http://yle.fi/uutiset/suurten_ikaluokkien_lapsille_lavahtaa_jattiperintoja/6304860
Ja nämä helevetin lonkanvetäjät vielä kehtaavat haukkua ja mollata isiään ja äitejään!
Late Lapista. SSSS Ry!
OSKU PAJAMÄET SAAVAT JÄTTI PERINNÖT !
25
244
Vastaukset
- Kiitos Suuret ikäluo
-Kiinteistöissä on vähintään 50% ilmaa, osakkeissa jopa enemmän.
-Perintövero menee maksuun kuitenkin vanhojen taulukoiden mukaan
-Suurin osa perijöistä on rahattomia pätkätyöläisiä ja työttömiä, jotka ei saa lainaa edes perintöveron maksuun, joten omaisuus menee Tutti & Älätyrkille ====> Kreikkaan, Saksaan, jutskubanksterteille
-Tutti & Älätyrki ei kuitenkaan tee mitään kiinteällä omaisuudella, niille kelpaa vain käteinen, joten jo ennestään sikarikkaat juristit ja tuomarit vetävät välistä kiinteistöt, suurin osa päätyy ulkomaalaisten sijoitusyhtiöiden haltuun- Late Lapista.
Kiinteistöissä lymyävä ilma on vain ja ainoastaan juuri näiden osku pajamäkien ansiota, he ovat itse hinanneet ahneuksissaan ja pölöjyyksissään hinnat taivaisiin !
Minullekin ntultiin tarjoamaan Ok talostani yli 100 prosenttia enemmän kuin itse olin maksanut, ja pölöjähän minä olisin ollut, ellen olisi tarjousta hyväksynyt! EIKÖ !
Late Lapista. SSSS Ry!
- pers-netto
Lisäksi kotitalouksien yli 100 miljardin veloista ei paljon puhuttu...
- Late Lapista.
Mistä veloista? Minulla ainakaan ei ole senttiäkään velkaa, no joo kotivakuutus on maksamatta, mutta siinäkin näkyy eräpäivä olevan vasta 10-10-2012!
Eiköhän nuo kotitalouksien velat olekin juuri noilla pajamäen oskuilla, heidänhän se pitää saada talot, mönkijät ja autot heti, tässä ja nyt!
Late Lapista. SSSS Ry! - pers-netto
Late Lapista. kirjoitti:
Mistä veloista? Minulla ainakaan ei ole senttiäkään velkaa, no joo kotivakuutus on maksamatta, mutta siinäkin näkyy eräpäivä olevan vasta 10-10-2012!
Eiköhän nuo kotitalouksien velat olekin juuri noilla pajamäen oskuilla, heidänhän se pitää saada talot, mönkijät ja autot heti, tässä ja nyt!
Late Lapista. SSSS Ry!Aivan,aivan varmasti suurin velkataakka on juurikin noiden nuorempien ja keski-ikästyvien harteilla.
Nyt esittäisinkin kysymys näile oskupajamäille : mitähän HEIDÄN lapsensa vastaavasti ajattelevat oskupajamäkien sukupolven touhuista ?
Olisivatkos op:t vähän ahneita, kun tulevat vuorollaan omatkin velkansa työntämään taas seuraavallle sukupolvelle.!??
Itselläni ei ole velkaa eikä lapsia mutta on se karseeta, jos seuraava sukupolivi joutuu taistelemaan muhkean valtiovelan ja muiden velkojen kanssa ja elättämään vielä passiiviväestöä.. - liotetut 500:t
pers-netto kirjoitti:
Aivan,aivan varmasti suurin velkataakka on juurikin noiden nuorempien ja keski-ikästyvien harteilla.
Nyt esittäisinkin kysymys näile oskupajamäille : mitähän HEIDÄN lapsensa vastaavasti ajattelevat oskupajamäkien sukupolven touhuista ?
Olisivatkos op:t vähän ahneita, kun tulevat vuorollaan omatkin velkansa työntämään taas seuraavallle sukupolvelle.!??
Itselläni ei ole velkaa eikä lapsia mutta on se karseeta, jos seuraava sukupolivi joutuu taistelemaan muhkean valtiovelan ja muiden velkojen kanssa ja elättämään vielä passiiviväestöä..pajamäet oottavat meiltä perintöä, että saisivat maksettua nytheti-hankintansa joskus. Ei onnistu, minä täällä vanhainkodissa tilaan joka päivä pari lasia mehua ja revin patjan alta viissatasia siihen sekkaan ja juon viimesetkin hiluni, saa siinä peritöhaukat päivitellä, että pappa ryyppäs sittenki rahansa.
Ovatpa kiltit hoitsut tuoneet pari kertaa konjakkiakin lääkkeeksi ja hyvin on sataset huilanneet kurkusta alas.
- generation-x pienell
No Late. Juurihan tässä taanoin valitit, kuinka kaikki valtion kannattavat elimet on pilkottu ja kaupattu halpaan hintaan ulkomaisille sijoittajille. Eli sodan jälkeen rakennettu hyvinvointi on jo myyty!
Nyt oma sukupolveni viimeistelee pudotuksen, en sitä kiellä. Mutta ei teillä edellisellä ole naljailun varaa. Yhtä päin persausta asiat hoiditte.
Seuraavat sukupolvet joutuvat korjaamaan edellisten virheet. Downsiftaajille tulee seinä vastaan. Ei voi mitään...- Late Lapista.
Niin miten sen nyt ottaa! Tämä tenavatähti katalaisen, osku pajamäen ja jyri häkämiehen jengi on tosiaankin myynyt suunnilleen KAIKKI Suomen tuottavat yritykset ulkomaalaisille puliveivareille, Kemiraa ja autokatsastusta myöten. Nyt sitten kärsitään maassamme huutavasta rahapulasta, samaan aikaan kun tuo sama jengi kuskaa velaksi otettuja euroja, eteläeuroopalaisille yli varojensa eläneille kessunviljelijöille, taatelin tallaajille ja rypäleiden polkijoille, sekä hukkuneiuden somaalimerirosvojen vaatetuksiin ja niiden hyvinvoinnin tukemiseksi !
Minä ole hoitanut asiani siihen loveen, jotta minulla ei ole velkaa senttiäkään, taskunpohjallekin on yli 40 vuoden työskentelystä jäänyt sen verran, jotta takaan jotta elän hyvin loppu elämäni ja menen vielä omillani hautaankin !
Joten en jätä lapsilleni ja lastenlapsilleni velkojani makseltaviksi!
TEHKÄÄ SAMOIN! Jos askel passaa!
Late Lapista. SSSS Ry!
- Umtsi Bum
Suuri ikäluokka laittoi Suomen polvilleen jo 1987, kun Kokakoomus voitti vaalit ja Holkerista tuli pääministeri.
Seurauksena Suomen historian suurin lama, tuhansia yrityksiä ja pankkeja konkurssiin, pakkohuutokauppoja, lainojen irtisanomisia, ihmisten häätöjä kodeistaan, velkavankeutta, 500 000 ihmistä työttömäksi jne jne
Tuosta suosta Suomi ei ole vieläkään noussut, ja nykyvelatkin on vielä 90-luvun laman perintöä. - 24
kuulunko siihen suureenikäluokkaan kun olen syntynyt 1952Nyt nautin työnteon hedelmistä, on velattomat talot autot veneet ja kaikki lelut tigistä sorviin ettei aika pitkäksi tule, rahaa senverran pankissa jottei huolta huomisesta, itse hankittua kaikki. Ei ole peritty mitään eikä peritä, oli senverran viinalle persoja omat vanhemmat elossa ollessaan.Eli se niistä perinnöistä.
- oman palstan poimija
Nyt ois aika ruveta nauttimaan työnsä hedelmistä, ettei joku oskupajamäki pääse poimimaan mansikoita vaan joutus ihan ite kasvattamaan marjansa.
- koskaa kuullukkaa
kuka on osku pajamäki
- Kyllä selvisi.
Late Lapista. kirjoitti:
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=2&cad=rja&sqi=2&ved=0CCYQFjAB&url=http://fi.wikipedia.org/wiki/Osku_Pajamäki&ei=6oNiUKzJIIbe4QSH7YDQCw&usg=AFQjCNFPeOjdpz2bAchevSrL136Rlhxq5w&sig2=w5fHlOKF_VTv9RLf8ah65A
Jokos selvisi ??
Late Lapista. SSSS Ry!Vuonna 2006 julkaisi kirjan Ahne sukupolvi – Suurten ikäluokkien perintö, jossa hän syyttää sodan jälkeen syntyneitä suuria ikäluokkia ahneudesta ja muutosvastarinnasta. Pajamäen mukaan suuret ikäluokat ovat itsekäs ikäpolvi, joka ei välitä jälkeläisistään.
Vuonna 2011 Pajamäki julkaisi teoksen Perintö vai perintä, jossa hän ehdottaa uutta "sukupolvisopimusta", eläkeiän ja eläkemaksujen nostamista, suurten ikäluokkien tulevien hoivamenojen rahastoimista työeläkerahojen tapaan sekä sapattilomia nuoremmille sukupolville.
Oskun isä oli tuosta, ensimmäisestä kirjasta jotenkin vaivautunut ja vaitonainen. Tietääkseni heillä ei ollut mitenkään huonot välit, mutta kyllä tuollaista sonta oli varmasti vaikea niellä . Ja Oskun kohdalla se tiesi, ettei kansanedustajaa tullut. Tuskin tuleekaan vaikka puolue auttoi. Ikärasisimia jota onneksi ei meidän perheessä esiintynyt. Jelpannut toiki olen kymmenillä tuhansilla, siinä kai syy. - viivana toisten omal
Late Lapista. kirjoitti:
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=2&cad=rja&sqi=2&ved=0CCYQFjAB&url=http://fi.wikipedia.org/wiki/Osku_Pajamäki&ei=6oNiUKzJIIbe4QSH7YDQCw&usg=AFQjCNFPeOjdpz2bAchevSrL136Rlhxq5w&sig2=w5fHlOKF_VTv9RLf8ah65A
Jokos selvisi ??
Late Lapista. SSSS Ry!Tyypillinen pikkuproileri, sopii hyvin samaan häkkiin kaikenmaailman vapaavuorien, häkien, jyrkien sekaan.
Onko muuten näitten miespuolisten proilerien nokka katkastu, kun ne on jostain aina katkeria ja kovia nuuskuttamaan?
- Suuret ja ahneet
Suuret ikäluokat ovat rakentaneet itselleen ihannevaltion, TukisukkaSuomen, tytön jolla on mustalaisen hame vanteineen.
Vanne edustaa pyrokraattitätilaumaa, johon törmäät joka kerta kun menet virastoon selvittämään asioitasi ja yrität saada jotain aikaiseksi.
Virastojen pyrokraattitätit lyövät sulle Suuren Ahneen Ikäluokan käskystä sellaiset teesit, ohjeet, pykälät ja käskyt, että liiat yrittämisenhalut loppuu kertalinttuulla.
Suuri Ahne Ikäluokka on TukisukkaSuomitytön helmojen alla piilossa, sitä ei henkilökohtaisesti pääse tapaamaan, kuten ennen vanhaa "Kuules Reiska, mulla olis tähän työmiesaskin kanteen piirretty tämmönen projekti, voiks mä alottaa jo huomenna rakentamaan"
Voi monopolien TukisukkaSuomea, jota pyrokraattilauma rahastaa surutta, ja torppaa kaiken pienyrittämisen jo alkuunsa.
90-luvulla Suuri ikäluokka alkoi vainoamaan talkooporukoita, vaikka olivat itse aikanaan rakentaneet talonsa yksinkertaisilla säännöillä ja talkooporukoilla älyttömän halvalla, eli muutamalla kymppitonnilla.
Suuri ahne ikäluokka syyllistää pätkätyöläiset, työttömät ja muut syrjäytetyt omasta "saamattomuudestaan"
Nyt on kuitenkin niin, että työttömänä on satoja tuhansia hyvinkin koulutettuja ihmisiä, joilla monella vuosien työkokemus, mutta työpaikkoja nyt sattuu olemaan vain alle 10% työttömien määrästä.
Kaiken kukkuraksi suuri ikäluokka vielä järjesti Suomen EU:hun josta reppufirmat ja niiden halpatyöntekijät polkevat Suomen työlainsäädännön, palkat ja ammattiliitot maan rakoon 1- 2 euron palkoilla.
Vapautuvat työpaikat kusetusta, suuri osa suuren ikäluokan työpaikoista on ns. suojatyöpaikkoja, jotka lopetetaan sitä mukaa kun niistä suuren ikäluokan edustaja jää eläkkeelle. Eli mitään työpaikkoja ei ole luvassa.
Suurella ahneella ikäluokalla on sen sijaan puutetta rakennusmiehistä, siivoojista ja vaipan vaihtajista, jotka tekevät työtä 1,5-2 euron tuntipalkoilla.
Suuret ikäluokat tuottaa maahan mamuja, nostamaan keinotekoisesti kiinteistöjensä arvoa ylöspäin, rakennuskustannusten jatkuva nostaminen on vain osa järjestelmää, jolla lypsetään nuorempia ikäluokkia.
Suuri ikäluokka tuottaa mamuja ulkomailta täyttämään suuren ikäluokan monet kiinteistöt, ja mamujen vuokrat maksaa veronmaksaja. Hyvä business suurelle ikäluokalle, huono business Suomelle.
Nyt on jo useita pätkätyöläissukupolvia, jotka ei ole koskaan olleet vakituisessa työssä, ja tämä on suuren ikäluokan agendakin, saada luulemaan nämä sadat tuhannet ihmiset ja nuoret, että se on normaali olotila, mistä ei mitään tiedä, sitä ei kaipaa.
Suurella ikäluokalla pätkätyöt olivat siis yhtä tuntematon asia, kuin nykyisillä sukupolvilla vakiduuni.
http://www.ylioppilaslehti.fi/2006/03/10/sukupolvisodan-punainen-kirja/
"Te olette pirun ahneita ja itsekkäitä ihmisiä. Ainoana päämääränänne on nyhtää nuorten selkärangasta kaikki irtoava, kerätä rahat ja painua sitten paratiisisaarelle ruskettamaan omaa napaa."- Late Lapista.
Osku pajamäen kopla johtaa nyt Suomea, ja tekee velkaa jota heidän lastenlastenlapsensakaan eivä vielä saa maksettua !
Velaksi otettua rahaa vielä kelkotaan vastikkeetta, eteläeurooppalaisille kessunvieljelijöille, taatelintallaajille ja rypäleiden polkijoille !
Kutosen matemaatikko tenavatähti katalainen, ja saumasukka tutti jurppilainen, ovat taitonsa näyttäneet maamme johdossa, antakaa äänenne nyt persuille meno ei ainakaan heidän johdollaan huonommaksi mene !
Nythän Suomi on hyvinvointivaltio, kaikille muille paitsi Suomen työväestölle! Maan johto huolehtii jopa Espanjalaisista kulkukoirista paremmin, kuin Suomalaisista elättäjistään !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Late Lapista.
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&sqi=2&ved=0CCAQFjAA&url=http://velkakello.fi/&ei=sBplUPTLPKSk4gSKnoD4BA&usg=AFQjCNF0iY8wb_Df90TGgKqDj0i9Lli2sA&sig2=hhPulISpNiAjE-tZC5RA4g
Jotta ei totuus pääsisi oskuilla ja tenavatähdillä sekä heidän kannattajillaan unohtumaan !
Late Lapista. SSSS Ry!- Eliitin pupetti
Älä pidä meitä itseäs tyhmempänä, yrität siis uskotella, että tenavatähdet heiluttelee kokoomusta ja markkinavoimia, sekä suurta sikarikasta ikäluokkaa.
Kyllä totuus on se, että tenavatähdet lukevat vuorosanansa valmiiksi painetusta paperista.
- tuupa-ukko
Eihän tuo jättiperintö koske muita kuin ylempiä varakaita kymmenyksiä, koska heidän omistuksessaan on valtion omaisuusmassasta 89%, siis paremminvoivalla 50%. Kun ottaa huomioon tämän kansanosan 50% jota hallitukset kokoomuksen käskystä ovat taloudellisesti rokottaneet koko ajan, omistaa valtion omaisuusmassasta vain 11%, niin siitä ei voi kovinkaan suurta perintöä jälkeläiset odottaa. Uskoisin myös ettei heillä ole ollut kovinkaan paljon vietävää elintasonsa päälle veroparatiiseihin veronkierron takia, joten tuo uutinen jättiperinnöistä on vähävaraisia koskien yhtä uskottava kuin se, että Mannerheimi oli musta.
Tuo valtion velkakello muuten tikittää koko ajan maksettavaa vain leikkauslistojen ja kulutusverojen kautta vähävaraiselle kansanosalle näitten Kataisen ja Vanhasen äänestäjiensä palkitsemisen takia niillä valtavilla tuloveroalennuksillaan vuonna 2007.
Onhan melkoinen tuo velkakertymänopeus kun velkaa tulee 25miljoonaa euroa vuorokaudessa. Näinkö tyhmiä me valitsemme tuonne päättäjiksemme, kun eivät osaa muuta kuin myydä kirpputorihinnoin valtion ja yhteiskunnan omaisuutta ulkomaisille keinottelijoille ja kasvattaa velkataakkaa koko ajan?- Late Lapista.
Ninpäs niin ! Suurilla ikäluokilla kuitenkin jää jotakin PERITTÄVÄÄKIN, mutta pajamäen oskun ja tenavatähden ikäluolilla jää lapsilleen perinnöksi pelkkää VELKAA !
Late Lapista. SSSS Ry!
- sdfghjklpoiuytre
Kiitos siitä suurille ikäluokille, jotka myivät tämän maan, Suuri ja hölmö ikäluokka oli ihan kansainvälisen rotan ku se tettavana.
Pekka Vennamo, Ulf Sundqvist, Christoffer Taxell ja Erkki Tuomioja ovat täydellinen läpileikkaus Suuresta kultalusikka suussa syntyneestä toimistonsohvaikäluokasta.- Late Lapista.
Kukahan perskeles nuokin äänesti valtakunnan ylärapuille tuhojaan tekemään??
Ja entäs tämä tenavatähti katalaisen, osku pajamäen ja tutti jurppilaisen jengi, sehän kenkkää rahamme vastikkeetta eteläeurooppalaisille ylivarojensa eläneille kessunviljelijöille!
Late Lapista. SSSS Ry! - minunjälkeenvedenpai
oskupajamäet ovat katkeria, myöhästyivät herkuilta ja ovat joutuneet myymään loppuja melkein omakustannushintaan, Kemira, autokatsastus, kaivostoiminnan ym:t
Yks välkky keksi ostaakin jotain, osti Saksasta ilmaa, valitettavasti vaan suurten ikäluokkien rahoilla. Elelee nyt Lontoossa koroilla ja kaupasta korruption saanut ollipekka on joku pikkupalkkajohtaja jossakin. - Late Lapista.
minunjälkeenvedenpai kirjoitti:
oskupajamäet ovat katkeria, myöhästyivät herkuilta ja ovat joutuneet myymään loppuja melkein omakustannushintaan, Kemira, autokatsastus, kaivostoiminnan ym:t
Yks välkky keksi ostaakin jotain, osti Saksasta ilmaa, valitettavasti vaan suurten ikäluokkien rahoilla. Elelee nyt Lontoossa koroilla ja kaupasta korruption saanut ollipekka on joku pikkupalkkajohtaja jossakin.Eiköstä se tämä entinen eduskunnan rleiluin rluoruämmä o.p heinonen huseeraa nykyisin YLELLÄ suojatyöpaikassaan !
Lähettää vissiinkin sinne Saksasta ostettuun ilmatilaan, mustanmarskin filmejään !
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675