Ketkä ovat suosikkejasi?

Tanssi-Täti

Minä odotin eniten Krisseä. Kun on hoikka ja nuori niin tietää että tanssiminen on juohevaa ja oppiminen helppoa. Krisse tuo myös hauskuutta kisaan. Antonio Flores oli aivan ihana, tiesin odottaa, että latinomies osaa. Ihan persoona. Risto Kaskilahti kyllä pääsi yllättämään. Ei olisi uskonut, että ukko taipuu tuollaisiin valssikuvioihin.

Muita en juurikaan viitsinyt katsella, ei oikein kiinnostanut. Risto-Matti Ratia huolehti myötähäpeä-osuudesta.

19

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raati tietää

      Ratia oli ehdottomasti paras kilpikonna jos tanssia ei arvostella.

    • ihmettä kerrakseen

      Homppelithan yleensä osaa tanssin alkeet kohtuullisesti niin tänäkin vuonna.
      Miksi muuten pitää tässäkin ohjelmassa (taas) olla homppeli mukana?

      • kaikkea siedettävä

        Jos ei olisi, se olisi syrjintää. Viime kerralla oli n:::geri, jos oikein muistan. Ensi vuonna varmaan on "heimo", ja "helmat paukkuu". Näin se vaan menee.


      • elämä pelissä:)
        kaikkea siedettävä kirjoitti:

        Jos ei olisi, se olisi syrjintää. Viime kerralla oli n:::geri, jos oikein muistan. Ensi vuonna varmaan on "heimo", ja "helmat paukkuu". Näin se vaan menee.

        Olet oikeassa vaikka kirjoitat kyynisesti. Eipä kiinnostaisi kattoo jos kaikki olisivat kuin samasta puusta ja niin taitavia että suu loksahtelis yhtenään auki. Lopettaisin tykkänään katsomisen jos ei laajaa kirjoa niin osaamisen, oppimisen kuin oppimattomuuden puolella. Ja kiitos kun on erilaisia persoonia tyylejä jne... lässähtäisi oitis jos genree muuttuisi. Pitää olla pitkää pätkää, nokkelaa sukkelaa, joustavaa kankeaa kaikkea... kyynisyys ja negatiivisuus ja ainainen arvostelu ja tyytymättömyys ei ole hyväksi terveydelle. Antaa kaikkien kukkien kukkia:)


    • ei seisonut

      Ei oo suosikkeja, kun on niin surkeat opettajat. Mihin katosi söpö ansku ja sit se toinen sievä pikkupimpsa(mikko parikan opettajan ollut)?

    • onnimyötä

      Risto Kaskilahti

      Tulee myös edistymään ja oppimaan eniten, asenne ja päämäärä sekä tahto kohdallaan.
      Nöyrä ja vaatimaton.

    • Täti 60 vee

      Minulla on neljä suosikkia, joista kukaan ei ole yli muiden: Krisse, Baba, Risto ja Antonio. Heitä on ilo katsella, kaikki ovat olleet hyviä joka kerta.

      Olen kyllä pettynyt, jos joukon kehnoin tanssija, joka vielä ei tunnu oppivan yhtään mitään, puutarhatonttu Ratia vie voiton.

      Tässähän on kyse vain viihreohjelmasta, eikä vakavasta kilpailusta, mutta harmittaa pudonneiden puolesta, ettei heille annettu mahdollisuutta näyttää, mihin asti olisivat voineet päästä ilman tätä pitkitettyä vitsiä.

      Ratian suosio voi johtua siitä, että monet muut tanssijat ovat olleet yleisölle tuntemattomampia kuin hän. Osa hänen saamistaan äänistä selittyy varmaan ohjelmalle pottuilulla, halutaan pilata tanssista kiinnostuneiden katsojien ilo ja suosikin puolesta jännittäminen. Läheskään kaikki katsojat eivät osallistu äänestyksiin, vaan kannustavat suosikkejaan muuten.

      Mitä jos me muiden kilpailijoiden kannattajat ensi sunnuntaina tekisimmekin niin kuin Mikko usuttaa, eli äänestäisimme joukolla? Jokohan saataisiin Ratia putoamaan?

      • 4+11

        Komppaan tätä kirjoitusta.

        Sen verran voisi ohjelmaa uudistaa että otettaisiin käyttöön myös miinusäänet, niillä tommoiset pökkelötontut lentäisi kuin leppäkeihäät pöpelikköön.


      • Voi teitä vakavia
        4+11 kirjoitti:

        Komppaan tätä kirjoitusta.

        Sen verran voisi ohjelmaa uudistaa että otettaisiin käyttöön myös miinusäänet, niillä tommoiset pökkelötontut lentäisi kuin leppäkeihäät pöpelikköön.

        Ei hyvä mamma noin vakavasti ,sehän on vain leikkiä.


      • tuomareille valta

        Minä en ainakaan tuhlaa rahojani mihinkään rahastus äänestyksiin. Parempi olisi, jos kukaan ei äänestäisi.


      • oivoi...
        tuomareille valta kirjoitti:

        Minä en ainakaan tuhlaa rahojani mihinkään rahastus äänestyksiin. Parempi olisi, jos kukaan ei äänestäisi.

        Juuri noin. Kun kaikki äänestäneet tajuais että yhdellä kierroksella ei kukaan soita tai tekstaa niin tuomareiden äänillä ratia putoaa. Tunnen suurta häpeää kun kun yksi tanssija ( hänen kannattajansa) halveeravat ohjelmaa. Olen käsittänyt että äänestetään taitavinta tanssijaa siis sellaista joka on oppii ja on oppinut tanssimaan sääntöjen mukaan oikein ja tanssi on myös katsojan silmissä nautittavaa eikä sellaista et haluais laittaa silmät kiinni...itse en äänestä ketään ikinä periaatteesta en tue rahastusohjelmia.


    • 87k

      Ratia on PARAS!!!!

      Hinnaset äänestää sitä peffaan luukutettua kukkakeppiä.

      • hevat

        Ihanaa ,että Ratia saa jatkaa.Ajatelkaa parantaa tanssi monista sairauksista.
        Toivotaan saa äänestää minusta hyvä vaikka itse köyhä katselen vaan ei
        kannata kadehtia.


    • Kaunis tyttö

      1) Antonio
      2) Baba

      Krissestä en pidä kun on niin teennäinen ja Risto ei ole niitä kaikista komeimpia kiiltokuvapoikia. Siksi en dikkaa heistä.

      • Oon Lahest

        1. Krisse
        2. Baba
        3. Antonio


      • Ihmissusi 3

        Miksi et uskaltanut kirjoittaa suoraan, että Risto ei pärjää kun on vähemmän kaunis?


      • Eräs emäntä
        Ihmissusi 3 kirjoitti:

        Miksi et uskaltanut kirjoittaa suoraan, että Risto ei pärjää kun on vähemmän kaunis?

        Ulkonäöllähän ei tanssitaidon kanssa ole mitään tekemistä. Itse olen vuosia kulkenut lavajivekursseilla (alle 50 v nainen) ja paras tanssittaja on ollut lähes 70 v, minua lyhempi mies, jolla luisut hartiat ja pullonpohjasilmälasit, ja jututkin pyrkii aina lähes olemaan askelteni korjaamista, vaikka osaan ne ihan hyvin. Eli muuten en paljon siitä miehestä perusta, mutta kyllä tanssia osaa! Toki komeaa on mukava katsella, ja kuvitella itsensäkin yhtä komeaksi, mutta "ei koreutta voi syödä".


    • Krisse paras

      Krissen tanssi oli eilen MAHTAVA. Hienosti oli lainattu elementtejä Loreenin viisuvoittoesityksestä, verratkaapas. Mielenkiinto pysyi yllä loppuun asti siinä missä muiden tanssit tuntuivat olleen loppujen lopuksi sitä samaa peruskauraa, mitä jokaisella kaudella; taitavaa, toki, mutta silti vähän mitäänsanomatonta. Kyllä nyt meni kauden ensimmäiset kympit oikeaan osoitteeseen.

    • pimu pohjanmaalta

      Antonio on minun suosikki. Tykkään katsoa hänen tanssiaan, sillä siihen voi luottaa.
      Kaskilahti on seuraavana. Todella mukava ja hauska tyyppi. Tuo sillä lisää mukavuutta ohjelmaan. Eikä muutes tanssi hullummin. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe