Seuraavat veronpalautukset on jo ilmoitettu, mutta edellisistäkään ei ole kuulunut yhtään mitään.
Viime vuonna en hajamielisyyttäni muistanut ilmoittaa tilinumeroani verotoimistolle ja näin ollen rahoja ei tullut tililleni. Eikö Nordealta pitäisi kuitenkin tulla maksuosoitus kaikille, joilla palautuksia on ja tilinumero ei ole saatavilla?
Voivatko veronpalautukset "unohtua" vai missä on vika?
Veronpalautuksen maksuosoitus ei ole tullut
2
265
Vastaukset
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Veronpalutukset eivät "unohdu". Sinulle olisi kyllä pitänyt tulla maksuosoitus Verohallinnon tiedossa olevaan osoitteeseen. Jos verovuoden 2010 palautus on jäänyt Nordeasta noutamatta, on se palutunut Verohallintoon.
Olethan nyt muistanut ilmoittaa tilinumerosi Verohallintoon? Heti, kun saamme tilinumerosi, maksamme tämän vanhan palautuksen tilillesi.
Mikäli haluat tarkempaa tietoa palautuksesi kohtalosta, ota ystävälliseti yhteyttä Verohallinnon palvelunumeroon 020 697 026/Verojen maksaminen ja palauttaminen.
Myös Vero.fistä voit käydä lukemassa ohjeistusta asiasta:
http://www.vero.fi/fi-FI/Henkiloasiakkaat/Verojen_palauttaminen/Henkiloasiakkaan_ennakonpalautukset.
Ystävällisin terveisin
Eija Verotiimistä- Hölmökö?
Mulla on pidätetty 2011 veroja 46 000 euron tulojen mukaan, mutta olen tienannut vain 25 000 euroa. Miten paljon mun pitäis suunnilleen saada veronpalautusta, kun matkakuluvähennykset ym. on pysyneet aika pitkälti samoina? Ajattelisin että aika paljon varmaan. Onks kenelläkään heittää mitään arviota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693