Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

AJO-OPETUSKESKUS C. NELSKYLÄ ESPOOSSA

Ninni

Kertokaa kyseisen autokoulun käyneet kokemuksianne...millaiset opet, hinta ym. Kiitokset!

15

12431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelskylän kasvatti

      Itse sain juuri autokouluni toista vaihetta myöten päätökseen Nelsylässä. Minulla ei ole mitään muuta kuin positiivista sanottavaa kyseisestä koulusta. Opettajat mukavia (tai ehkä ei uusi nais sellainen :)) ja itse ainakin tunsin kuuluvani kuin Nelskylän perheeseen. Brita (autokoulun "äiti") oppi nimen ensimmäiseltä näkemiseltä ja on erittäin järjestelykykyinen.

      Hinnoista en tällä hetkellä ole 100%:sen varma, mutta ainakin silloin kun itse kilpailutin autokouluja (soitin kaikki Espoon autokoulut läpi) Nelskylä oli halvin ja kaiken lisäksi vielä kätevimmän matkan päässä. Voithan tietenkin soitella muutamaan autokouluun, jos haluat saada jotain käsitystä tämän hetken hinnoista.

      Itse olen ollut tyytyväinen ja kaikki muutkin joiden kanssa olen jutellut. Vinkkinä: jos asustelet Espoon keskuksessa päin niin älä vain mene Heleniukselle!!! Siellä on hommat k*ssut kaikilla tutuilla ja ovat joutuneet viimeistään 2.vaiheen aikana vaihtamaan autokoulua.

      • Ninni

        Hyvältä kuullosti, siis Nelskylän osalta:)
        Sähköpostia oon lähetelly muutamaan Espoolaiseen autokouluun myös mainitsemallesi Heleniukselle. Siellä hinnat oli jonkin verran kovemmat kuin muilla autokouluilla, joista kyselin. Jos tosiaan hommat siellä "pissaa" ni empä taida ainakaan sitä vaihtoehtoa enemmälti sitten pohtia. Hyvä kun varoitit:) ja kiitti vielä vastauksesta! Täytyy jatkaa pohdintaa...


      • Nelskylän kasvatti
        Ninni kirjoitti:

        Hyvältä kuullosti, siis Nelskylän osalta:)
        Sähköpostia oon lähetelly muutamaan Espoolaiseen autokouluun myös mainitsemallesi Heleniukselle. Siellä hinnat oli jonkin verran kovemmat kuin muilla autokouluilla, joista kyselin. Jos tosiaan hommat siellä "pissaa" ni empä taida ainakaan sitä vaihtoehtoa enemmälti sitten pohtia. Hyvä kun varoitit:) ja kiitti vielä vastauksesta! Täytyy jatkaa pohdintaa...

        Eipä kestä!
        Toivottavasti löydät itsellesi "oikean" autokoulun. Onnea liikenteeseen!


      • Tyytyväinen
        Ninni kirjoitti:

        Hyvältä kuullosti, siis Nelskylän osalta:)
        Sähköpostia oon lähetelly muutamaan Espoolaiseen autokouluun myös mainitsemallesi Heleniukselle. Siellä hinnat oli jonkin verran kovemmat kuin muilla autokouluilla, joista kyselin. Jos tosiaan hommat siellä "pissaa" ni empä taida ainakaan sitä vaihtoehtoa enemmälti sitten pohtia. Hyvä kun varoitit:) ja kiitti vielä vastauksesta! Täytyy jatkaa pohdintaa...

        Itse kävin vuosi sitten ensimmäisen vaiheen juuri Heleniuksella, ja olin/olen todella tyytyväinen saamaani opetukseen. Henkilökunta on erittäin mukavaa porukkaa ja osaavat asiansa todella hyvin. Ajotuntien sovittamisen ym., suhteen oltiin todella joustavia.

        Opetuksen olisi ehkä saanut halvemmalla jostain muualta, mutta parempaa opetusta ei varmasti löydy mistään. Harva autokoulu toivottaa oppilaan tervetulleeksi ihan vaan käymään ja kysymään neuvoja kortin saamisen jälkkeenkin.

        En tiedä oliko tätä koulua herjannut kirjoittaja tosissaan vai trolli - tosin firman omistus on muuttunut pari vuotta sitten, Heleniuksen myytyä koulun nykyisille omistajille. Käsittääkseni myös henkilökunta ja kalusto vaihtui tuossa yhteydessä kokonaan, joten nykyisellä ja "vanhalla" Heleniuksella ei ole muuta yhteistä kuin nimi.


    • minä

      ...ja tykkäsin ainakin henk. koht. Opeja oli useampi, hyvin eri-ikäsiä mutta kaikki ihan ok, varsinkin toinen nuorista tosi rento ja kiva!;)
      Autot oli mielestäni ihan hyvät, kiva ajaa jne. Hinta ok.

      • minä vain

        mietyttää vain kuin aikoinaan kävin kaikki autokoulut läpi jotta löytäisin kaikkein sopivimman koulun mulle ,niin vierailessani nelskylässä ihmetytti se tyttö (britan tytär )
        huusi ja häiriköi koko ajan .... olin vielä entistä järkyttyneempi kun kuulin että hän on AINA siellä läsnä ???
        luonnonoikuillehan ei tietenkään voi mitäään ,,,mutta voishan brita palkoillaan hankkia lastenvahdin tyttärelleen näin muidenkin oppilaiden keskittymisrauha olisi turvattu !!
        minä suosittelen HELENIUSTA 100% kävin 1- ja 2 ajovaiheen siellä ja ei ole mutta kuin positiivista palautetta


      • luonnonioku
        minä vain kirjoitti:

        mietyttää vain kuin aikoinaan kävin kaikki autokoulut läpi jotta löytäisin kaikkein sopivimman koulun mulle ,niin vierailessani nelskylässä ihmetytti se tyttö (britan tytär )
        huusi ja häiriköi koko ajan .... olin vielä entistä järkyttyneempi kun kuulin että hän on AINA siellä läsnä ???
        luonnonoikuillehan ei tietenkään voi mitäään ,,,mutta voishan brita palkoillaan hankkia lastenvahdin tyttärelleen näin muidenkin oppilaiden keskittymisrauha olisi turvattu !!
        minä suosittelen HELENIUSTA 100% kävin 1- ja 2 ajovaiheen siellä ja ei ole mutta kuin positiivista palautetta

        Kun nyt satuin lukemaan tekstin niin haluaisin tietää millainen on mielestäsi luonnonoiku ? Käsitykseni mukaan luonnonoiku on jos esim. silmät ovat eri väriset. Minä sattumalta tiedän ennenmän kuin edellä varsin asiattomasti kirjoitanut kirjoittelee. Iira on sairastunut erittäin vakavasti synnytyksen jälkeen, jonka seurausena hän on kehitysviivästeinen. On yleensä ihme, että Iira on hengissä ja että hän puhuu liikkuu ja on käynyt koulun sekä valmistunut ammattiin, tosin eri kritiikeillä kun terveet lapset.
        Tällä hetkellä Iira on autokoululla vain iltapäivisin ei suinkaan AINA. Ja kirjoittjalle on muistutettva ettei elämää ole eletty ennen kuin on multaa kaksimetriä päällä, eli koskaan ei tiedä mitä omalle kohdalle sattuu.

        Muista, vahvuutesi ei ole etuoikeutesi vaan velvollisuutesi.


      • Anand
        luonnonioku kirjoitti:

        Kun nyt satuin lukemaan tekstin niin haluaisin tietää millainen on mielestäsi luonnonoiku ? Käsitykseni mukaan luonnonoiku on jos esim. silmät ovat eri väriset. Minä sattumalta tiedän ennenmän kuin edellä varsin asiattomasti kirjoitanut kirjoittelee. Iira on sairastunut erittäin vakavasti synnytyksen jälkeen, jonka seurausena hän on kehitysviivästeinen. On yleensä ihme, että Iira on hengissä ja että hän puhuu liikkuu ja on käynyt koulun sekä valmistunut ammattiin, tosin eri kritiikeillä kun terveet lapset.
        Tällä hetkellä Iira on autokoululla vain iltapäivisin ei suinkaan AINA. Ja kirjoittjalle on muistutettva ettei elämää ole eletty ennen kuin on multaa kaksimetriä päällä, eli koskaan ei tiedä mitä omalle kohdalle sattuu.

        Muista, vahvuutesi ei ole etuoikeutesi vaan velvollisuutesi.

        Hei,

        eipä ole minullakaan muuta kuin hyvää sanottavaa Nelskylästä. Kävin noin puolitoista vuotta sitten eka vaiheen, ja sinne suuntaan jatkossakin. Paikasta saa ihmisenkokoista kohtelua, siis todella sympaattista ja välitöntä. Neuvoja on tullut kyseltyä myöhemminkin, ja ovet ovat aina auki vaikkei juuri kurssilla sattuisi istumaankaan.

        Minusta on hieno asia, että koko perhe on mukana "kaikkine karvoineen", se on oivallinen esimerkki yhteiskunnassamme, joka muuten mielellään luokittelee sosiaaliset normit piilotiukoiksi huolimatta näennäisestä tasa-arvosta esim. kehitysvammaisia kohtaan. Vai liekö kyse meidän yksittäisten ihmisten asenteista?


      • nelskylässä para-aikaa....
        minä vain kirjoitti:

        mietyttää vain kuin aikoinaan kävin kaikki autokoulut läpi jotta löytäisin kaikkein sopivimman koulun mulle ,niin vierailessani nelskylässä ihmetytti se tyttö (britan tytär )
        huusi ja häiriköi koko ajan .... olin vielä entistä järkyttyneempi kun kuulin että hän on AINA siellä läsnä ???
        luonnonoikuillehan ei tietenkään voi mitäään ,,,mutta voishan brita palkoillaan hankkia lastenvahdin tyttärelleen näin muidenkin oppilaiden keskittymisrauha olisi turvattu !!
        minä suosittelen HELENIUSTA 100% kävin 1- ja 2 ajovaiheen siellä ja ei ole mutta kuin positiivista palautetta

        Ei se Britan tytär häiritse opetusta, ja sitä paitsi, on ihan oma moga jos ei osaa olla ottamatta kuuleviin korviinsa.Musta tyttö on lähinnä mukava, eihän se mitään pahaa tarkota.Päinvastoin,sosiaalisempaa ihmistä en varmasti oo tavannutakaan.Ja sana luonnonoikku on lkievästi sanoen julma ja herjaavakin. Britan tytöt kuuluu kalustoon.


    • jepsjeps

      Moi, mitenkä tuolla menee maksamisen kanssa, millasin väliajoin maksetaan ja minkä verran? Vai maksoitteko vain kaiken kerralla?

      • Joku vaan

        Nelskylä on hyvä. Itse tällä hetkellä siellä.


      • Maan korvessa kulkevi
        Joku vaan kirjoitti:

        Nelskylä on hyvä. Itse tällä hetkellä siellä.

        Opettajana, ei ku onhan muitakin opettajia tai niin ku autokouluja varmaankin?


      • R
        Joku vaan kirjoitti:

        Nelskylä on hyvä. Itse tällä hetkellä siellä.

        Heleniusta en suosittele.Suosittelen Nelskylää.


      • asddsads
        R kirjoitti:

        Heleniusta en suosittele.Suosittelen Nelskylää.

        Voin sanoa, että nelskylä on suomen paskin autokoulu. Siellä kävin I-vaiheen, jossa opettaja huusi pää punaisena jokaisesta virheestä, itseasiassa opetteja odotti minulta jo ensimmäisellä ajokerralla täydellistä suoritusta ja auton kontrollointia. Kortin sain kumminkin ensi yrittämällä. II-vaiheeseen menin myös nelskylään, vaikka I-vaiheessa huomasin sen jo olevan täyspaska koulu, mutta meninpä silti, koska sain hyvät alennukset (joku -20%).

        II-vaiheen suoritin lokakuussa, enkä olen vieläkään saanu II-vaiheen korttia. Nelskylästä ei ole tullut edes laskuja ja sinne olen soittanut 10 kertaa laskujen todistuksen perään, mutta ei vieläkään mitään. Aina sama nainen vastannut sieltä ja sanonut "Unohdin viime kerralla, nyt käyn heti pistämässä laskut ja todistuksen postiin".

        Paska koulu, en suosittele.


    • IAWorldwide

      Tämän ajo-opetuskeskuksen ei kuuluisi edes kantaa Nelskylä-sukunimeä, sillä nimi liittyy autokouluihin, joilla on johtaja, jolla on myös etunimi. Kuinka näin onkaan voinut käydä on sitten ihan oma stoorinsa. Tässähän on kyse jostain ajo-opetuksesta, jonka johtajalta puuttuu etunimikin. Jonkunlainen apu- tai kotihoitaja ei voi pyörittää mitään ajo-opetustoimintaa yhtään missään. On se kovin erikoista, että sairaanhoitohenkilö-kunta pesii jonnekin autokoulun tontille. Kuka tästä ajo-opetuskeskuksen toiminnasta edes on vastuussa kun nimessäkään ei esiinny yhtään ketään, jolla olisi minkäänlaista autolla ajamisen harjoitteluun liittyvää johtajakoulutusta tms. Etunimeksi ei riitä joku aakkosten etukirjain ja vielä sellainen kirjain, joka ei varsinaisesti ole käytössä suomenkielisissä nimissä. Jos tässä puhutaan jostain mukamas rallikuskina yrittäneestä henkilöstä, niin hän kyllä käyttää koko etunimeään toiminnassaan eikä ollenkaan ilahtuisi sellaisesta seikasta, että joku ulkopuolinen puhuu hänen harrastuksestaan yhtikäs mitään. Jokainen kertokoot itse omista nuoruuden harrastuksista, jos joskus huvittaa. Onhan se tietysti täysin mahdolista, vai eikö ole, että tätä ajo-opetuskeskusta on pyörittänyt sellainen haamu, joka vielä kaiken lisäksi on ollut jonkun sairaanhoitoalan apu- tai kotihoitajan holhouksessa kun ei tätä ajo-opetuskeskukseen liitettyä etukirjainnimistä ihmistä edes ikinä voinut tavoittaa millään tai jollain puhelimella. Eikös se vielä ollut siten, että tällä hoitoalan henkilöllä oli ajo-opetuskeskuksen numerona joku sellainen numero, jonka haltijana oli joku Briconet? Olisiko tämä Briconet sitten joku eestiläinen lelualan firma tai joku joka mahdollisesti valmistelee tai liittyy noihin leikkipuistoissa oleviin lasten leikkitelineisiin. Eipä se sitten olekaan enää ihmeellistä, jos näihin touhuihin vielä liittyy jonkunasteisia syytteitä jostain pedofiliasta. Asia muuttuu erittäin arkaluonteiseksi kun tässä on vielä kaiken lisäksi kyse luultavasti jo vammaisena syntyneestä tytöstä, joka mahdollisesti on synnyttänyt jonkun lapsenkin. Sitten voi kysyä vielä, että mitä nimeä sellainen lapsi laitetaan kantamaan, jotta bisnekset todellakin kukoistavat. TÄHÄN AJO-OPETUSKESKUKSEEN LIITTYY SELLAINEN SOPPA, ETTÄ OLISI KYLLÄ SUOSITELTAVAA HARKITA KAIKEN TÄHÄN AJO-OPETUSKESKUKSEEN VÄHÄNKIN LIITTYVÄN MATERIAALIN POISTOA NETISTÄ VIIMEISTÄ PIIRTOA MYÖTEN JA MITÄ PIKIMMIN. TÄMMÖISELLÄ SUKUNIMELLÄ MYYDÄÄN MYÖS NAISIA TIES MILLÄ ULKOMAALAISILLA SIVUSTOILLA KUTEN ESIMERKIKSI: Asian girls, Japanese girls, Russian girls, Philippine girls, Netherland datings, Christian datings etc etc... Ihmiset, jotka liittyvät tähän nimeen ihan verisiteidensä perusteella eikä minkään avioliiton kautta on erittäin tukalaa tämän nimen kanssa varsinkin kun se liittyy kansainväliseen aSianajotoimintaan ja mitä korkeimpiin tuomarin virkoihin. Tekstien poistosta etukäteen kiittäen ja ystävällisin terveisin, International Attorneys Worldwide, 16130 Bromma, 20.11.2016

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2162
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      44
      1864
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1550
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      68
      1525
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1442
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1372
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1332
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe