Veronpalautuksen maksuosoitus ei ole tullut

Huolestunut

Seuraavat veronpalautukset on jo ilmoitettu, mutta edellisistäkään ei ole kuulunut yhtään mitään.
Viime vuonna en hajamielisyyttäni muistanut ilmoittaa tilinumeroani verotoimistolle ja näin ollen rahoja ei tullut tililleni. Eikö Nordealta pitäisi kuitenkin tulla maksuosoitus kaikille, joilla palautuksia on ja tilinumero ei ole saatavilla?
Voivatko veronpalautukset "unohtua" vai missä on vika?

2

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei ja kiitos kysymyksestäsi!

Veronpalutukset eivät "unohdu". Sinulle olisi kyllä pitänyt tulla maksuosoitus Verohallinnon tiedossa olevaan osoitteeseen. Jos verovuoden 2010 palautus on jäänyt Nordeasta noutamatta, on se palutunut Verohallintoon.
      Olethan nyt muistanut ilmoittaa tilinumerosi Verohallintoon? Heti, kun saamme tilinumerosi, maksamme tämän vanhan palautuksen tilillesi.

Mikäli haluat tarkempaa tietoa palautuksesi kohtalosta, ota ystävälliseti yhteyttä Verohallinnon palvelunumeroon 020 697 026/Verojen maksaminen ja palauttaminen.

Myös Vero.fistä voit käydä lukemassa ohjeistusta asiasta:
      http://www.vero.fi/fi-FI/Henkiloasiakkaat/Verojen_palauttaminen/Henkiloasiakkaan_ennakonpalautukset.

Ystävällisin terveisin

Eija Verotiimistä

• Hölmökö?

Mulla on pidätetty 2011 veroja 46 000 euron tulojen mukaan, mutta olen tienannut vain 25 000 euroa. Miten paljon mun pitäis suunnilleen saada veronpalautusta, kun matkakuluvähennykset ym. on pysyneet aika pitkälti samoina? Ajattelisin että aika paljon varmaan. Onks kenelläkään heittää mitään arviota?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      115
      972
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe