Pisamainen mies torin laidalta on tupsahtanut elämääni. Tuliko jäädäkseen? Mitä voit kertoa hänestä ja tilanteesta?
Keskiyö
8
109
Vastaukset
- srkjt
nostan
- --------------------
joo mitähän toi nosto auttaa... aiva ku jo vastattu
- srkjt
nostan
- srkjt
nostan
Hei
no ainakin sinulla on toiveet korkealla hänen suhteensa.
tämän miehen elämässä vaikuttaa kaksi vanhempaa naista, toinen heistä voisi olla äiti. tämä on vanha ja vahva suku.
miehellä on myös "kaapissaan" tavaraa, mistä ei kenellekään kerro.
joudut kilpailutilanteeseen, jos todellakin tahdot olla hänen kanssaan. harkitse ilman kiirettä mitä tahdot ja mitä olet valmis investoimaan, mutta en toki tarkoita rahaa. tarkoitan ulkonäöstä huolehtimista, kuntoa, hermoja ja sisäisiä voimavaroja.
onko hän se kaiken arvoinen? jos vastauksesi on kyllä, niin anna mennä.
t. Keskiyö- srkjt
Hei!
kiitos että ehdit katsoa!
minulla on toiveet korkealla, hän on vaikuttanut hyvällä tavalla erilaiselta tyypiltä.
toinen nainen voisi olla äiti. miten vaikuttavat? hyvässä vai pahassa?
tarkoitatko tavaralla konkreettista tavaraa, vai henkistä "tavaraa"/asioita joista ei puhu kellekkään?
minkälainen kilpailutilanne on kyseessä?
mitenhän hän näkee tilanteen?Hei
hänen kaapissaan on muistoja menneestä, ehkä epäonnistumisistakin. se voi myös tarkoittaa, että hän ei ole vielä hyväksynyt saamiaan takapakkeja.
kyllä nämä molemmat naiset ovat reilusti vanhempia ja heillä on hyvät suhteet keskenään. jos pääset tähän sisäpiiriin, olet heidän suosiossaan ikuisesti. malta ja katso!
ikävää ettei sinulla ole kunnollista nimimerkkiä, on vaikeaa ja "liukasta" saada sinusta kiinni. kilpailutilanne on se, että hänestä on kiinnostunut toinenkin nainen. sekään nainen ei ole aivan vaatimattoman näköinen, niinkuin et ole sinäkään. mutta et saa koskaan kerjätä mitään! muista aina olevasi kypsä aikuinen nainen, älä koskaan aliarvioi itseäsi! juuri järkesi vuoksi tämä mies sinua arvostaakin.
mies ei ole syntynyt taistelemaan naisista, vaan hän tulee katsomaan mieli sekaisena sivusta syntyvää kiistakenttää. sen ei tarvitse olla pitkäaikainen haaste, se voi olla myös vain yhden illan pituinen. en osaa selvästi sanoa sitä.
t. Keskiyö
- srkjt
Taidan tietää millaista tavaraa tarkoitat.
Naisia en tunne vielä, katsotaan tapaanko heitä ikinä. Minulla on kyllä arvaukseni keistä on kyse.
Mielenkiinnolla jään katsomaan mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.
Tilanteemme on nimittäin loppunut, koska mies sanoi olevansa sekaisin. Kysyin liittyykö siihen toista naista, väitti ettei.
Hän ei ole sen luontoinen mies että taistelisi,mieluummin tarkkailee sivusta mitä tapahtuu. Minä yritin taistella, kerjäämättä, koska koin miehen taistelun arvoiseksi.
Eli tämä suhde oli tässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3311630Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361561Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281549Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2461114- 73973
- 58954
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725- 47716
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25679- 118644