Missä ovat miehen kokoiset miehet?

5+5

Pituudelleenhan ei mitään voi mutta miksi netissä on niin paljon Mikki Hiiriä, miehiä joiden paino alkaa seiskalla tai jopa kuutosella? Missä ovat miehen kokoiset miehet?

... ai niin, niiden ei tarvitse hakea seuraa netistä :-/

47

1010

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva

      Laihduttamassa tai kittaamassa lisää kaljaa. :)

    • gfdgdfgdf

      Romanttisissa, rakastavaisissa ja tasapuolisessa parisuhteissa mukavien, älykkäiden ja kauniiden naisten kanssa.

      • Minni Hiiruli

        Hyvin sanottu. Miksi kukaan haluaisi tuollaisen mikkihiirittelijän ristikseen?


    • Joopa joo, taas tämmöistä... mitä itse olen katsellut asiaa niin ainaki joka toisella naisella tuntuu olevan ihanteessa alle 100kg miehen painona, mihin mä en tietenkään yllä.

      Mä voisin vastaavasti kysyä simmottii et mikshän niin moni nainen tuntuu pitävän hoikista miehistä... semmosista kukkakepeistä siis? Ei sillä vaan itse kohtaan ja näen tuommoista jatkuvasti.

      • tykkäisin susta!

        Jos mies painaa alle 90 kg niin eipä vaan viehätä mua. Muhun on aina vedonneet vähän pidemmät ja pyöreämmät miehet, sellaiset joiden kainaloon sovin hyvin ja joissa on mistä ottaa kiinni. Naisten keskuudessa herätän ihmetystä, koska en laiheliineja pidä mitenkään komeina ja seksikkäinä.
        Ja ennenkuin kukaan ehtii sanoa, niin ihan normaalipainoinen olen, pituutta himpan alle 170 cm. Mä kyllä tykkäisin susta :).


      • happihyppelylle

        Hoikka mies nyt vaan on miehekkäämpi kuin joku säälittävä läskiperse. Lenkille vaan niin jospa se katkeruus siitä helpottaa.


    • -M-

      Kerrankin sellainen moite että ei voi sanoa samaa naisista...

    • Trish*

      Hoikkia hakevat löytää vaan tukevia ja tukevia haluavat löytävät vaan laihoja. Kas siinäpä dilemma.

    • mikkimerihädässä

      Siellä samassa paikassa missä on minni hiiren kokoiset naisetkin ;)

      Mikäs teitä naisia nyt niin pelottaa kun haluatte ison miehen rinnalleen suojelemaan? Miksi ei normaali mies, eli sellainen joita nyt vaan sattuu olemaan tarjolla, kelpaa
      Tämän huomaa tuolla treffi palstoilla aika hyvin kun pienen pienet minni hiiret ettii päätä pitempiä miehiä itselleen. Ja pitemmät taas ettii hyvää miestä ittelleen.
      Ettikää hyvä mies itsellenne. Huomion kiinnittäminen ulkomuotoon todennäköisesti tuo sellaisen miehen tarjolle kuin minkä ansaitseekin. On ulkomuodoltaan oikeanlainen, mutta ei tule sitten juttuun.

    • Minä en kaipaa mieheltä pituutta mutta kokemus on osoittanut, että "raamia" pitää olla. Ei niinkään lihaksikkuutena vaan ihan tavalliset "tanakat" miehet vetävät puoleensa.

      Mutta kuten on moneen kertaan todettu, makuasioista ei voi eikä kannata kiistellä.

    • Isoa ihannoiva

      Minulle olisi miehen koko noin periaatteessa sivuseikka, mutta mutta. Kun se lyhyt tai kukkakeppi ei vaan sytytä. Miksi sitten pitäisi väkisin sellaisen kanssa alkaa millekään? Ihan sama pätee kyllä toisinkin päin. Olen itse pyöreä, mutta myös lihaksikas nainen ja pituuttakin löytyy. Tiedän vallan hyvin, ettei kaltaiseni nainen kaikkia miehiä miellytä ja miksi pitäisikään? Etsikööt hoikkaa tai pientä naista ihannoivat itselleen sellaisen jostain muualta.

      Omasta puolestani vaadin mieheltä siisteyden ja luotettavuuden lisäksi sitä, että hänellä on isompi hauis kuin minulla. :D

    • rumamies

      Tääl on yks 82 kg läskimaha

    • gfdgfdgfdgfd

      Mun tyttis on pyöreä ja erittäin sosiaallinen, itse olen vähän etäinen ja laiha.

      Yhdessä ollaan voittamattomia! :P

    • 19+17

      Laardiperseitä ja steroidipoikia on baaritiskit täynnä. Sieltä vaan hakemaan koska niitä ei kukaan huoli.

      • 677

        Mikäs kikkelipoju siellä kirjottelee :D
        Lihaksia voi hommata ilman aineita todella helposti, mutta eihän sitä nyt sen vertaa voi vaivaa nähdä että 4-5 tuntia viikossa rehkisi salilla.
        Mukavampi nimitellä niitä jotka viitsivät.


      • sdfgsdfgsdg
        677 kirjoitti:

        Mikäs kikkelipoju siellä kirjottelee :D
        Lihaksia voi hommata ilman aineita todella helposti, mutta eihän sitä nyt sen vertaa voi vaivaa nähdä että 4-5 tuntia viikossa rehkisi salilla.
        Mukavampi nimitellä niitä jotka viitsivät.

        Kaikkien ei tarvitse ähistä salilla ja lähteä sen jälkeen kaupungille uhoamaan huonoa itsetuntoa pönkittääkseen, kikkelipoju.


    • mies+-50

      Molemmat ääripäät eivaan sytytä, olen kuullut monen naisen sanovan. Liian laihan naisenkin kanssa on vähän samanlaista, luut kolisee kun päällekkäin ollaan...

    • nibuvy6543cvbnnm

      Laihat ukot on näivettyneen näköisiä luikkuja.

    • hoikka ja komea

      Kotona telkkarin ääressä paksu makkara huulessa tai lätkämatsissa tuoppi molemmissa kourissa. Eiköhän siihen sohvalle vielä toinen samanlainen mahdu. Riippuu tietty vähän kuinka pitkälle tulevaisuuteen mies on sohvaa hankkiessaan ajatellut.

    • Roikale.

      Kyllähän meit itsestään huolta pitäviä Komistuksia löytyy! Niitä vaan pitää bongata oikeist paikoista. Mistäs sä olet niitä etsinyt? Netistä? Salilta? Kävelylenkeiltä? Vai mistä? Itse olen 193cm/110kg. Ja harrastan noita edellä mainittuja, jo vuosikausia. Paitsi tuota nettiä en ehkä allekirjoita, vaikka nyt tänne ilmoittauduin ISONA MIEHENÄ. Eli älä heitä kirvestä kaivoon, kyl meit tääl mailmas lymyää.

      • totuus kunniaan

        Buaha... Painosikin kertoo ettet tiedä kropasta huolehtimisesta tuon taivaallista. Joillakin ne vain on kummat luulot itsestään.


      • Roikale.
        totuus kunniaan kirjoitti:

        Buaha... Painosikin kertoo ettet tiedä kropasta huolehtimisesta tuon taivaallista. Joillakin ne vain on kummat luulot itsestään.

        No joo. Mietinkin täs, et viittiskös sitä ees vastata noinkin selkeesti kateellisen ihmisen viestiin, mut vastaan nyt sit kuitenkin. Eli, mitä sä luulet tietäväsi kropasta huolehtimisesta noilla tiedoilla? Ihan vaan esimerkkinä, googletapa vaik semmonen nimi, ku Jerome Le Banner. Ja kato kaverin mittoja ja miltä se näyttää ne päällä, ja rupee sit puhuu siit rungosta huolehtimisesta. Enkä todellakaan luule mitään itsestäni, tiedän kyl mitä olen ja mihin pystyn. Mut, meitähän on niin moneen junaan ja osa onneks tajuu jäädä asemalle. Ja sori ketjun aloittajalle, et karkasin hiukka aiheesta!


      • Isoa ihannoiva
        Roikale. kirjoitti:

        No joo. Mietinkin täs, et viittiskös sitä ees vastata noinkin selkeesti kateellisen ihmisen viestiin, mut vastaan nyt sit kuitenkin. Eli, mitä sä luulet tietäväsi kropasta huolehtimisesta noilla tiedoilla? Ihan vaan esimerkkinä, googletapa vaik semmonen nimi, ku Jerome Le Banner. Ja kato kaverin mittoja ja miltä se näyttää ne päällä, ja rupee sit puhuu siit rungosta huolehtimisesta. Enkä todellakaan luule mitään itsestäni, tiedän kyl mitä olen ja mihin pystyn. Mut, meitähän on niin moneen junaan ja osa onneks tajuu jäädä asemalle. Ja sori ketjun aloittajalle, et karkasin hiukka aiheesta!

        Mistäpä tällaisen ihanaisen roikaleen kiinni saisi, vai joko olet kukaties varattu? Olisin toodella kiinnostunut...


      • ne realiteetit....
        Roikale. kirjoitti:

        No joo. Mietinkin täs, et viittiskös sitä ees vastata noinkin selkeesti kateellisen ihmisen viestiin, mut vastaan nyt sit kuitenkin. Eli, mitä sä luulet tietäväsi kropasta huolehtimisesta noilla tiedoilla? Ihan vaan esimerkkinä, googletapa vaik semmonen nimi, ku Jerome Le Banner. Ja kato kaverin mittoja ja miltä se näyttää ne päällä, ja rupee sit puhuu siit rungosta huolehtimisesta. Enkä todellakaan luule mitään itsestäni, tiedän kyl mitä olen ja mihin pystyn. Mut, meitähän on niin moneen junaan ja osa onneks tajuu jäädä asemalle. Ja sori ketjun aloittajalle, et karkasin hiukka aiheesta!

        Ja vielä vainoharhainenkin :D Kukaan ihminen ei ole kateellinen läskille. Sama kun väittäisi ladan omistajan olevan kateellinen ferrarimiehelle.


      • Roikale.
        Isoa ihannoiva kirjoitti:

        Mistäpä tällaisen ihanaisen roikaleen kiinni saisi, vai joko olet kukaties varattu? Olisin toodella kiinnostunut...

        Tällä hetkellä tää Roikale nauttii pikästä aikaa omast seurast. Eli, jokin aika takaperin parisuhteen taakse jättäneenä, opettelen jälleen olemaan ittekseni.
        Ihan siis vapaa Roikale! Hämeestä.


      • mistäs sut sitten löytää? ;)


      • Minä
        Roikale. kirjoitti:

        Tällä hetkellä tää Roikale nauttii pikästä aikaa omast seurast. Eli, jokin aika takaperin parisuhteen taakse jättäneenä, opettelen jälleen olemaan ittekseni.
        Ihan siis vapaa Roikale! Hämeestä.

        Roikale! Tahtoisin tutustua Enemmän ;)


      • Roikale.
        Minä kirjoitti:

        Roikale! Tahtoisin tutustua Enemmän ;)

        No, kukas siellä huhuilee? Kyllä mä voin tutustua, eihän uudet tuttavuudet ole koskaan pahitteeks. Vaik, eihän tääl tiedetä kenen kans jutskataan. Ehdotuksia?


      • Minä
        Roikale. kirjoitti:

        No, kukas siellä huhuilee? Kyllä mä voin tutustua, eihän uudet tuttavuudet ole koskaan pahitteeks. Vaik, eihän tääl tiedetä kenen kans jutskataan. Ehdotuksia?

        siis minä! [email protected]


    • Naiset ja paino

      Mahtavia tällaiset triidit. Toisaalla sinkkunaiset itkevät, että 2/3 miehistä on lihavia ja _vain_ 1/2 naisista. Tosiasiassa luvut ovat kyllä toisinpäin.

      Vinkkinä laskutaidottomille naisille: 185-senttinen mies, joka painaa 86 kiloa, on ylipainoinen, jos pelkkää BMI:tä katsoo (arvo yli 25). 175-senttinen mies, joka nyt ei vielä varsinaisesti pätkä ole, on ylipainoinen jo huikealla 77 kg massalla. Mitäs helvettiä sellainen riisikeppi nettitreffeiltä seuraa hakee!

      Helppohan se on läskien 68 kg / 165 cm naisten (jotka ovat BMI:n mukaan ole siis edes ylipainoisia) huudella, että missä ovat satakiloiset ei-neuvolapainoiset miehet, jotka eivät olisi tilastoissa edes lihavia, ainoastaan miehenkokoisia! Aika harva nainen on oikeasti niin atleettisissa massoissa, että tuohon mittaan 68 kilolla ei mahtuisi ah niin suomalaista naismahaa.

      Itse painan 186-senttisenä tällä hetkellä noin 85 kg. Minua on joskus luultu satakiloiseksi ja toisaalta joskus joku ihmetteli miten voin painaa jopa 89 kg (olin vähän painavampi silloin). Kyllä, vatsalihakseni näkyvät.

      Naiset eivät vain ymmärrä painosta yhtään mitään.

    • tietty..

      siellä, missä isorintaiset naisetkin ovat..

    • kjklj

      siellä missä hyvännäköiset naiset
      ..ai niin niidenkään ei tarvitse hakea seuraa netistä :-/

    • Ei-neuvolapainoinen

      Kyllähän täällä sellainen n.175cm ja himpun verran päälle 100kg miehen alku hiihtelee netin armottomissa aalloissa etsimässä sitä vastapuoltaan, jonka kanssa rantautua jonkin majakan tuntumaan, mutta tuntuvat nämä naiset vain karttelevan minua ja monesti kuullu ongelman olevan juurikin tuo kokoluokka... Painoa tässä ollaan sitte yritetty tiputtaa pikkuhiljaa mutta valitettavasti pituudelle en mahda mittää. Pelimerkit kun on sitä mitä ne on, mutta niillä on sitte vain pelattava ku vaihtoonkaan ei voi laittaa.

    • N80

      Läskit on ällöttäviä. Ei ne mitään miehiä ole jos eivät osaa kropastaan huolehtia. En koskisi pitkällä tikullakaan!

    • gggggggggg

      Ajat muuttuu. Ennen miehet tekivät suurimmaksi osaksi ruumiillista työtä, eivätkä käyneet missään kuntosalilla stepperiä steppailemassa.

    • niin se vaan menee

      Kuin vaan kun BMIni oli 21 sain olla ihan sinkkuna ja kunnollista kumppania ei saannut kalasteltua. Sitten vaan kun painoa kertyi vähän liikaakin, sitä sattuu, ja BMI oli 27 niin mies jonka BMI on 25 tuli vastaa atleettikroppineen ja pistettiin hynttyyt yhteen. Jostain kumman syystä kyllä minulle olisi ihan yhtä hyvin kelvannut vaikka parisataa kiloinen mies, mutta toisin kävi.Painosta tämä ei siis todellakaan ole kiinni. Ehkä kuitenkin miehetkin uskovat, että pyöreämmät ovat lepposampia ja parempia kumppaneita.

    • BMI 31 mies

      Nyt on painoindeksini 31, viisi vuotta sitten oli 25. Voin kokemuksia kertoa että naisten saaminen oli pirun paljon helpompaa silloin kuin mitä se on nyt.

      Elämänasenteeni on nykyään ihan toinen - silloin olin ahdistunut ja ikävä, näin vain omat murheeni. Nykyään on nämä palikat kohdallaan - en nipota mistään, en ole katkera kenellekään, kuuntelen ja autan minkä ehdin. Mutta kun olen läski niin naiset kiertää tosi kaukaa. Hoikka en ollut aiemminkaan mutta ilmeisesti riittävän vähän lihava.

      Edellämainitusta johtuen nyt onkin työn alla painonpudotusprojekti..

    • Kiitos mutta ei

      Kyllä läski on aina läski

      Oon nyt 84 olin vielä kesän alussa 15,5 kg painavampi
      Ensimmäinen etappi on 82 kg siihen on siis kaksi viikkoa aikaa..

      Olin kevyimilläni 63 kg

      Ja tämä nyt ihan kokemuksesta!!!

      Kun olen ollut 82 kg niin naisia on piisannut vuodessa noin 10.
      Kun olen ollut 63 kg sen yhden kesän, niin naisia oli 73.
      Joten vaikka isku kyky vähän kärsii,
      kun massa katoaa,niin oon kuitenkin helpompi itsellä
      olla ja hengittää ylipäätään itsetunto on parempi
      etc..Pieneksi en mee koskaan, kun hartiat on sen ladonoven
      levyset..Mut mielumin oon levee harteinen ja hoikka kun läski.

    • Onpas taas yksi älytön aloitus.

      Sanopas, miten sitä painoa tulee, jos elimistö on sellainen, ettei sitä painoa tule vaikka kuinka söisi?

      Minun painoni alkaa kuutosella, pituus on yli keskimitan. Paino ei nouse. Jotta nousisi, pitäisi alkaa syömään todella epäterveellisesti. Eikä nousisi ehkä sittenkään.
      Lihaskunnosta pidän huolta sen verran kuin tarvitsee.

    • 0909090

      Kyllähän täällä niitä on, jos et nyt ihan älytöntä kaappia etsi. Itse olen useinkin harmitellut, että muuten kiva profiili, mutta kun mies on ihan turhan iso. Eihän se periatteessa niin nokonuukaa ole, mutta jos oma ihanne on jotain 175/70, niin kyllä joku 190/98 poikkeaa siitä jo aika lailla.

      Ja kun en ole koskaan syttynyt isokokoisista miehistä. Paria olen treffannut, mutta seksiin ei koskaan päästy, koska en koe sen kokoisia miehiä ollenkaan puoleensavetävinä. Kun ei niin ei.

    • siis mitä ihmettä

      "miksi netissä on niin paljon Mikki Hiiriä, miehiä joiden paino alkaa seiskalla tai jopa kuutosella?"

      Aijaa. Mä kun olen aina luullut, että ihmisten ylipaino on nykypäivänä ongelma. Kaikkien uutistenkin mukaan nykyään on vaikka kuinka paljon ylipainoisia ihmisiä, joten ei pitäisi yli 80 kg miehen löytäminen olla ongelma. :)

      • iso kelpais mullekin

        Mikki Hiirten ongelma ei ole varsinaisesti se paino, vaan se, että normaalipainoinenkin nainen näyttää Mikki Hiiren vierellä isolta ja kuka haluaa näyttää isolta...? Toisaalta, iso mies on turvallinen, ei kukkakepistä ole turvaajaksi, jos joku yrittää vaikka käydä käsiksi tms.


      • eivoiollatotta222
        iso kelpais mullekin kirjoitti:

        Mikki Hiirten ongelma ei ole varsinaisesti se paino, vaan se, että normaalipainoinenkin nainen näyttää Mikki Hiiren vierellä isolta ja kuka haluaa näyttää isolta...? Toisaalta, iso mies on turvallinen, ei kukkakepistä ole turvaajaksi, jos joku yrittää vaikka käydä käsiksi tms.

        muahahah, miten uskallat liikkua ulkona ? vai onko bodyguard jatkuvasti matkassa.


    • abumatic110

      Sieltähän ne miehenkokoset miehet vanhemmiten tavoittaa -- terveyskeskuksen jonosta hakemassa uutta reseptiä verenpaineeseen ja korkeaan kolesteroliin.

    • Isoarska7

      Hah hah mitä jaskaa nuo paino ja koko hommat on ite oon 189cm painoa 110kg, enkä tosiaan pidä itseäni läskinä sano painoindeksit mitä vaan, painoin nuorempana 85kg ja selkäranka näky melkein mahanpuolelta, tuo paino olis ilmeisesti ollut ihannepainoni.

    • tyytyväinen näin

      Onpa paljon katkeruutta tässä ketjussa - taitaa kirpaista vähän kaikkia, lihavia, laihoja, lyhyitä, pitkiä.

      Tiedättekö mitä, olen lihava mutta en välitä v..un vertaa siitä mitä muut tällä palstalla tai tosielämästä siitä ovat mieltä.

    • perjantai-ilta1

      poista kirosanafiltteri,no perkele,satana vituu kyrpä perse ,mullkua illalla pilluun ja ekana keskaria kitusiin,kebabbi naamaan ,että jaksaa naida yöllä,tissit hyllymään ja vittu litisemään,ja perse pörisemään.akkakun tykkää syödä hernerokkaa ja ,juoda piimää ja syödä ruisleipää.molemmat painetaan 95,on siinä sängynjalat tiukilla ja jouset ,kun akka ratsastaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2327
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1540
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1494
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      339
      1308
    5. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      58
      1265
    6. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      27
      1228
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1174
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1066
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1059
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      1021
    Aihe