Olen 23-vuotias yksinäinen nainen ja etsin uusia tuttavuuksia Lahden seudulta. Etsin mm. lenkkiseuraa. Minulla on kaksi koiraa, joten ehkä niistä löytyisi jotain yhteistä.
Etsin uusia ystäviä Lahden seudulta :)
10
293
Vastaukset
- Hanna-Mari N
Hei, olen 26-vuotias parisuhteessa elävä nainen. Etsiskelen myös uusia tuttavuuksia, minkälainen tilanne sulla on? ja minkälainen ihminen olet? :)
- Jonsku90!
Moikka! Olen 22 ensikuussa täyttävä nainen. Olemme "avomieheni" (olemme kihloissa) muuttamassa marraskuun alussa lahteen. Asumme nyt nastolassa. Itselläni ei ole kuin yksi ystävä ja kaipaisi lisää ystäviä. Uusien ystävien löytäminen tuntuu minusta ainakin välillä todella vaikealta.
- Pauke-
Heip! Olen 26-v sinkkunainen. Olisin myös innostunut tutustumaan uusiin ihmisiin :) Uusia ystäviä ei tosiaan ole aina niin helppo löytää ja ystäviä ei ole koskaan liikaa mielestäni.
- pame
Moikka! Myös minä etsin uusia tuttavia Lahdesta. Olen 24-vuotias ja asun avoliitossa. Mieheni perässä muutin Lahteen, kun sain opiskelut päätökseen toisella paikkakunnalla. Olisi mukava saada kavereita täältä päin seuraksi esim. lenkille, kahville tms. :)
- Jonsku90!
Juu, lenkki ja kahviseura olis kiva juttu. :)
- pame
Okei. Mitenhän me mahdettais päästä yhteyksiin, että voitaisiin tutustua lisää? :)
täälläkin olisi 21-vuotias lahtelainen joka kaipaisi kamuja (: kahvi-, baari-, lenkki-, ja jutteluseuraa... (: sähköposti [email protected] jos edes pieni halu tutustua minuun heräsi 8)
Heippa.
Täällä olisi 20v naisenalku, joka muuttamassa Lahteen tammikuussa alkavien opiskelujen perässä.
Olisi kiva saada kavereita, jotka voisivat hieman myös tutustuttaa uuteen paikkakuntaan jne. :)
Olen eläin-ja lapsirakas, eli en pistä pahakseni jos sinulla eläimiä ja/tai lapsia, itselläkin kaksi kissaa :)
Harrastan lenkkeilyä/juoksua, joten olisi kiva saada lenkkeilyseuraa :) Myös uuden harrastuksen voisi aloittaa, jos vain hyviä harrastusmahdollisuuksia jne..
Laittakaahan sähköpostia: [email protected]Täälläkin kaivataan uusia kavereita, asuin ennen lahdessa nyt Lammilla mut Lahdessa tulee käytyä usein, olen perheellinen 33v. Kahvittelu-baari-ja shoppailuseura tervetullutta :) postia voi laittaa [email protected]
- lahtelaistyttö
Heippa!
Olen 21-vuotias pirteä lahtelaistyttö. Minuakin kiinnostaisivat uudet kaverit :) Eihän ystäviä koskaan voi olla liikaa, vai mität? :)
Jos kiinnostaa, laittakaa rohkeasti meiliä : [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349