kuinka paha juttu..

mhf82

On tämä.. Olemme mieheni kanssa uskossa ja naimisissa,nyt asumuserossa. käymme avioliittotyöntekijöillä n.joka toinen viikko. Mieheni on hakenut avioeroa koska en ole luottanut,kuitenkin on sanonut että haluaa välimme kuntoon. Ei pidä sormusta. On sanonut minulle ja myös avioliittotyöntekijöille että ei asu kenenkään kanssa. Tänään selvisi että hän asuu naispuolisen kanssa.

8

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhf82

      Oon siis tosi pettynyt koska hän on valehdellut,kun avioliittokeskustelussa kysyin asiasta hän siellä suureen ääneen väitti ettei oo alivuokralaista mutta kun minä en vaan usko..kun vaan epäilen häntä. eilen tää paljastu et hän asuu naisen kanssa,on syytelly vas minua et epäilen häntä,väittäny et hän puhuu totta. Onko hän ihan saatanan sokasema vai mitä..? Mitä mun pitäs nyt tehdä,hän vetäytyy vastuusta eikä ota yhteyttä kiinnijäämisensä jälkeen. Ja avioliittotyöntekijällekään ei vastaa. On väittänyt myös ettei oo pettänyt..en tän jälkeen ainakaan kovin hyvin voi luottaa. En vaan pysty hyväksyyn tollasta valehtelua.ja kuvioissa kun on vielä kaksi lastani.

      • uskossa eteenpäin

        Jos selviää jatkossa että miehesi on pettänyt, olet sinä vapaa liitosta ja avioitumaan uudelleen.Sinulla voi mennä aikaa haavoja parannellessa mutta Jumala auttaa.Emme voi mitään jos ihminen rakastaa enemmän vääryyttä kuin oikeutta.Se on hänen valitettava valintansa.Mieshän on jäänyt jo valheesta kiini naisen kanssa asumisen suhteen. Vaikuttaa siltä että hän on voinut jo aiennin todella valehdella ja syyllistää nyt sinua.Ihminen voi olla tosi kierokin. Ei siitä mitään tule jos pariterapiassakin valehtelee, siellä jos missä pitää puhua totta jos meinaa että asiat selviävät parhain päin.
        Onhan mahdollista myös antaa anteeksi ja sopia.
        Yritä keskittyä lasten hoitamiseen että saat heidät kunnialla aikuisiksi.Vie kaikki Jumalalle rukouksessa tiettäväksi ja odota miten Herra johdattaa.


      • ap
        uskossa eteenpäin kirjoitti:

        Jos selviää jatkossa että miehesi on pettänyt, olet sinä vapaa liitosta ja avioitumaan uudelleen.Sinulla voi mennä aikaa haavoja parannellessa mutta Jumala auttaa.Emme voi mitään jos ihminen rakastaa enemmän vääryyttä kuin oikeutta.Se on hänen valitettava valintansa.Mieshän on jäänyt jo valheesta kiini naisen kanssa asumisen suhteen. Vaikuttaa siltä että hän on voinut jo aiennin todella valehdella ja syyllistää nyt sinua.Ihminen voi olla tosi kierokin. Ei siitä mitään tule jos pariterapiassakin valehtelee, siellä jos missä pitää puhua totta jos meinaa että asiat selviävät parhain päin.
        Onhan mahdollista myös antaa anteeksi ja sopia.
        Yritä keskittyä lasten hoitamiseen että saat heidät kunnialla aikuisiksi.Vie kaikki Jumalalle rukouksessa tiettäväksi ja odota miten Herra johdattaa.

        Mutta mieheni ei saa avioitua uudelleen jos on pettänyt?


      • neuvot
        ap kirjoitti:

        Mutta mieheni ei saa avioitua uudelleen jos on pettänyt?

        Nämä ovat aika vaikeita asioita koska ne eivät ole niin yksiselitteisiä koska ovat tapauskohtaisia.
        Olen ymmärtänyt että Jumala kiinnittää siihen huomiota mistä pettäminen on johtunut.Esimerkiksi jos hylkää toisen avioliitossa esimerkiksi emotionaalisesti ja torjuu toista pois luotaan voi aiheuttaa että toinen tekee huorin kun lähtee etsimään lohtua muualta.
        Jos sinulla ei kuitenkaan ole tiedossa mitään miten olisit toiminut väärin ja miehesi on silti rikkonut avion tekemällä huorin sinulla on mahdollisuus erota ja avioitua uudelleen.Tavallaan hylkäät miehesi huoruuden vuoksi ja se on Raamatun mukaan luvallista. Se joka nai huoruuden vuoksi hyljätyn tekee huorin.
        Jos miehelläsi on avioliiton ulkopuolinen suhde toiseen naiseen ei hänen asiansa ole kunnossa. Hän elää synnissä.Ei hänellä ole Jumalalta lupaa ottaa uutta vaimoa kun nykyinen on elossa .
        Sanon sinulle neuvon. Älä sinä nyt ala tuskissasi ja murheessa hakea lohtua vieraasta vuoteesta.Valita ja itke Herralle surusi ja anna Jumalan lohduttaa.Odota että asiat selviävät että olet vapaa kunnolla edellisestä liitosta ja sitten voit etsiä uutta jos haluat. Hyvä olisi jos miehesi katuisi syvästi tekoaan ja palaisi luoksesi ja sinä voisit antaa anteeski niin avioliittonne voisi uudistua.
        Ymmärrän kyllä että vaikeaa on luottaa jos miehesi on valehdellut jopa perheterapeutilla.


      • Rakasta kaikkia
        ap kirjoitti:

        Mutta mieheni ei saa avioitua uudelleen jos on pettänyt?

        lähimmäisiä ja jätä asiasi ja tuomiot Herralle Jeesukselle! Jos katkeroidut niin se tuottaa elämääsi vain huonoa.


      • Olen kyllä sitä
        neuvot kirjoitti:

        Nämä ovat aika vaikeita asioita koska ne eivät ole niin yksiselitteisiä koska ovat tapauskohtaisia.
        Olen ymmärtänyt että Jumala kiinnittää siihen huomiota mistä pettäminen on johtunut.Esimerkiksi jos hylkää toisen avioliitossa esimerkiksi emotionaalisesti ja torjuu toista pois luotaan voi aiheuttaa että toinen tekee huorin kun lähtee etsimään lohtua muualta.
        Jos sinulla ei kuitenkaan ole tiedossa mitään miten olisit toiminut väärin ja miehesi on silti rikkonut avion tekemällä huorin sinulla on mahdollisuus erota ja avioitua uudelleen.Tavallaan hylkäät miehesi huoruuden vuoksi ja se on Raamatun mukaan luvallista. Se joka nai huoruuden vuoksi hyljätyn tekee huorin.
        Jos miehelläsi on avioliiton ulkopuolinen suhde toiseen naiseen ei hänen asiansa ole kunnossa. Hän elää synnissä.Ei hänellä ole Jumalalta lupaa ottaa uutta vaimoa kun nykyinen on elossa .
        Sanon sinulle neuvon. Älä sinä nyt ala tuskissasi ja murheessa hakea lohtua vieraasta vuoteesta.Valita ja itke Herralle surusi ja anna Jumalan lohduttaa.Odota että asiat selviävät että olet vapaa kunnolla edellisestä liitosta ja sitten voit etsiä uutta jos haluat. Hyvä olisi jos miehesi katuisi syvästi tekoaan ja palaisi luoksesi ja sinä voisit antaa anteeski niin avioliittonne voisi uudistua.
        Ymmärrän kyllä että vaikeaa on luottaa jos miehesi on valehdellut jopa perheterapeutilla.

        mieltä että opettaminen näissä asioissa voi helposti mennä väärään. Erilaisia tulkintoja siitä mitä Jumala ja Jeesus Poikana ja samoin apostolinsa ovat tarkoittaneet, on kyllä ihan vakavasti asiaa tutkineilla myös ja riippuu siitä mitä on "vapaus" ja mitä "Jumalan yhdistämä" tarkoittaa myös, sillä varmuudella ei Jumal yhdistä ketään miestä toisen vaimoon tai porttoon, mutta toisaalta vaimo on sidottu mieheensä niin pitkään kuin tämä elää ja silloin tullaan siihen, mitä tarkoitta tämä "mies" silloin. Ihmiset helposti oikoo näitä asioita oman mielensä ja yhteiskunnan yleisen näkemyksensä mukaan, mutta Jumala tahtoo totuutta salatuimpaan saakka, joten vain Jumala tietää kuinka tuomionsa antaa näissä asioissa ja mitä on "parannus" ja mitä "hylkääminen".

        Jos on elänyt Jumalan tahdossa ihan lapsesta saakka, niin silloinhan ei ole mitään epäselvää myöskään Jumalan tahdosta ja Jeesuksen opetuksesta ja pyhityksestä, mutta muussa tapauksessa asiat voivat olla Jumalan näkökulmasta ihan toisin kuin meidän ihmisten näkemykset konsanaan.


    • Hoh-hoijjaa...

      Olisit nyt tyytyväinen, että ei ole homoksi ryhtynyt ;) Kylläpä asiat vaan pitää näköjään tehdä monimutkaisiksi kun alkaa sekoittamaan uskontoa ja yhdessäeloa keskenään...

      • ongelmat

        Uskovainen pari elää Raamatun antamien ohjeiden mukaan ja yhdessäeloon ei kuulu ulkopuolisia seksi suhteitä kuin vain aviopuolisoiden välinen suhde. Puhtaat, platoniset suhteet tietenkin kuuluvat kaikkien elämään.

        Asiat on mielestäni mennyt monimutkaisiksi kun mies on alkanut elää vastoin avioliiton sääntöjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe