Ei kyllä toimi minusta näillä uusilla tuomareilla ja juontajilla tuo homma, olen katsonut kaksi jaksoa se tänä vuonna se ollut todella tylsä. Nk vanhojen tuomarien aikana kommentit tulivat napakasti ja nopeasti ei tuollaista ihme haahuilua niin kuin nyt. Vanhojen tuomarien kommentteja oikein odotti. Niin ja miksi Maria Sid on nykyään joka paikassa kysyn vaan.
Sitten nuo juontajat siis uudet Lore yrittää olla hauska mutta ei ole, tuo toinen jonka nimeä en edes muista en montaa sanaa ole edes sanonut.
Kyllä Osku ja Jarkko olivat paljon eläväisempiä ja jotenkin tuohon ohjelmaan tosi hyvin sopiva parivaljakko.
Vanhat tuomarit ja juontajat takaisin heti kiitos!
MIksi tuomarit ja juontaja piti vaihtaa
3
315
Vastaukset
- tgfvhuijopk
Joutaisi lopettaa koko ohjelma. Ei oikein enää pure. Varmaan johtuu siitäkin että noista voittajistakaan ei ole kukaan kuullutkaan ohjelman loppumisen jälkeen....
- roskapostib0tti
Minä kaipaan ainakin vanhoja tuomareita. Nuo nykyiset on vaan niin nähty, etenkin Maria ja Janne. Tuntuu katsojien kalastelulta hankkia mahdollisimman tunnetut ihmiset tuomaroimaan.
Muuten tosin ihan viihdyttävä ohjelma. - joku halpis versio
katoin yhen jakson eli viime jakson.. juu tosiaan tää talent tuntuu ku olis joku halpis b versio aikaisemmista taleneteista tuomareiaa varsinkaan ei yhtään uskottavuutta, ei kyllä jaksa kiinnostaa enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974183
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.703437Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723064SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2042134Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73791
- 52766