Olen ihastunut Alfoihin, aivan kuin silloin kun kävin Italiassa ja ihastuin karvaisiin naisiin.
Alfa on kuin karvainen nainen, kaukaa se näyttää jopa siedettävältä, mutta kun pääset lähemmäksi niin karvas totuus paljastuu. Laatu on heikkoa, kuten naisissakin, eli jatkuvasti saa olla huoltamassa ja koko ajan auto natisee ja nitisee kuten naiset. Joskus harvoin kun auto toimii(kunhan olet ensin tuhlannut omaisuutesi siihen), niin kyyti on jopa ihan kohtuullista.
Mutta useimmiten Alfalla on "huonot päivät" ja se valittaa ja narisee ja pyytää lisää rahaa hyvinvointiinsa.
Alfa Romea on kuin nainen
autoileva MIES
2
230
Vastaukset
- 156
Höpö,höpö,mulla 156 GTA ja ei se parenpaa autoa oo ollu..moni Alffoja arvosteleva ei oo ees ikinä ajanu..omistanukkaan ks.merkin autoa....!!!
- 156 v6 2.5
Oma alfonso toiminu ihan nätisti , samoja vikoja näissä on kun muissakin autoissa.. Perusjuttuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1146996KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3986702Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei683391Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302946Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092534Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään422087- 1251854
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211707Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821387- 741267