Ihminen on lähes jumal´olento

vartija enkeli

Psalmi 8:6.. Jeesus, Iankaikkinen Isämme ja Väkevä Jumala pani meidät hallitsemaan kättensä tekoja, asetti kaiken jalkaimme alle.. jae 7

Hallintaoikeus ei mennyt oikein putkeen, ja maa, joka on jalkaimme alla on saastunut. Nyt kärsimme omasta syystämme! Voi, meitä! t. benedi

Enkelit puolestaan eivät ylistä ihmistä vaan Karitsaa Ilm 5: 11, 12 Enkeleitä on 100 miljoonaa 10.000 kertaa 10.000.. Enkelit ovat todellisia olentoja.. sillä Aabraham pani niiden eteen.. voita, maitoa, sekä paistoi vasikan.. ateria tarjoiltiin puun alla.. varjossa 1 Moos 18: 8

Myös Sodomaan Lootin tykö, tuli 2 enkeliä

9

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi liitto

Miksi ensimmäöinen liitto ei ollut moitteeton, koska piti etsiä toinen liitto. Mitä sanoo benkku tai joku muu

• pyh!

Vika ei ole liitossa, vaan niissä ihmisissä, joita se sitoi.

• ihmislapsi***

Enkelit ovat palvelevia henkiä, luotu niitä varten, jotka iakaikkisen elämän perivät. Olet Jumalalle tärkeä, olet enkeleiden yläpuolella:

Psalmi 8: 4-7.

4. "Kun minä katselen sinun taivastasi, sinun sormiesi tekoa,
      kuuta ja tähtiä, jotka sinä olet luonut,

5. niin mikä on ihminen, että sinä häntä muistat, tai ihmislapsi, että
      pidät hänestä huolen?

6. Ja kuitenkin sinä teit hänestä lähes jumalolennon, sinä seppelöitsit hänet
      kunnialla ja kirkkaudella;

7. panit hänet hallitsemaan kättesi tekoja, asetit kaikki hänen jalkainsa alle:"

• Maa on saastunut maailmalliseksi, juu, ja se kuului Jumalan suunnitelmiinkin, sillä jo ENENN aikakausien alkua Hän päätti järjestää niin, että Poika olisi kaikki kaikessa ja kaikki olisi Pojan kautta. Me kristityt voimme kaiken, vaikka olemme saastuneita!

Room. 16:25
      Mutta hänen, joka voi teitä vahvistaa minun evankeliumini ja Jeesuksen Kristuksen saarnan mukaan, sen ilmoitetun salaisuuden mukaan, joka kautta ikuisten aikojen on ollut ilmoittamatta,

Fil. 4:13
      Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.

KRISTUS ON KAIKKI MITÄ TARVITSET

2. Tess. 1:10
      kun hän sinä päivänä tulee, että hän kirkastuisi pyhissänsä ja olisi ihmeteltävä kaikissa uskovissa, sillä te olette uskoneet meidän todistuksemme.
      1. Kor. 15:28 :
      Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.

KUN SULLA ON KRISTUS NIIN SULLA ON MYÖS ISÄ

Matt. 11:27
      Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
      Joh. 5:23 : että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää.
      Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.

Joh. 14:6
      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
      Joh. 14:9 :
      Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?

Antti

• Missä kunnia asuu

Niin, Herra Jeesus on Isämme, ja Jumalamme.

" Laulakaa Jumalalle veisatkaa hänen nimellensä kiitosta
        tehkää tie hänelle joka kiitää halki arojen.
        Hänen nimensä on Herra, riemuitkaa hänen kasvojensa edessä"

" Hän on orpojen Isä ja leskien puolustaja, Jumala pyhässä asunnossansa. Psal. 68: 5, 6

"Joka on nähnyt Jeesuksen on nähnyt Isän"..., sillä Jeesus on Isämme!

Miksi? " Sillä jota Herra Jeesus rakastaa, sitä hän rankaisee, niinkuin isä poikaa, joka hänelle rakas on" Snl 3: 12

Me olemme Jumalan eli Jeesuksen poikia.." Minä sanon: Te olette jumalia, ja kaikki tyynni korkeimman poikia" Ps 82: 6

Ensimmäinen liitto rikkoutui, kun kansa teki kultaisen vasikan. He näes luulivat, että kun vasikan uhraa, saa syntinsä anteeksi,..ja kuka voi antaa anteeksi syntejä kuin Jumala yksin!

Niinpä he uskoivat että Jumala on vasikan muotoinen..ja tekivät kuvan vasikasta..nykyään hengellinen Israel uskoo että Jeesus on syntiemme sovittaja..ja niinpä he tekivät kuvan , jumalan kuvan, huoneeseen asumaan.. ja niin tämä huone on sovitettu synneistä!

Ja synti juuri on laittomuus! " Älä tee itsellesi jeesuksen kuvaa, sillä hän on " sen näkymättömän Jumalan kuva"

Nämä ovat kuolleita jumalia, ja eivät ne ketään auta. " .." ..minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti" Ps 84: 3

Jos kartanoissa on kuolleita jumalia..kuten luostarissa...niin " Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin" jakeen 3 alkuosa!

"Autuaat ne, jotka sinun huoneessasi asuvat! He kiittävät sinua alati ..jae 5 --ja kiroavat alati käsintehtyjä jumalia joita Herran huoneeseen on tehty!

Sillä vaikka se on Herran huone, siitä on tehty rosvojen luola.. koska vaihdettu elävän Jumalan kuva, partaisen ukon ja valkoisen kaapumiehen kuvaan!

Tämä on hengellisen Israelin synti!

Ensimmäisen Israelin synti oli, kun he vaihtoivat Jumalan sa ruohoa syövän ja paskantavan härän kuvaan!! Lehmästä ei saanut tehdä jumalan kuvaa, sillä Jumala on mies...jonka synnytti nainen maria... ja nunnat ja munkit suutelevat Marian kuvaa..joka synnytti suudeltavan jeesuksen kuvan

Kuka tahtoo kuulla mitä Herra puhuu Siinailta--..älkööt he kääntykö jälleen tyhmyyteen!

"Poistakaa vieraat jumalat keskuudestanne, ja repikää rikki sydämenne, älkää farkkujanne ja hameitanne ja rintaliivijänne... t. B

• Lunastajani elää
        Missä kunnia asuu kirjoitti:

Niin, Herra Jeesus on Isämme, ja Jumalamme.

" Laulakaa Jumalalle veisatkaa hänen nimellensä kiitosta
        tehkää tie hänelle joka kiitää halki arojen.
        Hänen nimensä on Herra, riemuitkaa hänen kasvojensa edessä"

" Hän on orpojen Isä ja leskien puolustaja, Jumala pyhässä asunnossansa. Psal. 68: 5, 6

"Joka on nähnyt Jeesuksen on nähnyt Isän"..., sillä Jeesus on Isämme!

Miksi? " Sillä jota Herra Jeesus rakastaa, sitä hän rankaisee, niinkuin isä poikaa, joka hänelle rakas on" Snl 3: 12

Me olemme Jumalan eli Jeesuksen poikia.." Minä sanon: Te olette jumalia, ja kaikki tyynni korkeimman poikia" Ps 82: 6

Ensimmäinen liitto rikkoutui, kun kansa teki kultaisen vasikan. He näes luulivat, että kun vasikan uhraa, saa syntinsä anteeksi,..ja kuka voi antaa anteeksi syntejä kuin Jumala yksin!

Niinpä he uskoivat että Jumala on vasikan muotoinen..ja tekivät kuvan vasikasta..nykyään hengellinen Israel uskoo että Jeesus on syntiemme sovittaja..ja niinpä he tekivät kuvan , jumalan kuvan, huoneeseen asumaan.. ja niin tämä huone on sovitettu synneistä!

Ja synti juuri on laittomuus! " Älä tee itsellesi jeesuksen kuvaa, sillä hän on " sen näkymättömän Jumalan kuva"

Nämä ovat kuolleita jumalia, ja eivät ne ketään auta. " .." ..minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti" Ps 84: 3

Jos kartanoissa on kuolleita jumalia..kuten luostarissa...niin " Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin" jakeen 3 alkuosa!

"Autuaat ne, jotka sinun huoneessasi asuvat! He kiittävät sinua alati ..jae 5 --ja kiroavat alati käsintehtyjä jumalia joita Herran huoneeseen on tehty!

Sillä vaikka se on Herran huone, siitä on tehty rosvojen luola.. koska vaihdettu elävän Jumalan kuva, partaisen ukon ja valkoisen kaapumiehen kuvaan!

Tämä on hengellisen Israelin synti!

Ensimmäisen Israelin synti oli, kun he vaihtoivat Jumalan sa ruohoa syövän ja paskantavan härän kuvaan!! Lehmästä ei saanut tehdä jumalan kuvaa, sillä Jumala on mies...jonka synnytti nainen maria... ja nunnat ja munkit suutelevat Marian kuvaa..joka synnytti suudeltavan jeesuksen kuvan

Kuka tahtoo kuulla mitä Herra puhuu Siinailta--..älkööt he kääntykö jälleen tyhmyyteen!

"Poistakaa vieraat jumalat keskuudestanne, ja repikää rikki sydämenne, älkää farkkujanne ja hameitanne ja rintaliivijänne... t. B

Kuka on nähnyt Kyöstin pojan, niin on nähnyt Kyöstin. Niin isänsä näköinen ja tapanen poka on. Mutta hän ei ole Kyösti, vaan hänen poikansa.

He ovat eri persoonia. Eihän Jeesus muutoin sanoisi että: "Isä on minua suurempi!" Eikä, että "Isä, SINUN käsiisi minä annan henkeni". Huomaa, hän sanoi SINUN, se tarkoittaa toista persoonaa, ei siis itseään.

Jeesus on Jumalan Poika ja meidän Lunastajamme. Jumala lähetti Poikansa syntymään maailmaan, että me hänen kauttaan pelastuisimme.

• Jumala herättää
        Lunastajani elää kirjoitti:

Kuka on nähnyt Kyöstin pojan, niin on nähnyt Kyöstin. Niin isänsä näköinen ja tapanen poka on. Mutta hän ei ole Kyösti, vaan hänen poikansa.

He ovat eri persoonia. Eihän Jeesus muutoin sanoisi että: "Isä on minua suurempi!" Eikä, että "Isä, SINUN käsiisi minä annan henkeni". Huomaa, hän sanoi SINUN, se tarkoittaa toista persoonaa, ei siis itseään.

Jeesus on Jumalan Poika ja meidän Lunastajamme. Jumala lähetti Poikansa syntymään maailmaan, että me hänen kauttaan pelastuisimme.

Jeesus, Jumalan Poika on nyt tullut taas taivaita korkeamaksi tullut Heb 7: 26

" Meillä on Jumala, Jumala, joka auttaa,
        ja Herra, Herra, joka kuolemasta vapahtaa" Psalmi 68: 21.. Ja ne, ketkä kuulevat Jumalan Pojan äänen, ne saavat elää..ja nousevat haudoistaan ylös.....Hän on Jumala, Jumala , joka lunastaa kuoleman vallasta!!

" Minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet, kertoi Jeesus.. Ja Jumalallahan ne ovatkin .. arvelee benkku

• Lunastajani elää

Höpö höpö benkku," älä pidä muita jumalia."

ON OLEMASSA VAIN YKSI JUMALA, KAIKKIVALTIAS ja kaikkiallinen TAIVAALINEN ISÄMME, myöskin JEESUKSEN ISÄ, sillä Jeesus Kristus on JUMALAN POIKA!

Joka ei tunnusta Jumalaa Jeesuksen ISÄKSI, niin hän puhuu omiaan.
      Jeesus rukoili aina että tapahtukoon ISÄN TAHTO! Ei Jeesus itseään rukoillut, vaan ISÄÄ!

Joka ei tunnusta Jeesusta lihaan tuleeksi Jumalan Pojaksi, niin ei hänellä ole Isääkään oleva.

• Jeesus on Jumala

Sinähän se höpöttelet.. muistatko kun elit jeesuksen aikana, ja kysyit Jeesukselta "

" Näytä meille Isä, niin minä tyydyn"

Olitko se sinä, vai sinun veljesi, jolle Jeesus sanoi: " Joka on nähnyt minut on nähnyt Isän"??

Heh,... kuinka voit Jeesuksen Isää nähdä, kun Hän on Pyhä Henki.. josta Jeesus sikisi??

Jeesuksen, tuon näkymättömän Jumalan (Hengen) kuvan voit nähdä, sillä hän on näkyväinen Jeesus,,.. oli silloin apostolisena aikana, jolloin sinäkin elit..vai oliko se sun veljesi???..Nytkin hän on näkyväisenä Taivaassa, jossa Hänen näkymätön Isänsä asuu.

Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva...ja hänestä älä tee mitään kuvaa, äläkä niiden kuvia suutele.. ettet kerryttäisi syntiä synnin päälle!

Muista!! " Lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu ( Siis, Jumalan Poika)
        jonka hartioilla on Herraus ja hänen nimensä on ( siis Jumalan Pojan nimi)
        Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhanruhtinas" Jesaja 9: 5

Joko nyt Benkku sai sinuun ymmärrystä, ja joka aivojesi pimeys muuttui valkeudeksi? Ja joko pimeys ,joka sinussa oli käsitti että Jumalan poika on Väkevä Jumala, ja Iankaikkinen Isämme"???

Hän on Isämme nyt, Isämme ylösnousemuksessaa, Isämme Taivaassa, jonne Jeesus tulee meidät noutamaan, Hän on Isämme silloin kun katselemme maan avaruudesta uudesta Jerusalemista kuinka isättömille kostetaan,..ja hän on Iankaikkinen Isä uudessa maassa, jossa vanhurskaus asuu!!

Sanoisit edes halleluja tahi amen benedin selontekoon! heh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1268
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      674
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      592
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      540
    Aihe