Koskaan ennen ihmiskuntaa ei ole kohdannut niin monta kysymystä ja niin paljon ahdistusta, kuin nyt. Dokumentti elokuva valottaa, kuinka raamatulliset ennustukset toteutuvat silmiemme alla ja kysymykset, joihin emme edes halua vastausta, nousevat esille.
Traileri: http://www.youtube.com/watch?v=pvbBfqF5WPA
Koko elokuva: http://www.youtube.com/watch?v=P8YkDD_8Ijs
Ihmiskunnan Loppulaukka
21
149
Vastaukset
- Mirka............
Uskonnot tulee vielä kaatumaan niiden hölmöyden takia.
- body
" uskonnot tulee vielä kaatumaan niiden hölmöyden takua.."
Juuri noin, sillä kaikenlaiset taivaanrannan maalarit ja lopunajan kokit ovat niin tympäännyttäviä, että kristillisyys etoo. - onko totta
Olet oikeassa, niin se Raamatussakin sanotaan.
Tunteeseen vetoavaa höpötystä. Maailmanlopulla fantasiointia ja uskottavuus samaa luokkaa kuin Star Trekillä. Pikku höperö uskonee molempiin.
Tosin sillä eroilla, että Star Trek:ä ei esitetty faktana vaan fiktiona.- Medicine clinic
Kyllä tiede pystyy ratkaisemaan kaikki maailman ongelmat. Kun sopivat lääkkeet löydetään, aggressiivisuus ja sotahalukkuus vähenevät.
- Ingenjör_81
Ai lobotomialla?
Ateismihan vie lopulta aina tähän...
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Black_Book_of_Communism - Kommarijeesus
Ingenjör_81 kirjoitti:
Ai lobotomialla?
Ateismihan vie lopulta aina tähän...
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Black_Book_of_CommunismLinkkisi ei liity suomalaiseen nykyajan ateismiin millään tavoin.
Jeesus muuten edusti varhaista kommunismia: ihmisten tuli luopua omaisuudestaan ja antaa se yhteisölle. Jos ei toiminut niin, ei päässyt taivaaseen - rikkailla ei sinne ollut asiaa. Hei nimimerkki "Medicine clinic" ja muut palstailijat,
Jäin pohtimaan sitä, että monissa tilanteissa tunnutaan puuttuvan seurauksiin eikä syihin. Esimerkiksi ilmastonmuutoksen takia jalostetaan kasveja kestämään paremmin aikaisempaa huonompia kasvuolosuhteita - mikä onkin ruoantuotannon kannalta järkevää ja välttämätöntä. Ilmastonmuutoksen syihin ei ole kuitenkaan puututtu riittävän napakasti kansainvälisistä sopimuksista ja konferensseista huolimatta. Pystytäänkö tieteen avulla ratkaisemaan kaikki ilmastonmuutoksen seuraukset?
Pohdiskellen Jussi-teologi
- agnus Dei
voistteko hellarit mennä omille sivuillenne. kiitos
- älyhoii
itse asiassa elämme nyt maailmanhistorian väkivallattominta ja sodattominta aikaa. elämme myös entistä terveempinä ja entistä pidempään.
eikö joku voisi poistaa palstalta pysyvästi näitä pahaa haluavia maailmanlopun pellejä?
nämä voisi hankkia vaikka elämän niin ei tarvisi puhua paskaa ja paasata maailmanlopuista.
aika idiootti jumalakin kun haluaa antaa paskat ajat ihmisille. älyhoi älä jätä uskovia- Intressi vapaa.
älyhoii:Eikö juuri nyt ole sodat voimissaan valtioterrori yhteiskunnissa,oikeuden mukaisuuden paheet parhaimmillaan ,suvaitsemattomuus kovimmillaan,itsekkyys kovimmillaan monet toivottaa toiset milloin mihinkin kun itse pitäisi saada jäädä maailmaa asumaan,kuppikuntaisuus kukoistaa kun ei ole omia mielipiteitä kerrotaan mitä muut sanoivat totuutena ,onko ihmiset hukassa kun muutoinkin on kaiki niin väärin ja on raskasta ja väsyttää kukaan ei välitä minusta niin en minäkään välitä sinusta,oliko jotenkin tutun omaista ympäristöön katsdoen ja myskin omaan mieleen katsoen.mitä olette ajatelleet tehdä että kaikilla olisi hyvä olla myös simulla ja minulla.
Lähdetään yksilötasolta sillä maailmaa ei kannata parantaa se on liian iso urakka yhdelle rappanalle mutta eikö maailma parane jos jokainen parantaa vain itsensä silloinhan kaikki olisi hyvin olisiko se noin yksinkertaista ei voi olla totta.
- Oletko valmis ?
Elämme viimeisiä aikoja - myös moraalisesti. Nyt ulosmitataan ihmiskunnan kaikki moraaliset arvot ja heitetään ne roskakoriin. Homous on ollut aina se viimeinen pisara. Homoutta edemmäs ihmiskunta ei ole koskaan päässyt rappion tiellä.
Ja sitten Jeesus saapuu ..."Oletko valmis?". Tunnetko yhtään ketään homoa, joka on rapauttanut meidän yhteiskuntaa? Vai huuteletko tuuleen?
Itse kuvittelen, että Jeesus olisi kovin sanoin tuominnut homouden. Mutta edes Sodomasta puhuessaan Jeesus ei maininnut homoutta varoittavaksi esimerkiksi. No, Sodomassa ei ollutkaan homoutta, vaan rasismia ja omahyväisyyttä.
Mistä siis kumpuaa viha homoja kohtaan? Omasta inhosta? Lesboja kohtaan on harvoin antipatioita.helsinkijokkeri kirjoitti:
"Oletko valmis?". Tunnetko yhtään ketään homoa, joka on rapauttanut meidän yhteiskuntaa? Vai huuteletko tuuleen?
Itse kuvittelen, että Jeesus olisi kovin sanoin tuominnut homouden. Mutta edes Sodomasta puhuessaan Jeesus ei maininnut homoutta varoittavaksi esimerkiksi. No, Sodomassa ei ollutkaan homoutta, vaan rasismia ja omahyväisyyttä.
Mistä siis kumpuaa viha homoja kohtaan? Omasta inhosta? Lesboja kohtaan on harvoin antipatioita.Hei keskustelijat,
Evankeliumeiden kuvausten mukaan Jeesuksen seuraajiin kuului kansan miehiä ja naisia, köyhiä ja sorrettuja sekä aikakauden mittapuun mukaisesti "yhteiskunnallisesti epäilyttäviä" tai yhteisön hylkimiä jäseniä. Jeesuksen esimerkin ja radikaalin lähimmäisen rakkauden julistuksen takia itse uskon, että hänen seuraajiensa joukkoon olisivat mahtuneet myös seksuaalisten vähemmistöjen edustajat.
Terveisin Jussi-teologi- ota ohje
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
Hei keskustelijat,
Evankeliumeiden kuvausten mukaan Jeesuksen seuraajiin kuului kansan miehiä ja naisia, köyhiä ja sorrettuja sekä aikakauden mittapuun mukaisesti "yhteiskunnallisesti epäilyttäviä" tai yhteisön hylkimiä jäseniä. Jeesuksen esimerkin ja radikaalin lähimmäisen rakkauden julistuksen takia itse uskon, että hänen seuraajiensa joukkoon olisivat mahtuneet myös seksuaalisten vähemmistöjen edustajat.
Terveisin Jussi-teologi"Jeesuksen esimerkin ja radikaalin lähimmäisen rakkauden julistuksen takia itse uskon, että hänen seuraajiensa joukkoon olisivat mahtuneet myös seksuaalisten vähemmistöjen edustajat. "
Ei Jussi nyt mennä yli sen mitä on kirjoitettu - opetti jo Martti Luther :))
- 898
Ja VT aika oli täynnä homoutta, ja kuitenkin elämä jatkuu ja jatkuu.898
Hullut maan perii?
- NotreDamenkellot
1900-luku on ollut historian väkivaltaisin ajanjakso, 2000-luvulta alkaen luonnonmullistusten määrä on merkittävästi noussut ja globaali diktatuuri ei ole mahdoton ajatus seuraavina vuosikymmeninä, koska valvontajärjestelmät leviävät ja demokratia näivettyy länsimaissakin. Lopun ajan kehityssuunnat ovat näkyvissä sekä hengellisessä että rationaalisessa mielessä.
Tietopaketti tiivistetyssä muodossa:
http://www.kirjavinkit.fi/arvostelut/maailmanhistorian-atlas/
Tämän luettuaan voi kysyä itseltään uudestaan elämmekö todellakin nyt maailmanhistorian ahdistavinta aikaa.- body
Tulevaisuuden ruokahuolto turvataan lähiruualla.
Kaupunkeihin rakennetaan ruokataloja joissa kasvatetaan lähellä ihmistä kaikki mitä hän tarvitsee.
Ylöspäin on tilaa ja aurinkoa,vettä, ja lämpöä voidaan säädellä tarpeen mukaan.
Joten siellä kasvatetaan porkkanat, perunat, salaatit, riisit, ruis , tomaatit, omenat ja muut tarvitsemamme elintarvikkeet.
Ne on lähellä ihmistä, seuraavassa korttelissa, joten järki käyttöön ja lopunajat pellolle.- Ingenjör_81
Totta, jos panostaisimme aidoisti nälänhädän kitkemiseen, maailmassa ei olisi nälänhätää. Ongelmana on ihmisen pahuus ja ahneus. Pelkstään euroopassa roskiin heitetyllä ruoalla ruokittaisiin melko pitkälle koko Afrikka. Ja ylikansoittuminen niin ikään on myytti, ongelma ei ole ihmiset vaan se mitä ihmiset tekevät ja mitenkä luontoa käytetään lyhytnäköisesti hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371558Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201307- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
- 14882
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881