä liikkua kanssani vaikka minulla olisikin korot jalassa. Hän on ylpeä minusta ja minä hänestä :)


      • asiallinen
        Hölynpölyä potensiin kirjoitti:

        Tämän viestiketjun on lukenut noin 4 600 henkilöä. Miten ihmeessä aloittaja on voinut saada yli 14 000 miinusmerkkistä peukutusta.

        Aivan, olen sitä ihmetellyt itsekin. Mutta luulen, tai olen melkein varma, että täällä liikku joku tai joitakin sabotoijia, jotka vaan kiusaavat kateudessaan negattivisuudellaan lisäämällä miinuksia


      • 185
        hippibanaani kirjoitti:

        Olen 160 senttinen tyttö, kävelen aina välillä maksimissaan 6 sentin koroilla, ja minusta näyttää aika tyhmältä jos on pitkä jo valmiiksi ja vielä korot päälle. Korot ei vain sovi pitkille naisille.

        Miehenä voin sanoa että miehet ihailevat pitkiä naisia. Näyttävät niin kauniilta ja uljailta. Ehkä vaikeasti lähestyttäviä.


    • ssbird

      Jos tulisit vastaan, lähtisi allekirjoittaneelta ainakin järki (tai sen rippeet) - ja todennäköisesti myös henki. Mutta olisi ainakin ekstaattinen lähtö tästä maailmasta.

    • Olen seurustellut pitkän naisen kanssa ja täytyy sanoa että pitkät naiset on aika seksikkäitä... ei todellakaan mitään pahaa sanottavaa.

      • 18+11

        Sääret


      • manunurmiin
        18+11 kirjoitti:

        Sääret

        Minun mielestä pitkät naiset on kauniita, mut pitkät naiset korkkareilla ei.Lyhyille naisille korkkarit sopii ja kauniita ilmankin.Itse olen 185cm pitkä mies, enkä tahtoisi naiseni olevan itseäni pidempi 170 senttinen voi vielä käyttää 10sentin korkoja.Älä ota tästä itseesi ja jatka toki korkkareilla kipittämistä :)


      • sex56

        Ihmetyttää miksi hyvästä kommentistasi täällä saa miinusta


      • 178

        -135 ääntä mitä ihmettä? Katkerat lyhyet naiset laittaa äänenstä kehiin haha :D


      • ei katkera
        178 kirjoitti:

        -135 ääntä mitä ihmettä? Katkerat lyhyet naiset laittaa äänenstä kehiin haha :D

        Luulisi jokaisen tajuavan että peukutussysteemissä on häikkää. Ei naiset nyt niin katkeria ole että aloittajakin saisi yli 14000 miinusta. :D Sori vaan.
        Muillakin palstoilla ilmenee joskus vastaavaa vikaa.


    • Jalkakirurgiaa..

      Jos uskot jalkojen luuston pysyvän kunnossa niissä, anna mennä vaan :D

      • Muori kohta 36

        Olet harvinaisen oikeassa, niillä korkkareilla mentiin kymmeniä vuosia kun ei tarvinnut kauppakasseja kantaa, oli auto. Nyt ei enää olla menty vuosiin, autolla eikä ilman, aika aikaa kutakin sanoi pässi kun päätä leikattiin. Nykyään voi kyllä olla parempia korkkereita kuin silloin mutta eivät ole jokapäiväiset työjalkineet, huvit on sitten erikseen.


    • fiffiuuuu

      Onnea senteillesi.
      Pysyt myös nuorekkaana pitkäääään ellet liho;)

    • sex56

      On mulla ollu niin pitkä nainen kerran että takaapäin panessa seisaallaan piti olla varpailaan.
      Mut tykkäsin.

    • M_44

      Hame ja saappaat tekevät naisen.

      • hakusessa4

        Kiiltävät saappaat,ja ruskeat silmät tumma tukka = Aika täytellinen vai mitä


      • niinpä,niin-.-
        hakusessa4 kirjoitti:

        Kiiltävät saappaat,ja ruskeat silmät tumma tukka = Aika täytellinen vai mitä

        väärin. Nainen voi olla sellainen naispuolinen henkilö kuin itseään huvittaa -.-
        Naapurinikin on nuori nainen vaikka onkin ennemminkin poikatyttö. :p


      • Jalkapeli
        niinpä,niin-.- kirjoitti:

        väärin. Nainen voi olla sellainen naispuolinen henkilö kuin itseään huvittaa -.-
        Naapurinikin on nuori nainen vaikka onkin ennemminkin poikatyttö. :p

        Hai mitä korkeammalta ja värikkäämpänä aurinko lomottaa sitä kauniimmat ovat ilmat.


    • lipsis

      jes

    • hmk

      Mä oon vaan 175cm ja aina ulos / juhliin lähtiessä mulla on korkeat korot alla. Minä nautin korkeista koroista, enkä osaa lähteä ilman niitä mihinkään. Sinkkuna tää on kyl hankala, koska en halua itselleni lyhyempää miestä. Tuntuu siltä, että kovin monet kiinnostavat tyypit on jääny sen vuoksi, etten voisi korkkareita käyttää. Minä kun en korkkareista miehen vuoksi luovu ;) Korkkarit korostaa kivasti jo ennestään pitkiä ja hoikkia sääriä :)
      Ei muuta kuin korkkarit jalkaan vaan ja ylpeänä eteenpäin. Älä anna muiden katseiden haitata. Sinä olet sinä ja varmasti upea näky korkeissa koroissa :)

    • S.Tondaa jo hei

      Musta sukkikset ja pitkät sääret korkkareissa....alkaa stondismahla valuun punttiin...

    • Itse olen päälle 160cm ja tyytyväinen pituuteeni, laihat ja pitkät naiset ovat kauniita mutta isokokoisemmat ja pitkät suorastaan pelottavia. Jos olisin sinä käyttäisin pienempikorkoisia korkokenkiä.

    • pituusxleveys

      Mikäpä siinä pituudessa kunhan et ole muuetn pönäkkää tekoa. Joku toki tykkää paksuistakin naisista mutta minä en.

    • Ensireaktio tää

      Jos näen naisen kulkevan hyvin itsetietoisesti korkeakorkoisissa kengissä, niin mulle tulee mieleen että tuo nainen selvästi haluaisi kovaotteista persseseksiä melkein kenenkä valkoihoisen miehen kanssa vaan.

      Tilanne on sikäli hyvä, että minuakin panettaa mennä naimaan nimenomaan peppuseksiä, just noiden korkkarikorkoisten naisten kanssa.

      Kakkoseen ilman muuta! Kun nainen kerta nimenomaan sitä ilmaisee salaa haluavansa, korkokenkiensä seksikkään kopinan kanssa.

      • :DD

        Mikä tilanteesta tekee hyvän? Sekö että panettaa mennä naimaan?


    • 174cm ja ylpeä

      Itse olen 174 senttiä pitkä ja käytän lähes aina ainakin muutaman sentin korkoja. En osaa olla ilman :D Paitsi sit jos lähtee hölkkäämään tms...

      Itsekin yritän etsiä pitkiä miehiä koska en halua miestä, joka olisi itseäni lyhyempi jos käytän korkkareita. Tuntuu vain olevan vaikeaa löytää täältä Etelä-Suomesta...

      Itä-Suomessa, mistä olen lähtöisin, lähes kaikki miehet ovat pidempiä ja todella monet naiset saman pituisia tai pidempiä... ihan oikeasti kun tänne etelään muutin niin ihmiset ovat lyhyempiä :D Olisi mielenkiintoista saada jotain tilastotietoa aiheesta...

      Ja mitä tulee naisten mulkaisuihin... ole ylpeä: sinulle ollaan kateellisia, koska näytät hyvältä ;)

      • 181

        Tilastollisesti Länsi-Suomessa (Turusta pohjoiseen) pitäisi olla pidempiä miehiä, enemmän ruotsalaisgeenejä. Turussa taas on eniten venäläisiä veriryhmiä muuhun Suomeen verrattuna, koska Turussa oli (vanhan) venäjän vallan aikana pitkään varuskunta.


      • itä-suoma-lai-nen
        181 kirjoitti:

        Tilastollisesti Länsi-Suomessa (Turusta pohjoiseen) pitäisi olla pidempiä miehiä, enemmän ruotsalaisgeenejä. Turussa taas on eniten venäläisiä veriryhmiä muuhun Suomeen verrattuna, koska Turussa oli (vanhan) venäjän vallan aikana pitkään varuskunta.

        Mites sitten Itä-Suomessa?


      • 181
        itä-suoma-lai-nen kirjoitti:

        Mites sitten Itä-Suomessa?

        Itä-Suomen tilanteesta en tiedä, ehkä nykyisin vähän erilainen,
        mutta mielestäni on niin hauskaa, että turkulaisissa on eniten venäläistä verta.
        Tietysti voi miettiä, mistä se johtuu....
        (valitettavasti en muista enää lähdettä, mutta tämä on totta)


      • nainen 176 cm

        Tilastotietoa kyllä löytyy ja tutkimus. En nyt ihan heti löydä sitä tähän hätään, mutta kaivan sen vielä jostain taas esille. Sen mukaan (ja oman kokemukseni!) Itä- ja Pohjois-Suomessa miesten keskipituus on 2-3 cm lyhyempi kuin Länsi- ja Etelä-Suomessa.


      • TAPPI=)

        mistä tuo kateus onnistutaan aina vetämään joka ikiseen asiaan. minä en ole tippaakaan kateellinen pitkille naisille. en näe pituutta naisellisena piirteenä. eli jos minä mulkaisisin 180-senttistä naista joka kulkee korkkareissa, miettisin vain että onpa kamala jättiläinen. sori.


      • hehhheheehee
        181 kirjoitti:

        Tilastollisesti Länsi-Suomessa (Turusta pohjoiseen) pitäisi olla pidempiä miehiä, enemmän ruotsalaisgeenejä. Turussa taas on eniten venäläisiä veriryhmiä muuhun Suomeen verrattuna, koska Turussa oli (vanhan) venäjän vallan aikana pitkään varuskunta.

        Ei piä paikkaansa... Mutta ihan hauska. :D


      • Anonyymi
        TAPPI=) kirjoitti:

        mistä tuo kateus onnistutaan aina vetämään joka ikiseen asiaan. minä en ole tippaakaan kateellinen pitkille naisille. en näe pituutta naisellisena piirteenä. eli jos minä mulkaisisin 180-senttistä naista joka kulkee korkkareissa, miettisin vain että onpa kamala jättiläinen. sori.

        Mitä vittua


    • jeejee...

      Miehet rakastavat korkkareita.

      • joojoo0

        Miksi eivät käytä yleisemmin niitä? Jos tilausta olisi miesten korkkareille niin varmaan tehtäisiin suurempia kokojakin.


      • Sittenkin tai kuiten
        joojoo0 kirjoitti:

        Miksi eivät käytä yleisemmin niitä? Jos tilausta olisi miesten korkkareille niin varmaan tehtäisiin suurempia kokojakin.

        Joo mutta ei me muulle anneta arvoa kuin koroille


    • SIIS MITÄ VÄLIÄ

      Etkö ole tajunnut, mitä nuo mulkaukset pohjimmiltaan ovat: k-a-t-e-u-t-t-a! Naiset ovat tunnetusti hyvin kateellisia toisilleen, ja Suomessa saa sitä ilmaistakin. Kateuden kohdetta yritetään vähätellä tai lannistaa - "mikä toikin luulee olevansa".

      Kenenkään ei pidä asettaa kaikkein - heh - MATALINTA tasoa normiksi itselleen missään asiassa. Antaa niiden mulkoilijoiden pitää vaikka huopatossuja. Ja kantakoon ruhonsa miten ja missä lystäävät, vaikka perunasäkissä - who cares.

      • sopivan pituinen

        Se on tuo tyypillinen suomalainen LUULO että kaikki ollaan kateellisia. Varmaan aloittaja kuvittelee että hänelle suodaan näitä mulkauksia. Olen paljon lyhyempi enkä kuvittelisi olevani kateellinen jollekin pituudesta. Jos mulkoilen niin johtuu kyllä ihan muusta kun kateudesta.
        Itseasiassa en edes haluaisi olla "liian"pitkä.


      • smiling face
        sopivan pituinen kirjoitti:

        Se on tuo tyypillinen suomalainen LUULO että kaikki ollaan kateellisia. Varmaan aloittaja kuvittelee että hänelle suodaan näitä mulkauksia. Olen paljon lyhyempi enkä kuvittelisi olevani kateellinen jollekin pituudesta. Jos mulkoilen niin johtuu kyllä ihan muusta kun kateudesta.
        Itseasiassa en edes haluaisi olla "liian"pitkä.

        Olen samaa mieltä. Aina luullaan jos ja kun katsotaan, että ollaan kateellisia. Eihän se nyt niin aina mene. Voihan sitä katsoa muuten vaan tai ihaillen. Aloittaja on vainoharhainen luullessaan niin. Miehet taas vaan ovat niin yksinkertaisia, että uskovat tuohon ja luulevat, että naiset kilpailevat keskenään kauneudessa ja sekös on miehille suurinta ja mieluisinta hupia. Varmaan monet miehet mm. näillä keskustelupalstoilla provosoivat naisia kertomalla miten mm. ulkomaalaiset naiset ovat kauniimpia kuin suomalaiset.


      • ♂+♀
        smiling face kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Aina luullaan jos ja kun katsotaan, että ollaan kateellisia. Eihän se nyt niin aina mene. Voihan sitä katsoa muuten vaan tai ihaillen. Aloittaja on vainoharhainen luullessaan niin. Miehet taas vaan ovat niin yksinkertaisia, että uskovat tuohon ja luulevat, että naiset kilpailevat keskenään kauneudessa ja sekös on miehille suurinta ja mieluisinta hupia. Varmaan monet miehet mm. näillä keskustelupalstoilla provosoivat naisia kertomalla miten mm. ulkomaalaiset naiset ovat kauniimpia kuin suomalaiset.

        "Varmaan monet miehet mm. näillä keskustelupalstoilla provosoivat naisia kertomalla miten mm. ulkomaalaiset naiset ovat kauniimpia kuin suomalaiset"

        Tässä ketjussa esimerkiksi en ole ainakaan vielä törmännyt yhteenkään viestiin, jossa ulkomaalaisia naisia kehuttaisiin paremmiksi kuin suomalaisia. Sen sijaan sellaisia viestejä, joissa suomalaisia miehiä haukutaan, on kyllä tullut vastaan. No jaa, toivottavasti tuollainen toiminta sitten tuo haukkujille hyvän olon.


      • suomalainen1
        ♂+♀ kirjoitti:

        "Varmaan monet miehet mm. näillä keskustelupalstoilla provosoivat naisia kertomalla miten mm. ulkomaalaiset naiset ovat kauniimpia kuin suomalaiset"

        Tässä ketjussa esimerkiksi en ole ainakaan vielä törmännyt yhteenkään viestiin, jossa ulkomaalaisia naisia kehuttaisiin paremmiksi kuin suomalaisia. Sen sijaan sellaisia viestejä, joissa suomalaisia miehiä haukutaan, on kyllä tullut vastaan. No jaa, toivottavasti tuollainen toiminta sitten tuo haukkujille hyvän olon.

        Joku Kari ainakin tuolla alempana ihailee kovastikin Tallinnalaista ja Pietarilaista kauneutta. Pukeutumista jne. Pukeutumisesta ja kengistähän tässä on ollut juttua. Jatkuvasti on muutenkin eri palstoilla haukuttu suomalaista naista ja verrattu thaimaalaisiin ja venäläisiin. Varmaan tuollainen toiminta tuo vertaajille hyvän olon.


    • Älä todellakaan lopeta vaan nauti siitä että olet upea nainen - anna muiden vaan kadehtia:)

      • Hyvä ihminen

        Näin on. Kateus tuo Suomalainen perisynti taitaa taas kukoistaa.

        Kyllä pitkät naisetkin ovat korkoineen kivaa katseltavaa! Ja tunnen muutaman todella kauniin pitkän naisen tuttavapiiristäni, mutten lyhyitäkään karsastaisi.
        Kauniita naisia löytyy jokakoosta, joten älkäämme takertuko naurettavuuksiin!!!


    • Kari 44

      Absolutely !
      Naiseus korostuu juuri niillä. Ole ylepeä itsestäsi sillä minä todella arvostan naisia jotka käyttävät korkokenkiä.
      Nykyajan naiset pukeutuvat pääosin liian jätkämäisesti.. niin surullista

      Onneksi voi käydä ihailemassa naisellista pukeutumista Tallinnassa ja Pietarissa..

      • näin on

        jospa kokeilisit itse käyttää korkokenkiä , luulisi että arvostaisit naista
        etkä sitä mitä sillä on jaloissa.
        Varmaan itse käytät pukua ja krakaa . Ensi kerralla jää Tallinnaan
        korkokenkät ovat kyllä ok tietyissä tilanteissa,mutta onneksi Suomalainen nainen arvostaa itseään ja jalkojaan .


      • Iso munainen
        näin on kirjoitti:

        jospa kokeilisit itse käyttää korkokenkiä , luulisi että arvostaisit naista
        etkä sitä mitä sillä on jaloissa.
        Varmaan itse käytät pukua ja krakaa . Ensi kerralla jää Tallinnaan
        korkokenkät ovat kyllä ok tietyissä tilanteissa,mutta onneksi Suomalainen nainen arvostaa itseään ja jalkojaan .

        Ei meillä munaa


    • mies 6+9

      Kyllä huomaa että kateelliset naiset on negatiivista peukkua paukuttaneet, mutta se on niiden ongelma.
      Korkokengät tekevät nimenomaan naisen ja lisäksi pitkät hiukset ja hame tai mekko.
      Mä kyllä tykkään et nainen on lyhyt, mulla onkin sellainen ihanan pieni korkkarien käyttäjä :)

      • ulkona kävelijä

        Taitaa nuo miinuspeukutukset johtua jostain muusta. Näillä palstoilla on joskus jotain häikkää noissa peukutusjutuissa.

        Voisit muuten hankkia kuvailemasi nuken kumppaniksi. Pitkätukkaisen nätillä mekolla. Naisen on hankala olla jatkuvasti mekko ja korkkarit päällä kun Suomen talveen eivät oikein sovellu.


      • asfsdfsdf
        ulkona kävelijä kirjoitti:

        Taitaa nuo miinuspeukutukset johtua jostain muusta. Näillä palstoilla on joskus jotain häikkää noissa peukutusjutuissa.

        Voisit muuten hankkia kuvailemasi nuken kumppaniksi. Pitkätukkaisen nätillä mekolla. Naisen on hankala olla jatkuvasti mekko ja korkkarit päällä kun Suomen talveen eivät oikein sovellu.

        sosiaalitantalle ottaa koville. Itse kun on lyhythiuksinen punapäinen pullukka rillipää, joka pukeutuu kuin hyväkin jätkä. Joillekin naiselle seksikäs ulkonäkö on suorastaan rikos.


      • ulkona kävelijä
        asfsdfsdf kirjoitti:

        sosiaalitantalle ottaa koville. Itse kun on lyhythiuksinen punapäinen pullukka rillipää, joka pukeutuu kuin hyväkin jätkä. Joillekin naiselle seksikäs ulkonäkö on suorastaan rikos.

        Mikä on sosiaalitantta? Joku sosiaalialan koulun käynyt vai? En ole kumpaakaan. Ulkonäkökään ei täsmää. Tummat hiukset, ei silmälaseja. Keskipituinen.. tiedätkö mikä on suomalaisen naisen keskipituus? Paino 51kg. Painoindeksi 20-21. Mikäli nämä asiat jollekin yleensä kuuluvat.

        Suomalainen mies on melkein poikkeuksetta mahakas rimppakinttuinen lihakseton sohvaperuna. Pukeutuu lökähousuihin ja tennissukkiin. Päässä yleensä siihen liimattu lippis.


      • rt5567
        asfsdfsdf kirjoitti:

        sosiaalitantalle ottaa koville. Itse kun on lyhythiuksinen punapäinen pullukka rillipää, joka pukeutuu kuin hyväkin jätkä. Joillekin naiselle seksikäs ulkonäkö on suorastaan rikos.

        Hahaa, mieletön stereotypia. Itse tunnen sosiaalitantan, joka on vaale,pitkä, hoikka pitkillä kauniilla kiharilla hiuksilla varustettu ja ei laseja ja pukeutuukin korkkareihin ja kauniisiin vaatteisiin.


      • Jämerä
        ulkona kävelijä kirjoitti:

        Mikä on sosiaalitantta? Joku sosiaalialan koulun käynyt vai? En ole kumpaakaan. Ulkonäkökään ei täsmää. Tummat hiukset, ei silmälaseja. Keskipituinen.. tiedätkö mikä on suomalaisen naisen keskipituus? Paino 51kg. Painoindeksi 20-21. Mikäli nämä asiat jollekin yleensä kuuluvat.

        Suomalainen mies on melkein poikkeuksetta mahakas rimppakinttuinen lihakseton sohvaperuna. Pukeutuu lökähousuihin ja tennissukkiin. Päässä yleensä siihen liimattu lippis.

        Jos suomalainen mies on mielestäsi melkein poikkeuksetta "mahakas rimppakinttuinen lihakseton sohvaperuna. Pukeutuu lökähousuihin ja tennissukkiin. Päässä yleensä siihen liimattu lippis. " niin et ole vielä tavannut Suomalaista Miestä.

        Noita mahakkaita vässyköitä saattaa löytyä kuppiloista ja vastaavista juottoloista.
        Suomalainen mies kyllä huolehtii fysiikastaan.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Nii... sä oot itte lyhyt kans, eikö...


      • ulkona kävelijä
        Jämerä kirjoitti:

        Jos suomalainen mies on mielestäsi melkein poikkeuksetta "mahakas rimppakinttuinen lihakseton sohvaperuna. Pukeutuu lökähousuihin ja tennissukkiin. Päässä yleensä siihen liimattu lippis. " niin et ole vielä tavannut Suomalaista Miestä.

        Noita mahakkaita vässyköitä saattaa löytyä kuppiloista ja vastaavista juottoloista.
        Suomalainen mies kyllä huolehtii fysiikastaan.

        Niinpä niin. Tuolla katukuvassa kyllä miehet on juuri tuota mahakastyyppiä. Sori vaan.
        Samalla tavalla voisi sanoa naisistakin että kuppiloissa ja juottoloissa ne jätkiksi pukeutuneet pullukat on. Suomalainen nainen kyllä huolehtii fysiikastaan.


      • mies
        ulkona kävelijä kirjoitti:

        Niinpä niin. Tuolla katukuvassa kyllä miehet on juuri tuota mahakastyyppiä. Sori vaan.
        Samalla tavalla voisi sanoa naisistakin että kuppiloissa ja juottoloissa ne jätkiksi pukeutuneet pullukat on. Suomalainen nainen kyllä huolehtii fysiikastaan.

        niillä mahakasoilla on aikaa hillua siellä katukuvassa, suomalaisella miehellä ei


      • mies kirjoitti:

        niillä mahakasoilla on aikaa hillua siellä katukuvassa, suomalaisella miehellä ei

        Mies ymmärsi kirjoitukseni ja kupletin juonen. Hyvä!
        Ei mies lorvi katukuvassa, sori vaan ulkona kävelijä.

        Hieman tämä karkasi tuosta naisten pituudesta ja korkojen käytöstä...
        Käsitykseni on, että mitä vähemmän tarvitsee omia ominaisuuksiaan korostaa niin sitä parempi :)
        Toisinsanoen kulkekaamme juuri sen pituisena kuin olemme luontaisesti. Viisastelijoille sanon jo etukäteen, että kyllä jonkinlaiset kengät on hyvä olla jalassa ainakin ulkoilmassa; kengän koron ei vaan tarvitse olla suurensuuri.


      • ulkona kävelijä
        mies kirjoitti:

        niillä mahakasoilla on aikaa hillua siellä katukuvassa, suomalaisella miehellä ei

        Hillua? Mitähän tuo hilluminen tarkoittaa? Itse liikun kävellen pääasiassa. Samanlaisia kävelijöitä siellä on muitakin. Kuka minkäkin asian takia. Hillujia en ole nähnyt.
        Mihin suomalaisen miehen aika menee? Työssä käyn itsekin mutta aikaa on liikkua joskus vaikka kaupungilla. Katukuva on sitä paitsi paljon muutakin kun juuri kaupungin keskusta.


      • juurta jaksain..
        Toiminta kirjoitti:

        Mies ymmärsi kirjoitukseni ja kupletin juonen. Hyvä!
        Ei mies lorvi katukuvassa, sori vaan ulkona kävelijä.

        Hieman tämä karkasi tuosta naisten pituudesta ja korkojen käytöstä...
        Käsitykseni on, että mitä vähemmän tarvitsee omia ominaisuuksiaan korostaa niin sitä parempi :)
        Toisinsanoen kulkekaamme juuri sen pituisena kuin olemme luontaisesti. Viisastelijoille sanon jo etukäteen, että kyllä jonkinlaiset kengät on hyvä olla jalassa ainakin ulkoilmassa; kengän koron ei vaan tarvitse olla suurensuuri.

        Eikö muissakaan viesteissä joissa puhutaan katukuvasta? Jossain katukuvassa täällä nainen kävelee korkkareilla jne. Onko se mahdollista?


    • hulluus pois

      Pitkä nainen on uljas ja seksikäs ja korkeissa koroissa vieläkin enemmän. Käytä siis korkkareita rauhassa. Ne toisten naisien mulkkaukset ovat vain kateellisten katseita. Naiselle pituus on hyve, kysy vaikka Parviaisen Jussilta ;)

    • classicw

      Mitä siitä välittää jos joku toinen nainen on kateellinen, sillähän se ongelma on ja jos mies ei kestä pitkää naista on mies väärä sinulle!

    • Turhuudenmarkkinat

      OLETTEKO AJATELLEET KOSKAAN.Että on myös vammautuneita ihmisiä, jotka joutuvat kokoikänsä pitämään erityisjalkineita, erilaisia tukia jne.On naisia, jotka eivät pysty edes kävelemään minkäänlaisilla kengillä.He liikkuvat pyörätuolilla.Pyörätuolin käyttäjäkään ei mielellään tällää jalkoihinsa korkkareita.Varsinkaan ellei ne ole jalalle mukavat.Riippuen tietysti myös siitä syystä miksi käyttää pyörätuolia.Ainahan ei vika ole jaloissa.
      On vammautuneita naisia, jotka eivät pysty käyttämään minkäänlaisia normaaleja kenkiä.Ei vaikka kuinka haluaisivat vielä olla naisellisia ja joskus hienostella.Luettuani tämän aloituksen, ajattelin.Tämä kirjoitus ei varmaan koskenut kuin tiettyä osaa ihmisistä.Itse kävelen korkkareilla. Mutta, olen nähnyt myös erilaisia jalkoja ja kenkiä naisilla ja siksi mietin nyt.Jos vain korkkarit tekisivät naisesta naisen.Mitä nuo naiset sitten olisivat?He jotka ovat normaalien kenkien lisäksi joutuneet jo luopumaan muutenkin paljosta.
      Voitaisiinko ajatella hieman laajemmin asioita, kun kirjoitellaan näitä juttuja tänne?

      • 181

        Tiedän aika monta pyörätuolia käyttävää naista, jotka käyttävät korkkareita, vaikkeivat kävele. Mitä siitä?


      • 191
        181 kirjoitti:

        Tiedän aika monta pyörätuolia käyttävää naista, jotka käyttävät korkkareita, vaikkeivat kävele. Mitä siitä?

        Sulla on suuri tuttavapiiri. Itse en tiedä yhtään naista joka käyttää pyörätuolia saati sitten korkkareita käyttävää pyörätuolilaista. Pieni osa kuitenkin heistä käyttää niitä korkkareita.


      • 181
        191 kirjoitti:

        Sulla on suuri tuttavapiiri. Itse en tiedä yhtään naista joka käyttää pyörätuolia saati sitten korkkareita käyttävää pyörätuolilaista. Pieni osa kuitenkin heistä käyttää niitä korkkareita.

        Tuttavapiirini on suuri, koska teen töitä erilaisten ihmisten kanssa. En luokittele ihmisiä esim. pituuden, terveydentilan tai sukupuolisen suuntautumisen vuoksi. Vähän suvaitsevaisuutta tähänkin keskusteluun?


      • 191
        181 kirjoitti:

        Tuttavapiirini on suuri, koska teen töitä erilaisten ihmisten kanssa. En luokittele ihmisiä esim. pituuden, terveydentilan tai sukupuolisen suuntautumisen vuoksi. Vähän suvaitsevaisuutta tähänkin keskusteluun?

        Ei se suvaitsemattomuutta ollutkaan. En minäkään luokittele ihmisiä minkään mukaan. Ihmettelin vaan kun tunnet monta korkkareita käyttävää pyörätuolissa istuvaa naista. Pyörätuoli ei kuitenkaan itsessäänkään ole kovin yleinen liikkumatapa verrattuna kävelemiseen. Vähän suvaitsevaisuutta keskusteluun?
        Et luokittele mutta kuitenkin mainitsit pyörätuolin itsekin alunperin.


      • 181
        191 kirjoitti:

        Ei se suvaitsemattomuutta ollutkaan. En minäkään luokittele ihmisiä minkään mukaan. Ihmettelin vaan kun tunnet monta korkkareita käyttävää pyörätuolissa istuvaa naista. Pyörätuoli ei kuitenkaan itsessäänkään ole kovin yleinen liikkumatapa verrattuna kävelemiseen. Vähän suvaitsevaisuutta keskusteluun?
        Et luokittele mutta kuitenkin mainitsit pyörätuolin itsekin alunperin.

        Alunperin edellinen kirjoittaja taisi kertoa vammaisista, vastasin hänelle.
        Tiedätkö, miksi pyörätuoleja ei näy niin paljon liikenteessä?
        "Itkin, kun minulla ei ollut kenkiä, kunnes tapasin naisen, jolla ei ollut jalkoja"


    • Pitkäpidempipisin

      Minä olen 185cm ja todellakin ylpeänä kuljen myös korkkarit jalassa, vaikka pahimmillaan tosiaan olen sitten 195cm pitkä. Pelotan monia miehiä, mutta pysyypähän poissa jokunen edes ;) Koskaan en ole pituuttani hävennyt, enkä ole koskaan saanut mitään negatiivisia katseita. Ihailevia kehuja pituudesta on kyllä tullut ja varsinkin naisilta :)

      Että elä sinä muista huoli vaan ole ylpeä :)

      • Ei ruikkukoipinen

        Oikea asenne, pitkä nainen on uljas näky. 185 senttinen nainen
        ei le liian pitkä, päin vastoin tuntee ylpeyttä tällaisen naisen vieressä kävellessä. Voi pitää myös korkkareita silti joutuu katsomaan ylöspäin. Nämä pienet kusella kaadettavat ja persjalkaiset lökäpöksy jätkät valittavat aina kaikesta.


    • Liian pitkä naiseksi

      Itse olen 179 cm pitkä mies. Mielestäni jos nainen on korkkareilla max. minun pituiseni, näyttää hyvältä ja on ok. Itseäni pitemmät näyttää hongankolistajilta joihin en ole kovin halukas "siinä mielessä" tutustumaan, oli korkkareita tai ei.

      Lyhyille naisille korkkarit sopii erittäin hyvin ja lisää heidän seksikkyyttään ihan kympillä :)

      • SISÄINEN KAUNEUS

        Jaa sä oot "halukas siinä mielessä" naisiin joiden hiukset haisevat jalkahieltä ???

        Ootko koskaan kuullut että RAKKAUS ON SOKEA, JA SE EI VÄLITÄ ULKONÄÖSTÄ TAI PITUUDESTA, eipä sullakaan mitään tosirakkautta olekkaan, jos arvioit ihmisiä ulkonäön perusteella!

        Siis seksikkyyshän on maailman tärkein asia vai? Eikö se sisäinen kauneus enää nykyään merkitsekkään mitään?

        Terkut vaan 188cm pituselta teinitytöltä!


      • sisältäjaulkoanätti
        SISÄINEN KAUNEUS kirjoitti:

        Jaa sä oot "halukas siinä mielessä" naisiin joiden hiukset haisevat jalkahieltä ???

        Ootko koskaan kuullut että RAKKAUS ON SOKEA, JA SE EI VÄLITÄ ULKONÄÖSTÄ TAI PITUUDESTA, eipä sullakaan mitään tosirakkautta olekkaan, jos arvioit ihmisiä ulkonäön perusteella!

        Siis seksikkyyshän on maailman tärkein asia vai? Eikö se sisäinen kauneus enää nykyään merkitsekkään mitään?

        Terkut vaan 188cm pituselta teinitytöltä!

        Sille nyt ei voi mitään että kaikki miehet ei välitä pitkistä naisista. Ei kaikki välitä lyhyistäkään. Heillä ei ole edes halua tutustua siihen sisäiseen kauneuteen.

        Terkut 162cm pituiselta naiselta!


    • lady,.

      Itse olen 179cm pitkä ja hoikka ja rakastan korkkareita :) Lyhyet naiset on vaan kateellisia. Laita vaan korkkarit jalkaan niin saatat saada vaikka mallintöitä niinkuin minäkin sain ;)

    • Hyvä ihminen

      Kelpaa. Mitä väliä jos on ihku?

      • Hyvä ihminen

        309 miinusta! Lol. Uusi ennätys!
        Että noin paljon vihataan pitkiä naisia? Eikö ne muut seikat ja kokonaisuus ole senttejä tärkeämpää?


      • ..........
        Hyvä ihminen kirjoitti:

        309 miinusta! Lol. Uusi ennätys!
        Että noin paljon vihataan pitkiä naisia? Eikö ne muut seikat ja kokonaisuus ole senttejä tärkeämpää?

        Vikaa vikaa....


    • M192-ilman korkoja

      Korkokengät parantavat ulkonäköä monella tavalla. Ne saavat sääret näyttämään pidemmiltä ja tottakai paremman muotoisilta. Ne myös parantavat ryhtiä automaattisesti ja ei pelkästään se paranna ulkonäköä vaan sen sen seurauksena myös rinnat näyttävät paremmilta. Tämä kaikki lisää itseluottamusta mikä näkyy yleisilmeessä ja asenteessa. Ja kaikki vain yksien korkojen ansiosta. Hienoa, että pitkätkin naiset käyttävät korkoja, koska heillä usien on hiukan huonompi ryhti.

      • Ei pitkät naiset sen seksikkäämpiä ole...sopusuhtaisella vartalolla varustetut naiset ovat seksikkäitä olkoon korkkarit tai ei,pitkät sääret ovat aina seksikkäät ja sellaiset voi olla myös 165 senttisellä...


    • ViolentViolet

      totta helwetissä käytä ! H0T ja persoonallinen [ ... joka tuntuu enemmistön kommenteista päätellen puuttuvan ] ! deittaa koripalloilijoita tai Hollantilaisia [miehet on komeita ja korkeita ... ], ei näissä suomalaisissa sohwaperunoissa muussakaan ole mittaa, saati sitten korkeudessa ! ; ---)

      • Hyvä ihminen

        Wow! 772 miinusta.
        Harvoin missään keskustelussa näkee moisia lukuja, puhumattakaan aloittajan huikeasta -14 189 luvusta.

        Kovasti ihmiset täällä tuntuvat siis rienaavan toisten mielipiteitä. Senteillä lienee merkitystä??


    • Kopina = seksikästä

      Muut naiset tietää, että tuo korkkareissa kävelevä seksikäs nainen saa illalla hyvää seksiä ihan melkeinpä keltä tahansa haluamaltaan mieheltä. Siksi muut naiset ovat kateellisia korkokengissä käveleville seksikkäille naisille.

      Miehiä ympärillä panettaa ja muita naisia kateuttaa. Selalinen ilmiö tässä tapahtuu, kun tuhannet korkokengät taas kopisee pikkujouluja kohti.

      • 181

        Luin vain hillittömiä miinustuksia, joku haluaa niitä laittaa, miksi?
        Olen erittäin pitkä nainen, en itse ole voinut geeneihini vaikuttaa, olen erittäin pahoillani (ettei minusta tullut pientä, rumaa, läskiä ???)


      • 10+10
        181 kirjoitti:

        Luin vain hillittömiä miinustuksia, joku haluaa niitä laittaa, miksi?
        Olen erittäin pitkä nainen, en itse ole voinut geeneihini vaikuttaa, olen erittäin pahoillani (ettei minusta tullut pientä, rumaa, läskiä ???)

        Niin ja tietää itsekkin missä menee


      • hyiiiiii

        Hyi, en ainakaan haluais olla sellainen nainen jonka kaikki miehet haluaa sänkyyn.


      • 11+18
        10+10 kirjoitti:

        Niin ja tietää itsekkin missä menee

        Tiedätkö sinä,
        missä menet?


      • pieni,ruma,läskikö?
        181 kirjoitti:

        Luin vain hillittömiä miinustuksia, joku haluaa niitä laittaa, miksi?
        Olen erittäin pitkä nainen, en itse ole voinut geeneihini vaikuttaa, olen erittäin pahoillani (ettei minusta tullut pientä, rumaa, läskiä ???)

        pientä, rumaa, läskiä???
        Täh, tarkotatko et kaikki pienet ois rumia ja läskejä???? tuu huvikseks kattoo kaikkia mun kamuja.. olen n.165 ja kikkia kavereitani, paitsi yhtä pidempi. Kaikki he ovat kauniita, hoikkia... mutta yksi on hieman liian laiha ja siksi lihotuskuurilla -.-
        En halua kehua itseni, mutta olen omasta mielestänikin todella hoikka-.-


      • paksu
        hyiiiiii kirjoitti:

        Hyi, en ainakaan haluais olla sellainen nainen jonka kaikki miehet haluaa sänkyyn.

        Samaa mieltä,
        on se varmaan kivaa olla tavallisennäköinen pottunokka, paksujalkainen, vähän vaan liikaa herkkuja syönyt palleroinen. Ei ainakaan tarvitse pelätä, että joku mies joskus kutsuisi jatkoille.
        Sitten voi vaan netissä seurustella ja ystävällinen kaikille?
        Hyi, en minäkään haluaisi olla haluttu nainen (vai haluaisinko kuitenkin?)


      • pieni ja hoikka
        paksu kirjoitti:

        Samaa mieltä,
        on se varmaan kivaa olla tavallisennäköinen pottunokka, paksujalkainen, vähän vaan liikaa herkkuja syönyt palleroinen. Ei ainakaan tarvitse pelätä, että joku mies joskus kutsuisi jatkoille.
        Sitten voi vaan netissä seurustella ja ystävällinen kaikille?
        Hyi, en minäkään haluaisi olla haluttu nainen (vai haluaisinko kuitenkin?)

        Minusta on kivaa olla jotain siltä väliltä. En haluais olla sellainen jota ei kukaan ikinä halua jatkoille enkä missään tapauksessa sellainen jonka kaikki miehet haluaa sänkyyn. Halusin olla sellainen jonka muutama haluaa jatkoille, ja se syy on joku muu kuin korkkarit ja ne jatkot on jotain muuta kun seksiä. Sellaisia naisia ei muuten ole olemassakaan joita ei kukaan ikinä halua


      • juurisopiva
        paksu kirjoitti:

        Samaa mieltä,
        on se varmaan kivaa olla tavallisennäköinen pottunokka, paksujalkainen, vähän vaan liikaa herkkuja syönyt palleroinen. Ei ainakaan tarvitse pelätä, että joku mies joskus kutsuisi jatkoille.
        Sitten voi vaan netissä seurustella ja ystävällinen kaikille?
        Hyi, en minäkään haluaisi olla haluttu nainen (vai haluaisinko kuitenkin?)

        Kulkeeko lyhyys ja paksuus aina käsikädessä nimim. PAKSUN mielestä?
        Oikeasti ei todellakaan. Olen pienehkö (162cm) siro ja hoikka ja miehet tykkää. Muodot on kohdillaan enkä ole mikään lautamallinen. Tykkään myös itse itsestäni enkä haluaisi olla toisen kokoinen.


    • mimmi.oulu_

      Ehottomasti käytät just niin korkeita korkoja kun vaan ikinä tahot! Pituudelleen ei mitään voi, jos on pitkä, niin miksi ei sitä korostaisi vielä ;) Itse olen 152 senttinen nainen, enkä tykkää käyttää arkena korkoja ollenkaan, baareissa tosin käytän, koska jalat ei näytä miltään tämmösellä tapilla ilman korkkareita, varsinkaan hameessa. Mutta arkena tosiaan en käytä juuri ikinä, jotenkin tykkäänkin olla näin lyhkänen :)

    • Pitkä nainen on upea! Ja vielä korkkareilla kruunattuna!
      Kun lempii pitkää naista, on kuin saisi enemmän kuin on ansainnutkaan. Upeimmat yöni olen vietttänyt koulutuskeskuksessa tapaamani itseni mittaisen (185 cm) naisen kanssa...

    • Pappa

      Lienen jäävi vastaamaan koska olen parimetrinen, mutta jos jotain täytyy sanoa niin eipä tarvitse kumartua suutelemaan ;)

    • koroilla tai ei

      no voi notta hmm,
      tietysti korkokengät on jees jos muut vaatteet ja asusteen on myös ok,
      tosi lunttunen look kerää katseita muttei pue ketään.
      pue mitä tykkäät ,
      niinhän me muutkin
      ;D

    • ihanaaollapitkä!

      Pitkät naiset on kauniita. Onneksi niitä on jo katukuvassa enemmän. Muinaisaikaan oli ihmisten mielestä "kamalaa" jos oli pitkät, 160cm tantat haukkuivat ja mulkoivat järestään.

      • pituusonplussaa

        180cm nainen nykyisin ei ole edes pitkä. Nauti kauneudestasi ja aina löytyy pitkiä ihania miehiä jos häiritsee että mies lyhyempi.. vaikka lyhyetkin miehet menee täällä. :) Tärkeintä mitä itse tunnet, jos koroissa o.k. Kaikki ei tykkää koroista.


    • Korkoa Korkoa!

      Korot tekevät naisen, silloin kun nainen haluaa näyttää näyttävältä. Pikkumusta ja huomaamattomat tasapohjatennarit on huono yhdistelmä. Korkoa jalkaan. Nykypäivänä ei todellakaan haittaa vaikka nainen olisi sen 5 cm miestä pitempi korot jalassa. Jalan ja pakaran asento on niin paljon hotimpi koroissa. Lisää vaan korkoa kaikille naisille. Ja sitten kun on taas aika rentoutua eikä tahdo niin säväyttää niin tietysti perus sämpylälenkkaria jalkaan ettei jalat kärsi.

    • babylonglegs

      Mulkoilu on kateutta ja sille ei kannata uhrata ajatustakaan! Jos korkokengät ovat sinun juttusi, niin anna vaan mennä! Ei kaikkia voi miellyttää kuitenkaan. Pituus ei ainakaan ole sellainen piirre mitä kannattaisi piilotella.

      Olen pari senttiä sinua lyhempi, ja ylpeä pituudestani. Korkeimmilla koroilla olo tuntuu vähän amatsoonilta muutenkin lyhempien kavereideni seurassa, mutta pääasiassa saan positiivisia kommentteja sekä miehiltä että naisilta. Poikaystäväni on kanssani saman pituinen, eli korkkareissa olen häntä koron verran pitempi. Akuun se hieman häiritsi minua, mutta hän jopa yllyttää minua käyttämään korkeampia korkoja.

      • 181

        Hienoa,
        jos on itsetuntoa!


    • Itte en kandee pitkii naisii , oon itte 169 cm.

    • kippari 14

      pitkä,hoikka nainen on aina todella upea ilmestys ja korkkarit ei ainakaan pahenna asiaa yhtään!

      • ilman muuta käytät korkkareita, kun nistä tykkäät. Etsit tämmöinen pitkä mies kuin minä, 195 pitkä. Vai mistä päin olet?


    • Hanki elämä

      niin ei tarvitse tuhlata aikaa tuollaisiin joutavanpäiväisiin pohdintoihin.

      • Maa jussi

        Hankkijalta saa elämän


    • Neiti_194cm

      On aivan pakko kommentoida tähän mielipiteitten myrskyyn :)
      Itse oon 194cm pitkä, 21vuotias nainen, kaunis, mallin mitoissa ja rakastan käyttää korkokenkiä! :)
      Saan aina katseita olin sitten koroissa tai en, jotkut katselevat ihaillen, jotku ihmetellen näin pitkää naista. Enemmän niitä ihailevia kommentteja tulee, sekä miehiltä, että naisilta :)
      Miehistä ei oo muute ikinä ollu pulaa, ja mulla on ollu sekä itteäni pidempiä
      sekä lyhyempiä miehiä. Kaikki on kiinni itsevarmuudesta ja oman ittensä hyväksymisestä :)

      Pitkät naiset, olkaa ylpeitä pituudestanne! :)

      • fakta vaan

        194cm on liian pitkä malliksi. Huippumalli haussa-ohjelmassa oli joku 190cm ja se pudotettin sen takia että oli liian pitkä. On kuulemma mallimaailmassa yhtä huono asia olla 190 kuin 160. Tämän ei oo tarkoitus olla haukku, vaan siitä ohjelmasta kuultu fakta. Toki normielämässä kaiken pituiset naiset on kauniita


    • kuka voi pysäyttää

      Peukkujen herran on taas liikenteessä!

    • Ei korkkareille

      Pitkä tai lyhyt tai siltä väliltä, ei mitään väliä. Mutta jos on niin tyhmä että käyttää korkkareita niin sitten ei kiitos.

    • Rajansa kaikella

      Liika pituus tekee naisesta epänaisellisen ja honkkelon oloisen. Äijämäisen.

      Pitkät sääret ovat kyllä seksikkäitä, mutta se tarkoittaa lähinnä kehon mittasuhteita, ei sitä että koko pituutta on liikaa. Pitkät mallit näyttävät kyllä hyvältä catwalkilla, mutta eivät niinkään muuten.

      Ne todelliset miesten päiväunet ja seksisymbolit eivät ole käytännössä koskaan mitään metriheikkejä. Jos miehessä pituus lisää miehekkyyttä, niin sama pätee naisiinkin. Ei siin naisellisuutta, vaan miehekkyyttä. Ei hyvä.

      Toki jokainen saa pukeutua ihan miten haluaa, mutta suoraan kysymykseen suora vastaus: Onko se miehistä hyvän näköistä? Ei yleensä.

      • Yhtäpitkäkuinleveä?

        Ja itse olet?


      • kapeampi kuin leveä
        Yhtäpitkäkuinleveä? kirjoitti:

        Ja itse olet?

        Niin mistäänhän täällä ei saa olla toista mieltä tai on .........


    • Turhaa vlitusta

      Miten ihmeessä vammautuneet ihmiset liittyvät korkkareihin? Vähän järjenkäyttöä valittamiseenkin!

    • 476587

      Itse olen 168cm pitkä ja välillä häpeän pituuttani.. joo tyhmää, mutta olen huomannut että etelä-savossa ei kovin pitkiä naisia ole. omassa koulussakin huomasin ruokajonossa, että olen yksi pitemmistä naisista. pari oli minua ehkä muutaman sentin pitempiä.. kaksoissikoni on 164 pitkä ja kerran pohjanmaan baarissa käydessään jotkin miehet sanoi että mukava nähdä pitkiäkin naisia...

      • -,-

        Aika outoa, jos Pohjanmaalla 168 cm on jotenkin pitkä. Suurin osa siellä on aika pitkiä. Itsekin olen reippaasti yli 170, enkä tunne itseäni pitkäksi.


    • Korkeet

      Hienoooooooooo

    • PäiväniDiktaattorina

      Jos olisin diktaattorin niin tollaset korko kengät / korko saappaat tekisin pakollisiksi kaikille naisille!

      • Over The Knee Boots

        Korkokengät ne olla pitää ja erityisesti sellaiset musta pitkävartiset saappaat. Sellaiset oikein kunnon suihinotto saappaat.


      • Vähän järkeä peliin

        Ja sinulle arvon herra nelikulmainen hattu. Korkokenkien kärjet kun vastaavat jalan muotoa yhtä vähän kuin nelikulmainen hattu pään muotoa. Diktaattorina siis määräisit kaikille naisille vaivaisenluut ja muita jalkaterän sairauksia?


      • 123nm
        Vähän järkeä peliin kirjoitti:

        Ja sinulle arvon herra nelikulmainen hattu. Korkokenkien kärjet kun vastaavat jalan muotoa yhtä vähän kuin nelikulmainen hattu pään muotoa. Diktaattorina siis määräisit kaikille naisille vaivaisenluut ja muita jalkaterän sairauksia?

        Taas joku valittaja!
        Ei ne rasvat, sokerit, meikit, alkoholit, tupakitkaan, jne. ole terveellisiä, mutta niitä käytetään jos halutaan.
        Ei ketään muita kuin vastarannan kiiskejä kiinnosta jonkun kivan asian huonot puolet.
        Muuten, ei kaikki naiset saa näitä mainitsemiasi sairauksia. Ja ne ovat vielä parannettavissakin!


    • Koron lasku

      Laske korko 5 senttiin, No onhan se vähän noloa,että korvat ei ole samalla tasolla kun tanssitaan,ei se hirveetä - Pitkä se pitää olla,en tiedä, mutta ne kurvit korostuu pitemmässä.

    • Ette sitten muuta aihetta tänään "pohdittavaksi" keksineet? Maailma on täynnä fiksujakin puheenaiheita.....

    • Pitkiä ihaileva mies

      Aika paljon se on itsetunnosta kiinni. Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että pitkä nainen haluaa useimmiten myös pitkän miehen. Itselle ei ole mitään väliä, vaikka nainen olisi reilusti itseäni pidempi (itse olen 182 cm). Ja pitkä nainen saa myös vapaasti kävellä korkkareissa, jos se tuntuu itsestä kivalta. Koko homman ydinhan on siinä, kuinka ylpeäsi oman pituutensa kantaa. Jos lättäpohjaisissa kengissä kulkee kumarassa, se ei vaan ole kovinkaan kaunista. Voi, kun ihmiset uskaltaisivat olla rohkeasti juuri sellaisia, kuin haluaisivat. No ymmärrän myös että, jos on koko kouluajan kiusattu pituudesta, niin onhan se vaikeaa olla rohkea.

    • Manly man!

      Mitäköhän naiset ajattelee yli 180cm miehestä, joka käyttää korkkareita?

    • Kaiken mittaiset ovat sinänsä ihan ok, kysymys on enemmän siitä kuinka sopusuhtaisesti "kantaa" olemuksensa. Pitkä nainen sinänsä on upea ilmestys ja jos viihtyy koroissa miksikäs ei. Enemmän pistää silmään, jos pitkä nainen ottaa kompleksia pituudestaan ja esimerkiksi käyttää kannattomia lipokkaita pelkästään siitä syystä, ettei näyttäisi niin pitkältä. Jos taas viihtyy mukavissa tallukoissa niin mikä ettei. Eli, jos tykkää ja pystyy kävelemään koroissa, niin mikä ettei, omasta pituudesta huolimatta. Itse olen pisimmilläni ollut 178 cm pitkä ja ystävättäreni ovat olleet minua lyhyempiä. Mutta, ei minulle olsi muodostunut minkäänlaista kompleksia, jos ystävättäreni, vaimoni tms. olisi ollut itseäni pidempi.

      -Pentti

    • Mies

      Korkkarit ovat kauniit ja tykkään kun naiset käyttävät niitä. Kauneudessa pituudella ei ole merkitystä. Pitkät ja lyhyet naiset voivat olla kauniita. Tunnen yli 180 cm kauniita naisua, mutta tunnen myös 150 cm kauniita naisia. Mutta yleensä mies ei halua seurustella tai avioon itseään pidemmän naisen kanssa. Jostakin syystä itseään pidempi nainen nolottaa. Ehkä se on miehistä heikkoutta. Oma vaimoni on minua 5 cm lyhyempi, mutta kun hän pistää korkkarit olemme yhtä pitkiä. Se on vielä ihan jees. Yleensä pitkät naiset seurustelevat ja avioituvat pitkien miehien kanssa. Siltä se vain näyttää.

      Pidä vaan korkkareita, ne ovat kauniita ja ole relilusti vaan.

    • Lipputanko...

      liikenteessä nyt vaan näyttää koomiselta - kaikki normaalikokoiset ihmiset näyttävät kääpiöiltä rinnallasi, siitä se tuijottelu johtuu. Suuri osa varmaan katsoo säälien ennemminkin kuin kateellisena mulkoillen.
      Jokainen on hyvä omansa kokoisena, sillä siihen emme paljon voi vaikuttaa miten pitkäksi kasvamme, joten jos rakastat korkkareita, niin käytä vaan rauhassa jatkossakin.
      Itse olen onnellinen näin pienikokoisena, kun voi helposti solahtaa miehenkin kainaloon myös kävellessäkin. En haluaisi olla pitkä.

    • Minulla on yksi naispuolinen kaveri, joka on sinun mittaisesi. Se etsi aktiivisesti miestä monta vuotta, ennen kuin vihdoin tapasi mieleisensä 190-senttisen miehen. Harvalla miehellä on kirahvi-fetissiä ja harvoin nainenkaan haluaa olla miestään pidempi.

      • Jättiläinen 200

        Joo, mulla kans on se kiraffi-fetissi. Heinäseipäät ja hongankolistajatkin saavat mut extaasiin. Luita pitää olla. Extraa tulee kun on anorektikko, sillon nääs korostuu ne luut ja niiden pituus. Naidessa pitää tuntua vähän kolinaa. Onneks suomessa on näitä pitkiä aina vaan enemmän. Ei välii vaikka naama olis kuinka ruma hevosen turpa kunhan korot kolkkaa ja nilkat notkuu. Pienet sirot tyttöset ei kiihota mua ollenkaan. Näin ne maut muuttuu. Kengän numerokin vähintään 44!


    • Kaksi kättä ja

      Mene sinä helvetin runkkari pois sieltä keksimästä näitä !

    • miäs190

      Pitkä nainen ja korkkarit, erittäin hyvin pelittää. Varsinkin lyhyet miehet eivät todennäköisesti ole samaa mieltä, mutta pitkäsäärinen nainen korkkareissa on aikuisen miehen mittaan kasvaneen silmälle ilo ja päivän piristys. Edellyttäen, että osaa kävellä korkkareilla ja omaat hyvän ryhdin. Älä siis anna kateellisten alamittaisten vaikuttaa omaan kenkävalintaasi, vaan pukeudu niin kuin Sinusta hyvältä tuntuu.

      • ♂+♀

        "aikuisen miehen mittaan kasvaneen"
        Ikävää, että joistain kuitenkin tulee ylipitkiä (190 cm tai enemmän) luonnonoikkuja.

        Olet muuten näköjään nimimerkkisi perusteella savuttanut varsin kunnioitettavan iän. Pitkää ikää vain! ;)


      • On se piiiiiiiiitkä!

        Ei ole mitään rasittavampaa kuin kaltaisesi tyypit, jotka pätevät pituudellaan ja käyttävät sitä jonkinlaisena keinona haukkua muita ihmisiä. Sanailusi kertoo lähinnä omasta itseriittoisesta ja epämiellytävästä luonteestasi. Ei taida paljon aitoja ystäviä olla?


    • Tennari-Tyttö

      Oon 16.v. ja 180cm Ite oon ainakin ylpee pituudestani, mutta korkkarit ällöttää mua, mun mielestä ne on tarkotettu sellasille lapsenmittasille pikku-naisille.

      Ja ihan By To Way, korkkareita EI OLE OLEMASSAKAAN kokoa 43 tai 44!
      Se vähintään tukahduttaa meijjän "jättiläisten" hingun korkkari-ostoksille.

      Miesten Converset ja Reebok-tennarit on rakkauteni = mukavuus ennen kaikkea, suosittelen :)

      • Dede

        Täältä löytyy korkkareita kokoon 46 asti:

        www.fuss-schuhe.de/


    • 12225599999999999999

      Olihan sillä sadun Lumikillakin kääpiömiehiä joiden kanssa se touhusi. Mutta tällä Lumikilla olikin niitä kääpiömiehiä monta. Niin että voisiko pitkä nainen ajatella useampaa miestä korvaamaan yhtä itseään pidempää miestä.

    • Siibus

      Olen 180 cm pitkä nainen. Nuorempana kärsin ja häpesin pituuttani. Aikuistuttua löysin oman naisellisuuteni juuri pituudestani, joka on nyt "valttikorttini" tappien seassa :)
      Kyllä miehet ja naiset katselevat, eritoten silloin kun on laittautunut.

      Vähemmän on pitkiä kuin lyhyitä naisia, olkaamme siis ylpeitä ja laitetaan korot, vaikka muitten naisten kiusaksi ;D

    • Pitkät naiset ovat näyttäviä. Kumpa kaikki pitkät naiset uskaltaisivat kävellä rohkeasti ylväässä ryhdissä, olemalla ylpeitä pituudestaan. Olen monelle tästä sanonutkin.

      Mua ei ainakaan haittaisi, vaikka nainen olisi mua pidempi, jos naista ei haittaa se, että olisin lyhyempi. Oma pituus 183cm.

    • Miehen mittainen

      Parasta mitä voi olla...ja kiihoittavinta...pitkä nainen korkkareissa!

    • ....................

      Tavara on kuin hirvellä

      • Lyhyt mutta ISO

        Itselläni oli jonkun aikaa yks Tiina, lyhyt ja leveä. Ja silläkin oli tavara kuin hirvellä. Piti vaihtaa aika pian.


    • Ei mua haittaa naisen pituus. No itse olen 185 joten harvemmin pidempiä naisia tulee vastaan. Ja musta korkokengät on hot joten pidä vaan ;)

    • fgh100

      Korkokenkä on keksitty vain korottamaan naisen pituutta ei niinkään elämisen nautinnoksi ja tarpeeksi jos pituutta on muutoinkin!
      Luonnoton kävely ei voi olla ilo!

      • rrd

        Et voisi enempää olla pihalla


    • kevatnurmi

      mitä jos on liikuvat nilkat ,eikä ole tottunut korkokenkiin ,ja kävelee nopeasti, mitä jos kaatuu sitten ottaa kipeetä kun makaat maassa

    • Kuumis4

      Lyhyet naiset söpöi ja monasti tv:ssä ok, mut livenä naurettavia. Oo vaan pitkä ja korkkareissa, sinulla on taatusti korkealuokkaisia faneja kaikkialla. Rakastan pitkiä ja kauniita naisia ja monet muutkin! Yes

    • Ei ihan yhtä pitkä

      Iso nainen ja korkkarit - hemmetin ruma näky. Vielä jos siiihen yhdistyy räystäsperse tai muuten vain iso ahteri. Pitkät korkkareita käyttävät naiset ovat jonkin sortin narsisteja eikä heitä voi ottaa tosissaan! Aivan niinkuin oma ruoto ei olisi riittävän pitkä vaan ylipituutta ja hallitsevaa pituusvaltaa pitää oikein korostaa korkkareilla.

    • uusi huvila

      Onnea, olet komea missimittainen nainen. Anna palaa ja näytä upeata itseäsi juuri niin kuin sinusta tuntuu hyvältä.

      • Hirven kaatoon!

        Pitkä nainen korkkareissaan upea näky!
        Tosin heikon itsetunnon omaavat miehet tuskin uskaltaa lähestyä? no ei varmaan tarvikkaan?

        Mulle kelpais vaikka olenkin "vain" 184cm


    • Sopusuhta

      Mitä pidempi, sen korkeammalta kaatuu :D

    • 1234

      ite olen n. 170cm mies/poika(19v) mikä lie :D

      Mutta siis asiaan..

      Omalla kohdalla pitkät naiset eivät kiinnosta yhtään. Jos nainen on vaikka 5cm pidempi se tuskin haittaa, mutta siitä ylös päin on ehdoton NOT.
      Haluan, että nainen on lyhyempi tai n. samana pituinen kanssani. Haluan olla naisen tuki ja turva, mutta jos nainen on päätä pidempi, en sitä tunnetta saa, vaan olen enemmänkin vaivaantunut, kun joudun ylä ilmoihin pilviin katsomaan.

      Itse korkkareiden käyttöä toi montaa muutakaan naisten asiaa en ymmärrä :D mutta ei se niiden käyttö SILLOINTÄLLÖIN haittaa.

      • pitkä koroilla

        no sä et olekaan mies vielä niin ei mikään ihme. pitkät naiset onkin tottuneet katsomaan miehen kokoisia miehiä eikä pikkupoikia. Tottakai naisellisuuteen ja miehekkyyteen vaikuttaa ulkonäkö, sitä on turha kieltää, mutta koska muutkin asiat vaikuttavat (käytös ym) niin ei voi yleistää että pitkät naiset olisivat epänaisellisia tai lyhyemmät miehet epämiehekkäitä.


    • Korkkari

      En tykkää korkkareista. Ne on terveysriski, sekä tuovat epäsuhtaa miesten ja naisten väliin. Pitäiskö miestenkin käyttää. Nilkat menee, onko se sen väärtti?
      Miksei voi olla sen pituinen kuin on?

      • ddf2

        Terveysriski??? LOL


    • heguli10

      Naihen korko kengissä on niin sexy!

      • nainen vm

        Niin,mutta jos ei terveydellisistä syistä pysty pitämään korkkareita
        kuten minä vaikka haluaisin.
        Aikaisemmin käytin yleensä melkein aina mutta en enään niin
        asialle ei voi mitään.
        Joskus voin pitää juhlissa mutta en mitenkään korkeita.
        Olen vain 163cm pitkä nainen.!!??:))


    • N 176cm

      Itekin olen 176cm nainen ja käytän mielelläni juhlimaan/shoppailemaan lähtiessä 8-10cm korkkareita, kesällä avokkaita ja talvella korkeakorkoisia saapikkaita. Muissa arjen tilanteissa käytän ihan mukavuus- ja käytännöllisyyssyistä matalempia, etenkin lasten kanssa puistoillessa, lenkillä jne. Joskus olen kuullut ihmettelyjä, miksi käytän korkoja vaikka olen muutenkin pitkä, mutta juttu ei olekaan PITUUDESSA vaan ryhdissä, siinä kuinka koroilla kävellessä lantio keinuu ja kuinka upeilta sääret näyttää korkojen kera. Olen seurustellut itseäni lyhyempienkin miesten kanssa, mutta kyllähän se oma katseeni hakeutuu enemmin pidempiin miehiin. :) Mielestäni pitkäkin nainen saa käyttää korkoja, kunhan osaa kävellä niillä. Pahinta on teinit, jotka ei harjoittele kotona vaan lähtee kylille itsensä nolaamaan kun kompastelevat ja klonksuttelevat eivätkä osaa liikkua lainkaan luontevasti koroilla. Itse opettelin aikanaan pistämällä korkkarit jalkaan aina siivouksen ajaksi. Itse totuin korkoihin ja miehelläni oli silmäniloa kotona. ;)

    • Janet 1

      Tottakai, käytä ihmeessä! Ne ovat naisellisuuden A ja O. Itsekin rakastan korkkareita ja mieheni tykkää kun pidän niitä...Siitä vuan!

    • luju69

      Upeeta nainen korkkareissa,itse on tietysti helppo sanoa kun olen 186cm.
      Mutta olen tavannut itseäni pidempiä naisia ja en ole asiaa kokenut kiusalliseksi.

    • miinusfani

      miks täällä on niin v*tusti vaan miinus ääniä??!!


      (antakaa miinuksia pliiiiissss!!!)

      • tässä yks aluks

        kyllä se peukkujen herra varmaan suakin muistaa kun on näin ahkerana täällä ollut !!! ps oikeesti onpa täällä paaaaaaljon miinuksia tänään !!!!


    • guylguif

      Korkkarit kannattais heittää mäkeen ja ottaa matalapohjaiset kengät käyttöön,
      pitkäaikainen korkkarien käyttö ei todellakaan ole hyvä
      jaloille..opin tämän foxin rumat vartalot ohjelmasta

      • ddf1

        Kauneudesta kuuluu kärsiä


    • kengänkorot

      niilla korkkareilla pitää myös osata kävellä, on kävelijä sitten minkä pituinen tahansa.... kamalan näköistä kun korkeilla koroilla kipitetään polvet koukussa! vaatii hieman opettelua.
      sanoo nainen korkokengissä ja 180cm pituutta

      • Hubby3

        Pitkä, hoikka nainen kireissä farkuissa ja korkkareissa kääntää miesten päät !!


    • Kati

      Uskon että se on se asenne miten niillä korkokengillä kulkee. Jos olet ylväs ja itsevarma, naiset varmasti voivat jopa paheksua koska heillä ei välttämättä löydy sisua kantaa itseään niin, varsinkaan korkkarit jalassa.

      Pituus yleensä kyllä yhdistetään sellaseen amazoniin, vahvaan naiseen joka kaataa kaikki miehet, ja nämä lyhyemmät tietty näkevät sinut jonkinlaisena uhkana vaikka se ei olisikaan totuus.
      Ja vaikka naiset eivät välittäisi, niin kyllä silti uskon että takana löytyy jonkinlainen parinetsintävietti ja katsoisimme kuitenkin toisiamme väärään.
      Mulla ei ole mitään väliä kuka mitenkin pukeutuu, se on kaikkien oma valinta ja kaikki näyttävät miltä näyttävät. En osaa kyllä pistää itseäni pitkän naisen saappaisiin -no pun intended.

    • Miinusta tämä!

      Joo, jonkun kannattais varmaan nyt viimeistään hommata elämä; Aloittaja saanut tähän mennessä 2439 miinusta vaikka lukijoitakaan ei ole ollut kuin 2042. Samaten moni hyvä tai neutraali kommentti saanut miinusliudan. En voi kuvitellakaan parempaa ajanvietettä kuin näppäillä tuhansia kertoja miinusta jossain hiton keskustelupalstalla. Way to go!

      • sulle plus

        miten voin antaa kakssataa miinusta ? en kykene kuin yhden kerrallaan - jollain on jokin salaisuus hallussa tai sitten suoli24 peukutin sekoilee taas...


    • hupsu.

      10cm korko pidentää naista vaan 8 cm, tuli vaan tarve huomauttaa. :P Ihan sama käyttääkö korkkareita pikä vai pätkä, omat jalathan niistä kärsii. :D

    • Faktan paikka!

      Miss Suomi 2010: Viivi Pumpanen 167 cm
      Miss Suomi 2011: Sara Sieppi 173 cm (Pia Pakarisen (170 cm) luovuttua)
      Missi Suomi 2012: Sara Chafak 172 cm

      Haluan myös nostaa esille seuraavat kaunottaret:
      2010: Susanna Turja 172 cm
      2011: Linnea Aaltonen 169 cm
      2011: Niina Lavonen 175 cm

      • lisää kaunottaria

        Lisää kaunottaria:

        Jada Pinkett Smith - 1,51cm
        Eva Longoria (153 cm)
        Mary Kate Olsen (152 cm)
        Hayden Panettiere (153 cm)
        America Ferrera (152 cm)
        Kylie Minogue height (152 cm)
        Paula Abdul height (152 cm)
        Christina Ricci height (154 cm)
        Ellen Page (154 cm)
        Kristen Bell (155 cm)
        Ashley Olsen (155 cm)
        Hilary Duff (155 cm)
        Nicole Richie (155 cm)
        Lucy Liu (157 cm)
        Rachel Bilson (156 cm)
        Avril Lavigne (156 cm)
        Christina Aguilera (156 cm)
        Alyssa Milano (156 cm)
        Shakira (156 cm)
        Salma Hayek (156 cm)
        Vanessa Anne Hudgens (156 cm)
        Jennifer Love Hewitt (157 cm)
        Rachael Leigh Cook (157 cm)
        Reese Witherspoon (157 cm)
        Jessica Simpson (159 cm)
        Amy Winehouse (159 cm)
        Kelly Ripa (159 cm)
        Brittany Snow (159 cm)
        Brittany Murphy (159 cm)
        Sarah Michelle Gellar (159 cm)
        Carmen Electra (159 cm)
        Natalie Portman (160 cm)
        Ashanti(160 cm)
        Kristin Kreuk (160 cm)
        Emmanuelle Chriqui (160 cm)
        Jodie Foster (160 cm)
        Julianne Moore (160 cm)
        Stacy Ferguson (160 cm)
        Ashley Tisdale(160 cm)
        Madonna (161 cm)
        Scarlett Johansson (162 cm)
        Winona Ryder (161 cm)
        Amy Adams (161 cm)
        Renee Zellweger(163 cm)
        Rachel McAdams (163 cm)
        Megan Fox(165 cm)
        Eva Mendes (165 cm)


      • Matikanope
        lisää kaunottaria kirjoitti:

        Lisää kaunottaria:

        Jada Pinkett Smith - 1,51cm
        Eva Longoria (153 cm)
        Mary Kate Olsen (152 cm)
        Hayden Panettiere (153 cm)
        America Ferrera (152 cm)
        Kylie Minogue height (152 cm)
        Paula Abdul height (152 cm)
        Christina Ricci height (154 cm)
        Ellen Page (154 cm)
        Kristen Bell (155 cm)
        Ashley Olsen (155 cm)
        Hilary Duff (155 cm)
        Nicole Richie (155 cm)
        Lucy Liu (157 cm)
        Rachel Bilson (156 cm)
        Avril Lavigne (156 cm)
        Christina Aguilera (156 cm)
        Alyssa Milano (156 cm)
        Shakira (156 cm)
        Salma Hayek (156 cm)
        Vanessa Anne Hudgens (156 cm)
        Jennifer Love Hewitt (157 cm)
        Rachael Leigh Cook (157 cm)
        Reese Witherspoon (157 cm)
        Jessica Simpson (159 cm)
        Amy Winehouse (159 cm)
        Kelly Ripa (159 cm)
        Brittany Snow (159 cm)
        Brittany Murphy (159 cm)
        Sarah Michelle Gellar (159 cm)
        Carmen Electra (159 cm)
        Natalie Portman (160 cm)
        Ashanti(160 cm)
        Kristin Kreuk (160 cm)
        Emmanuelle Chriqui (160 cm)
        Jodie Foster (160 cm)
        Julianne Moore (160 cm)
        Stacy Ferguson (160 cm)
        Ashley Tisdale(160 cm)
        Madonna (161 cm)
        Scarlett Johansson (162 cm)
        Winona Ryder (161 cm)
        Amy Adams (161 cm)
        Renee Zellweger(163 cm)
        Rachel McAdams (163 cm)
        Megan Fox(165 cm)
        Eva Mendes (165 cm)

        Toi Jada on kyllä jo aika lyhyt? Mahtuis tulitikkulaatikkoon päikkäreille?


      • 181
        lisää kaunottaria kirjoitti:

        Lisää kaunottaria:

        Jada Pinkett Smith - 1,51cm
        Eva Longoria (153 cm)
        Mary Kate Olsen (152 cm)
        Hayden Panettiere (153 cm)
        America Ferrera (152 cm)
        Kylie Minogue height (152 cm)
        Paula Abdul height (152 cm)
        Christina Ricci height (154 cm)
        Ellen Page (154 cm)
        Kristen Bell (155 cm)
        Ashley Olsen (155 cm)
        Hilary Duff (155 cm)
        Nicole Richie (155 cm)
        Lucy Liu (157 cm)
        Rachel Bilson (156 cm)
        Avril Lavigne (156 cm)
        Christina Aguilera (156 cm)
        Alyssa Milano (156 cm)
        Shakira (156 cm)
        Salma Hayek (156 cm)
        Vanessa Anne Hudgens (156 cm)
        Jennifer Love Hewitt (157 cm)
        Rachael Leigh Cook (157 cm)
        Reese Witherspoon (157 cm)
        Jessica Simpson (159 cm)
        Amy Winehouse (159 cm)
        Kelly Ripa (159 cm)
        Brittany Snow (159 cm)
        Brittany Murphy (159 cm)
        Sarah Michelle Gellar (159 cm)
        Carmen Electra (159 cm)
        Natalie Portman (160 cm)
        Ashanti(160 cm)
        Kristin Kreuk (160 cm)
        Emmanuelle Chriqui (160 cm)
        Jodie Foster (160 cm)
        Julianne Moore (160 cm)
        Stacy Ferguson (160 cm)
        Ashley Tisdale(160 cm)
        Madonna (161 cm)
        Scarlett Johansson (162 cm)
        Winona Ryder (161 cm)
        Amy Adams (161 cm)
        Renee Zellweger(163 cm)
        Rachel McAdams (163 cm)
        Megan Fox(165 cm)
        Eva Mendes (165 cm)

        Voi pieni lapsirukka,
        ehkä sinun kannattaisi käyttää kapasiteettiäsi johonkin muuhun, kuin ihmisten pituuseroihin?
        Uskon, että on paljon pieniä kauniita ihmisiä!


    • Siinä ne kaikki

      Tukeva,matala,suoraselkäinen,tumma,rehellinen

    • ...

      Ei voisi enää pinnallisemmaksi juttu mennä? kaikesta sitä nykyään keskustellaan! onkohan se nyt ihan sama että onko tyyppi pitkä vai pätkä, ruma vai kaunis, paksu vai laiha, ihan niin pinnallisia kaikki nämä.. kaikki on minkälaisia on ja siitä ei paljo mihkään pääse.. kaikki tulee tän kyllä oppimaan joskus kantapään kautta...

    • Älä kysele mitä muut mieltä. Tee sitä mikä parhaalta tuntuu ;)

    • Pekka

      Itse olen aika lyhyt mies, 171 cm, mutta pitkät naiset kiihottaa. Kun pitkä nainen käyttää lisäksi korkokenkiä, sen parempi. Jos pitkät(kin) naiset pitävät lyhyistä miehistä, niin sittenhän asia on ihan ok :)

    • nainen163

      Mä oon 163cm enkä käytä korkoja koska matalapohjaisilla kengillä on mukava kävellä ja ne on terveellisemmät jaloille ja tykkään olla pieni. Muuten kyllä pukeudun suht naisellisesti. Mun puolesta pitkät saa käyttää korkkareita jos haluaa, itse en oo ainakaan ikinä mulkoillut ketään. Itseasiassa se että monet naiset käyttää korkkareita on oikeastaan minusta vaan hyvä asia, koska haluan itse olla pieni ja söpö ja näytän siten pienemmältä

    • 565

      yli -5000, miks?

    • Kovin monet vastaavat taas kysymyksen vierestä. Se ei liene yllätys, että miehet pitävät korkokengissä kulkevaa naista viehättävänä tai kokevat itseään pidemmän naisen pelottavana tms.
      Merkittävä kysymys tässä oli mielestäni se, että miksi toiset naiset halveksivat korkokenkiä käyttäviä naisia? Osasyynä on varmasti kateus, mutta se ei selitä koko totuutta. Perinteinen kulttuuri vaikuttaa varmasti, vielä 50 vuotta sitten naisen paikka oli pellolla miehensä rinnalla tai jopa ilman miestä. Käytännöllisyys on siis perimässämme. Tässä voi verrata toisiin kulttuureihin, esim slaavilaisissa kulttuureissa on tapana, että mies huolehtii elannosta ja naisen tärkein tehtävä on miellyttää miestä. Anteeksi karkea yksinkertaistus ja yleistys.
      Käsittääkseni suomalalaisille ”lättäpohja” naisille suorastaan hymähdellään monissa kulttuureissa. Suomessa puolestaan koetaan kenties ”liian” naiselliset naiset uhkana tasa-arvolle? Olen työyhteisöni yhdenvertaisuusvastaavana ainakin törmännyt samankaltaisiin ongelmiin, joihin viestiketjun aloittaja on myös kohdannut. Mielestäni tämä kertoo arvostelijoiden ahdasmielisyydestä ja kyvyttömyydestä asettua toisen asemaan. Jokaisella ihmisellä on oikeus pukeutua kuinka haluaa ilman, että häntä halveksutaan tai tuomitaan tyylistään.
      Joo ja hei, mä diggaan korkkareista kimmoilla, oon vissiin sovinistisika.

    • Subsub

      Naisen pituus sinänsä on aika merityksetön seikka. Olemus ratkaisee. Pitkä, tai lyhyt. Korkkarit on oma valinta. Itse olen sopivasti 178cm mies, joten olen tavannut itseäni pidempiä, ja lyhyempiä tyttöjä. Ihania, ja vähemmän ihania.

      Ajattelee siltä kantila, että jos miehen ego ei kestä itseään pidempää naista niin...

    • YLVÄS

      Suomessa kaikki kaunis , ylväs ja itsevarma on PELOTTAVAA.... Pitkiä naisia on aina arvostettu Euroopassa (sivistysmaissa) ja vielä viikinkiaikana jne. Eikä koskaan esim. ranskalainen lyhyempi mies kompleksoi näyttäytyä pidemmän naisen kanssa, päinvastoin. Mutta Suommessa.... suomalaiset itse syyllisiä omaan heikkon itsetuntoon : eivät uskaltaneet, eivät uskalla edelleenkin olla oma itsensä, kaunistautua, kehua toisiaan, olla ylpeitä (jalo ominaisuus), luontevia kauneuteen kanssa jne.jne. Orjakansa ikuisesti...???? Hmmm...

    • Lauta perse

      Hutsun tekevät

    • pandoran lipas..

      joku on nyt keksinyt hyvän tavan näpyttää noita miinuksia .. ei mitään järkee taas

    • Joku mies

      No itse pidän lyhyemmistä naisista mutta saattavat kokea uhkaksi. Pitkä nainen on kyllä monista kuuma! Naisten tuntemuksia en lähtisi arvailemaan.

    • Jussi98776

      Ei väliä, kun on kyse suomalaisesta naisesta. Kun suomalaisen miesmäisen nykynaisen ainoa edustava puoli on raha, muuten haen naiseni kyllä ulkomailta.

    • RaiD6996

      Anna mennä vain, mikä itsellesi parhaasti sopii ja hyvälle tuntuu.
      Pitkä, lyhyt tai siltäväliltä, kunhan on komia sisältä, se saa miehen villiksi.

    • hhhmmmm

      Olen pitkä nainen ja onnellinen siitä, menee niin lyhyet kuin pitkät miehet, ei väliä! :)

    • Mies- 61

      Lyhyt? Pitkä? ...riippuu mihin vertaa! Jos nainen kiinnostaa ei siinä mittanauhan kanssa pelleillä!

    • RON.IKKA

      AINA KÄY.

    • Korkkarit rules

      olit kuinka pitkä tahansa niin siulla on oikeus käyttää korkkareita jos siltä siusta tuntuu. itse olen vasta kuluvana vuonna alkanut käyttää korkkareita ja voin sanoa että olen 15 cm korkkareilla kävellyt ja on katsottu ku halpaa makkaraa, mutta mitä siitä, olen vain itseni ja se riittää miulle. Rohkeasti vaan korkkarit jalkaan. :)

    • oot daiju

      Oon 190 cm ja 96 kg. And i'm fucking pretty and proud of who i am. ja äijälle mul ei ois muutenka aikaa joten en oo semmost ottamas. Ikää yli 30. Viestin aloittaja 19 vee vai?

      • 181

        Olet mies?
        Tietysti miehetkin saa naisistella, jos haluavat. Tuntuu tämä korkokenkäkeskustelu kiinnostavan enemmän miehiä, kuin naisia.
        Hupaisaa...


      • 190/80

        Sulla on 16 kg ylipainoa Tamara. Sinunlaisten takia meillä on Suomessa kallis terveydenhuolto. Osta lenkkikengät.


    • sinä itse päätät

      Terve vaan hujoppi. Haluaisin -oikeasti- olla pituisesi, se olisi ihanaa. En haluaisi miellyttää jokaista vaan huvittaisi todellakin katsoa päniä otuksia nenänvartta pitkin! Olet oikein sopivan pituinen ja sinun pitäisi olla ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet. Pidän sinua siinä mielessä "hulluna" että korkeat korot ovat aika huonot jalalle ja pidemmän päälle kyllä tulet huomaamaan sen. Se miltä näytät on todennäköisesti mulkkausten kohteena siksi, että tyypit luulee malliksi ja kadehtii. ;)
      Tee niinkuin itsestäsi tuntuu parhaalta, ole oma itsesi, rohkeutta siihen!

      • ööööhöömmmm

        Miksi pitkä saisi "katsoa pieniä otuksia nenänvartta pitkin", kuten kirjoitit? Ei pituus tee kenestäkään parempaa ihmistä joka saa ylenkatsoa lyhyempiä.


      • minä itse
        ööööhöömmmm kirjoitti:

        Miksi pitkä saisi "katsoa pieniä otuksia nenänvartta pitkin", kuten kirjoitit? Ei pituus tee kenestäkään parempaa ihmistä joka saa ylenkatsoa lyhyempiä.

        Jaaha, aika suoraan tuosta voi lukea että tarkoitti "päniä otuksia jotka kadehtii, saa katsoa nenänvartta pitkin" etenkin jos tulevat mahtailemaan ja haukkumaan joksikin, en tajua mitä jotkut sellaisesta saa.
        Ei toki ole kyse kaikista lyhyistä, minkäs kukaan pituudelleen mahtaa? ;)


      • ööööhöömmmm
        minä itse kirjoitti:

        Jaaha, aika suoraan tuosta voi lukea että tarkoitti "päniä otuksia jotka kadehtii, saa katsoa nenänvartta pitkin" etenkin jos tulevat mahtailemaan ja haukkumaan joksikin, en tajua mitä jotkut sellaisesta saa.
        Ei toki ole kyse kaikista lyhyistä, minkäs kukaan pituudelleen mahtaa? ;)

        Ei Suomen kielessä oo sellaista sanaa kuin päni. En oo koskaan kuullut.


      • tips
        ööööhöömmmm kirjoitti:

        Ei Suomen kielessä oo sellaista sanaa kuin päni. En oo koskaan kuullut.

        Monikko sanasta pänä, eli pänikkä. Suomen kielessä on pieni alkukirjain paitsi lauseen alussa ja murteita monenlaisia, useimmiten niiden ymmärtämiseen riittää aivan alkeellinen maalaisjärki.


      • tiivi
        tips kirjoitti:

        Monikko sanasta pänä, eli pänikkä. Suomen kielessä on pieni alkukirjain paitsi lauseen alussa ja murteita monenlaisia, useimmiten niiden ymmärtämiseen riittää aivan alkeellinen maalaisjärki.

        Pänä sanaa käytetään lyhennyksenä pätkästä, olen varma että ööhömmillä on itselläänkin sanavarastossa vaikka mitä sellaista jota muu Suomi ei ymmärrä.


      • ööööhömmmm
        tips kirjoitti:

        Monikko sanasta pänä, eli pänikkä. Suomen kielessä on pieni alkukirjain paitsi lauseen alussa ja murteita monenlaisia, useimmiten niiden ymmärtämiseen riittää aivan alkeellinen maalaisjärki.

        No ei ilmeisesti riitä maalaisjärkikään jos sinusta pänä on pänikkä. Pänikkä= metallinen tonkka. Eli eihän tuossa "päniä otuksia" toteamuksessa ois sitten mitään järkeä. Ja jos se tarkoittaakin pieniä niin sitten olin alunperinkin oikeassa


    • asdnasf

      on kyllä itselleni turn off. olen nuorimies pituutta 189cm ja jos muija alkaa olemaan yli 180cm niin pitäis olla jo tosi hyvä luonne että haluan kiinnostua. haluan kuitenkin olla meistä se pidempi.

    • kalla ahola a

      ..alimittaset kalat on tapana palauttaa järveen

    • 195

      On todella upeeta jos nainen on yli180 cm pitkä , tällainen 195cm mies arvostaa!!

    • yougogirl!

      Nostan todellakin hattua kaikille pitkille naisille,jotka käyttävät korkokenkiä!
      Rakastan itsekin korkokenkiä,mutta olen vaan niin arka käyttämään niitä.Vielä.
      Tosiaankin pitkään häpesin omaa pituuttani,koska se on ollut aina joku kummallinen ihmettelyn aihe ja siitä on jopa kiusattukin koulussa ja se on vieläkin minulle vähän arka paikka,vaikka,minkäs pituudelleen mahtaa.Ja tosiaankin niitä pahoja mulkaisuja naisilta tulee,vaikka ei ulkonäössä muuten vikaa oliskaan.
      Tykkään itsekin siitä miten korkokengät muuttaa ryhtiä ja saa vaatteetkin istumaan päällä paremmin.
      Aloittajalle siis,käytä rohkeasti korkokenkiä ja ole oma kaunis itsesi!Ei me pitkät pituudellemme mitään voida,mutta on meillä oikeus käyttää ihania kenkiä.

      • -----

        Jos mies on kinnostonut naiseata oikeasti pituus ja rintojen koko ei merkkaa mitään poikkeus yhden illan jutut


      • 181

        Samaa mieltä.
        Valitettavasti ennen syntymää ei voitu valita geenejä;
        meistä vain tuli pitkiä, hoikkia ja kauniita....


    • rohkeat korot

      Niin moni on nyt tarttunut siihen korkkareiden terveyshaittapuoleen että tässä vähän oikaisua teille. Satunnaisessa ja kerrallaan lyhytaikaisessa käytössä eli esim juhlien tai ravintolaillan ajan käytettynä korkokengistä ei ole haittaa jalkojen luustolle eikä hermoille. Pitkäaikaisessa ja säännöllisessä rasituksessa yli 7cm korot alkavat vähitellen aiheuttaa vaivaisenluukipuja yms, etenkin kapeakärkisiä kenkiä käytettäessä kun ne taivuttavat varvasluita epäluonnolliseen asentoon. Työssään mahdollisesti avokkaita käyttäville olisi siis suositeltavaa käyttää työpäivän ajan alle 7cm korkoja ja säästää korkeammat juhlatilanteisiin. Rohkeasti koroille siis! :)

    • nainen-

      käytä mitä tahansa kenkiä jos olet sinut niiden kanssa, (lyhyellä(kin) korkkarit on kamalat jos niillä ei osaa kävellä) itse suosin mukavia kenkiä!

      • proud

        olkaa rauhassa mallin mitoissa, se on kaunista. rakkikoirat ne raksuttaa...
        ei 180cm nainen ole edes mikään pitkä, normaalin pituinen. :)


    • voi pojat

      Pitkä nianen tietty herättää /kääntää katseet.

      Jos on vielä hyvät sääretkin, niin voi pojat.

    • Soffffi

      Korkokengät tekevät naisesta leidin :) Itse olen pitkä, 176 cm ja suht hoikka :D Käytän korkokenkiä vaihtelevasti fiiliksestä riippuen. En voin kuitenkaan käyttää kovin korkeita tai kapeita korkoja, koska en tykkää kävellä niillä.
      Jokainen päättää itse, käyttääkö korkokenkiä vai ei :) Ja onhan niitä korkojakin eri mittaisia :) Minusta kuitenkin kovin pitkät naiset sopivat paremmin ilman korkokenkiä tai vain matalilla korkokengillä (3-5cm). Jos haluaa tyttömäisyyttä ilman korkoja, ovat korottomat saappaat tai vaikka ballerinat hyvä valinta :).

    • Arjalainen

      Pitkät naiset ovat jotenkin hevosmaisen näköisiä. Kömpelöitä, isot kädet, pitkä naama. Kyllä pieni ja siro on kaunista. Mutta onhan pitkille naisille pitkiä miehiä.

      • Pitkä ja siro

        Pieni tai lyhyt siis, ei useinkaan ole siroa, ainakaan Suomessa. Pitkäkin voi olla tosi siro ja pienikätinen ja myös pyöreäkasvoinen.
        Missä oikein elät?


    • random miinuksia

      lyhyt nainen(n.160-170cm) on naisellinen eikä sellanen miehen mittanen. jos oot korkkareilla viel alle 180cm niin ihan jees. pituutta ittelläni 190cm.

    • elämä on luopumista

      Olen mies 181/79/18, eikä minulla ole mitään sitä vastaan jos nainen on samanpituinen tai pidempi kuin minä.
      Minulla on ollut nainen, judoka, joka on 180cm, mutta menetin hänet kun hän muutti Rovaniemelle 1.000 kilometrin päähän.
      Sitten tuli ihana nainen joka on 175cm, mutta hänetkin menetin, koska hän on naimisissa ja asuu Yhdysvaloissa.
      Ihania naisia molemmat ja ovat ikuisesti sydämessäni.

    • Kyllä se vika on Mikkihiiressä jos ei ymmärrä pitkää naista.

      • s<f

        ei ole pitkä nainen niin sexy. mies188cm


    • yks vaaan

      Miks täällä on jokasessa kommassa hirvee määrä miinuksia? :D Jollaki tylsää? :D

    • Jone 41

      Kyllä sinä voit pitää korkkareita...Oikeesti! Mulla oli kerran avovaimo joka oli 185cm pitkä ja niin...ei voinut pitää korkokenkiä kun olisi ollut niin pitkä? Mut kyllä se vain "kiihottaa"ainakin minua...minä vain 183cm!

    • -180-

      Käytä ihmeessä korkkareita, jos siltä tuntuu! Itse asun lapissa ja toivoisin näkeväni täällä enemmän pitkiä naisia korkkarit jalassa, etten itse olisi se ainoa :D Mie ite olen 180cm ja hoikka ja vasta nyt 24-vuotiaana olen alkanut uskaltaa liikkua korkkarit jalassa. Tosin mitään hirmukorkeita korkoja en itse koskaan käytä, kun en halua liikaa herättää huomiota. 6cm:n korot on korkeimmat, jotka suostun jalkoihini laittamaan ja silloinkin on välillä vähän epämukava olo ku tuntuu, että jotku ihmiset kattoo (negatiivisesti tai positiivisesti, tiedä häntä..). Mutta se on totta, että korkkarit jalassa tuntee itsensä paljon naisellisemmaksi ja juuri sen takia niitä käytänkin :) Baariin en tosin juuri milloinkaan mene korkkarit jalassa, kun pelkään, ettei miehet uskaltaisi lähestyä :D

    • Peter29

      Yllättävän useat miehet karttaa pitkiä naisia ja varsinkin itseään pidenpiä.
      itse kyllä meen sekaisin jo pelkästä pitkän naisen näystä(olipa sit hoikka tai ei) :-o
      tall woman ei todellakaan oo ruma näky,vaan päinvastoin näöstään riippumatta!! ;) olen itse aika isokokoinen mies, n.116kg ja about 180cm pitkä, eikä todellakaan haittaisi että nainen olisi vaikkapa 10 senttiäkin pidenpi :)

    • Pikku-Marko

      Mahtavaa!!!!!! NAINEN, joka käyttää korkkareita, etenkin pitkä nainen. Itse olen 191 cm pitkä ja aina olen ihaillut naisia, jotka uskaltavat käyttää korkokenkiä ja jos sattuu vielä olemaan hame päällä, jotta sääret ja pohkeet näkyvät, niin mikä vois`olla naisellisempaa!! Hienoa!! ;-)

    • Nainen joka käytää korkkareitä on tosi ihanan näköinen ja elä josiaankaa lopeta niitten käyttöä sillä olet tosisaan pään kääntäjä kun kuljet sellaiset jalassa

    • ....................

      Itse tykkään pikkuisista naisista, olisi kiva tehdä jollekkin mimmille safkat työpäivän päätteeksi ja juoda pari lasia viiniä =)

    • tottuus

      No pipari on ku hirvellä, ei yhtä iso mutta yhtä ylläällä!

    • mr.sniper

      Toki mielipiteet vähän jakautuu ja on täysin ymmärrettävää, että lyhyet eivät niin innostu pitkistä, ettenkää lyhyt mies pitkästä naisesta, mutta kolikollahan on aina toinenkin puoli. Itse olen 191cm, enkä kyllä tiedä yhtään mitään täydellisempää, kuin pitkä nainen korkkareilla. Jos pituus lähentelee omaani, niin aina parempi :). Kuten muut täällä, niin päinvastaisesti voin sanoa, etten huomaa kadulla lyhyitä 160cm naisia, vaan huomioni keskittyy pitkiin. Kaikille siis tasapuolisesti ja ainakin minun huomioni saat takuulla.

      Rakkaus on kuitenkin sokea, kuten on jo sanottu, niin eipä näillä kai loppujenlopuksi ole edes niin väliä... :)

    • 160 senttinen

      Ole oma itsesi ja naisellinen nainen. Mikään ei ole kauniinpaa kuin nainen joka kävelee ylväästi pää pystyssä upeissa korkkareissa.

    • Pirjo kampista...

      Korkokengät ei sovi suomalaiselle naisella, koska ovat niin epäkäytännölliset.
      Kun suomalainen nainen haluaa esim. baari-illan jälkkeen käydä kotimatkalla josskin porttikongissa, pankin automattieteisessä tai puistossa pisssalla tai kakalla, korkokantakengät on hankalat. Koroton, kumiteräsaapas on suomalaisen naisen kenkä.

      • Ei meillä vaan

        Hyi Pirjo! Käytkö tosiaankin porttikongissa kakalla? Olen aina luullut että Helsingin Kampin kakat ovat koirien jätöksiä.


    • Moi, kulje ihmeessä kuten hyvältä tuntuu, itsekin haluaisin pitkän naisen koroilla kun olen pitkä.
      Sit joskus kun olet vanha, niin harmittaa kun et tehnyt kuten halusit.

    • turisti 32

      panostat liikaa itseeesi... sillä minkä takia olet huomioinut miten toiset sinua katsoo ? mitä sillä on väliä ?

      kävele korkokengillä jos tykkäät ja osaat niillä kävellä.
      itse en ole kuin 160 cm ja olen tyytyväinen pituuteeni. en käytä korkokengiä lainkaan, pidän siitä että voin liikkua sutjakkaasti, kengät ei ole esteenä. vain juhlatilaisuuksissa pidän hyvin pientä korkokenkää, ei voi edes korkokengäksi sanoa.
      en haluasi olla pitkä muulloin kuin silloin kun pitää saada jotain kaapista joka on korkealla :) ulkonäön takia ei.
      on valitettavaa että kengät pilaa ihmisen jalan, se näyttätyy vuosia jälkeenpäin. kengät ei ole tehty jalan mukaan oli niissä korko tai ei.

    • Pervoa kävelyä

      Nainen saa minun puolestani olla pitkä tai pätkä, mutta korkkareita inhoan.

    • 193cm miestä

      Sehän on jo pitkään tiedetty, et lyhyet naiset on ku rakkikoirat, joka asiasta räksyttämässä et ne varmasti huomattais...
      Miettikääs, kuka on työpaikan äänekkäin. Se kaikkein lyhin nainen.. Nimettömänä tän uskallan sanoo... lyhyt nainen EI oo synonyymi seksikkäälle!

      Varmasti sut ap huomioisin, jos vastaan tulisit!

    • aivokorkkari

      Onko kirjoitettu josain: Kelpo vaimon kuka löytää, sellaisen arvo on helmiä paljon kalliimpi"

      Jos vaimo löytää korkkarit, niin ei se haittaa, jos hän ne jalassaan puuhaa villat ja pellavat, ja halullisin käsin askartelee.. hän haluaa peltoa, ja istuttaa kasvitarhan ja viinitarhan.. ja jos hän huomaa hankkensa käyvän hyvin korkkareitten kanssa ja koko perhe on puettu kuin purppuravillaan.. ja hän nauraa tuleville laman päiville.. niin mikäs siinä.. pitäköön korkkareita tai olkoon pitämättä.

      Yksi pitää korkkarit muita parempina, toinen pitää kaikki kengät yhtä hyvinä, kukin olkoon omassa mielessään täysin varma. Mutta korkkareiden takia, voi joutua käymään fysioterapeutilla, kun pohkeita-ja akillesjänteitä kiristää. terv- Pena

      Naisen viisaus ja ymmärrys eivät lähde korkkareista, vaan naisen sydämestä eli aivoista.

      • kyl näin o

        Mä ainakin tykkään pitkistä naisista.Tiukoissa nahka-asuissa ja korkkareissa.k


      • älä silmä pienikatso
        kyl näin o kirjoitti:

        Mä ainakin tykkään pitkistä naisista.Tiukoissa nahka-asuissa ja korkkareissa.k

        Jos tykkäät naisista, niinkuin kedon kukista ja punaisista mansikoista tykätään, niin hyvä, mutta jos silmäsi katsovat naista himoiten häntä, vaikka vaimosi kulkee sydämessäsi vierelläsi, niin hyi olkoon! .. terv. Pena..Ft


    • no täällä nyt sit lyhyt nainen urputtaa :D sellanen kolossaalinen pitkä nainen yli 10cm korot ei kauhean herttainen näky ole.

    • M38_1

      Heh, voiks toi yli 14 kiloa miinusta pitää tosiaan paikkansa...:>

      No mut eniwei. Ne mulkoilevat naiset ovat vaan sulle ja sun näyttävyydelle kateellisia. Koska se korostuu korkkareissa, niin silloin heidän huomionsa kiinnittyy siihen erityisesti. Keep on going!

      • Itseasiassa tää ei pidä paikkaansa :D Mun mielestä lähes kaks metrinen nainen on vaan pelottava, itse kun laitan korkkarit jalkaan, voin käyttää 15cm näyttämättä koripalloilijalta, 159cm pituutta joten voi vapaasti heittää korkeet korot jalkaan, kengän koko on 36 niin löytyy ihan upeita kenkiä :) yleensä pitkillä on sitä ongelmaa että heidän kengän koko on 41 niin ei tuppaa löytymään somia kenkiä ja sopiviakin vain kanoottikaupasta.


      • Short people have no
        mis.sy kirjoitti:

        Itseasiassa tää ei pidä paikkaansa :D Mun mielestä lähes kaks metrinen nainen on vaan pelottava, itse kun laitan korkkarit jalkaan, voin käyttää 15cm näyttämättä koripalloilijalta, 159cm pituutta joten voi vapaasti heittää korkeet korot jalkaan, kengän koko on 36 niin löytyy ihan upeita kenkiä :) yleensä pitkillä on sitä ongelmaa että heidän kengän koko on 41 niin ei tuppaa löytymään somia kenkiä ja sopiviakin vain kanoottikaupasta.

        Oletko paljonkin pohtinut pitkien naisten kenkäongelmaa? Noilla mitoilla ei todellakaan ole pelkoa, että sinua luullaan koripalloilijaksi! Sovit parhaiten puutarhatonttuasuisena portin pieleen seisomaan lyhty kädessä, pitkille ja kauniille valoa näyttämään!


      • Short people have no kirjoitti:

        Oletko paljonkin pohtinut pitkien naisten kenkäongelmaa? Noilla mitoilla ei todellakaan ole pelkoa, että sinua luullaan koripalloilijaksi! Sovit parhaiten puutarhatonttuasuisena portin pieleen seisomaan lyhty kädessä, pitkille ja kauniille valoa näyttämään!

        Noh, muotiliikkeissä noi kauniit kengät loppuu numeroon 39.. joissakin saattaa olla 40 ihan siedettävän näköisiä kenkiä mutta kauniita nekään eivät ole. Minähän olen korkoissa 174cm, omaa miestäni silti 16 cm lyhyempi ;) Kyl se vaan on niin että me taskuvenukset viedään komeimmat ja pisimmät miehet ;)


      • Koripalloilija(ko)
        mis.sy kirjoitti:

        Itseasiassa tää ei pidä paikkaansa :D Mun mielestä lähes kaks metrinen nainen on vaan pelottava, itse kun laitan korkkarit jalkaan, voin käyttää 15cm näyttämättä koripalloilijalta, 159cm pituutta joten voi vapaasti heittää korkeet korot jalkaan, kengän koko on 36 niin löytyy ihan upeita kenkiä :) yleensä pitkillä on sitä ongelmaa että heidän kengän koko on 41 niin ei tuppaa löytymään somia kenkiä ja sopiviakin vain kanoottikaupasta.

        Itse olen 174cm pitkä, 58kg ja rakastan korkkareita. Korkeat korot erityisesti tekevät oloni seksikkääksi, kaapistani ei todellakaan löydy 3-4cm "korkokenkiä". Eikä korkeiden kenkien käyttö minusta mielestäni tee koripalloilijaa. Keskustelun aloittaja: Ehdottomasti korot jalkaan! Jos rakastat korkokenkiä ja kävelet pää pystyssä häpeilemättä pituuttasi olet varmasti upea näky! ;)


      • Koripalloilija(ko)
        Koripalloilija(ko) kirjoitti:

        Itse olen 174cm pitkä, 58kg ja rakastan korkkareita. Korkeat korot erityisesti tekevät oloni seksikkääksi, kaapistani ei todellakaan löydy 3-4cm "korkokenkiä". Eikä korkeiden kenkien käyttö minusta mielestäni tee koripalloilijaa. Keskustelun aloittaja: Ehdottomasti korot jalkaan! Jos rakastat korkokenkiä ja kävelet pää pystyssä häpeilemättä pituuttasi olet varmasti upea näky! ;)

        Niin ja tosiaan lisäystä tuohon edelliseen... Ei tarkoita, että keskivertoa pidemmällä naisella on automaattisesti isojalka.. Omat kenkäni ovat kokoa 38.. :)


      • 7+8
        mis.sy kirjoitti:

        Noh, muotiliikkeissä noi kauniit kengät loppuu numeroon 39.. joissakin saattaa olla 40 ihan siedettävän näköisiä kenkiä mutta kauniita nekään eivät ole. Minähän olen korkoissa 174cm, omaa miestäni silti 16 cm lyhyempi ;) Kyl se vaan on niin että me taskuvenukset viedään komeimmat ja pisimmät miehet ;)

        Hei mis.sy,
        miksi taskuvenus on niin katkera, kun olet jo löytänyt kauniit kengät ja parhaat miehet? Me pitkät, hoikat ja älykkäämmät vain keräillään sinun tähteitäsi.
        Olet huvittava.


      • 7+8 kirjoitti:

        Hei mis.sy,
        miksi taskuvenus on niin katkera, kun olet jo löytänyt kauniit kengät ja parhaat miehet? Me pitkät, hoikat ja älykkäämmät vain keräillään sinun tähteitäsi.
        Olet huvittava.

        Olenko, Hyvässä ammatissa, pienikokoinen ja ihana mies :) no, kyllä se minuakin hymyilyttää ;)


    • matalakenkäinen tall

      Akat on aina olleet toistensa kimpussa ,toisiaan nuoleskelemassa. Pidä korkokenkiä hyvällä mielellä komeesti.

    • NÄIN ON

      Ihminen on toiselle ihmiselle PETO,
      heti kun sopiva sauma sattuu
      KÄVELE KOMESTI KORKKAREILLASI!

    • Olen itse 183cm enkä kysy muilta mitä saan käyttää ja mitä en. Entiset kaverit ei tykänny kun käytin korkkareit, koska ne oli alle 160cm.
      Ja poikaystävä tykkää kun on korkkarit, eli ei kaikkia häiritse et on niitä pidempii.
      Mitä hirveetä tässä pituudessa olis?
      I don't get you. Noin epävarma.

    • Mies 178 cm

      Ei 180 cm pituinen nainen tänäpäivänä ole mitenkään erityinen, sen sijaan 10 cm korot on kyllä auttamatta out. Muuten korkkarit on ihan jees.

    • turha murehtia

      Se on niin ihmisestä kiinni, kuka tykkää mistäkin. Itse tykkään pitkistä naisista, se saattaa johtua kyllä tästä omasta pituudesta (189cm). Pidä siis ihmeessä korkkareita ja ole ylpeä itsestäsi :)

    • totalbigone

      Korkkarit ok, mutta raja niilläkin. Itse olen 197 , eli yli180 nainen kopinakengissä ...tuleppa Turkuun. Oon oottanut sinua.

    • nuolen kuin lassie

      Pitkissä naisissa parasta on se että seksi onnistuu 69-asennossa paremmin. Ei ole helppoa nuolla 150-senttistä naista jo itse on yli 180.

    • sähköjänis

      Pitkät naiset on kauniita. Itse olen aina pitänyt pitkistä naisista! Pidä huoletta korkokenkiäsi! :)

    • hande-56

      No vastaus vain ja ainoastaan siksi,että aikuistu ja kanna oma ekosi niin ja sillä tavalla että olet itse isteesi tyytyväinen ilman että kyselet tai jopa ajatelet mitä toiset on jostakin mieltä sinusta ja sinun pukeutumisestasi tai olemuksestasi.
      Sisäinen olemus paistaa kyllä ulkoisestikkin.

    • Mies80.

      Olen 182 cm pitkä mies ja pidän naisistani 160-170 cm. Korkokengät ovat seksikkäitä, mutta en halua amatsonia. Makuja on kuitenkin monia.

    • Korkkarit jees

      Eikö se mistä itse pitää ole se oikea asia? Mitä muiden mielipiteestä ,ei pidä olla modin orja tai yrittää muita mielyttää. Pukeudu vain niin , takuulla olet upea, ja upea noin pitkä on varmasti aamutohveleissakin. Tunne näkyy..

    • vain osa.

      Jotkut pitkät naiset kävelee niillä korkkareilla ja koukussa ja/tai muute heiluvat niiden kanssa. Näyttää siltä kuin he hakisivat tasapainoa kokoajan jostain. Tiedä sitten mistö johtuu mutta huom. vain jotkut.

    • 170cm fustrationsa

      En itse käyttäisi korkkareita, jos olisi 180 cm. Minulla oli teininä narsistinen poikaystävä, joka oli jotain 172 cm ja itse olen 170, hän jatkuvasti riivasi, minua siitä, että olen liian pitkä, tämä kuullostaa ehkä hassulta, mutta sitten minulla oli psykopaattinen poikaystävä, olin magneetti ennen psykopaateille ja sen mielestä olin liian lyhyt ja se pakotti mua käyttämään korkeita korkoja, vaikkei se sopinut sen hetken muotiin 99-02. Sillä oli fiksauma malleihin. Narsistinen setäni aina psyykkasi minua, että olen NIIN isokokoinen, toisin kuin muut tytöt, oikea jättiläinen, kun olen kuvia katsellut viime vuosina, olen enemmänkin sellainen siro/laiha rakenteinen kuin iso. Minulle on jäänyt tästä trauma ja koen usein itseni jättimäisenä ja ei minusta se ei ole hyvä, suurikokoisuus meinaan naisilla. Tosin pikkujätkää en haluaisi, ellemme olisi jotain lähellä soulmatea.

    • sari ha

      Kamalan näköiset korkkarit on kenellä tahansa joka niillä ei osaa kävellä.
      Pidä kenkiä jos olet sinut niiden kanssa ja osaat kävellä niillä!

      • jukka k

        Mielestäni pitkä nainen on kaunis. Ihana katsoa miten nykyisin niitä on enemmän katukuvassa. Aina ne vaan kääntää päät.


      • rakkikoiraträksyttää
        jukka k kirjoitti:

        Mielestäni pitkä nainen on kaunis. Ihana katsoa miten nykyisin niitä on enemmän katukuvassa. Aina ne vaan kääntää päät.

        Jokainen pitkä nainen , olkaa ylpeitä mitä olette. Olette kauniita.


    • herra47vee

      Usein tulee näyttämisen maku ja pikkumaisuus mieleen kun pitkä nainen käyttää korkkareita. Usein heillä myös iso jalka josta en pidä mutta ehkä korkkarit sitä hivenen pienentää sirommaksi.

      Suurin osa ei osaa kävellä korkkareilla vaan näyttävät klenkkaavan koukussa eteenpäin. Parempi jouhevat käveltävät kengät, luonnollisempaa ja nätimpää kävelyä eikä tarvitse odotella tai rajoittaa minne tie vie.


      Itse pidän lyhyistä ja hoikista naisista vaikka pituutta itsellä 185cm. Jotenkin sopusuhtaisempia omasta mielestä. Keskivertopituus lienee se paras vaihtoehto.


      En kylläkään ole havainnut minkäälaista närkästymistä näisten kohdalla jos toinen pidempi. Taitaa olla toisinpäin ettei se pitkä korkkareilla löydä miestä niin herkästi.

    • PERKELE NÄIN ON!

      Anna Abreu on unelmanaisen mitoissa 155cm/45kg. Eikä tartte mitään korkoja!

      • pumputipumviivi

        arbuusi anna on taskuvenus!!!


    • tykkään tytöistä

      Kuka näitä satoja miinuksia hakkaa? Ei yhtään positiivista kommenttia? En kyllä usko että kaikki lukiat lyövät noita vaan joku kyllä nyt kusettaa.

    • ninahdasmielisistä

      varsinkin jos työskentelet naisvaltaisella alalla jossa kaikki järestään 160cm persjalkoja,
      ..se oli kuulkaas nitron paikka ja huudot vielä siihen päälle jos uskalsit tanttalandiassa olla päätä pidempi.. suomalaiset on niin ahdastamielistä, pientä kansaa todellakin..

      • ihanaa pitkäääääää

        pikkutantat haukkoo kuin kala kuivalla maalla jos ne näkee mitään erilaista


    • ellunkana

      Jaa lienee jokaisen oma asia. Itse en pitäisi korkkareita tuon pituisena - itse olen 170 cm pitkä. En haluaisi olla senttiäkään lyhyempi, mielummin pari senttiä pitempi. Jo tämänkin pituisena korkkareilla ja sinkkuna jäävät miehet usein saman pituisiksi. Haluan että mies on selvästi pitempi, joten en halusisi olla missään nimessä yli 180. Onhan pitkä nainen (ei kuitenkaan liian pitkä) komea ilmestys ja vaatteet näyttävät paremmilta. Eli olen hyvin tyytyväinen pituuteeni.

      • juuri näin

        Samaa mieltä... Olen 172cm ja mulla on ollut vain 2 alle 180cm kumppania... Lyhyet miehet ei vaan kiinnosta... Saattavat olla mukavia, hauskoja jne... Mutta ei... Seksuaalisesti, ei mitään vetoa. Edes lihakset ei paikkaa mitään, jos on mittasuhteet ihan ketuillaan muuten.
        Sorry. Ja noi 2... No jaa, vahinkoja sattuu ;)


    • no huh huh

      Ei nainen mikään hevosenpuolikas saa olla hittolainen.Törkeen näköinen pari joku akka 187cm ja ukkeli 202cm.
      Miulummin ukkeli vaiks 178cm ja nainen 163cm.

      • capitan78

        Vai että oikein hevonen, mikähän hiiri siellä kirjottelee? Pitäisikö pitkien lähteä sahaamaan jaloistaan 20 cm pois että kelpaisivat sinun esteettiseen makuusi - älä naurata.


      • capitan78

        Vai että oikein hevonen, mikähän hiiri siellä kirjottelee? Pitäisikö pitkien lähteä sahaamaan jaloistaan 20 cm pois että kelpaisivat sinun esteettiseen makuusi - älä naurata.


    • talousjakkara.

      Komeemminhan sängylle kaatuu... ;)

    • terveetjalat.com

      Ei enää koskaan korkkareita! Parikymppisenä oli aina korkkarit ja siitä tuli pahat
      vaivasenluut. Nyt ne on leikattu enkä uusia halua!

    • palleroporonjäkäl ä

      sullenim.merkki huh huh joka olet ehkä tuo 163cm nainen , entä jos ottaisit 163cm mittaisen miehen itse..

    • Just matchaavaa

      > Mikä tilanteesta tekee hyvän? Sekö että panettaa mennä naimaan?

      Eikun nimenomaan se kun korkkarikorkoinen nainen haluaa juurikin kakkoseen.

      Ja minuakin heteromiehenä kiinnostaa just usein myös panna sinne kakkoseen noita töpäköitä korkokengissä kopsuttavia, itsetietoisia muijia.

      Se tässä just hyvää on, kun asia matchaa molemmin puolin.

      • tinni

        Ota parrua itse perseeseesi jos anaalimies olet ;)


    • knääpiö

      Olen 162 cm "pitkä" naisihminen, ja olen aina KADEHTINUT pitkiä naisia.. halunnut itsekin olla sellainen! Jotenkin ankeaa, kun ei edes 10 sentin koroilla saa itsestään kunnolla pitkää.

      En juurikaan tajua sitä, kun jotkut pitkät naiset ruikuttavat siitä, että ovat muka "liian pitkiä", eivätkä muka voi käyttää korkoja yms. TOTTAKAI pitkä nainen voi käyttää juuri niin korkeita korkoja kun tahtoo! Se on vain plussaa! Pituudesta valittaminen sen sijaan on inhottavaa, se on melkein kuin alleviivaisi sitä, että katsos nyt, kun minä olen näin pitkä (ja sinä onneton pätkä olevat noin lyhyt). Eli nauttikaa pitkät pituudestanne, mutta älkää valittako siitä.

    • turning off

      Oli nainen pitkä tai pätkä, korkkarit aina väkevä turn-off.

      • 10 + 6

        Semmosta se on kun mies on jäänyt alle 170-senttiseksi, niin kirjoitttelee tommosia :-D. Tosin eihän sille itse kukaan mitään mahda, eivätkä miehet edes voi pidentää itseään käyttämällä korkkareita, kuten lyhyet naiset voivat. Tai toki miehetkin voivat, mutta ei se ihan tavallista ole eikä se taida parantaa miehen asemaa yhtään - päinvastoin.

        Toisaalta ihan sairaan lapsellista arvostella sellaista ominaisuutta, mille ei itse mitään mahda, kuten esim. pituus/lyhyys jne.


    • keskipituinen

      Olen 168cm pitkä nainen ja joskus tuntuu, että mielelläni olisin vaikka 10 senttiä pidempi. Pitkä on kaunista ja näyttävää, en haluasi olla senttiäkään lyhyempi, puhumattakaan täysin tapista. Rakastan korkeita korkoja, ja ne näyttävät hyvältä, kun on suhteessa pitkät sääret. Peukku pystyyn pitkille naisille! Pituus näyttää todella hyvältä, jos osaa itsensä kantaa.

    • shge<ju

      Pitkä on aina paree kuin pätkä.

    • Pitkä typy

      Olen itse 180/55 23 v. ja käytän korkokenkiä aina. AINA! okei, ehkä lenkille mennessäni minulla on lenkkarit.

      saan kuulla luokkakavereiltani olevani huisin pitkä jne. mutta minkäs minä sille mahdan, että olen pitkä, ja he ovat jäänett lyhyiksi.

      Korkokenkäni ovat yleensä 7-10 senttiä korkeita, ja tyyliltäni olen naisellinen, minulla on aina hame. Minusta on toisaalta ihanaa kun pullerot katsovat minua ruokakaupassa kadehtien! Anteeksi kaikille pienille ja pyöreille.

      Rakastan olla pitkä ja haluaisin pitkiä kavereita, mutta käy se niinkin että saan kaiken huomion miehiltä ja muilta kun on pitkä ja kaunis.

      • pitkä itsekin

        Näinpä*! Yleensä se on harvinaisuus että on pitkä, yleensä kaikki ympärillä on kääpiöiksi jääneitä. suurin osa suomessakin on lyhyitä samaan massaan kuuluvia kääpiöitä, pitkä nainen on harvinaisuus ja kaunis sellainen, siksi niitä toljotetaankin!! lyhyt naikkonen vaikka olis kovin laihakin niin ei ole pitkän ja laihan vierellä minkään näköinen!!


      • Luita nahkaa lihaa

        180/55? Hui! Olet merkittävän alipainon rajoilla. Toivottavasti et näytä yhtä pahalta kuin kuulostaa, kun onhan se ruumiinrakenteestakin osittain kiinni...


      • Pitkä typy
        Luita nahkaa lihaa kirjoitti:

        180/55? Hui! Olet merkittävän alipainon rajoilla. Toivottavasti et näytä yhtä pahalta kuin kuulostaa, kun onhan se ruumiinrakenteestakin osittain kiinni...

        En näytä niin kauhealta miltä kuulostaa, löytyy humppakahvaa ja jotain mistä puristaa. Ukkoni sanoo minua laihaksi läskiksi :D Mutta en ole amatsooni, en jättiläinen, pitkä ja hoikka. Sopivan laiha :P


      • Hohhoijaaa

        Tuo ylläoleva ilmiselvä feikki, miehen kirjoittama.. Huoh..


    • iraki

      Ehdottomasti kaunista katseltavaa,jopa niin että tahtoisin nähdä.

    • HJUVA HJUVA

      4 402 Lukukertaa

      miinuspeukkua -14233

      HYVÄ SUOLI 24

    • Tall is beautiful

      Muahhahhahhaaaaaaaaaaaa. Kateelliset persjalkaiset maatiaispimut on käyneet peukuttamassa miinusta. Voi raukkoja!

    • MIINUSPEUKKUA LISÄÄ

      säälin saa ilmaiseksi,

      KATEUS PITÄÄ ANSAITA.

    • pitkiss1

      Käytä korkkareita ja ole ylpeä pituudestasi! Mies 197 cm.

      Ps. Kaunista katseltavaa pitkät naiset! Nam.

    • TaskuVenus

      Ite oon vaan 164cm pitkä nainen, mutta en kyllä haluais olla yhtään pidempi. Faktahan on se, että lyhkäset naiset saa ne pitkät miehet. Lyhyt nainen herättää miehessä suojeluvaiston, amatsoonit ei. Ja lyhyt nainen saa vapaasti käyttää huikeen korkeita korkkareita näyttämättä luonnottomalta hongankolistajalta. Ja näillä amatsooneilla kun tuo kengänkokokin lähentelee miesten kokoja, ni heidän on huomattavasti vaikeempi löytää ees nättejä kenkiä..

      Ite en tuntis oloani kovinkaan naiselliseks jos pituus lähentelis jotain kahta metriä. Mieluummin oon tällanen pieni ja heiveröinen nainen :) Mut kukin tyylillään.

      • Miehesi3

        "Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä pelkäätkin..."
        Valitettavasti en pysty hankkimaan sinulle uusia aivoja.


    • muskett i

      Ei 180cm nainen ole edes nykyaikana pitkä, normaali naisen mitta

    • hobitti

      "Sehän on jo pitkään tiedetty, et lyhyet naiset on ku rakkikoirat, joka asiasta räksyttämässä et ne varmasti huomattais...
      Miettikääs, kuka on työpaikan äänekkäin. Se kaikkein lyhin nainen.. Nimettömänä tän uskallan sanoo... lyhyt nainen EI oo synonyymi seksikkäälle!"

      Olen muuten huomannut tämän itsekin että monesti ne lyhyimmät naiset ovat niitä äänekkäimpiä, kirjaimellisesti pieniä ja pippurisia. Ja lyhyissä mihissä olen taas huomannut usein että he ovat niitä porukan vitsiniekkoja.
      Liekkö nämä molemmat johunee siitä pienuudestaan, että yritetään jotenkin päästä esiin ja muiden huomioitavaksi...

      Mut omalta kohdalta voin sanoo että en kyllä todellakaan ole se porukan rääväsuu vaikka vaivaiset 158 cm olenkin :D Enempikin se hiljainen söpö tyttö.

      Pitkissä ei ole mitään vikaa vaikka aika isoilta tästä sammakkoperspektiivistä näyttävätkin :PP Olkaa iloisia siitä millaisiksi olette saanut syntyä ja käyttäkää korkkareita jos niistä pidätte. Asenteella kun itsensä kantaa niin muulla ei ole väliä, kaikki on silloin kaunista.

    • sääret sivuun

      Pitäkää vaan korkkareita, se saa takapuolen näyttämään houkuttelevalta. Ja ei se pituus haittaa sillä näin miehen näkökulmasta sanottuna: sivulle ne pitkätkin sääret heitetään!

    • Miinusharava

      Sinä joka miinustat urakalla. Miinusta kommenttini! :)

    • käytä vaan jos osaat kävellä niillä nätistä, etkä niinkuin joku hepsankeikka, tai liian lyhyin tai liian pitkin askelin ,.
      Pitkä ja hoikka nainen on uljas näky, jos vartalo on mittasuhteiltaan muuten sopusuhtainen.

    • Ihanat naiset aina

      » sivulle ne pitkätkin sääret heitetään!

      No tasan justiin noin. Ei sen naisen pituuta ehdi siinä vaiheessa katsella kun panopuuhiin aletaan.

      Sääret ja reidet saa olla 85 cm taikka 120 cm pituudeltansa, sivuille ne käännetään aina, ja pakaroista pelkästään puristellaan. Siksi pakarat eli persseet saa naisella mielellään olla täyteläiset.

      Ihan kaikenmittaiset naiset saa miehiltä, miehet ei laista ketään tässä mielessä. On luonto sillä lailla ne himot miehille värkännyt päähän, kaikki siinä mielessä menee, miehet tykkää hommasta aina.

    • Vielä kulkee

      Itse olen 145 cm nainen, 44 v. ja joskus olen saanut kuulla, että eikös minun kannattaisi käyttää korkokenkiä. Miksi ihmeessä pitäisi, minusta niillä on hankala kävellä. Pidän kenkiä, joissa on n. 2 cm:n korko ja aina ei ole korkoa ollenkaan.

      Pidän kuitenkin jumpasta ja kuntosalilla käymisestä, muokkaan siis vartaloani edelleenkin ja olen hyvässä kunnossa oleva perheellinen nainen. Vartaloonsa voi vaikuttaa, pituuteen ei. En viihdy, jos vatsa alkaa pullottamaan.

      En muuten pahemmin meikkaakaan, juhliin vain. Joskus arkena käytän ripsiväriä ja huulipunaa. Monet hoitaa vain kasvojaan, muuten ovat lihavia, en ymmärrä. Kasvojen iho on hyvä ilman kosmetiikkaakin, en tarvitse kalliita puteleita.

      Kukin tyylillään, itse en halua ikinä tulla ylipainoiseksi. En viihtyisi, teen siis tämän kaiken itseni vuoksi, en muiden.

    • pimpom

      Itse olen 21v nainen ja myös 180 cm pitkä. En ole varsinaisesti ikinä "kärsinyt" pituudestani, mutta joskus se saattaa tuntua hassulta esim. porukassa jossa kaikki kaverit on 160cm pitkiä..... En kovin usein käytä korkkareita mutta se johtuu vain siitä että ne eivät ole niin mukavat. Korkkarit on aina kuitenkin seksikkäämmät kuin matalat kengät.
      Miesten löytämisessä ei ole sinänsä ollut ongelmia vaikka pariin otteeseen olen saanut kuulla lauseen: "Muuten kyllä kävisit mutta häiritsee sun pituus". Tällöin mies on siis ollut joku pari senttiä lyhyempi! En varmaan edes tapailisi kovin paljoa lyhyempää miestä..... Siinä tulee semmoinen amatsooniolo!

    • mies--

      Käytä korkkareita ja ole ylpeä pituudestasi! Mies 195 cm.
      Kaunista katseltavaa pitkät naiset! Ei alle 175 cm naisiin edes kiinnitä huomiota...

      • keskipitkä lyyli

        Mielestäni sinun pitäisi mennä eläintarhasta etsimään itsellesi seuraa kirahviosastolta. Olet itsekin tuollainen frankenstein.


    • Mies51

      No ehkä kohtuus tässäkin asiassa, elikkä normaali kengät ok. Tai toisaalta omapahan on asiansa.

    • Pekka.

      "Pitkät naiset on miehille kuin lyhyet miehet naisille."
      Joku tuolla kirjoitta noin. Minusta pitkät naiset ovat kauniita. Kaunista on myös korkokenkien käyttö.

      Oma mittani on 174 cm joten en ole erityisen pitkä. Ehkä siksi kun aitini on isää pidempi pidän pitkistä naisista. Olen kasvanut siihen. Minulla on yksi hyvä perustelu miksi pitkän naisen kannattaa olla minun eikä minkään hongankolistajan kakä kanssa. Pituus mimittäin on uhka ihmiskunnalle. Polvet, lonkat, sydän ym. ei kestä jos ihminen on liian pitkä. Painoa kertyy välttämättä liikaa.

      Minulla on kuitenkin 20 cm pitkä kulli ja älyä siinnä missä pitkilläkin miehillä
      joten minun kanssa on ihan turvallista ja hauska olla.

    • 87y87y9u8
    • filosofinen elämä

      Mukavahan se on jos itse pitää tuollaisista kengistä, mutta itse sinkku miehenä en kiinnostuisi. Itse arvostan naista, joka kokee itsensä arvokkaana juuri niin kuin on, ilman mitään "ehosteita tai itsensä korostuksia". Kierrän kaukaa naiset, jotka pönkittää itsetuntoaan ulkopuolisesti.
      Joku mies taas arvostaa varmasti ehostuksiasi, mutta itse kiertäisin sinut kaukaa.
      Ota tämä positiivisesti, mutta kokemus on opettanut luottamuksen syntyvän itsestäni ja ettei siinä vaiheessa kun esim. loukkaantuu ja se kuori enee rikki, ajattele enää korotetuilla kengillä;)

    • mies_vm86

      En ihan suoralta kädeltä osaa sanoa mikä muu herättäisi esim. kaupassa enemmän huomiota kuin nainen korkokengissä. Itseasiassa se että onko korkokengillä kävelijällä muutama kilo liikaa vai ei. No tietysti kireät farkut ovat toinen juttu hyvävartaloisella naisella joka vetää huomion. Muta korkokengät ovat pääasiassa melkoinen harvinaisuus suominaisille että kyllä se vetää huomion, jo se kopina saa miehiset hormonit hereille. Jos nainen on korkokenkien kanssa pidempi kuin minä (olen 185cm) niin koen kyseisen tilanteen kiusalliseksi ja koen olevani altavastaaja. Että sinänsä on täysin ymmärrettävää etteivät lyhyet miehet halua naisten käyttävän korkokenkiä, varsinkaan korkeilla korilla. Itseasiassa naisen pituudella ei ole väliä, se vetää huomion joka tapauksessa, koki mies tilanteen kiusalliseksi tai ei.

    • jazz lady 161 cm

      Pitkä nainen korkkareissa on upea! Anna palaa.

    • miehet tykkää kyllä

      Korkkarit on vaan miehiä varten, siis että naisten takapuolet näyttäis paremmalta ja ois paremmin esillä miesten silmissä. Ja tyhmät naiset kärsii sen takia että ois miehille mieleen. Miksi maailmassa kaiken pitää olla miesten mieleen. Miksei miehille oo kehitelty mitään epämukavuuskamppeita, joissa joutusivat kulkemaan joka päivä naisten mieliksi.

      • rantojen mies

        Kyllä hot nainen on hot vaikka reinot jalassa. Jos taas ei ole näyttävän näköinen, niin reinot jalassa sinua luullaan kassi almaksi tai laitapuolen kulkijaksi.


    • Mies172

      Pitkissä naisissa ei ole mitään pahaa kunhan ei ole muutenkin iso! Korkkarit korostaa näyttävää lantion liikettä joten ihan ok!

    • kirahvi :(

      Oon aika pitkä (174) nainen enkä viitti käyttää korkkareita, pelkään et näytän kömpelöltä kirahvilta. Kateeksi käy muita pitkiä naisia jotka itsevarmasti kävelee korkkareissa, kehtaispa itekin! En tiiä kokeeko alottaja sitten "mulkoiluksi" kaikki katseet, ite jään monesti tuijottamaan pitkiä naisia mutta enemmän ihaillen kun pahasti, jos pitkä nainen kantaa itsensä hyvin niin se on makee näky, korkkareilla tai ilman! Ite kuljen aika lysyssä ja haluisin olla lyhyempi, mut ehkä joskus oppis hyväksymään tän hujopin kropan ja olee jopa ylpee sitä koska olis kiva kehtaa käyttää korkkareita!

      • Koripalloilija(ko)

        Ei ei ei... Olen itse myös 174cm pituinen enkä koe itseäni mitenkään liian pitkäksi. vielä pari vuotta sitten tunsin oloni hieman vaivaantuneeksi kun jopa useimmat pojat olivat lyhempiä. Vieläkin korkkarit jalassa silloin tällön tunnen oloni hieman hassuksi, mutta en häpeä pituuttani. Käytän korkoja jos siltä tuntuu, varmasti jokaiselle ( myös pitkälle naiselle) löytyy itselleen "sopivan" pituinen nainen :)


      • Koripalloilija(ko)
        Koripalloilija(ko) kirjoitti:

        Ei ei ei... Olen itse myös 174cm pituinen enkä koe itseäni mitenkään liian pitkäksi. vielä pari vuotta sitten tunsin oloni hieman vaivaantuneeksi kun jopa useimmat pojat olivat lyhempiä. Vieläkin korkkarit jalassa silloin tällön tunnen oloni hieman hassuksi, mutta en häpeä pituuttani. Käytän korkoja jos siltä tuntuu, varmasti jokaiselle ( myös pitkälle naiselle) löytyy itselleen "sopivan" pituinen nainen :)

        *mies


      • Old Tall Lady

        Kasvoin sinua pitemmäksi jo 13-vuotiaana ja kiitän äitiäni, joka vaati kantamaan pituuteni kauniisti. Huono ryhti ei tee "kirahvista" lyhyempää, vaan huonoryhtisen ja vähemmän viehättävän. Opettele kulkemaan suorassa ja kävelemään korkokengilläkin kauniisti. Joskus sellaisiakin tarvitaan.

        Kumarassa kulkeminen voi vahingoittaa rankaasi, ja saatat joutua vanhana maksamaan kovan hinnan huonosta tavasta. Uusien asentojen omaksuminen vaatii oman aikansa harjoittelua ennen kuin ne muuttuvat osaksi omaa persoonaa. Voi tyttö, moni sinua lyhyempi vaihtaisi ilolla osia kanssasi. - Olet nykyisin jo ihan alamittainen mallimarkkinoillekin.


    • mies185cm

      Itse en pidä siitä,jos nainen on korkkareilla pidempi kuin itse olen.

      mies 185

    • 1. Pitkä säärinen hoikka nainen korkokengissä ja minihameessa on ihan siistiä.
      2. Lihava paksu jalkainen daami korkokengissä ja minihameessa ei niinkään.

      Valitettavasti ravintolat pursuaa ylpeitä 2 tyyppiä sankoin joukoin meluamassa.

    • Lyhyet on hotimpia

      Pitkät naiset ovat turn off. Siinä kolmenkympin tietämillä he lihovat 90% varmuudella ja silloin heistä tulee hevosen kokoisia. Miksi siis ottaa riskin kun on lyhyempiäkin naisia tarjolla.

    • laatutyttöjä heh

      "Olen 180 cm nainen ja rakastan korkkareita.
      Lähes kaikki korkkani ovat 7-10 cm. Eli olen niillä jopa 190cm pitkä.
      Tuntuu siltä, että silloin kun minulla on korkkarit saan naisilta mulkauksia!"

      Ei se ole sun vikas, että naiset ei tykkää pidemmistä naisista kun itse ovat.


      "Silloin kun minulla ei ole korkkareita, saan neutraaleja katseita."

      Ei se 10cm:stä kiinni ole.

      "Eli pidättekö minua ihan hulluna kun käytän näin pitkänä korkkareita?"

      Kaikki ns. naisellinen on enemmän tai vähemmän turhaa, ei kuitenkaan hullua.


      "Mitä mieltä olette pitkistä naisista ja pitkistä naisista ketkä käyttää korkeita korkoja?"
      Aika turhia ne mun mielestä ovat.

      "Hyvä/huono?"

      160cm "taskuvenus" on paras.

      "Haluaisitteko itse olla pitkiä?"
      Olen pitkä, enkä ole huomannut siinä mitään hienoa.
      Kaikki penteleen pankkiautomaatitkin on niin alhaalla, että saa kyykistyä.

      " tai haluaisitteko pitkän naisen?"

      En erityisesti.


      "Olisiko ihan hirveetä olla näin pitkä?"

      Et ole erityisen pitkä.

      "Kehtaisitteko käyttää korkkareita tän pitusena"

      En käytä korkkareita.
      Enkä tajua miksi kukaan niitä käyttää.
      Ergonomian hulluuksia.

      "Ja mikä viehättää pitkissä naisissa?"

      Ei juuri mikään.

      Jos ovat hoikkia, niin harvalla on tissit.
      Jos ovat tukevia, niin sit ovat "hyökkäysvaunuja"

      "Kertokaa ihan kaikki mielipiteenne, olisi sitten negatiivisia tai positiivisia. :)"

      Eikös tuossa jo tullutkin.

      "Mielenkiinnosta kysyn, en todellakaan lopeta korkkareiden käyttöä, sillä rakastan korkkareita! "

      Aloin jo epäillä että oot 13v.
      Eli hyvä että et lopeta.

      Sama se mulle on käytätkö vai etkö.

      En minäkään kysele täällä, et millasia kenkiä mun pitäs käyttää :-)

    • skädämm

      Nyhverötkö täälä ulisee? Ite oon 180/80 ja muru on 175/72 ja woe bojat ku se tykkää käuttää kans 7-10 sentin koroilla olevia saappaita arkisin ja petipuuhissa 12 sentin koroilla olevia pleaserin reisisaappaita. on siinä semmonen näky, että ei ihme, että epävarmat nöösipojat menee vilttiketjun puolelle kun näyttävä ja muodokas amatsoni heittää jalat olkapäiden päälle...

    • Jesssss

      Mä oon 181 cm, käytän 3-5 cm korkkareita, yks hailee mitä muut ajattelee..tunnen itseni korkokengissä, isot tissini korostuu, tukka hulmuten painan meneen niin kivannäköiseksi..kyllä tykkää mieskin :p

    • Kas kummaa

      Tulee mieleen, että ehkä ne "mulkaisut" tulee jostain ihan muusta syystä kuin korkokengistä... Itse ainakin saatan mulkaista käytöksen takia, en pituuden!

    • Terveyttä kaikille

      On aika tyhmää käyttää korkoja joissa jala joutuvat epänormaaliin asentoon. Naiseni on käyttänyt korkoja lähes aina 14-vuotiaasta lähtien. Nyt hänellä on 55vuotiaana hyvin rumat ja kipeät jalat. Myös selkä on kärsinyt. Lääkärinsä mukaan kaikki johtuu koroista! Ammattihmisten läkinnällinen näkemys onkin että kantapää ei saisi olla enempää kuin 2,5 cm korkeammalla kuin päkiäinen. Voihan korkoja tietysti käyttää hetkittäin kun muistaa käyttää matalia kenkiä suurimman osan ajasta eikä lähde kävelemään koroilla muuta kuin limousiinista ensi-iltaan. Minue ei korot edes saa kiihottumaan. Nainen kumppareissa on hieno näky!

    • High heels forever

      Korot sopivat kaikille naisille. On kuitenkin tärkeintä että nainen pitää itsestään huolta ja pon sopusuhtainen. Toki pitkä sutjakka nainen saa päät kääntymään ja miehet huokailemaan. Toisaalta siro pieni naisellinen nainen voi olla äärettömän viehättävä.
      Itse olen kuitenkin heikkona pitkiin hoikkiin naisiin. Ei sille vain voi mitään :)

    • jou4

      no ei ton pitusena enää mitää korkkareita kannata pitää...näytät muuten ihan lipputangolta muiden joukossa...vai sitäkö oikeastaan haluisitkin? mut itsestä ei ainakaan seksikästä..

    • columba_livia

      Mä tiedän miltä tämän keskustelun aloittajalta tuntuu. Olen 177cm pitkä ja tykkään käyttää korkoja. Loppukesästä sain pakit mieheltä kun olin hänen mielestään liian pitkä ja käytän monsterikorkoja. Eli kyllä se pituus voi olla dealbreaker! Valitettavasti :(
      Mutta mulla on myös kengän koko 41, ja matalapohjaiset kengät on ihan hessu hopon kegän näköiset. Ballerinat on kaikista hirveimmän näköiset 41 kokoisena. Korkokengät ei näytä niin isoilta, ovat sirompia ja tekevät paremman ryhdin ja sääret näyttää paremmilta. Miksi siis en käyttäisi korkoja? Okei, saan mulkaisuja eikä monet miehet uskalla/halua lähestyä, mutta erottuupahan jyvät akanoista.

    • älykkyyskunniaan

      Korot saavat näyttämään paremmalta, mutta silti käytän matalia kenkiä. Tunnen niissä itseni älykkäämmäksi kuin korkkareissa kipittävät sisaret, jotka saavat jalkasäryt osakseen :) ja mieluummin älykäs kuin hyvännäköinen, sitä ne älykkäät miehetkin arvostavat!

    • kumipylly

      Korkokengät sopii juhlatilaisuuksiin mutta isot pitkät naiset ovat jazztanssi ja balettitunneilla masentavaa katsottavaa kömpelyytensä takia sillä alhaalla oleva painopiste tekee naisesta taitavamman. Siis korkkarit pankkineideille ja virastoämmille. Saavatpahan kovat jalkavaivat vanhemmiten itselleeen.

    • Nainen83.

      Olen kohdannut pitkiltä naisilta pahoja katseita ja pahansuopuutta lyhyempiä naisia kohtaan. Tässäkin ketjussa useampaan otteeseen. Se on ollut aina mielestäni hieman outoa. Onneksi ystäväpiirissäni eripituiset ovat sulassa sovussa ja hyvällä itsetunnolla varustettuja. Terveisin 165 cm, siro, naisellinen ja korkokenkiä rakastava.

      • 14+20

        Nainen83,
        lue vähän tarkemmin. Mielestäni juuri pitkiä naisia toiset naiset tässä viestiketjussa dissaavat. Onneksi sentään miehet tykkäävät!


      • myös 165 nainen
        14+20 kirjoitti:

        Nainen83,
        lue vähän tarkemmin. Mielestäni juuri pitkiä naisia toiset naiset tässä viestiketjussa dissaavat. Onneksi sentään miehet tykkäävät!

        Kyllä pitkätkin muuten dissaa lyhyempiä oikeassa elämässä. Mullekin yksi n. 180-185cm nainen oli aina tosi tyly ja ilkeä. Lopulta myönsi että on kateellinen kun oon niin kaunis ja naisellisen kokoinen.


    • 180 cm mies

      No jos nainen on ryhdikäs ja osaa kävellä hyvin niilä korkkareilla, niin se näyttää aina hyvältä. Mutta en minä kyllä itselleni etsi pitkää naista, koska en halua näyttää pätkältä naisen rinnalla.

    • :))))

      No, pitkä nainen, vähänkään kurvikas näyttää herkästi "amatsonille" jos ei osaa kävellä kunnolla koroilla ja käyttää niitä. Sun mittaiselle naiselle riittäisi hyvin 5cm korko, joka saa jo jalat ja sääret näyttämään hyvälle.
      Tietysti kengän mallia valittaessa huomioit myös sen, onko sulla pitkä selkä vai pitkät sääret....
      Toisten naisten pahat katseet lienevät vain kertovan siitä, että olet hieman sensitiivinen oman ulkonäkösi suhteen ja tulkitset aika paljon muita ihmisiä ;) tai sitten sä kävelet niillä hassusti.
      Miehissä tuntuu että tämä asia jakaa niitä, on miehiä joilla ego kestää itseään pidemmänkin naisen ja sitten on niitä jotka ei tykkää.. Itse olen vain 172,5cm, nainen. Käytän myös korkoja. Ikinä ei ole kukaan katsonut pahalla. :)

    • Mr-46

      Nainen on aina tyylikkäämpi ja seksikkäämpi kunnon koroissa!!

    • mnifhief

      Lyhyt ja siro nainen, ei liian isot tissit. Muutoin ihan sama onko kenkiä vai ei.

    • mara

      kyllä sulle sopii korkkarit olet varmaan upean näköinen nainen tv mara

    • namuttelija

      Pitkät naiset ovat upeita, kuten myös lyhyemmät siskonsa :)
      Pitkälle naiselle sopii ilman muuta korkkarit, miehet nauttii naisen sääristä ja pitkällä on sitä vartta, ilman korkkareita tai niiden kanssa.

      Siis nainen kuin nainen, käyttäkää korkkareita jos niistä pidätte ja pystytte niillä luontevasti kävelemään ! Haluan nähdä sen pepun keinunnan ja kuunnella säärten suihkintaa :D

      Nam.

    • tavis mies

      Ehkä et osaa kävellä korkkareilla ja se näyttää jotenkin nololle. Siksi sinua mulkoillaan.

    • Pitkät naiset on HOT

      Itsellä on pitkä vaimo ja on upeata kun tuo 184cm pitkä ilmestys pistää korkkarit jalkaan, aijai että voi olla omasta vaimosta ylpeä myös ´tämän pituudesta, ainiin olen aina seurustellut itseäni pitempien naisten kanssa ja ikinä ei ole ongelmia ollut tuon pituuden suhteen ja olen saanut vain kuula kehuja kun on itsetunto kohdillaan, olen ottanu oppia noista etelän miehistä tässä asiassa.....eikä turhaan!!! tsemppiä kaikille pitkille naisille käyttäkää ihmeessä korkoja!!!pitkät naiset on pop!!! ja lisäyksenä..aamula vaimo lähti töihin 9cm korollisissa saappaissa ......

    • pjl.72

      Hame ja Korkkarit kuuluvat Naisen perus pyydyksiin UPEAA ;) tuulipuku justiinat natiskoot kaulimineen keittiössä ;)

    • Pexu ktk

      Ei minua ainakaan haittaa jos nainen on pitempi , ex vaimo oli 3cm pitempi kuin minä ja korkkareilla yli 10cm . Nam sanoisin minä jos sellaisen löytäisin :)

    • Old HelsinkiCityLady

      Olen sinua vain puoli senttiä lyhyempi ja vähintään 40 vuotta vanhempi, joten olen usein ollut ainoa pitkä korkokenkiä käyttävä nainen lähiympäristössä. Olen kiitollinen äidilleni, joka laittoi minut nuorena tyylikurssille opettelemaan kävelemistä ja oman kehon hallintaa yms. Kuljin aina korkokengissä paitsi urheillessa. Vasta yhden onnettomuuden jälkeen opettelin kävelemään kaupungillakin matalammissa kengissä. Koska ylen korkeita korkoja kapeaan pitkään jalkaani ei tahdo Suomessa löytyä, olen vanhemmiten alkanut tyytyä vähän matalakorkoisempiin kenkiin.

      Olin vähintään kohtuullisen kaunis nainen ja pitkät sääreni sallivat myös lyhyiden hameiden käyttämisen, kun sellaiset olivat muodissa. Tulin yleensä huomatuksi, liikuinpa missä tahansa. Erityisesti tanssiravintoloissa lyhyiden miesten kiinnostus tuli esille ja hämmensi, kunnes "jouduin" opettelemaan tanssimista kotoisissa juhlissa yhden tutun, huomattavasti minua lyhyemmän miehen kanssa. Sen jälkeen hekään eivät enää "pelottaneet" minua. Osa (epävarmoista) miehistä kammoksuu ajatusta itseään pitemmän naisen valitsemisesta edes tilapäiseksi tanssiparikseen. Kun kävimme useammin tyttöjen kanssa tanssipaikoissa, otin tavakseni kysyä, haluaako minua hakemaan tullut lyhyt mies tanssia pitkän naisen kanssa, koska pituuttani ei huomannut istuessa.

      Pituudesta ei ole vielä tähään ikään mennessä ole ollut mitään haittaa. Huomionosoitukset ovat aina olleet positiivisia. Omat vakikumppanini ovat kaikki olleet minua pitempiä, mutta olisin yhtä hyvin voinut valita toisin. - Ehkä osasyynä valintoihini on ollut mielestäni "vääränlainen" ihailu ja jonkinlaisen statuskoristeen rooliin joutuminen lyhyempien ihailijoitteni kanssa.

      Huono ryhti ja koukkupolvin kompuroiminen tekee kauniistakin naisesta vähemmän viehättävän. - Aloitusta lukiessa mieleeni nousi kysymys, ovatko naisten Helsinkicitygirl'in arviot naisten katseista vain hänen omia tulkintojaan. Itse katselen mielelläni kaikenlaisia ihmisiä, useammiten ihaillen ja äärimmäisen harvoin negatiivisesti arvostellen.

      PS: Mielestäni vain keskenkasvuiset miehet saattavat arvostella ikävästi pitkien naisten korkokenkien käyttöä. Muut voivat ihailla myös pitkiä naisia korkeakantaisissa kengissään, vaikka haluaisivat omakseen pienen taskukokoisen ihanaisen. - Iloitaan siitä, mitä meille on annettu, pidetään siitä hyvää huolta ja kannetaan oma osamme kauniisti. Elämän tarjoamia lahjoja ei kannata piilottaa, mutta ei niistä kannata myöskään ylpeillä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3940
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3742
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3738
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      14
      2383
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2332
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      1976
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1816
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1489
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe