Brasilialainen ufotohtori väittää, että Pohjois-
Suomeen syntyi 11
vuotta sitten
avaruusolennon
jälkeläinen.
http://studio55.fi/irtiarjesta/artikkeli.shtml/1624820/ufotutkijan-hurja-vaite-suomeen-syntyi--vuotta-sitten-avaruusolennon-jalkelainen
Ufon jälkeläinen syntynyt Pohjois-Suomeen
195
12155
Vastaukset
- luettua juttua
Jotkut tutkijat myös väittävät näiden Venäjällä nähtyjen parimetristen "lumimiesten" olevan ufojen jälkeläisiä, jotka ovat syntyneet maan olosuhteisiin. Eivät pysty elämään kuin kylmissä olosuhteissa ja jäljittelee parhaiten ufojen alkuperäistä asuinpaikkaa, jotain planeettaa
- galaxy-gaala
Uskomatonta! kirjoitti:
Tässä ufossa on Suomen lippu!
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,6395.0.htmlHeimut kaikkihan me ollaan tultu tänne alunperin taivaalta.
Se tapahtui niin että ohikulkumatkalla maassa tankkaamassa käynyt ufo jätti matkapahoinvointiin sairastuneet matkustajat huilimaan maahan ja unohti noutaa heidät pois. Sitten he rupesivat tietysti himopäissään lisääntymään täällä kuin humanoidit hullukaalipellossa ja nyt on maapallo ääriä myöten täynnä humiksia. - rovaniemi-rock
Toi sambaajatohtorin mainitsema 11-vuotias ufokolli on aivan varmasti meidän omituinen naapurinpoika!
- Aika selkeä tapaus
Tuo saattaa olla joko yksittäinen henkilö tai ryhmä pedofiilejä mutta niitä ne on.
Tuo on juuri niitä niiden konsteja miten lapsia saadaan huijattua, "olet kristalli ufolapsi ja minulla on kristallisauva, se on myös tosi ufo, kokeile vaikka".
Se että miten tuollainen asia on päässyt uutisiin muka viattomana, on paljon oudompaa kuin itse aihe. - Ple!
Tyhmyys!
- Pohjoisesta xxxx
Tiedän kuka se poika on Pohjois-Suomesta . Hän on 11 vuotias . Hän on kertonut paljon ufoista ja sanoo että hän on tavannut ufoja .
- catcatcatcat
Uskomatonta! kirjoitti:
Tässä ufossa on Suomen lippu!
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,6395.0.html...juu ja minä olen Napoleon...
- Dr3Tri
Hmm.. tuosta en ole kuullutkaan. Viitsisitkö laittaa lähteen kirjaan / dokumenttiin?
Sen verran likeltä aihetta on menty muuallakin että jossain dokumentissa sivuttiin Pohjoisamerikan "Sasquatch" / Bigfootien olevan ET:ja.
Se selittäisi sen että miten hyvin he pystyvät piiloutumaan ihmisiltä -sekä sen että tarujen mukaan noilla olisi yliluonnollisia voimia.
Hämäävää asiassa onkin että me ollaan totuttu kuvittelemaan että ET:t ovat pienikokoisia ja yleensä karvattomia, suurisilmäisiä harmaita.. -eikä vähiten TV:n ansiosta. - Dr3Tri
galaxy-gaala kirjoitti:
Heimut kaikkihan me ollaan tultu tänne alunperin taivaalta.
Se tapahtui niin että ohikulkumatkalla maassa tankkaamassa käynyt ufo jätti matkapahoinvointiin sairastuneet matkustajat huilimaan maahan ja unohti noutaa heidät pois. Sitten he rupesivat tietysti himopäissään lisääntymään täällä kuin humanoidit hullukaalipellossa ja nyt on maapallo ääriä myöten täynnä humiksia.Itse asiassa tuo on lähempänä totuutta kuin massaurpo / tavis tajuaakaan. Ehkä siinä olikin se vitsi. :D
- Ufonainen avaruudest
Aika selkeä tapaus kirjoitti:
Tuo saattaa olla joko yksittäinen henkilö tai ryhmä pedofiilejä mutta niitä ne on.
Tuo on juuri niitä niiden konsteja miten lapsia saadaan huijattua, "olet kristalli ufolapsi ja minulla on kristallisauva, se on myös tosi ufo, kokeile vaikka".
Se että miten tuollainen asia on päässyt uutisiin muka viattomana, on paljon oudompaa kuin itse aihe.Olen vieraalta planeetalta . Kyllä me käydään teidän maapallolla .
- shivadima
Ufonainen avaruudest kirjoitti:
Olen vieraalta planeetalta . Kyllä me käydään teidän maapallolla .
Ufonaiset tunnistaa siitä että heillä on toiset välikädet piilossa kainalon alla.
- .
Pohjoisesta xxxx kirjoitti:
Tiedän kuka se poika on Pohjois-Suomesta . Hän on 11 vuotias . Hän on kertonut paljon ufoista ja sanoo että hän on tavannut ufoja .
Voi olla että tiedät mutta tukit suusi ja elät kuin et tietäisi mitään.
- aitokuva
Googlen tie- ja reittikarttoja kuvaavat autot ovat myös kuvanneet sattumalta mielenkiintoisia tuntemattomia esineitä taivaalla
www.stara.fi/2012/09/30/ufo-loytyi-kahdesta-eri-google-street-view-kuvasta/- Oooohhh!
Joo, nuo on niitä linssilude uffoja! Löytyy lähes joka Streetview- kuvasta jossa paistaa aurinko, mutta hieman eri muodossa riippuen pitkälti kuinka korkealla aurinko on yms. Strange!
- asiaa tutkinut
Siis tuo saman "lautasen" voi löytää usemmastakin reittiauton kuvasta. Tässä on yksi esimerkki.
Kun kuljetaan Jacksonvillen kadulla Austin Streetiä kohti E Rusk Streetin risteystä, niin tuo "lautanen" on siinä koko ajan yläpuolella samassa kohdassa. Häviää sitten, kun tie risteyksen jälkeen hieman kääntyy ja auton kameran asento muuttuu aurinkoon nähden.
Siis kyseessä on aivan varmasti heijastuma, joita voi lyötää täysin identtisiä kun viitsii etsiä. Tämäkin kertomani esimerkkikatu ei ole ollut noissa yleisissä uutisissa.
Näytä suurempi kartta Tuossa on linkki. Voitte käydä ihailemassa "ufoa". heittäkää streetview-ukko Austin Streetille. Sitten lähdette kohdasta A kohti E Rusk Streettiä ja linssi taivaalle. Siinä se heijastuma kököttää koko ajan samassa kohdassa, kunnes tie kääntyy ja auringon asento muuttuu kameraan nähden.
Näitä "ufoja" löytyy varmaan paljon enemmän tuosta palvelusta kuin nuo uutisten "ufot"
https://maps.google.fi/maps?hl=fi&ie=UTF-8&q=Jacksonville Independent School, Austin Street, Jacksonville, Texas, United States&fb=1&gl=fi&hq=Jacksonville Independent School, Austin Street, Jacksonville, Texas, United States&hnear=Jacksonville Independent School, Austin Street, Jacksonville, Texas, United States&cid=0,0,9294038620056439038&ei=vM9pUMCzIMqQ4gSWp4GgCA&sqi=2&ved=0CHsQ_BIwAw- joop ei tuota niin
asiaa tutkinut kirjoitti:
Siis tuo saman "lautasen" voi löytää usemmastakin reittiauton kuvasta. Tässä on yksi esimerkki.
Kun kuljetaan Jacksonvillen kadulla Austin Streetiä kohti E Rusk Streetin risteystä, niin tuo "lautanen" on siinä koko ajan yläpuolella samassa kohdassa. Häviää sitten, kun tie risteyksen jälkeen hieman kääntyy ja auton kameran asento muuttuu aurinkoon nähden.
Siis kyseessä on aivan varmasti heijastuma, joita voi lyötää täysin identtisiä kun viitsii etsiä. Tämäkin kertomani esimerkkikatu ei ole ollut noissa yleisissä uutisissa.
Näytä suurempi karttaKameran linssi tekee noita heijastuksia.
http://www.survivalismi.com/download/file.php?id=389&sid=f0a31b69a11e2f3326f4ee6fa82b4f00
ufoille ei synny jälkeläisiä, ufot ovat esineitä, eivät olentoja
- Zelhoidia
Oho, Kairaketulle sateli plussia todella terävästä havainnosta. Lieköhän tuon otsikon voisi ymmärtää oikeinkin ?
Ufo muuten tosiaan on esine joissain tapauksissa. - :/
Aivan. Tyhmät eivät ymmärrä humanoidin ja ufon eroa ilmeisesti...
- itseasiassa.
ufot eivät ole esineitä, vaan kohteita. esineeksi kutsuminen edellyttää kohteen jonkinasteista tunnistamista.
- taavi taateli
itseasiassa. kirjoitti:
ufot eivät ole esineitä, vaan kohteita. esineeksi kutsuminen edellyttää kohteen jonkinasteista tunnistamista.
Noita ulkoavaruudesta tulleita planeetta-ihmisiähän on vaikka kuinka paljon joka puolella. Jos sen on joku tohtori hoksannut niin ehkäpä joku vaikka uskookin sen.
- taavi taateli
taavi taateli kirjoitti:
Noita ulkoavaruudesta tulleita planeetta-ihmisiähän on vaikka kuinka paljon joka puolella. Jos sen on joku tohtori hoksannut niin ehkäpä joku vaikka uskookin sen.
Voisin vielä tarkentaa että asun Suomen suurimmassa mielisairaalassa ja monet talomme asukkaat ovat Suomikaksnelosen vakioasiakkaita. Tuntuu niin kotoiselta kun lueskelee näitäkin palstakirjoituksia täällä valkotakkisten hellässä hoivassa.
Taateleita älkää kuitenkaan ikinä syökö, koska niistä voi saada sellaisen pahan myrkytyksen, joka muuttaa teidätkin taateleiksi. Sitten joudutte aina välttelemään arabeja, koska he tykkäävät syödä taateleita. Zelhoidia kirjoitti:
Oho, Kairaketulle sateli plussia todella terävästä havainnosta. Lieköhän tuon otsikon voisi ymmärtää oikeinkin ?
Ufo muuten tosiaan on esine joissain tapauksissa.Mitä plussia?
- Ole!
taavi taateli kirjoitti:
Voisin vielä tarkentaa että asun Suomen suurimmassa mielisairaalassa ja monet talomme asukkaat ovat Suomikaksnelosen vakioasiakkaita. Tuntuu niin kotoiselta kun lueskelee näitäkin palstakirjoituksia täällä valkotakkisten hellässä hoivassa.
Taateleita älkää kuitenkaan ikinä syökö, koska niistä voi saada sellaisen pahan myrkytyksen, joka muuttaa teidätkin taateleiksi. Sitten joudutte aina välttelemään arabeja, koska he tykkäävät syödä taateleita.Älä taateliksi; ihan miksi muuksi vaan!
Muuten ne syövät minut!
Oletko niin julma? - nainen itäsuomi
taavi taateli kirjoitti:
Taateleita älkää kuitenkaan ikinä syökö, koska niistä voi saada sellaisen pahan myrkytyksen, joka muuttaa teidätkin taateleiksi. Sitten joudutte aina välttelemään arabeja, koska he tykkäävät syödä taateleita.Niin just minäkin olen ollut töissä mielisairaalassa ja näille on ihan diagnosoitu sairaus. Skitsofrenia...
- selittäjä
Kairakettu kirjoitti:
Mitä plussia?
Niin just. Daa...?
Ei tullut plussia ärsyttävälle näsäviisastelukommentillesi. - Biff667
Ole! kirjoitti:
Älä taateliksi; ihan miksi muuksi vaan!
Muuten ne syövät minut!
Oletko niin julma?Taatana kun minä en jakta!
selittäjä kirjoitti:
Niin just. Daa...?
Ei tullut plussia ärsyttävälle näsäviisastelukommentillesi.Kaipa siinä jotain plussia kenties olikin, mutta nehän täällä toisinaan selittämättömästi katoaa, joten en kiinnitä niihin mitään erityisempää huomiota, enkä välitä niistä miinuksistakaan. Näyttää muuten tuossa edellä kertyneen kahdelle sanallekin ja kysymysmerkille joku 4, joten sitäkin aikaisemmassa viestissäni niitä mahtoi sitten olla reilusti, kun joku oli vaivautunut kommentoimaan.
Ei se mitään näsäviisastelua ole, ihmettelen vain sitä, että eikö asioista voi kirjoitella niiden oikeilla nimillä, vai ollaanko täällä todella niin sivistymättömiä, että ei tiedetä oikeita nimiä? Onko esimerkiksi kalja olutta? Onko margariini voita? Onko broilerilla rintafileitä? Voivatko ufot tehdä lapsia?- jog554
:/ kirjoitti:
Aivan. Tyhmät eivät ymmärrä humanoidin ja ufon eroa ilmeisesti...
lisään vielä tähän että humanoidi = ihmisen kaltainen eli vain ihmistä muistuttavaa olentoa voi periaatteessa kutsua humanoidiksi.
ufo = tuntematon lentävä esine.
- ap.
oho, ja nyt lauloi sen Frontside Ollie - kappaleenkin hän
- 1
Se on Late Lapista.
- ö¨LO K_.u,jgtmdhtjg,
Laten juttujen perusteella ikä voisi täsmätäkin.
Ps. Pianhan Latelle sitten kasvaa jo munakarvat, hilpeetä. - Jomminkummin.
late tai pate.
- Muah:)
BUULLLLSSSHHHIIITTTTT!!!!!
- hevonv.
täällä on aivan persesilimätontä porukkaa.
- puhdasoppiset
hevonv. kirjoitti:
Hai heitä sanottanee köyhiksi.
- rweoith3
puhdasoppiset kirjoitti:
Hai heitä sanottanee köyhiksi.
Mieleltään köyhiksi, tunnetaan myös nimillä "porvari", "oikeistolainen" ja "perussuomalainen".
- 88888888
hevonv. kirjoitti:
Hyvällä ilimalla aurinko paistaa heillä persereikään.
- Ei totta.
Edes sidesaineeksi.
- kanalysaattori
Totuuten ei tarvitse olla uskottava ollakseen totta. Eikä sen todellakaan tarvitse vakuuttaa skeptikoita...
Totuus on totta ja olemassa uskoi siihen sitten yksi ihminen tai miljardi -tai on uskomatta.
- nuoren voiman liitto
Apokalyptiset heebot taas kertovat että Ahriman syntyi vuonna 1999. Näistä tulisikin kova kaksikko.
- lapin lumo
Joopa joo, on tainnut brasialais professori nähnyt videoita lapin revontulista ja siitä saanut idean .
- Uusi aika uskontoon
Nyt äkkiä perustamaan uusi uskonto tämän tyypin ympärille. Mehän kaikki tiedämme sen olevan tuottoisaa bisnestä. Ja jos hyvin käy niin vielä vuonna 4000 jotain siitä puhutaan, sen takia tapellaan ja tapetaan, kerätään veroja ja voidaan paksusti.
- juttistyyppi
Lisää lääkitystäsi
- Jflffkkll
Kuules ufo-uuno :D meee helvettiii tän provon kans
- nanogrip
tää liittyy jotenkin sauna dopingiin,oltu vähän pöllyssä...
- Nassesetä
Oon kuullu saman tarinan. Lapsen nimi on kuulemma Niko Lentäjän poika. :P...
- Elion007
Tästä kannattaa olla hiljaa ettei sossutantat tule hakemaan kristallilasta pois!
Etsivät jo varmaan kuumeisesti! - JuustoPVSUZUKI
Täyttä paskaa
- totuusonjossaintuoll
Onhan näitä "humantereja" ollut kautta aikain Lapissa ja muuallakin... ;D
Ja lautasetkin lentää....ainakin meillä, kun meikällä pinna palaa xD - höppis
tällasia ? Onks nää ufojen kirjottami
- spacer
UFO= Unidentified Flying Object tarkoittaa suomeksi: tuntematon lentävä esine
Voisi tietty tarkoittaa myös "Foreign Object", eli tuntematon esine
Nykyään Ufoksi kutsutaan mitä tahansa omituista kohdetta. Onko pakko puhua ufoista, jos ei edes tiedä, mitä sana tarkoittaa??
Jos halutaan puhua olennoista, niin pitäisi puhua humanoideista, joita pidetään ihmistyyppisinä avaruusolentoina. Ne ehkä voivatkin lisääntyä, toisin kuin koneet, eli ufot.
Niiden todellisesta olemuksesta on vähän tietoa...- antiegoist
Oikeassa olet mutta silti, ärsyttävää saivartelua.
- itseasiassa.
- itseasiassa.
ufoja ei todellakaan voi sanoa foreign objecteiksi. jälkimmäinen on lähinnä vierasesinettä, esinettä joka on jossain missä sen ei pitäisi olla.
- itseasiassa.
miksi vieraista olennoista pitäisi puhua humanoideina? kai sitä muunkinlaista maan ulkopuolelta peräisin olevaa elämää voisi olla, jos ebe humanoideja.
ihmisapinat ja ihmistä muistuttavat robotitkin ovat humanoideja. - itseasiassa.
jotta voisit sanoa ufoa koneeksi, sinun pitäisi tunnistaa kohde jonkinasteisesti. ufo on täysin tunnistamaton lentävä kohde, sitä ei voi sanoa esineeksi tai koneeksi.
- huuuuuuhaaaaaaata
Hernekeittopäivän iltana olen aina irtautunut ruumiistani, ainakin osin? Mutta haju on kamala!
- keturah
Voi poloista, sulla tuskin on kaunis ja fiksu nainen viekussa, pierusi on paras kaverisi =/
- Höpöhöpöä
No höpöhöpö sanon minä
- Kylmät kädet
Brasilialaisen tohtori..
- Hmmhh!!
Vai että oikein Pohjois- Suomeen! Kyllä noita lautaspäitä mukuloissa riittää ihan joka kolkkaan. Osasta tulee vanhemmiten ihan normaalijärkisiä fiksuja ihmisiä, osa jää valittavasti lautaspäiksi ja heistä tulee ufotohtoreja yms. huru-ukkoja!
- wetwetwer
Lautaspäitä? Tarkoitat matalaotsaisia? Siis uusnatseja?
- jake kuutosluokalta!
Joo se olen minä. Tosin korjaan artikkelin kirjoittajaa sen verran, että isäni on lasimestari, ei avaruusolio.
- ufojako?
http://www.youtube.com/watch?v=yw6PVv1F8aU&feature=plcp
tuossa ihan selvä ufo havainto/dokumentti :O - szdcf
Jos tänne ois UFON jälkeläinen syntynyt naisen ruumiista, niin voitte olla satavarmoja, että siitä olisi jokaikinen tiedotusväline uutisoinut. Niin epätodennäköistä on 1) tulla raskaaksi esineestä ja 2) synnyttää UFO. Voisi olla myös aika kivulias synnytys sellainen. Tosin ehkä sitä voisi sanoa siten lennokkaaksi synnytykseksi.
mitähän lapsen isäksi on merkattu? UFO?
Ehkä päiväkoddisakin olisi huomattu, kun lasten joukossa lentelee yksi UFO.... nukkuukohan se päiväuniakin?
Voisiko otsikointeja joskus miettiä? - Militantti Antti
Juu, kaikki on mahdollista. Oliskohan tämän sen Lapin entisen lääninlääkärin tekosia? On se ihme etteivät ihmiset usko selvää puhetta! Sehän olisi todella mielenkiintoista, jos Suomessa olisi avaruusolennon jälkeläinen.... Ainakin minä haluaisin uskoa tämän jutun!
- Senkin pällit
Voi v***u millaisista aiheista lehti yrittää virittää keskustelua...
- uskoo ken tahtoo
se olen minä mutta olen jo viiskyt
- n8o
on soini vanhempi
Ai se ufo poika... nykyään mies. Täältä löytyy sen verran jonkinlaista elämää niin voisin sanoo että pari ufoa olen tavannut itsekkin :)
- voi yhden kerran
Nyt on toimittaja sekoittanut kaksi asiaa pahasti keskenään: ufo ja avaruusolento.
Ufo on määritelmä mille tahansa lentävälle tai laskeutuneelle kohteelle, jota ei ole tunnistettu. "undendified flying object".
Avaruusolento on lihallinen olento, joka voi lisääntyä siinä missä ihminenkin, tietenkin olettaen, että puhumme sinänsä yhteensopivasta humanoidien lajista edes.
99,9% kaikista ufoista on virheellisesti tunnistetuja luonnonilmiöitä tai ihmisen aikaansaannoksia, joskus jopa avaruudessa tapahtuvia asioita, jotka havaitaan maan pinnalta asti.
Enkä ota tässä kantaa siihen, että onko brasilialainen tohtori väärässä vai oikeassa.- tietäjä
Uskon UFO:ihin mutta miinustin kommenttisi ärsyttävänä saivarteluna.
Silti onneksi olkoon sulle, olet edistynyt opiskeluissasi niin pitkälle että tiedät UFO:n ja ET:n eron...
Mutta älä jooko, enää paasaa tuosta. Kyllä kaikki sen tietää. Ehkä Suomi24 otsikon tekijää lukuunottamatta. Ja hänkin voi hyvin tietää ero mutta aliarvioi lukijakunnan älyllisen kapasiteetin ja muokkasi otsikkoa "paremmin kansaan uppoavaksi".
- joko
Joko maailmanlopun tuoja, tai maailman pelastaja
Miksi.. miksi me edes vaivaudumme nostamaan olkapäitämme tämmöisen "ihmeuutisen" takia?
- ketaminelo
Kyllä se on minuista melkoisen kiinnostava uutinen. Toivottavasti kuulemme pojasta jatkossa lisää.
- zorroapina
Yhtä totta kun kaikki uskonnot, horroskoopit ja muut uskomukset.
- ketami
Todempi.
- Ja taas mentiin
Uhvomiähiä kaikki jokapuolella. Pistää miettimään että minkäs puun tai kasvin juuria
ne siellä rasiliiassa popsii, tänne kans samaa satsia ja sassiin. - Eihän täällä
Lapissa muita olekkaan ku poroja ja ufoja.
- ninjahiiri
Näin pääsi käymään. Nyt kakkalapsella on leikkikaveri.
- ninjahiiri
Tyhmät skeptikot näyttävät vainoavan minua 88 ryhmässä. Noh, sielunlaki on kaikille sama *WIRN*
- terve te kaikki
kuolevaiset kurjat. Olen tämä teidän mainitsemanne
ufo-äpärä venuksen laidalta.
Poistun keskuudestanne tuota pikaa jahka kivekseni
laskeutuvat maan pinnalle.- Late Lapista
Olen Late Ufopoika!
Haluan tuoda rauhan maailmaan.
LATE LAPISTA SSSS Ry.
Tuolla Porvoossa asuu myös muuan, nyt jo vähän vanhempi mies, joka sanoo olevansa lähellä jumalia ja että hänellä on tärkeä tehtävä maapallolla.
- 6+9
Se proffa on väärässä...suomessa asuu yli 5milj.avaruusoliota,tai sen tapaista eteenpäin hinkkaajaa.Amerikkalainen sarja"walking death"vois olla suomessa kuvattu,ei menis maskeerauskuluihin niin paljon.
- E.T.T.E F.I.N
Klik klok bzzzzzrding dong.. Selkiskö.
- Buljo
ai niin,vielä piti sanomani että hyvikin noihin aikoihin multa lensi insinöörit seinään,rapparit reisille ja jotain outoo tippu lapikkaisiin...
- j
Buljo kirjoitti:
ai niin,vielä piti sanomani että hyvikin noihin aikoihin multa lensi insinöörit seinään,rapparit reisille ja jotain outoo tippu lapikkaisiin...
Idiootit.
- OMG!!! APUA!!!
APUA!!!!! asun pohkois suomes VÄÄKS!!!!!
- mies 86
Viikon vitsi.
- kyyyllä näin on nääs
Totta tuo on , ja sen Brasilian tohtorin nimi on muuten Mengele, Josefin poika.
Minä vedin kerran viinaa muutaman viikon ja UFOT otti minuun yhteyden, ja kävin siellä avaruusaluksessakin. Seuraava kyllä oli sitten ,kun heräsin hourujenhuoneella pakkopaidassa.- dr3dg3
Niin, tyypillinen ahdasmielisten skeptikkojen johtama yhteiskunta ON sellainen että se tapaa heittää enemmän "näkevät" ja kokevat hullujen huoneelle ja pakkolääkitykseen.
- Tosi On
dr3dg3 kirjoitti:
Niin, tyypillinen ahdasmielisten skeptikkojen johtama yhteiskunta ON sellainen että se tapaa heittää enemmän "näkevät" ja kokevat hullujen huoneelle ja pakkolääkitykseen.
Eikä pidä unohtaa äänten "kuulemista".
- hmmh
Ei voi tietää. Maailmankaikkeus on täynnä planeettoja, komeettoja, asteroideja ja meteoriitteja. sinne lennätettyä p*skaa
- bonsai master
Nyt kun saisi vielä alien pilllua niin kaikki olis ihan perfect.
- kyyyllä näin on nääs
Bonsai master puhuu lyhyesti, mutta asiaa...!
- ristallimukula
moon teirän kuninkaaaanne
- ritariboy98
eeeööö vammasempaa kuultu :D:D:D
- eqweqweq
Retard.
- UFO juttua
Ilmakehässä liikkuu kokoajan monen moista konetta ja lisääntyy kiihtyvällä tahdilla vuosi vuodelta. Monet skenaariot väittävät lentomatkustamisen kaksinkertaistuvan vuoteen 2020 mennessä. Jotkut USA huippu kalliit Stealth-hävittäjät eivät näy tutkassakaan. Näitä on usein luultu UFOiksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lentoliikenteen_historia
http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/ajankohtaista/1728/lentokoneiden_maara_tasaisessa_kasvussa
http://en.wikipedia.org/wiki/Stealth_aircraft
Eikä pidä unohtaa sitäkään faktaa, että useiden eri satelliittien, planeettojen tutkimukseen laukaistuen rakettien ja vanhojen avaruusasemien kappaleet killuvat yhä avaruudessa, ja tätä avaruusromua on paljon. Puhutaan useista tonneista metalliromua, jota putoaa väliajoin ilmakehämme läpi maanpinnalle.
Tämä romu on haittaongelma toimiville ilmakehässä kiertäville satelliiteille
http://fi.wikipedia.org/wiki/Avaruusromu- tietäjä
Siihen on hyvä skeptikoiden tuudittautua.
- ei skeptikko
tietäjä kirjoitti:
Siihen on hyvä skeptikoiden tuudittautua.
Aivan.Voisi ihan samalla vaivalla ottaa epäselvän kuvan pölykapselista. Ikäviä tuollaiset ennakkoluulot.
- baarissaolin :DD
vois avata kaljan :E
- Juhan Äf-rään
Aivan varmasti on totta - naapurissakin asuu ihan ufo-tyyppi. Jatkuvasti yrittää ottaa yhteyttä kavereihinsa ja puhuu kielillä jota muut eivät ymmärrä. Silloin tällöin hän makaa pihalla ja katselee aurinkoa tai tähtiä, kumpia sattuu näkymään ja hokee kumpa pääsisi pois tästä kamalasta kehosta ja aina välillä erittää ekoplasmaa nurmelle.
Eli ufoja löytyy ja monesti hyvinkin läheltä. Jos olisin humanoidi ottaisin ensin selvää ja sitten kiertäisin maan aika kaukaa...sen verran v-mäinen paikka tämä on.- ???
Onko hän pörröinen, ja pitkä häntä?
Täällä kun menee paikalliseen baaariin näkee kerralla useamman ufon, pipot päässä ja monot jalassa oli kesä tai talvi. Kuvaamaan vaan ja lehteen, voi olla että jos haastattelee, tulee sellaista ulkoavaruuden mönkerrystä, ettei ulkopuolinen saa selkoa;D
- åpooiu
voi surkeus mitä kommentteja..mutta ihan ymmärrettävää, koska tämä ei ole oikea foorumi keskustella tällaisista asioista.
- tietäjä
Mutta tyhmää massaakin sopii välillä valaista aiheesta.
Totuttaa sitä kohtaamaan asiat... vaikka 99,99% nauraakin kuullessaa UFO:ista / ET:istä niin ilmiöiden olemassa olo jää alitajuntaan ja muokkaa maailmankuvaa pikkuhiljaa.
Sitte kun tai jos tällainen henkilö itse näkee UFO:n niin se ei aiheuta niin suurta järkytystä.
Jossain vaiheessa kumminkin tapahtuu suurempi UFO:jen näyttäytyminen, ns. massiivinen havainto / laskeutuminen haastatteluineen kaikkineen.
Sellainen pudottaa pohjan niin monen ihmisen elämän katsomukselta että siihen onkin hyvä valmistautua pikkuhiljaa.
Erityisesti uskovaiset ovat hätää kärsimässä silloin... - Tosi On
tietäjä kirjoitti:
Totuttaa sitä kohtaamaan asiat... vaikka 99,99% nauraakin kuullessaa UFO:ista / ET:istä niin ilmiöiden olemassa olo jää alitajuntaan ja muokkaa maailmankuvaa pikkuhiljaa.
Sitte kun tai jos tällainen henkilö itse näkee UFO:n niin se ei aiheuta niin suurta järkytystä.
Jossain vaiheessa kumminkin tapahtuu suurempi UFO:jen näyttäytyminen, ns. massiivinen havainto / laskeutuminen haastatteluineen kaikkineen.
Sellainen pudottaa pohjan niin monen ihmisen elämän katsomukselta että siihen onkin hyvä valmistautua pikkuhiljaa.
Erityisesti uskovaiset ovat hätää kärsimässä silloin...Nimenomaan.Olisi melko vaikea nähdä ufoa, jos ei olisi koskaan kuullut sellaisesta. Sama juttu mm. menninkäisten kanssa.
- fundeeraaja
tietäjä kirjoitti:
Erityisesti uskovaiset ovat hätää kärsimässä silloin...Todennäköisyyslaskenta on antanut vastauksen.
Maailamankaikkeuden iäksi on tiedemiehet olettaneet 15 mrd. vuotta (maapallon 4,6 mrd vuotta). DNA-molekyylin löysivät tiedemiehet v. 1953. Löytäjät olivat James Watson ja Francis Crick. Miehet saivat löytönsä perusteella Nobelin palkinnon.
Crick oli ateisti ja evolutionisti. Hän päätti ottaa selville todennäköisyyden, jolla DNA-molekyyli olisi kehittynyt sattumanvaraisesti tuon maapallon 4,6 mrd iän aikana. Crick päätyi.todennäköisyyteen nolla. Eli täysin mahdotonta.Ei edes 4,6 mrd vuotta tekisi mahdolliseksi DNA-molekyylin kehittymistä sattumalta.
Englannin Cambridgessa oli matemaatikko ja tähtitieteilijä sir. Fred Holey. Hän alkoi laskea, millä matemaattisella todennäköisyydellä maailmankaikkeuteen voisi syntyä kokonainen solu. Ei tuon maan 4,6 mrd vuoden aikana vaan maailmankaikkeuden oletetun iän 15 mrd vuoden aikana. Fred Holey sai
yökumppanikseen intialaisen huippumatemaatikon, Chandra Wicramsinghen.
Nuo tiedemiehet saivat todennäköisyydeksi solun kehittymiselle itsestään jossakin maailmankaikkeudessa kymmenen potenssiin neljäkymmentätuhatta.
Matemaatikkomaailmassa mikään, minkä todennäköisyys on 10 potenssiin viisikymmentä tai suurempi, ei tapahtuisi koskaan. Eli tiedemiehet ovat todistaneet matemaattisesti, että ihmisen ja yleensä minkään elämän syntymä maailmankaikeudessa on sattuman kautta mahdottomuus.
kirja: EVOLUUTIO, kriittinen analyysi. Kirjoittajat ovat tohtorit Siegfried Scherer ja Reinhard Junker.
Suomen kielisille sivuille: http://www.nic.funet.fi/~magi/artikk/evoluutio/e-ka/
- Epäilyksen siemen
Toisinaan tuntuu että vaimoni on juri noita Ufo-humanoideja !
- Suomi UFO
Suomalainen ufo havaittu:
http://i.imgur.com/8oayQ.png - IHAN TÄYTTÄ
Kaikkea humpuukia sitä jotkut hunsvotit harrastaaKIN!!!
TUOHAN PERUSTUU IHAN SELVÄSTI joulupukki hommaan, joka kuulemma asuu suomen lapissa.
OLISI JO AIKA antaa totuudellekin joku sija, JA LOPETTAA noitten HORISKOJEN jutut ALKUUNSA, EIKÄ NIITÄ PITÄISI JULKAISTA YHTÄÄN MISSÄÄN. !!!
JEESUS ON AINOA, JONKA SANA PITÄÄ PAIKKANSA TÄNÄKI PÄIVÄNÄ, JA HUOMENNAKIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jOTEN LOPETTAKAA SE JONNINJOUTAVA HORINA NYT JO !!!!!!!!- <3
jeesus, jumala, allah, muhammed, buddha, ufo, luontoäiti, rakkaus, kohtalo... kaikilla on sille oma nimityksensä. Asia on sama.
- Mutta KUN EI OO
<3 kirjoitti:
jeesus, jumala, allah, muhammed, buddha, ufo, luontoäiti, rakkaus, kohtalo... kaikilla on sille oma nimityksensä. Asia on sama.
Jos OTAT asiasta sevää, niin sitten käsität, kun Jumala vastaa !
'Muuten oot omissa TUOMMOSISSA luuloissasi, ja niihin jäät, KOSKA SINÄ, eikä yksikään tiedä
TOTUUTTA, ennekuin ELÄVÄ JUMALA vastaa, ja ilmoittaa itsensä !!!---ONKO se NIIN Mahdotonta tajuta , ETTÄ IHMISEN JÄRKI EI SIIHEN RIITÄ, ennenkuin JUMALA SEN AVAA???
Usko se, että TOTUUS kestää rapsuttelun, ja se VASTAA sulle ja näyttää totuuden, mutta älä mee rapsuttelemaan sitä jonninjoutavilla jutuilla, koska saatat joutua ihmeelliseen leikkiin,-, jossa ainut turva löytyy JEESUKSESTA, ja sinua pelottaa ja kaduttaa kaikki, mutta siellä löydätkin elämäsi ja totuuden !
HUOMAATKO, KUINKA TURVALLISTA ON HEITTÄYTYÄ JUMALAN KÄSIVARSILLE, SILLÄ HÄN EI PETÄ, EIKÄ JUOKSE KARKUUN, KUTEN SINÄ OLET TEHNY ??? - <<<<.-,'---
Mutta KUN EI OO kirjoitti:
'Muuten oot omissa TUOMMOSISSA luuloissasi, ja niihin jäät, KOSKA SINÄ, eikä yksikään tiedä
TOTUUTTA, ennekuin ELÄVÄ JUMALA vastaa, ja ilmoittaa itsensä !!!---ONKO se NIIN Mahdotonta tajuta , ETTÄ IHMISEN JÄRKI EI SIIHEN RIITÄ, ennenkuin JUMALA SEN AVAA???
Usko se, että TOTUUS kestää rapsuttelun, ja se VASTAA sulle ja näyttää totuuden, mutta älä mee rapsuttelemaan sitä jonninjoutavilla jutuilla, koska saatat joutua ihmeelliseen leikkiin,-, jossa ainut turva löytyy JEESUKSESTA, ja sinua pelottaa ja kaduttaa kaikki, mutta siellä löydätkin elämäsi ja totuuden !
HUOMAATKO, KUINKA TURVALLISTA ON HEITTÄYTYÄ JUMALAN KÄSIVARSILLE, SILLÄ HÄN EI PETÄ, EIKÄ JUOKSE KARKUUN, KUTEN SINÄ OLET TEHNY ???tuo höpinäsi ei ole kovin tervettä. Jeesus kuoli jo yli 2000 vuotta sitten ja Jumalaa ei näy, ei kuulu. Pahuus kasvaa maailmassa , eipä näy sen poistajaa.
- dro1d
Mutta KUN EI OO kirjoitti:
HUOMAATKO, KUINKA TURVALLISTA ON HEITTÄYTYÄ JUMALAN KÄSIVARSILLE, SILLÄ HÄN EI PETÄ, EIKÄ JUOKSE KARKUUN, KUTEN SINÄ OLET TEHNY ???Häiriintyneeltä hihhulilta lähinnä vaikutat, sorry... uskonnot ovat aiheuttaneet niin paljon pahaa maailmassa (mm. suurimman osan tämän hetken sodista ja levottomuuksista) että ne pitäisi lakkauttaa KAIKKI.
- white rabbit
dro1d kirjoitti:
Häiriintyneeltä hihhulilta lähinnä vaikutat, sorry... uskonnot ovat aiheuttaneet niin paljon pahaa maailmassa (mm. suurimman osan tämän hetken sodista ja levottomuuksista) että ne pitäisi lakkauttaa KAIKKI.
Yhtä hyvin voisin sanoa, kaikki ateistit on (keisari) Neroja, tai heistä voi tulla, Hitlereitä, Stalineita, Mao-Zedongeja, J-B Bokassoja, Saddam Husseneita, Nicolae Ceausescuja, Idi Amineita, Pol Potteja.
- Mully & Sculder
Meillä on jo Juhan af ja Rauni-Leena. Älkää rahdatko enää lisää hörhöjä harmiksemme.
- ufot rocks!
Hohhoijaa tätä ihmiskunnan kehittyneisyyttä ja ÄO:n tasoo! Kun lukee noita kommentteja täältä niin ei voi kuin muuta sanoo, et ei oo näemmä tyhmyydellä ja yksinkertaisuudella rajaa :/ Eiköhän tuo universumi kuhise täynnä elämää, joten mikä hyvänsä on mahollista. Maapallon ihmiskunta on vielä niin alkeellista rotua ettei meidän teknologia yksinkertasesti oo riittävän kehittynyttä havaitsemaan kaikkea ulkopuolista elämää sekä ei kaikkea edes haluta paljastaa massalle, koska tyhmiä ja tietämättömiä ihmisiä on helpompi manipuloida. Mediassakin putkahtelee koko aika ilmi erilaisia "paljastuksia" eri yhteiskunnan osa-alueilta, jotka kertoo kuinka eliitti huijaa ja vetää ihmisiä kuin pässiä narussa. Järjen käyttö ja looginen laaja-alainen ajattelu on aina suotavaa ikuisen skepsismin sijaan, joka taas pyrkii kieltämään kaiken vähänkin uuden ja oudon. Evoluutiota tapahtuu koko aika ja maailma muuttuu.
- Se on kuule näin
että ei se avaruus vaan yksinkertaisesti kuhise yhtään mitään elämää, se on se tämänhetkinen fakta ja kaikki muu on mielikuvitusta.
Mistä sinäkin muka tiedät yhtään mitään tuosta asiasta kun sinua viisaammat oikeat tiedemiehetkään ei löydä yhtään mitään?
Niin ja jos olisi meitä kehittyneempiä olentoja olemassa, niin mikä niitä estäisi ottamasta meihin yhteyden? Se ainakin on yks mikä estää, että kun niitä ei ole, valitan. - Tiedät kyllä kuka.
Se on kuule näin kirjoitti:
että ei se avaruus vaan yksinkertaisesti kuhise yhtään mitään elämää, se on se tämänhetkinen fakta ja kaikki muu on mielikuvitusta.
Mistä sinäkin muka tiedät yhtään mitään tuosta asiasta kun sinua viisaammat oikeat tiedemiehetkään ei löydä yhtään mitään?
Niin ja jos olisi meitä kehittyneempiä olentoja olemassa, niin mikä niitä estäisi ottamasta meihin yhteyden? Se ainakin on yks mikä estää, että kun niitä ei ole, valitan.Miten niin? Mitä oikein tarkoitat? Et selvästikään ole perehtynyt aiheeseen pennin vertaa.
"estäisi ottamatta meihin yhteyden"
Gimme a break.
Ekstraterrestiaalit ovat ihmiskuntaa paitsi teknisesti, niin myös henkisesti sen verran paljon edistyneempiä, että tuntevat kosmiset lait joihin hekin ovat sidottuja.
Jopa mekin tiedämme niistä jotain.
Eri tietoisuuden tasoilla elävien olentojen ja sivilisaatioiden on saatava kehittyä rauhassa omin avuin, opittava ihan itse omat läksynsä jne.
Heidän pitää myös antaa ihmiskunnan kehittyä rauhassa, sekaantuen mahdollisimman vähän meidän asioihimme.
Meidän pitää saada rauhassa muokata omaa kohtaloamme. Ainakin tiettyyn rajaan asti.
Ehkä he puuttuvat asioihin joissain asioissa, esim. kun ihmiskunta on vaarassa tuhota itsensä.
Siksipä USA:n viralliset tahot ovatkin jo kauan aikaa sitten antaneet lausunnon että "UFO:t eivät aiheuta minkäänlaista uhkaa maamme turvallisuudelle".
Lausunto joka on monimielinen. Skeptikot ja tavikset näkevät siinä lausunnon sen puolesta että UFO:ja ts. maan ulkopuolista älyllistä elämää ei ole edes olemassa ja siksi ne eivät muodosta mitään uhkaakaan
-kun lausunnossa samalla saatiin puhutuksi myös totta: UFO:t eivät muodosta uhkaa KOSKA ne ovat meidän kaitsijoitamme.
UFO:t ts. ekstraterrestiaalit olivat hyvin todennäköisesti myös niitä paljon tarinoita n.2000v. sitten synnyttäneitä enkeleitä.
Saattoivatpa toimia ns. Luojan välikappaleina ihmiskunnan kehityksessäkin.
Kaikki tietävät puuttuvan lenkin ihmiskunnan kehityksessä? ET:t manipuloivat siinä vaiheessa hieman geenejämme.. SE oli se ihmiskunnan luominen.
Ensimmäisen kylkiluusta sitten otettiin vähän kloonauspalaa ja alettiin valmistamaan naaras ihmistä..
Joka tapauksessa perusperiaate on että muut, korkeampien tasojen olennot eivät saa liikaa puuttua ihmiskunnan kehitykseen -ainakaan ennen kuin se on kypsä siihen, esim. tasavertaiseen yhteydenpitoon "galaktisen perheen" kanssa.
Se kypsyminen ei tapahdu yhden yön aikana, eikä ihan muutamissa vuosissakaan.
Prosessi vienee useita sukupolvia, joiden aikana tietämys UFO:ista ja eri humanoidi-lajeista ja erityisesti asenteet niitä kohtaan muuttuisivat niin paljon että olisimme valmiita siihen että he "ottaisivat meihin yhteyttä" ihan virallisesti.
Tarkoittaisi varmaankin kaikkien maiden hallituksiin ja medioihin, esim. YK:n kautta jotta kaikki havahtuisivat huomaamaan että "olemassahan nuo ovat" tai "miksei meille kerrottu aiemmin?".
Hehheh.. aika paljon pitää kertoa ennen kuin uskotte. :)
Ehkä teillä skeptikoilla onkin tässä suuressa palapelissä sittenkin jokin tarkoitus olemassa... esim. se että toimitte kehityksen vastavoimana etteivät huhut UFO:jen olemassaolosta tapahdu liian nopeasti ja ns. "räjäytä" tietoisuuttamme.
Nyt jos kuka tahansa näkee UFO:n, niin skeptikoiden esittämät kiihkeät ja mielikuvitukselliset havaintojen kumoamisteoriat vakuuttavat erityisen hyvin juuri ne jotka eivät ole valmiita totuuteen.
Nämä voivat sitten jatkaa tavallista arkeaan juuri siinä tutussa ja turvallisessa maailmassa mihin he ovat kasvaneet.
Kaukaa haettuja mutta silti niin ihmeen suosittuja teorioita löytyy suokaasusta, linnusta, lentokoneesta tai väärin tulkitusta frisbeestä lähtien.. niihin uskominen on sitten ilmeisesti vain niin helppoa kun ei tarvitse kyseenalaistaa mitään (kaikkea) siihen asti elämässä oppimaansa.
Ja kun ihmiset muutenkin ovat sellaisia, että kieltäviin teorioihin on aina hirveän paljon helpompaa uskoa kuin uusiin ajatuksiin.
Skeptinen, negatiivinen perinteinen äijämies on se uskottavuuden huippu.
"Näin täällä on aina ennenkin tehty -ja niin tullaan toimimaan jatkossakin" -tyypit.
Sen sijaan vähän persoonalliset luovat hullut (jotka kaiken uuden täällä keksivät) joutuvat lähes aina kärsimään pioneerin roolistaan.
On äärettömän paljon vaikeampaa elää vakaumuksensa ja maailmankuvansa mukaan kun on uudistusmielinen, alansa edelläkävijä kuin jos olisi tyypillinen skeptikko.
Tuskinpa tulevat skeptikot meiltä paljoa anteeksipyytelemään kun joutuvat jossain vaiheessa itsekin uskomaan asioihin, kuten maapallon ulkopuoliseen älylliseen elämään -ja siihen että UFO-havainnot ovat olleet koko ajan totta ja että ET:t ovat eläneet kanssamme ihmiskunnan historian alusta asti.
Kukaan skeptikko ei todennäköisesti edes muista olleensa väärässä.
Odotan sitä päivää suurella mielenkiinnolla. - T.K.K.
Tiedät kyllä kuka. kirjoitti:
Miten niin? Mitä oikein tarkoitat? Et selvästikään ole perehtynyt aiheeseen pennin vertaa.
Gimme a break.
Ekstraterrestiaalit ovat ihmiskuntaa paitsi teknisesti, niin myös henkisesti sen verran paljon edistyneempiä, että tuntevat kosmiset lait joihin hekin ovat sidottuja.
Eri tietoisuuden tasoilla elävien olentojen ja sivilisaatioiden on saatava kehittyä rauhassa omin avuin, opittava ihan itse omat läksynsä jne.
Heidän pitää myös antaa ihmiskunnan kehittyä rauhassa, sekaantuen mahdollisimman vähän meidän asioihimme.
Meidän pitää saada rauhassa muokata omaa kohtaloamme. Ainakin tiettyyn rajaan asti.
Ehkä he puuttuvat asioihin joissain asioissa, esim. kun ihmiskunta on vaarassa tuhota itsensä.
Siksipä USA:n viralliset tahot ovatkin jo kauan aikaa sitten antaneet lausunnon että "UFO:t eivät aiheuta minkäänlaista uhkaa maamme turvallisuudelle".
Lausunto joka on monimielinen. Skeptikot ja tavikset näkevät siinä lausunnon sen puolesta että UFO:ja ts. maan ulkopuolista älyllistä elämää ei ole edes olemassa ja siksi ne eivät muodosta mitään uhkaakaan
-kun lausunnossa samalla saatiin puhutuksi myös totta: UFO:t eivät muodosta uhkaa KOSKA ne ovat meidän kaitsijoitamme.
UFO:t ts. ekstraterrestiaalit olivat hyvin todennäköisesti myös niitä paljon tarinoita n.2000v. sitten synnyttäneitä enkeleitä.
Kaikki tietävät puuttuvan lenkin ihmiskunnan kehityksessä? ET:t manipuloivat siinä vaiheessa hieman geenejämme.. SE oli se ihmiskunnan luominen.
Ensimmäisen kylkiluusta sitten otettiin vähän kloonauspalaa ja alettiin valmistamaan naaras ihmistä..
Joka tapauksessa perusperiaate on että muut, korkeampien tasojen olennot eivät saa liikaa puuttua ihmiskunnan kehitykseen -ainakaan ennen kuin se on kypsä siihen, esim. tasavertaiseen yhteydenpitoon "galaktisen perheen" kanssa.
Prosessi vienee useita sukupolvia, joiden aikana tietämys UFO:ista ja eri humanoidi-lajeista ja erityisesti asenteet niitä kohtaan muuttuisivat niin paljon että olisimme valmiita siihen että he "ottaisivat meihin yhteyttä" ihan virallisesti.
Tarkoittaisi varmaankin kaikkien maiden hallituksiin ja medioihin, esim. YK:n kautta jotta kaikki havahtuisivat huomaamaan että "olemassahan nuo ovat" tai "miksei meille kerrottu aiemmin?".
Ehkä teillä skeptikoilla onkin tässä suuressa palapelissä sittenkin jokin tarkoitus olemassa... esim. se että toimitte kehityksen vastavoimana etteivät huhut UFO:jen olemassaolosta tapahdu liian nopeasti ja ns. "räjäytä" tietoisuuttamme.
Nyt jos kuka tahansa näkee UFO:n, niin skeptikoiden esittämät kiihkeät ja mielikuvitukselliset havaintojen kumoamisteoriat vakuuttavat erityisen hyvin juuri ne jotka eivät ole valmiita totuuteen.
Nämä voivat sitten jatkaa tavallista arkeaan juuri siinä tutussa ja turvallisessa maailmassa mihin he ovat kasvaneet.
Kaukaa haettuja mutta silti niin ihmeen suosittuja teorioita löytyy suokaasusta, linnusta, lentokoneesta tai väärin tulkitusta frisbeestä lähtien.. niihin uskominen on sitten ilmeisesti vain niin helppoa kun ei tarvitse kyseenalaistaa mitään (kaikkea) siihen asti elämässä oppimaansa.
Ja kun ihmiset muutenkin ovat sellaisia, että kieltäviin teorioihin on aina hirveän paljon helpompaa uskoa kuin uusiin ajatuksiin.
"Näin täällä on aina ennenkin tehty -ja niin tullaan toimimaan jatkossakin" -tyypit.
Sen sijaan vähän persoonalliset luovat hullut (jotka kaiken uuden täällä keksivät) joutuvat lähes aina kärsimään pioneerin roolistaan.
On äärettömän paljon vaikeampaa elää vakaumuksensa ja maailmankuvansa mukaan kun on uudistusmielinen, alansa edelläkävijä kuin jos olisi tyypillinen skeptikko.
Tuskinpa tulevat skeptikot meiltä paljoa anteeksipyytelemään kun joutuvat jossain vaiheessa itsekin uskomaan asioihin, kuten maapallon ulkopuoliseen älylliseen elämään -ja siihen että UFO-havainnot ovat olleet koko ajan totta ja että ET:t ovat eläneet kanssamme ihmiskunnan historian alusta asti.
Odotan sitä päivää suurella mielenkiinnolla."Suokaasu" selitys ja keissi:
http://ufos.about.com/od/bestufocasefiles/p/1966michigan.htm - Olet varmaan provo?
Miten niin? Mitä oikein tarkoitat? Et selvästikään ole perehtynyt aiheeseen pennin vertaa.
Gimme a break.
Odotan sitä päivää suurella mielenkiinnolla.Moni kysyy viisaana että:
"mistäs me voimme tietää onko avaruudessa elämää vaiko ei?"
"miten voimme todistaa että avaruudessa ei ole elämää?"
Yrittäkää ajatella yksinkertaisesti niin vastaus avautuu.
Ei ole mitään löytynyt, siinä todisteet. - larvanto. y
Gimme a break.
Odotan sitä päivää suurella mielenkiinnolla.Mitä teidän jäsenmaksu on vuodessa? Olen nähnyt Oprahissa, miten Tom Cruise villiintyi Scientologiasta, niin että hyppi siitä kertoessaan sohvien yli villinä, söi vauvansa istukan aamiaiseksi ja nyt on valmis uhraamaan avioliittonsakin tuon avarrususkonnon takia, nätin naisen, Katie Holmesin kanssa. Minulla vaan taitaa olla paha este liittymiselle se, että minulla ei ole rahaa, vai kuinka?
- Biff667
Gimme a break.
Odotan sitä päivää suurella mielenkiinnolla.Ainoa elämä on maapallolla, joten mitään yhteydenottoja muualta ei tule.
pppPPPPPISte!!
- -x+y
hei te maan kansalaiset minä se olen
- oihuol
Tälläset uutiset ovat yhtä pöksynsaumasta kuin että juuri voitit miljoonan turkmenistanin arpajaisissa joihin et osallistunu. Tästä kyllä muistu mieleen ihan outo juttu mennä heinäkuulta kun äiti oli juuri kuollu ja menin murjottamaan laiturin nokkaan. Niin siihen lensi iso perhonen -en muutes ole kehannu kertoa kellekää tätä vielä, ja se perhonen olikin ihka elävä suloinen tyttölaps, joka oli urosta vaille. Minä tein sen mitä silloin pitikin. Milloinkahan ne perhosen toukat alkavat kuoriutua jotta tietäis olla saapuvilla?
- höms
lol
- ex molderi
Kyllähän maailmankaikkeuteen elämää mahtuu,jos tähtiä on enempi kun kaikilla maailman hiekkarannoilla hiekanjyviä,niin pakkohan muuallakin on elämää olla ja jos ei ole,niin todennäköisempää sitten ettei täälläkään olisi.
- Todennäköistä?
Jos kuitenkin olisi vain yksi ainoa planeetta missä on elämää, niin 100% todennäköisyydellä olemme siellä, jos emme niin sitten on jo jotain todella hämärää tekeillä.
Mikä on todennäköisyys sille että niistä kaikista planeetoista edes yhdellä kehittyy elämää? Ehkä siihen vaaditaan ne kaikki planeetat että edes yhdellä tärppää, ja sekin hyvällä tuurilla.
Moniko siittiö kaikkien miesten yhteenlasketuista siittiöistä kautta aikain on oikeasti syntynyt ihmiseksi?
- olio
se olen minä,olen alien ja tulen rauhan merkeissä. minun on kuitenkon syötävä jotain eikä täällä ole muutakuin ihmisiä
- jupiterista...?
Minun seinänaapurina asuu ykis ufon jälkeläinen. Se laulaa humalassa kaikki viikonloppuyötä kotikaraokessa Yö yhtyeen hittejä. EI voi olla tältä planeetalta.
- Pelastukoon ken voi!
Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä kuin kirjoitella tällaiseen paskaan?
- Ole!
Emmekö me kaikki olekkaan ufoja?
MITÄ VIELÄ...
- pohojian peeka karja
Olen kerran elämässäni nähnyt sellaisen ilmiön, jota en osaa selittää edes itselleni. Yökalassa oltiin Orivedellä Joensuun eteläpuolella. Veljeni kanssa siellä olimme. Kalaa oli saatu mukavasti ja päätettiin hakea pyydykdet pois, ettei tulisi liikaa saalista. Oli syksyinen, jo hämärä ilta. Kuitenkin sen verran valoa, että nähtiin liikkua. Olimme juuri nostaneet ensimmäisen katiskan, kun etelän taivaalle ilmestyi kirkas valo. Se liikkui ensin sivusuunnassa edestakaisin. Sitten se läksi lähestymään. Pysähtyi jonkin matkan päähän järven yläpuolelle. Vaikea sanoa, oliko 100 metriä vai puoli kilometriä.. Oli mukana koirakin. Belgian paimenkoira. Se aisti ilmiön, vaikka ei mökin perukoilta sitä nähnytkään. Käyttäytyi jotenkin pelokkaasti. Seuraavana aamuna kävi nuuskimassa paikkoja erityisen tarkkaan. Tuskin mitään tarttui nenään, mutta ilmeisesti koiralla oli jonkinlainen muistikuva tapahtumista.
Näitä sattuu ja tapahtuu. Lapinreissuiltani olisi kerrottavaa, mutta olkoon. Ne kun pakataan luokitella p-puheiksi. Have a nice day! - ihihihihiiii
Suominaiset ovat siis suosittuja maailman ääriin saakka. Suomimies ei kelvannut avaruusnaiselle.
- Vielä mitä!
Soomipoijilla on kova kysyntä Cassioipeian tähtikuviossa ja alpha Centauriissa!
- ie
Tosi juttu, mutta on syntynyt paljon aikasemmin. Emännän velipoika on aikamoinen humanoidi, sen jutut ei ole tältä planeetalta, kaikessa tekemisessä on huippu yksilö ja me maan matoset ollaan Aku Ankkoja. Olisimpa minäkin syntynyt auringon tuolla puolen, niin osaisin jotain.
Eiks ufo ole avaruusalus.. ainakin niin minä olen kuvitellut / nähnyt ;)
s24:ssä törmännyt moniinkin humanoideihin..ulkonäkö kaikilla sama eli siellä jossain ostaan kloonaustekniikka erittäin hyvin.. mutta käytös vaihtelee laidasta laitaan.- ---
Uusperhe-palstan Lissu on humanoidi.
- kokija
Tarkemmin ottaen Lappiin. Lapissa on luonnostaan avaruuden tuntua ja ei-niin-paljon city-ihmisiä, joten sopeutuminen onnistuu. Tuntureiden maa tuo komeasti hohtaa ruskan väreissä.
- inter-racial love
No eipä tuon geenistö ainakaan sitten ole sisäsiittoisuuden turmelema?
- jakinboas11
Joulumuori paritellut humanoidin kanssa? harmaatonttu?
- tali tai steariini
Minä olen aina luullut että, laulun sanoin ...
... Muori kavala,
Pukin poissa ollessa,
Käytti kynttilöitä! - jakinboas11
tali tai steariini kirjoitti:
Minä olen aina luullut että, laulun sanoin ...
... Muori kavala,
Pukin poissa ollessa,
Käytti kynttilöitä!Selvä se, puutteessa antoi harmaalle.
- jakinboas11
jakinboas11 kirjoitti:
Selvä se, puutteessa antoi harmaalle.
Niin en yhtään ihmettele että humanoidit parittellisi ensimmäisenä juuri joulumuorin kanssa, onhan joulumuorin miehen tapa lentää kaikkein mielenkiitoisin lentotapa koko Maassa.
- olli
näitä Brasilialaisia tohtoreita löytyy suomestakin ihan tarpeeksi.
- sarana55
Brasiliaankin iskenyt jo tämä valelääkärimuoti.
- hum
UFO-havainnoista monet selittyvät suokaasulla. Olisiko sitä pölähtänyt naisen alapäästä 11 vuotta sitten?
- vehreä ufoisti
Ekologisesti valveutunut tutkija selittäisi UFOt biokaasulla.
- avoimin mielin
En itse ole perehtynyt tällaiseen tieteeseen tai tieteeseen ylipäätään mutta TOISAALTA: Miksei näin voisi olla? Mikä saa meidät olettamaan että tiedämme kaiken tästä maailmankaikkeudesta? Kuka voi todistaa että näin EI ole!?
- dorka aloitus
Kerrohan aloittaja miten "tunnistamattomalla lentävällä esineellä, eli ufolla" voi olla jälkeläinen?
Tuntemattoman rodun jälkeläinen voi olla olemassa, mutta että ihan UFON, eli tunnistamattoman lentävän esineen?
Jos ei edes tiedä mitä ufo tarkoittaa, kannattaako tuollaisia dorkamaisia aloituksia edes tehdä? - Sairas Vääns
Ufoja on aina ollut olemassa
- ufoton
Viime vuosina näkynyt ja puhuttu enää harvemmin. Liekö hössötys alkanut laantumaan?
- grgtrgtr
Jos tämä on totta niin hu hu.. en vois uskoo että ihan oikeesti keksiä tommosta suoraan sanottunua paskaa!
- mitähähtä
Eikö tämä lasipoika ole Jyrki Katainen?
- kirosanatana
Älä kiroile!
Katainen-käteinen ja kokoomus-sekoomus on kirosanoja - Tosi on
Tuota tietoa emme olisi olleet valmiita vastaanottamaan.
- folipääjohtaja
UFO pojalla on varmaan melko lautasmainen pää tai vartalotyyppi :) Helppohan hänet olisi tunnistaa.
- autonpoikako?
UFO: Unitified flying object. Eli suom. Tunnistamaton lentävä esne. Poika ei ole ufon siittämä. Vaan mahdollisesti alienin, eli muukalaisen tekemän hedelmöityksen tulos.
- OOBElla tullunna
Ihan suomalaiset geenit ja vanhemmat. Kuten jo aiemmin on varmaan todettu ni tuli oobettelemalla sikiöön.
OOBE = Out Of Body Experience
Oobettelemalla kaikki on tulleet sikipöön, vaan läheskään kaikki ei muista. Lapsenmieliset ja avoimet muistaa.
Suomessa on muitakin ulkomailta tulleita, jopa tuhansia. - seimoolseimool
OOBElla tullunna kirjoitti:
Ihan suomalaiset geenit ja vanhemmat. Kuten jo aiemmin on varmaan todettu ni tuli oobettelemalla sikiöön.
Oobettelemalla kaikki on tulleet sikipöön, vaan läheskään kaikki ei muista. Lapsenmieliset ja avoimet muistaa.
Suomessa on muitakin ulkomailta tulleita, jopa tuhansia.Persoonallinen tyyli sinulla. Mm. termi oobetteleminen.. :)
Ulkomailla tarkoittanet ulkomaailmoja. Ulkomaathan nyt ovat selviö. - lentävä kalakukko
OOBElla tullunna kirjoitti:
Suomessa on muitakin ulkomailta tulleita, jopa tuhansia.Luulin ensin että Timo Soini on ufopoika, mutta ei kai olekaan. Hän on jo yli 11 vuotias.
- ope.
Haluan tarkentaa kirjoitusasua "autonpojalle": Unidentified : eli yhdyssana un identified.(=tunnistamaton) Olkaa tarkkoja ulkomaankieltä kirjoittaessanne!
- uhwo-
kyllä tänne mahtuu ja rajat on auki ja ufoja koko eduskunta täynnä ja kohta kuntiin valitaan lisää, entisten lisäksi.
- stay away
UFOja on olemassa ja niistä saa vain kipeän perrseen ja implantin matkamuistoksi :(
- ufoja nähnyt
Hei. Kyllä niitä ufoja on Suomen taivaalla. Olen nähnyt monesti poihjois-suomen taivahalla ufoja. Läheltä olen nähnyt n. 100 m päästä avaruusaluksen joka oli hopeankirkas. Lähti ilmoihin ääneti. Vuosi sitten syksyllä ennen vuodenvaihdetta koirankanssa lenkillä ollessani katselin tähtitaivahalle ja näin esineen liikkuvan kirkkaana ja sitten se pysähtyi ja valo räpsähti, koko tienoo oli kirkas kuin päivällä siinä valonvälähdyksessä ja sitten räsähti eli rips, kuin jokin olisi maahan osunut. Kaippa jossakin on isäntä ja koira pari samanlainen kuin minä kaukana avaruudessa. Valitettavasti ukkini on kuollut aikoja sitten ja hän näki omin silmin ufohekilöt pirtissä aamulla, kun hän heräsi. Olivat läpsässeet peltiseen muurinpäälliseen kädellä ja hävinneet.
Kyllä maailmankaikkeudessa on elämää. - xzxxzx
Minä näin kaverini kanssa aivan samanlaisen valoilmiön kuin nimimerkki "pohojian peeka karja" kertoo tos aiemmin. Olimme syyspimeällä tuulastamassa joskus 1970 luvun lopulla. Kirkas valo leijaili ja lähestyi ja pysähtyi arviolta muutaman sadan metrin päähän. Etäisyyttä oli vaikea arvioida, joten valon kokoa on vaikea arvioida mutta arviolta se oli muutama metri. Valon ympärillä leijui usva, ikäänkuin pyöri valon ympärillä ylä/ala suunnassa. Siinä valo paloi ehkä 1-1.5 minuttia ja alkoi loittonemaan taaksepäin ja hävisi kokonaan. Kyllä meitä pelotti.
- prkls
joku yh saa kärsiä joku päivä kun iskä saa selville että on turhaan maksanut elatusmaksuja
- outokokemus
Tämä outo tapaus jäi mieleeni kun kävellessäni kaupunki alueella elokuisena alkuiltana v 1977 näin erittäin suuren lentävän laitteen liukuvan äänettömästi kerrotalojen yli :) Huisi kokemus, myöhemmissä keskusteluissa noin samaan aikaan ilmiö oli havaittu myös kalassa olleiden henkilöiden toimesta järven yllä. Tapahtui Kuopiossa. Ei ollut lentokone :), ehkä. Silti asia on muistissa 35 vuoden jälkeen. hhhhrrrrrrr
- XZXXZX
Olimme tuulastamassa 50 km säteellä Kuopiosta. Vuosilukuakaan en tarkkaan muista. Voisi hyvin olla vaikka 1977? Oli täysin pimeää illalla. Tarkempaa kellonaikaa en muista ehkä klo 20.00-23.00 välillä. Tutkin seuraavien päivien sanomalehtiä, mutta ei mitään mainintaa asiasta. Nimimerkki: XZXXZX
- kärsä suossa
Minäkin olin kerran tuulastamassa. En kylläkään enää muista että milloin ja missä. Saalista ei kuitenkaan tullut. Sen ainakin muistan satavarmasti.
Vaikka olikin pimeätä, niin luin seuraavana päivänä joitakin sanomalehtiä. Siihen aikaan Mustanaamio oli suosikkini, mutta en muista kuitenkaan mitä hänelle silloin tpahtui. - mewithidletime
Suomi24 on hauska paikka xDD Aina hyvät naurut kun käy täällä kurkaamassa :D
ainoastaan kaikkein vapaamielisimmille naisille voi syntyä avaruusolentojen jälkeläisiä ,.
- epäilevä tuomas
Epäilen kyllä avaruusolentojen syntyvän jonkun eläimen sisuksissa. Ei naisesta sellaiseen voi olla ja mistä sikiöön olisi joutunut?
- qegy
Jos tuolla jossain oleva muu elämä onkin vaan yksinkertaisesti taivas ja se toinen paikka?Ja jumala on totta myös? Kuvitelkaa tilanne:Kuolette,ja pääsette jonpaankumpaan paikkaan,vastassa tuttavia jotka toteaa sun olleen aivan yhtä tyhmä kuin hekin ajatuksissaan täällä eläessä-Ei ..ttu,sä oot kans ihan ku me,me ollaan niitä "ufoja ",me kuolleet...
- xeedo
Olisiko kaikki ne ihmiset
nähneet harhoja tai voineet
valehdella kertoessaan nähneensä jopa
lähietäisyydeltä epätavallisen
näköisiä avaruusaluksia, jotka
ovat teknisiltä ominaisuuksilta
olleet ylivertaisia meidän
lentolaitteisiin nähden?
Entä ne henkilöt, jotka ovat kertoneet
tavanneensa muukalaisia
kasvokkain ja jopa saaneensa heiltä korkeatasoisia neuvoja, tietoja ja tulevia tapahtumia esim. maanjäristyksistä
- suomen naiset ufoja
UFO = Unknown Fuckiing Object
- meitä tarkkaillaan
Ufoja on kyllä todistetusti, vai onko maan väki niin tietämätöntä että
vain maapallolla olisi elämää. Maapallon asukkaita seurataan koko ajan
, kuinka kehityksemme menee
eteenpäin.
Esimerkiksi on maailmalla havaittu hyvin useasti rakenteilla olevien ydinvoimaloiden yläpuolella leijailevan ufojen aluksia. Ovat siis jollain tapaa huolestuneet kehityksemme kulusta.
On myös havaittu monesti ufoista tehtyjen havaintojen alkaaneen lisääntymään sellaisilla alueilla, joissa on pian tapahtunut iso onnettomuus, maanjäristys ynm. Näin on tapahtunut lähes kaikissa ydinvoimala onnettomuuksissa maailmalla, maanjäristys alueilla nyt viimeksi japanissa. Yleensä ufo havainnot alkaa lisääntymään niillä alueilla, joissa pian tapahtuu jotakin ja useimmiten ne ovat huonoja tapahtumia - arssinoija
Njoo,,, mutta jospa tilanne korjautuu tässä ajan kans kun noita aloittajan Ufon jälkeläisiä alkaa lisääntymään runsaammin, ja saahaan jotain järkeä tännekkin?
- LIFE2012
Oli totta tai ei niin tarkoitus on hyvä?
Monet tämän Planeetan sielut ovat edellisessä elämässään eläneet muillakin Planeetoilla. - Luoja on sentään koko Universumin Luoja?!
Jos vaaditaan aivopestyjen ihmisten sijaan ulkoisten Planeettojen ihmistenkaltaisia saamaan edes pientä muutosta tähän yhteiskuntaan ( eipä toimi edes aktiivisilla ihmisillä tosin! :( ), niin tervetuloa! - Planeetta kiittää! - Asia selkis
Vaimo aikoo äänestää Vihreää !
Se jos mikä todistaa ettei hän ole tästä maailmasta !- ufox.
USA kehitteli lentävän
lautasen kaltaista
alusta 1950-luvulla
http://mtv3.mobi/uutiset/uutiset/it/2012/10/1631572 - humanteeri
ufox. kirjoitti:
USA kehitteli lentävän
lautasen kaltaista
alusta 1950-luvulla
http://mtv3.mobi/uutiset/uutiset/it/2012/10/1631572Kukaan ei voi sanoa ja tietää, etteikö amerikkalaisten tekemä laite olisi tehty loppuun salassa. Tuntuu hyvin epäuskottavalta että suunnittelu keskeytettiin -60 luvulla, kun laite oli jo lähes valmis. Tuskin ovat keskeyttäneet jo silloin 10:een vuoteen venynyttä projektia. Laite on nyt jo valmis tai sitä jatketaan nytkin salaisesti pienemmälla väkimäällä ja määrärahoilla
- tiedon saanut
taivaalta net tulevat ja kaikki jotka ovat pahoja niin net hävitetään....maa on hyviä varten....ovat jo valmiina ja vihaisia ja arvaa ovatko pelottavia,,,vaviskaa ateisti kommarit ja sossut sillä aikanne käy vähiin
- Kokemusta rikkaampi
En tiiä ufoista mutta minä sain levillä pillua etelän naiselta joka oli myöhästyneellä ruskaretkellä!Oli tosi hyvä kissapeto vähän hävetti aamulla kun se kirkui kiimassaan puoli yötä ja kahdella puolella seinän takana asukkaat!!
- paljon nähnyt
Njaa, tuollaiset ovat itse ollu siellä seinä takana vain kuuntelemassa, kunnon panomies ei nimittäin kerskaile!
- andomaani
Niin notta mitä tälle ufopoikeliinille nykyään kuuluu?
Asusteleeko hän tällä hetkellä vaikkapa Päijät-Hämeessä vai missä?
Vai onko hän nykyisin kenties tutturan sutkija?
No,ainakin sillä poikeliinilla olisi runsaasti tietoja uffoista ja alieneista vai mitä?
- Pröötsanoperse
Olipa kerran uhvomies joka lentotemput ties.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793