Vastapainoksi kerro muutama jotka on kivoja ja fiksuja.
Paljon haukkumista palstalla
20
102
Vastaukset
- Silence ilmeisesti
Hiljaista on...
- dazu off
Genio
- ....
Voopotin tulee olemaan onnellinen - minun kanssani!
ILMAN HOUSUJA!
:D niit on niin paljon, ettei jaksa tähän alkaa kirjoittelemaan.
- Eiks sun,
tämänöinen palstakaiffarini, pitänyt mennä paariin???
Eiks sun, kirjoitti:
tämänöinen palstakaiffarini, pitänyt mennä paariin???
niin piti, meenkin nyt, kiitti muistutuksesta
Suurinosa on kivoja.
Hyvin hiljaista, uskoisin.
- hiio-hoi
nasuttis är kiva de
Zisel myös yhtä kiva
vooposka on kiva vauvaharthoinensa--laskettuu aika on Mr miscaculaterin tekemä:D
yybee -kunnon Turun flikka-------mut ain menos saunaan------ilman munt:(
Pohojommaan Larza ja reax-antti suorapuheisia pohojolaasia
On muitakin ja osa puskissa, kuten minä , palstan kingi ja himoitsen Ödlanahkaisia bootseja Lauralta-----hähäää nää nää lällällää - Ei osata räknätä:.!1
hiio-hoi kirjoitti:
nasuttis är kiva de
Zisel myös yhtä kiva
vooposka on kiva vauvaharthoinensa--laskettuu aika on Mr miscaculaterin tekemä:D
On muitakin ja osa puskissa, kuten minä , palstan kingi ja himoitsen Ödlanahkaisia bootseja Lauralta-----hähäää nää nää lällällää.
Muistuu mieleen dialogi Neuvostoliitto-Suomen aikuiselta filmiltä "Nykyään kersat ei osaa enää räknätä"
Har!
. - origi.
hiio-hoi kirjoitti:
nasuttis är kiva de
Zisel myös yhtä kiva
On muitakin ja osa puskissa, kuten minä , palstan kingi ja himoitsen Ödlanahkaisia bootseja Lauralta-----hähäää nää nää lällällääÄäliö hiio-hoi pökäle! Tuo oli jo melko hyvä imitaatio asiasisältöinensäkin
Loppuisi vaan
lorusi Kakolaan
Meni jo yksi diili
origi EI ole pedofiili - imulator
origi. kirjoitti:
Ääliö hiio-hoi pökäle! Tuo oli jo melko hyvä imitaatio asiasisältöinensäkin
Loppuisi vaan
lorusi Kakolaan
Meni jo yksi diili
origi EI ole pedofiilime sorry tämä translaattoriapps. minä ole musta piukka narttu 21y maisteri Nigeriasta Åland brändö
- kuga oiz
Kivoja & fiksuja??? No results
- .. ..
Ja miksi kivat ja fiksut ei viihdy täällä? Ei ole täällä kauaa omalla nikillään?
- .....
genion vuoksi...
Kaikki muut paitsi toisten haukkujat ovat fiksuja tai kivoja tai ovat kivasti fiksuja.
- etsi ja löydä:)
Kaikkien sisällä on pieni kiva kaveri. Uskokaa pois ja löytäkää se.
- serbico
hau hau hau hau hau hau hau hau
oma aamusaarnani Ilomantsin vanhainkodissa:)
Aika hyvä, eikö totta?
Tiiätkö, haukkumiseenkin turtuu ja tottuu. Se alkaa lopulta kuulostamaan, "moi mitä sulle kuuluu, kiva nähdä suakin." :)
Tai kuin vanhan auton narinaa siihinkin tottuu.- Pori mämma, bästa är
Entäs määin narina villakalsongeissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403107
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 461949
- 471748
- 291601
- 301546