Olen suunnitellut perustavani lastenkodin intiaan vähän vanhempana. ONKO tai TIEDÄTTEKÖ mitään siihen liittyviä sivustoja? Niitä kaipailisin. Tai osaatteko muuten kertoa jotain siitä? Kiitos teille jotka tähän osaatte, tai edes yritätte vastata.
Lastenkoti Intiaan
3
400
Vastaukset
- Hebe
No tyyliin joitakin punaisen ristin sivustoja kannattaisi varmaan katsella, tai lähetystyötä käsitteleviä sivustoja.. Vähän kyllä tuntuisi, että tuo lankeaisi punaisen ristin puolelle, mutta mistäs sen tietää..
google auttaa aina. Hakusanoiksi intiaa ja lähetystyötä ja punaista ristiä sun muita mitä suinkin voit keksiä..
Hieno visio sinulla. Pidät vain siitä kiinni, luotat Jumalaan, etkä pelästy pientä vastatuulta (sitä on aina) niin Jumala hommaa sinut varmasti toteuttamaan antamaansa kutsumusta. =)
Gambatte!- Tiedottaja
Punainen Risti, vastoin perustajansa vakaata uskoa, on täysin erillään kristillisestä toiminnasta.
Jos haluaa siis päästä toimimaan kristillisellä puolella, on parasta ottaa yhteys omaan seurakuntaan ja siellä lähetys-sihteeriin tai vastaavaan.
- Lähetystyö
Tästä sivusta saat tietoa Intian lähetystyöstä
ja lastenkotiin liittyen myös
www.forummissio.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597