Usein unessa eksyksissä

suuntavaisto hukassa

Tyypillistä näille unille, että ne tapahtuvat ikään kuin vieraissa siviilisaatioissa. Ihmisiä kyllä näkee, mutta he keskustelevat äänettömästi.
Rakennuksista on vaikea päästä ulos ja ovien kanssa on tekemistä että saa ne yleensä auki. Viime yön unessa esiintyi ystävällinen nainen upeassa iltapuvussaan.

"Nuku yösi,liiku vain päivällä niin löydät tahtomasi asia helpommin", sanoi nainen arvoituksellisesti.

3

4470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toistuvillakin uniaiheilla on oma kehityshistoriansa. Uneni tapahtuvat kylläkin melko katastrofaalisissa ympäristöissä, mutta eivät enää pääty umpikujaan.
      Sisäinen terapeuttini sanoo, että suunta on sinänsä kyllä oikea, mutta edistymisvauhti liian hidas.

Sain omaan käyttöön amerikkalaisten unitutkijoiden suosittelemaa keinon: soittaa mielimusiikkia juuri ennen nukkumaanmenoa.
      Sehän kolahtaa tosi kybällä. Se mieluisin soi mielessä yhä uudelleen ja uudelleen. Viimein tilalle tulee muutakin aikaisemmin kuulemaani.

Päivätorkuilla näin unessa myyrän aukaistessani ulkorakennuksen oven. Herättyäni laitoin sille ansan juustosyötillä.

• kompassi huijaa

Viimeyön unisarjassa taas tuttu aihe. Me erosimme vaimon lähdettyä jollekin asialle. Minun piti tulla samaan paikkaan myöhemmin. Olin eksynyt kaupungissa.
      Kysyin nuorelta mieheltä tietä. Hän viittasi aivan päinvastaiseen suuntaan minne olin menossa. Kaipa hän tietää, meinasin, mutta kävelin pikkukaupungin ulkopuolelle.

Kysyin nyt vanhalta rouvalta rautatieaseman sijaintia. Hän neuvoi oikein, mutta edessä oli rakennuksia ja esteitä, etten voinut nähdä junarataa.
      Jotain kafkamaista K-sekosekoa.

• torpantyttö

Unissani minä olen aina esyksissä kapungissa, usein Helsingissä, joka ei ole minulle tuntematon, vaan opiskelin siellä.
        Äskettäisessä unessani harhailin ja etsin Mannerheiminkatua ja kyselin ihmisiltäkin mihin suuntaan pitäisi mennä, mutta en kuitenkaan osannut mennä. Pelkäsin myöhästyväni bussista ja aion juuri katsoa onko minulla rahaa mennä taksilla Mikkeliin. Siihen heräsin.
        Usein myös näen rautatieaseman graniittimiehet, mutta eksyn katusokkeloihin, enkä löydä tietä sinne. Koskaan en unissani ole eksynyt metsään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2317
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1423
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1218
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      919
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      841
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      832
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      205
      819
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      17
      802
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      765
    Aihe