Milfit.

habla.

Asioin tänään eräässä toimistossa ja kävin pitkän keskustelun erään 45v naisen kanssa. Jossain kohtaa kun katselimme toisiamme silmiin aloin ajatella, että miltä tuntuisi nussia tuota naista takaapäin pöytää vasten. Todennäköisesti tuo nainen hoksasi silmieni palon, koska käyttäytyminen muuttui äkisti hyvin ystävälliseksi ja alettiin tekemään tikusta asiaa ja ihan käsivarteen piti tulla kiinni esittelemään papereitaan. Huomasin myös hänen alati haaroväliini harhailevan katseensa ja tohtinen myöntää, että kangas kävikin siinä varsin kireäksikin tuossa kohtaa. Jälkeenpäin mietin,että mitä minulle on tapahtumassa? Olenko kenties tulossa vanhaksi, vaiko vain toipumassa kovaa kyytiä orastavasta burnoutistani.
Niin taikka näin, niin varmaa on, että aion piakkoin kokeilla vanhempaa naista seksinmerkeissä. Totuus on, että mailmassa on vielä paljon asioita joita haluan päästä kokeilemaan.

15

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, kappas jollain muullakin on vähän samantyylisiä ajatuksia. Ei sillä vaan tuota itselläkin katse harhautuu vähän väliä erääseen vanhempaan naiseen jos näen häntä ruokailemassa... kieltämättä tekisi kyllä vähän mieli tutustua häneen lähemminkin, jos tietäisin että olisi vapaa. No aika näyttää tuleeko semmoista tilannetta vai ei, jossa tutustuminen oisi luontevampaa... mut joo saahan sitä haaveilla.

      • pelimies on erimies

        Pelimies ei odota tilaisuutta. Pelimies tekee tilaisuuden.


      • habla.

        Aiemmin olen etsinyt liikaakin vain niitä nättejä tyttöjä. Nykyään olen havahtunut siihen,että voin periaatteessa panna ketä vain. Se tekee hyvää kun on muna naisen suussa, oli se ikä mikä hyvänsä.


    • 1+16

      Olen 23-vuotias mies ja oon halunnut jo monta vuotta päästä kokeilemaan seksiä jonkun 40-50-vuotiaan naisen kanssa. Vaan eipä ole tullut tilaisuutta. Mua pidetään varmaan aivan omituisena mut minkäs sitä omille mieltymyksilleen voi.

      • 1+16

        Tietäis vaan miten pääsisin tällaiseen tilanteeseen kun oon luonteeltani introvertti.


      • habla.

        No sulla nyt on vielä niin korvantaukset märkänä tuossa iässä.
        Kolmekymppinen mies tuntuukin jo kelpaavan melkeempä ikään katsomatta.
        Käy kattoon iskurissa. Kukaan ei hae parikymppisiä seksiin. Kyllä minun aikani on nyt tullut ja on tätä odoteltukkin. Veikkaan, että seuraavat 5vuotta ui kyrpä aika monessa pillussa.


    • -

      Koko tuo paljon mainostettu puumailmiö on pelkkä myytti. Ei naisia pikkupojat kiinnosta. Korkeintaan jotkut treenattukroppaiset mallipojat kelpaa panopuuksi, mutta ei tavallinen mies saa mitään milffejä.

      • .-.-.-.-.-.--.-.

        Eikä puumaa viedä tuosta noin vaan kotiin polkaistavaksi. Kypsään ikään tulleet naiset vasta vaiketa hurmattavia ovatkin. Kun tulee ikää vaatimukset kasvaa, etenkin miesten henkisten ominaisuuksien kohdalla.


      • yksikuitenkinoikea

        Ei kyllä pikkupojat kiinosta,30 ja 30 ja sittenkin pitää olla aika hyvä et jatkoo saa..onneksi joskus ees tapaa.Ai ai.. ;)


    • ujo typerys

      Nuorempana miehenä 24 vuotiaan, yli 10 vuotta sitten, eräällä työpaikalla työskentelin erään 50-vuotiaan naisen parina ja teimme töitä samassa pienessä 8-neliön kopissa. Nainen oli ikäisekseen hoikka ja siro, ehkä 50-kiloinen vaikka pituutta olikin yli 170 cm. Vartalon kruunasi täydellinen synnyttäjän lantio, josta olisi hivenen nuorempana olisi putkauttanut 7:kin muksua, mutta jostain oli tehnyt vain yhden(minua vanhempi poika) ja nyt nainen eleli yksin.

      Jossain määrin nainen oli hivenen uskonnollinen, lainasi välillä raamattua ja kyseli minulta mistä kirjasta se on. Kun olen raamatun lukenut jo lapsena, niin tiesin kyllä aika tarkkaan jopa mistä kohtaan lainaukset oli, ja ilmeisesti se teki hieman vaikutuksen naiseen. Ja kun aikansa on suljettu pieneen koppiin yhdessä naisen kanssa niin pakostakin siinä ajatus välillä harhailee.

      Nainen alkoi itsekin houkutella minua hieromaan hartioitaan ja selkäänsä, mutta patologisen ujona en uskaltanut tarttua toimeen. Sitten alkoi pyllistely ja kumartelu, ja täytyy sanoa, että 50 vuotias nainen jolla on 30 vuotiaan treenattu kroppa, on kyllä paljon vetävämmän näköinen kuin 25-vuotias 40 vuotiaan vartalolla ja autonrenkaalla. Alkoipa laulella aina lähelläni myös "Sinun silmiesi tähden" ja minulle tuli tunne, että hän lauloi minulle. Viimeisenä työpäivänäni hän sitten kyseli, pitäisiköhän meidän mennä yhdessä ruotsin risteilylle, mutta ujouttani esitin tyhmää.

      Ujous on kyllä yksi kirous. Mutta se on valhetta, etteikö vanhempi nainen voisi osoittaa kiinnostusta nuorempaa miestä kohtaan, vaikka tämä olisikin pesunkestävä atm.

      • habla.

        Pahus kun osasitkin ryssiä varman panon.. Voi että tekee ihan pahaa lukekkaan.
        Täytyy vaan ottaa opikses tuostakin... Voi pahus sanon vieläkin.


      • hoplii

        Ujo poika kuvittelee kaiken. Tuollaiset naisia kiinnosta.


    • parhaimmillaan ;)

      Nainenhan on parhaimmillaan 40-45 v...kukkeimmillaan.

    • aito milf...

      Kunnon milfit ovat aivan parhaita. Heillä on sellaista seksuaalista itsevarmuutta ja naisellista hyvää karismaa, jota ylpeillä ja epävarmoilla teinitytöillä ei ole. Sivuhuomautuksena mainittakoon, että aidot milfit ovat todella harvassa.

    • -

      Mitä erikoista tuossa on?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2327
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1530
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1484
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      339
      1298
    5. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      58
      1245
    6. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      27
      1228
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1164
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1056
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1049
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      1010
    Aihe