Onkohan toi Nokia 100

ingalina

hyvä puhelin ;D Tulee lahjaksi miulle kun tilasin Anna lehden:)

58

1918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoo toivoton:)

Toivottavasti. En tunne Nokian malleja sitten vuoden 2001.

• ingalina

Varmaankin on aika yksinkertainen puhelin :) On varmaan ihan peruspuhelin.

• ingalina

Nyt mua kyllä vähän harmittaa ,olisko se ollut noin halpa kun olisi tilannut erikseen .
        Mutta voihan se olla kestävä puhelin,eikä mene rikki helposti jos putoaa lattialle.No Varmaan laitan sen kaappiin varapuhelimeksi:)Tai pistän joulupakettiin:))
        Niin ja sitten kun olen vanha ja en enää osaa käyttää monimutkaisia puhelimia niin sitten voisin sen ottaa käyttöön;)Tai sitten jää perinnöksi ;D

• Puuha-Pete
        ingalina kirjoitti:

Nyt mua kyllä vähän harmittaa ,olisko se ollut noin halpa kun olisi tilannut erikseen .
        Mutta voihan se olla kestävä puhelin,eikä mene rikki helposti jos putoaa lattialle.No Varmaan laitan sen kaappiin varapuhelimeksi:)Tai pistän joulupakettiin:))
        Niin ja sitten kun olen vanha ja en enää osaa käyttää monimutkaisia puhelimia niin sitten voisin sen ottaa käyttöön;)Tai sitten jää perinnöksi ;D

"olisko se ollut noin halpa kun olisi tilannut erikseen "

No ei lehdet anna tavaraa jos ei sitä summaa saa takaisin, voittoa on pakko tehdä.
        Ei pelkän extra jutun takia lehtiä tilata. -_-

• ingalina
        Puuha-Pete kirjoitti:

"olisko se ollut noin halpa kun olisi tilannut erikseen "

No ei lehdet anna tavaraa jos ei sitä summaa saa takaisin, voittoa on pakko tehdä.
        Ei pelkän extra jutun takia lehtiä tilata. -_-

No mie pöljä tilasin kuitenkin extra jutun takia:)
        Tyrkytti niin kauon että viimein myönnyin kun oli muutenkin huono päivä ja lupasin lähettää lehden.

• ingalina kirjoitti:

Mulla on kaapissa uudempi ja monimutkaisempi puhelin, oon käyttänyt sitä ainoastaan kamerana

• ingalina
        tapsa-p kirjoitti:

Mulla on kaapissa uudempi ja monimutkaisempi puhelin, oon käyttänyt sitä ainoastaan kamerana

Nyt kun mainitsit kameran niin saamari vie eihän tuossa Nokia 100 ole sitä:(Sen mie olisin tarvinnut välttämättä.Kai sen paikka on sitten kaapissa niin kuin sunkin;))

• ingalina kirjoitti:

Nyt kun mainitsit kameran niin saamari vie eihän tuossa Nokia 100 ole sitä:(Sen mie olisin tarvinnut välttämättä.Kai sen paikka on sitten kaapissa niin kuin sunkin;))

Olen kyllä ihan normaali, naisista tykkäävä mies
        puhelin on vaan kaapissa, heh heh heeh

• ingalina
        tapsa-p kirjoitti:

Olen kyllä ihan normaali, naisista tykkäävä mies
        puhelin on vaan kaapissa, heh heh heeh

:)))Mitenkä mie oon tuollaisii kirjoittanut :)))Kaappiin meinaan sinut tunkea:))Tuosta olisit voinut vaikka suuttuakkin:) No kyllä mua pikkasen naurattikin tuo oma töppäys:))

• ingalina

Onpa tyhmän näköinen tuo piste tuossa mun viestissä :)))

• on tilanteita jolloin ei ole järkevää kantaa 600-800 euron puhelinta mukanaan ,. halvan puhelimen rikkoutuminen tai katoaminen ei harmita niin pajon ,. esim kala- tai eräreissulle ei ehkä kannata mitään kallista älypuhelinta ottaa mukaan ,.

• toteaja.

nimenomaan. Ei haittaa vaikka omistaa yhden tuommosen halvemmankin kännyn..

• ingalina

No niin mie vähän aattelin itsekkin että on hyvä tuolla metsässä marjareissussa huonompikin puhelin ja talvella kun käy pilkkimässä :)
      Ei enää harmita.Tällä viikolla puhelin tulee postissa.Jänskättää ;D

• tää on sitä kytkykauppaa. seuraavaksi tulee lumia.. taivaan täydeltä! :-)

• ingalina

niin tuleekin varmaan kohta lumia kun on hallaakin olllut jo monena yönä peräkkäin.
        Mä sain eilen etelän asiakkailta omppuja ison kassillisen.Käväisivät tervehtimässä omppujen kera.Ihania mukavia ovat etelän immeiset.
        Nyt pitää jotain tehdä ompuille:)

• ingalina kirjoitti:

niin tuleekin varmaan kohta lumia kun on hallaakin olllut jo monena yönä peräkkäin.
        Mä sain eilen etelän asiakkailta omppuja ison kassillisen.Käväisivät tervehtimässä omppujen kera.Ihania mukavia ovat etelän immeiset.
        Nyt pitää jotain tehdä ompuille:)

tee vaikka omenakompottia. miä jäin paikallisen valintaladon hyllyn eteen tuijottamaan omenakompottipurnukkaa suuren mielihyvän vallassa. ostin sen ja söin sen kotona samantein. se oli hyvää kompottia! :-)

• ingalina
        kielibasa kirjoitti:

tee vaikka omenakompottia. miä jäin paikallisen valintaladon hyllyn eteen tuijottamaan omenakompottipurnukkaa suuren mielihyvän vallassa. ostin sen ja söin sen kotona samantein. se oli hyvää kompottia! :-)

mun täyty tunnustaa että en ole ikinä kuullutkaan omenakompotista:))Tarkistin netistä asian että höpötteleekö basa omiaan mulle;)) Mutta olihan siellä omenakompotin reseptikin.Aina sitä oppii uutta.Pitää kyllä kokeilla tehdä.Varmaan onkin hyvää.

• ingalina kirjoitti:

mun täyty tunnustaa että en ole ikinä kuullutkaan omenakompotista:))Tarkistin netistä asian että höpötteleekö basa omiaan mulle;)) Mutta olihan siellä omenakompotin reseptikin.Aina sitä oppii uutta.Pitää kyllä kokeilla tehdä.Varmaan onkin hyvää.

mulle tuli het mieleen jotta omenakomposti, mutta silti se vihertävä herkku sai tempaamaan purnukan hyllyltä ja ahmimaan sisällön suurella mielihyvällä. kyllä kompotti maistuu! :-)

• ingalina
        kielibasa kirjoitti:

mulle tuli het mieleen jotta omenakomposti, mutta silti se vihertävä herkku sai tempaamaan purnukan hyllyltä ja ahmimaan sisällön suurella mielihyvällä. kyllä kompotti maistuu! :-)

no komposti kyllä on tuttu mullekkin;)
        kyllä mie tein kompottia yhden purkin ja sitten omenapiirakkaa:)Hyvin maistui vieraille vanilijakastikkeen kera:)

• ingalina kirjoitti:

no komposti kyllä on tuttu mullekkin;)
        kyllä mie tein kompottia yhden purkin ja sitten omenapiirakkaa:)Hyvin maistui vieraille vanilijakastikkeen kera:)

aikamoista herkkua sulla oli siellä. melkeen vetää vertoja lämpöselle oluelle! eikä se omenakompottikaan purnulämpösenä suurinta makunautintoa suo. kylmänä se on parhaimmillaan. ja tietty kuuman omenapiiraan lisukkeena. :-)

• ingalina
        kielibasa kirjoitti:

aikamoista herkkua sulla oli siellä. melkeen vetää vertoja lämpöselle oluelle! eikä se omenakompottikaan purnulämpösenä suurinta makunautintoa suo. kylmänä se on parhaimmillaan. ja tietty kuuman omenapiiraan lisukkeena. :-)

Sullako on vieläkin jääkaappi epäkunnossa.Nythän ilmat viilenee niin voit säilyttää oluet ulkosalla.Kai lämpöiseen olueenkin tottuu jos on ihan pakko ;)

• ingalina kirjoitti:

Sullako on vieläkin jääkaappi epäkunnossa.Nythän ilmat viilenee niin voit säilyttää oluet ulkosalla.Kai lämpöiseen olueenkin tottuu jos on ihan pakko ;)

no juu.. en tiie mikä mielenhulluus iski, mutta tänään viestitin isännöitsijälle ultimaatumin. kirjotin (kun mokoma ei taaskaan vastannu puhelimeen) jotta ens viikko aikaa, ja jos ei tapahu niin ostan oman kuapin.

se tietty läpsyttää kätösiään yhteen kiivaassa tahdissa toimistossaan.. mokoma :-)

• Mä jäin ilman puhelinta, kun en suostunut Annan kans neuvottelemaan...soitti kun olin liikenteessä...lyhyt puhelu tuli.;)
      Sanoin, että nyt jäät lehdellä soittelemaan.:)

• salainen paketti 001

Oih anna anna, soittaisi hää miullekin, mutta ei, salainen on numeroni.

• ingalina
        salainen paketti 001 kirjoitti:

Oih anna anna, soittaisi hää miullekin, mutta ei, salainen on numeroni.

No jos oot mies niin ei taida sulle tarjota naisten lehtiä;)

• salainen paketti 001
        ingalina kirjoitti:

No jos oot mies niin ei taida sulle tarjota naisten lehtiä;)

Ai niin, ei tietenkään, tarjoaa vain miesten lehtiä :)

• ingalina
        salainen paketti 001 kirjoitti:

Ai niin, ei tietenkään, tarjoaa vain miesten lehtiä :)

Niin ja väriä ei voi valita.On pinkin värinen mutta toisaalta ,onko värillä väliä jos muuten on hyvä;)

• Nokia on ilman muuta hyvä puhelin, koska se on suomalaisten tekemä.

• ingalina

Kyllä miekin vieläkin ajattelen niin kaikesta huolimatta että Nokialainen on hyvä,kestävä puhelin.
        Tänään tuli postissa puhelin.Ihan oikia se oli;)) Ainakin soittoäänet oli kovat ja taskulamppu kirkas;))Komia, naisellinen puhelin:))

• annikoo..
        ingalina kirjoitti:

Kyllä miekin vieläkin ajattelen niin kaikesta huolimatta että Nokialainen on hyvä,kestävä puhelin.
        Tänään tuli postissa puhelin.Ihan oikia se oli;)) Ainakin soittoäänet oli kovat ja taskulamppu kirkas;))Komia, naisellinen puhelin:))

Nyt on taas paljon tullut noita lehtientilaus juttuja postistakin...ja vielä vaan se vanha ..avaa rullat ja katso mitä olet voittanut jo nyt...ja sitten vielä muuta kun tilaat.. Olen pysynyt lujana ja en ole vielä sortunut...
        Puhelimen kanssa menee aina vähän aikaa ennen kuin pääsee "sinuiksi"

• annikoo..
        annikoo.. kirjoitti:

Nyt on taas paljon tullut noita lehtientilaus juttuja postistakin...ja vielä vaan se vanha ..avaa rullat ja katso mitä olet voittanut jo nyt...ja sitten vielä muuta kun tilaat.. Olen pysynyt lujana ja en ole vielä sortunut...
        Puhelimen kanssa menee aina vähän aikaa ennen kuin pääsee "sinuiksi"

Tarkoitin että uuden puhelimen käyttöä pitää aina opetella...Olen huomannut että nämä uudet hienot puhelimet usein katkaisee puhelun...ainakin yhden ystäväni puhelu katkeaa ..ja taas soittaa uudelleen...en tiedä sitten onko käyttäjässä vai puhelimessa vika.

• annikoo.. kirjoitti:

Tarkoitin että uuden puhelimen käyttöä pitää aina opetella...Olen huomannut että nämä uudet hienot puhelimet usein katkaisee puhelun...ainakin yhden ystäväni puhelu katkeaa ..ja taas soittaa uudelleen...en tiedä sitten onko käyttäjässä vai puhelimessa vika.

joku aika sitten mietin jotta ostaisko semmosen äly-puhelimen.. missä olis hyvä kamerakin ja muistia ja netti ja kaikkea.. päädyin sitten ostamaan kameran erikseen ja pitäytymään vanhassa nokialaisessa.. siihen asti kunnes se jurmahtaa lopullisesti.. ja se voi tapahtua kohta; on vuosimallia 2008 ja jo jollakintavalla oireilee... katkoo yhteyttä sim-korttiin, jne..

• annikoo..
        kielibasa kirjoitti:

joku aika sitten mietin jotta ostaisko semmosen äly-puhelimen.. missä olis hyvä kamerakin ja muistia ja netti ja kaikkea.. päädyin sitten ostamaan kameran erikseen ja pitäytymään vanhassa nokialaisessa.. siihen asti kunnes se jurmahtaa lopullisesti.. ja se voi tapahtua kohta; on vuosimallia 2008 ja jo jollakintavalla oireilee... katkoo yhteyttä sim-korttiin, jne..

Samaa ikäluokkaa minullakin...kuten olen maininnut että ns."perintöpuhelin" kun muut ostelevat uusia.. en tarvi mitään huippua...
        Multimediaviestistä muistui aika karmiva juttu...tuttavani sai onnittelu viestin...noin vuosi sitten kuolleelta tutultaan...en tiedä miten se oli mahdollista.. Eikä ole mitään henkimaailman juttuja...vaan tosi

• annikoo.. kirjoitti:

Samaa ikäluokkaa minullakin...kuten olen maininnut että ns."perintöpuhelin" kun muut ostelevat uusia.. en tarvi mitään huippua...
        Multimediaviestistä muistui aika karmiva juttu...tuttavani sai onnittelu viestin...noin vuosi sitten kuolleelta tutultaan...en tiedä miten se oli mahdollista.. Eikä ole mitään henkimaailman juttuja...vaan tosi

huh.. aika järkkyä.. vaan varmaan hyvinkin mahollista.. jääny johonkin roikkumaan viesti.. ja asetusten muutosten tms. vuoksi sitten pomppahti esille..
        hyvin tällä pärjää.. vanhalla nokialaisella.. hymyilin kun puolisen vuotta sitten ostin tyttärelle (7v) puhelimen joka on paljon monipuolisempi kuin tää oma luuri.. suorastaan vanhukseksi itseni tunsin :-)

• annikoo..
        kielibasa kirjoitti:

huh.. aika järkkyä.. vaan varmaan hyvinkin mahollista.. jääny johonkin roikkumaan viesti.. ja asetusten muutosten tms. vuoksi sitten pomppahti esille..
        hyvin tällä pärjää.. vanhalla nokialaisella.. hymyilin kun puolisen vuotta sitten ostin tyttärelle (7v) puhelimen joka on paljon monipuolisempi kuin tää oma luuri.. suorastaan vanhukseksi itseni tunsin :-)

Nuoret...siis lapset ovat tosi taitavia käyttämään heti uutta tietotekniikkaakin..ihmeellistä.. Huvitti kun noin viiskymppinen kysyi kokoajan neuvoa kaksitoistavuotiaalta..hei ..mitä mä nyt teen..neuvo
        Mitä onkaan silloin kun he tulevat viiskymppiseksi......

• annikoo.. kirjoitti:

Nuoret...siis lapset ovat tosi taitavia käyttämään heti uutta tietotekniikkaakin..ihmeellistä.. Huvitti kun noin viiskymppinen kysyi kokoajan neuvoa kaksitoistavuotiaalta..hei ..mitä mä nyt teen..neuvo
        Mitä onkaan silloin kun he tulevat viiskymppiseksi......

niin se on :-)

• annikoo.. kirjoitti:

Vai ostelee ne muut uusia. Minä olen aina kuvitellut, että puhelin on kestokulutushyödyke. Jokohan kohta aletaan uusia pesukoneet parin vuoden välein.....

• annikoo..
        LaardiBee kirjoitti:

Vai ostelee ne muut uusia. Minä olen aina kuvitellut, että puhelin on kestokulutushyödyke. Jokohan kohta aletaan uusia pesukoneet parin vuoden välein.....

Vaihtelee ne uusiin mukamas hienoihin hipaisuihin....ja sitten moni vaihtaa takaisin tuttuun ja turvalliseen ....
        Lapsillakin pitää olla niin hienot ettei tarvi hävetä...kun vastaa bussissa puhelimeen....ja kaikki näkee...heh

• annikoo.. kirjoitti:

Vaihtelee ne uusiin mukamas hienoihin hipaisuihin....ja sitten moni vaihtaa takaisin tuttuun ja turvalliseen ....
        Lapsillakin pitää olla niin hienot ettei tarvi hävetä...kun vastaa bussissa puhelimeen....ja kaikki näkee...heh

Onhan se yksi tapa pönkittää statusta. Oikeastaan ainoa positiivinen asia on, että äijät taas vertailee, kenellä on suurin.

• xxxx
        annikoo.. kirjoitti:

Eihän tuo multimediaviesti ole ihmekään. Kerran minullakin multimedia viesti juuttui puhelimeen eikä lähtenyt minnekään. Poiskaan sitä ei saanut sieltä edes tehdasasetuksilla. Piti käyttää korjattavana puhelinta. Sen jälkeen on sitten pelannut. Onneksi oli vielä takuu voimassa.

Missähän tuokin sinun mainitsemasi viesti on seikkaillut? Kirjeestä tai kortista tuon paremminkin uskoisi.

• Vara parempi noksuss

Ainakin Samsung "älypuhelin" on niin tyhmä, että kun laittaa herätyksen ja sulkee virran puhelimesta,, se ei sitten herätäkään sinua aamulla! Halvemmatkin Noksut herättää, vaikka virta olisikin pois päältä.. Tämä Samsung Xcover oli sitten ensimmäinen ja viimeinen Samsung, minkä ostan ja seuraava on Nokia 920, kunhan se tulee myyntiin..
      Se Samsungin paremmuudesta..

• nyt pitää antaa yläpeukkua ,.

• basaschka

ite otan akun pois kun haluan nukkua kunnolla. kokonaan virta pois. ns. mantteli-nokian automaattivirrankytky on ärsyttävä - saiskohan sen jollain updatella pois?

• heguli_pro

--Jooh... Samsungit on liiankin yliarvostettuja.. Kysymys on lähinnä median luomista mielikuvista, jotka on saatu syöpymään ihmisten mieliin.. Ihmiset niitäkin tekee ja nekin ihmiset ovat erehtyväisiä.. ;P
        -Itsellä on juuri tuo Xcover, eikä se ole autuaaksi tehnyt. Juuri tuo herätyskellon toiminta, tai toimimattomuus on keljuttanut myös.. No, onhan se "hauskaa" olla koko ajan kartalla, kun luuri on yhteydessä ties minne,,, tietämättäsi.. Akkua saa ladata lähes jatkuvasti, jne... Nokia oli 13:sta vuotta ja lähitulevaisuudessa tulee taas noksu olemaan, kunhan tuo huipputuote tulee myyntiin.. (920) ;P

• mää ostan Lumia 920:n heti kun se tulee myyntiin ,. moon isänmaallinen ,.
      ja tuleehan se olemaan sitäpaitti paras puhelin markkinoilla ,.

• On se hyvä peli, pystyy soittamaan ja lähettämään tekstiviestejä. Hintansa arvoinen vehje hyvin pitkälti. Mulla on nok*a n 8, joka on osoittautunut hyväksi ja toimivaksi perusvehkeeksi. En vaihtaisi iphoneen.

• ingalina

Olen leikkinyt ja testannut tuota Nokia 100 puhelinta.Ja ihan toimiva puhelin kun ei ole vaativainen:)Mun tyttö meinasi ottaa sen käyttöön,vaikka hänellä itsellään on uusi hieno puhelin.

• ;)))
        ingalina kirjoitti:

Olen leikkinyt ja testannut tuota Nokia 100 puhelinta.Ja ihan toimiva puhelin kun ei ole vaativainen:)Mun tyttö meinasi ottaa sen käyttöön,vaikka hänellä itsellään on uusi hieno puhelin.

Minäpä sain Annan vaikka en Annaa pyytänyt enkä puhelintakaan ole ostanut.
        Ihmeellinen juttu. Tuli tänään, ihan nimelläni.
        Hetken aikaa piti kelata kunnes näin leiman nimeni yllä, näytenumero.
        Oli siinä erilaisia tarinoita, että en aivan selaamalla selvinnyt. Luinkin jopa.
        Muoti/myyntisivut hypin ylitte.

• ingalina kirjoitti:

nykyään kun ottaa jossain julkisella paikalla vanhan nokialaisen esiin ja alkaa tihrustamaan näppiksiä ja niitä sitten hakkaamaan.. niin on olo vähäsen kuin konserttipianistilla ennen ekaa akordia: kaikki oottaa henkeään pidätellen :-)

• ingalina

Ei ainakaan lukenut ,että lahjalehti.Minulle tuli lahjakortti Annan laskun yhteydessä,jonka laitoin postiin:)Ei kai se vaan sulle tullut;))Ainahan on niin että jos joku lähettää lahjalehden ,niin jonkun ajan päästä lehtikauppias soittaa lahjan saajalle tyrkyttää tekemään tilausta.

• noks noks

Hajosi kyseinen kuukaudessa, sim-korttipaikka ei toimi. Kirjoitin Anna-lehteen, Nokia myöntää muka parin vuoden takuun. juu juu, ei ole huoltoa täälläpäin ja kannattaako mihinkä toimittaa, kun niitä saa 27e hintaan???

• ingalina

No sen pitikin arvata että se puhelin ei kauaa toimi kun lahjaksi sitä tarjottiin.
      Mie en ole ottanut vielä käyttöön sitä ollenkaan.Meneeköhän se tuossa pakkauksesssa jo rikki :)Ei kyllä kannate paljon korajauttaa jos on pitkät matkat mihin pitää viedä huoltoon.Matkoihin jo menee niin paljon että uuden puhelimen saa.
      Mie korjautin vanhaa puhelinta.Vein kuuenkymmenen kilometrin päähän liikkeeseen ja sieltä lähetettiin eteen päin.Melkein kaksi kuukautta oli reissussa puhelin ja taas jouduin hakemaan sen sieltä liikkeestä.Ja sitäpaitsi ei se vika korjaantunut..oliko edes yritetty korjata :)

Minusta anttilassa oli myynnissä tuo sama Nokia 100 puhelin.Muistan että hinta oli 47 euroa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe