http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288501547007.html
Eiköhän noille syyttömille olisi syytä antaa jo USA:n kansalaisuus ja riittävästi rahaa heidän loppuelämäkseen, sillä onhan tuo melko roistomaista pitää syyttömiä vuosikaudet jollain vankileirillä.
USA kidnapannut kymmeniä syyttömiä
17
89
Vastaukset
- xdM1
Tuosta näkee että amerrikkalaiset voittavat pahuudessa Hitlerin, Stalinin ja Pol Potin. On koko maailmalle suuri vahinko että maailman suurinta sotilasmahtia johtavat absoluuttisen pahuuden ruumillistumat.
- jvds
Ja norjalaiset antovat rauhanpalkinnon kiduttaja-Obamalle, joka on miljoona kertaa pahempi kuin Breivik.
- ,ckfkhglcknhlvn
Breivik vastusti uuskommunismia j asitä että alaikäisiä aivopestään kommunistein "kesäleireillä" Israelin vastaisuuteen. Rahaakin oli kerätty alaikäisiltä arabeille annettavakis....arabeillahan on öljyä ....ne on rikkaita!
- Ovatko
syyttömiä. Osa vapautetuista syyllistynyt jo uusiin terroritekoihin.
- Wanha juttu.
- J x J
Eikös ne jossain vaiheessa sanoneet, että vaikka ovatkin olleet syyttömiä kiinniottaessa niin nyt niitä ei voi enää vapauttaa, koska saattavat kantaa kaunaa jenkkejä kohtaa ja voivat syyllistyä myöhemmin terroritekoihin. Sillä sitä se vuosien kidutus saattaa ihmisessä tehdä...
- ExCop
Miksi antaa USA:n kansalaisuus? Eikö heidän ole parempi päästä kotiinsa pois pahuuden pesästä.
- ei sekasortoa
USA on vapaa maa. Suomalaiset ovat tyhjänpäiväisiä lässyttäjiä ja vääryyden suosijia! Eivät kaikki, mutta teitä on ihan tarpeeksi saadaksenne tämän maan sekasortoon!
No siksi, kun ei heille löydy tuon uutisen mukaan vastaanottajamaata ja kotimaansa olot ovat liian epävakaat.
Kumma, kun Suomi ei ole vielä ilmoittanut halukkuutta ottaa heitä vastaan koulutettavaksi ja työvoimapulaa paikkaamaan.
- Trrrrfcrxxr
Mitä väliä noilla apinoila on.
- Late Lapista.
Kairakettu puhuu nyt asiaa! Mikä helevetti siinä on jotta noita sekarotuisia sotahulluja jenkkejä ei saada kuriin? On YK,t, Punaisetristit, puolikuut ja kettutytöt, tuo sekarotula pitää laittaa saartoon, ja lopettaa kaikki öljykuljetukset sinne! Katsotaan pitkäänkö potkivat ajokunnottomien autojensa renkaita!
Eikä tarvitse sekarotuisten ihmetellä, miksi jatkossakin tornitaloja keikahtelee, he ovat itse kaadot ansainneet!
Late Lapista. SSSS Ry! Niinpä, "aateleppaa ite noita amerikan hommia ite ne kyhää itelleen pommia".
http://www.youtube.com/watch?v=qEUw2iyEx-U- ehdotus jenkeille
kaapatkaa kaikki somalit,afrikkalaiset ja muut muslimit Suomesta ja viekää ne huitsan helv-ttiin täältä.
No ei ihan kaikkia tataarit voitte jättää. - 39VU
Olen aina ihaillut amerikkalaisten huippuunsa kehittämää kidutus ja tappamisteknologiaa. Mengele on harrastelija.
- isllam - kuoleman us
vielä on monta terroristia tappamatta
onnea metsästykseen - Mossad täällä
Ole varmaankin katsellut ohjelmaa Pohjoi-Koreasta, Kuubasta, neuvostoajan Latviasat, Liettuasta, Virosta.....tai Afganista tai nuo islamilaiset maat.....tai kenties KGB:n toimintaa.....sehän se olikin!
Minun sukuani on Usa:ssa ei mitää kidutust aeikä painostusta.....saa vain opiskella, käydä töissä ....
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933471
- 1123180
- 562355
- 251985
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras91884Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111700Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241546Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131421Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404