USA kidnapannut kymmeniä syyttömiä

17

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xdM1

Tuosta näkee että amerrikkalaiset voittavat pahuudessa Hitlerin, Stalinin ja Pol Potin. On koko maailmalle suuri vahinko että maailman suurinta sotilasmahtia johtavat absoluuttisen pahuuden ruumillistumat.

• jvds

Ja norjalaiset antovat rauhanpalkinnon kiduttaja-Obamalle, joka on miljoona kertaa pahempi kuin Breivik.

• ,ckfkhglcknhlvn

Breivik vastusti uuskommunismia j asitä että alaikäisiä aivopestään kommunistein "kesäleireillä" Israelin vastaisuuteen. Rahaakin oli kerätty alaikäisiltä arabeille annettavakis....arabeillahan on öljyä ....ne on rikkaita!

• Ovatko

syyttömiä. Osa vapautetuista syyllistynyt jo uusiin terroritekoihin.

• Wanha juttu.
    • J x J

Eikös ne jossain vaiheessa sanoneet, että vaikka ovatkin olleet syyttömiä kiinniottaessa niin nyt niitä ei voi enää vapauttaa, koska saattavat kantaa kaunaa jenkkejä kohtaa ja voivat syyllistyä myöhemmin terroritekoihin. Sillä sitä se vuosien kidutus saattaa ihmisessä tehdä...

• ExCop

Miksi antaa USA:n kansalaisuus? Eikö heidän ole parempi päästä kotiinsa pois pahuuden pesästä.

• ei sekasortoa

USA on vapaa maa. Suomalaiset ovat tyhjänpäiväisiä lässyttäjiä ja vääryyden suosijia! Eivät kaikki, mutta teitä on ihan tarpeeksi saadaksenne tämän maan sekasortoon!

• No siksi, kun ei heille löydy tuon uutisen mukaan vastaanottajamaata ja kotimaansa olot ovat liian epävakaat.

Kumma, kun Suomi ei ole vielä ilmoittanut halukkuutta ottaa heitä vastaan koulutettavaksi ja työvoimapulaa paikkaamaan.

• Trrrrfcrxxr

Mitä väliä noilla apinoila on.

• Late Lapista.

Kairakettu puhuu nyt asiaa! Mikä helevetti siinä on jotta noita sekarotuisia sotahulluja jenkkejä ei saada kuriin? On YK,t, Punaisetristit, puolikuut ja kettutytöt, tuo sekarotula pitää laittaa saartoon, ja lopettaa kaikki öljykuljetukset sinne! Katsotaan pitkäänkö potkivat ajokunnottomien autojensa renkaita!
      Eikä tarvitse sekarotuisten ihmetellä, miksi jatkossakin tornitaloja keikahtelee, he ovat itse kaadot ansainneet!

Late Lapista. SSSS Ry!

• ehdotus jenkeille

kaapatkaa kaikki somalit,afrikkalaiset ja muut muslimit Suomesta ja viekää ne huitsan helv-ttiin täältä.

No ei ihan kaikkia tataarit voitte jättää.

• 39VU

Olen aina ihaillut amerikkalaisten huippuunsa kehittämää kidutus ja tappamisteknologiaa. Mengele on harrastelija.

• isllam - kuoleman us

vielä on monta terroristia tappamatta

onnea metsästykseen

• Mossad täällä

Ole varmaankin katsellut ohjelmaa Pohjoi-Koreasta, Kuubasta, neuvostoajan Latviasat, Liettuasta, Virosta.....tai Afganista tai nuo islamilaiset maat.....tai kenties KGB:n toimintaa.....sehän se olikin!

Minun sukuani on Usa:ssa ei mitää kidutust aeikä painostusta.....saa vain opiskella, käydä töissä ....

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      93
      3471
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      112
      3180
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      56
      2355
    4. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      25
      1985
    5. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      9
      1884
    6. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1745
    7. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1700
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      24
      1546
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1421
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1404
    Aihe