Onko kumppanilleen ihan tarpeen kertoa. . .

yx pelkuri

25

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi pitäisi kertoa mitään? Mennyt on mennyttä ja tulevaisuus avoin. Totuus kuitenkin on, että hyvin harva kertoo itsestään ne kohdat elämästään, mitkä saattaisivat kertojan mielestä laikkaa orastavan suhteen katkolle.

• yx pelkuri

...pitäisikö muka kertoa; rakas, minulla on ollut yli 40 kumppania ennen sinua...Olen harrastanut jossain vaiheessa elämää seksiä melkein jokaisen miehen kanssa meidän ystäväpiirissämme... Minua on myös käytetty seksuaalisesti hyväksi, kun olen juonut tajun pois...rakastan sinua yli kaiken, enkä voisi sinua koskaan pettää...

• yx pelkuri kirjoitti:

...pitäisikö muka kertoa; rakas, minulla on ollut yli 40 kumppania ennen sinua...Olen harrastanut jossain vaiheessa elämää seksiä melkein jokaisen miehen kanssa meidän ystäväpiirissämme... Minua on myös käytetty seksuaalisesti hyväksi, kun olen juonut tajun pois...rakastan sinua yli kaiken, enkä voisi sinua koskaan pettää...

Kuten jo kerroin...

• yx pelkuri
        runontaja kirjoitti:

Kuten jo kerroin...

luottamus on kuitenkin herkkä asia, valehtelu ja kertomatta jättäminen ei ole reilua...

• yx pelkuri kirjoitti:

luottamus on kuitenkin herkkä asia, valehtelu ja kertomatta jättäminen ei ole reilua...

Kannattaa elää sinkkuna, ei tule parisuhdeongelmia.

• ju5
        yx pelkuri kirjoitti:

Kaltaisellasi lortolla ei ole oikeutta parisuhdeonneen. Se oikeus on mennyt holtittomaan piIIunjakamissen. Sitä niittää mitä kylvää.

• mulle ei olis tarpeen,
      enkä edes haluaisi tietää ihan kaikkea,
      mitäs menneistä, huominen on aina tulevaisuutta..

mur

• Ei ole tarpeen.

Jos kumppanisi utelee sinulta menneisyydestäsi, häneltä puuttuu kyky hyväksyä sinut sellaisena kuin olet ja koko suhde on pelkkää teatteria ja yrittämistä olla toiselle mieliksi.

• Eiköhän tärkeintä ole tässä ja nyt hetki. Menneet on menneitä ja elämää eletään eteenpäin. Toki menneisyydessä voi olla pahojakin luurankoja.

Murhia, raiskauksia buuuuu kaikkee karmaisevaa.

• mämmy

onxx sullakin homojaaa kaapissa

• mämmy kirjoitti:

onxx sullakin homojaaa kaapissa

Mitä ne homot meiän kaapissa tekis, näkisvät vaan nälkää meillä. Silmänruoalla ei nääs vainen elä.

• zisel

Ei tietenkään kannata kertoa mitään jolla se voi sua loukata ennenkun paremmin tuntee. Tarkotan että parempi olla ehkä hiukan varautunut eikä hölistä kaikkea kerralla ettei tule sitten niitä karvaita pettymyksiä jos toinen käyttääkin hyväkseen kaiken sun puhuman sua vastaan kun tulee eka riita tai ette aiokkaan jatkaa.

• mm

Miehellä on oikeus tietää lutkan elämästäsi että voi harkita uudestaan teidän juttua.

• niin on.

• lestalainen pamppu

jos olet Baabelin portto

• Ei kaikkia epäolennaisuuksia tarvitse kertoa, mutta olisihan se hyvä, että mies tietää, kenen kanssa seurustelee. Patologiset valehtelijat ja narsistit eivät yleensä kerro itsestään kaikkea, vaan kostavat alemmuudentunnoissaan henkilöhistoriansa kumppanilleen.

• vastaan ei, vaik itte sanon kaiken.

• Sen, minkä vähän tällä pienellä elämänkokemuksella pystyn sanomaan, on kyllä että sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Tavalla tai toisella.
      Ei kannata valehdella siis. Ihan oma ihana rehellinen ittensä pelissä koko ajan, niin hyvin menee.

• määmy

Mä en minnaa, mitä safkaa söin tänään kymmenen vuotta sitte. Ny tulee ero Aaargh!

• määmy

Oltre:
        E poi ci sono quei momenti che non ti va di vedere nessuno, perché non vuoi che vedano come stai male, isolandoti da tutto e da tutti, Perché, niente ferisce, avvelena, ammala, quanto una delusione...cioè il voltafaccia di qualcuno o qualcosa in cui credevamo.

Lyhyesti käännettynä:
        "Lisäks
        on ne hetket, ettet haluu nähdä ketään, koska he eivät halua nähdä, miten olet sairas pettymyksest, eristäytyny kaikesta ja kaikille.

• urosmäämy
        määmy kirjoitti:

Oltre:
        E poi ci sono quei momenti che non ti va di vedere nessuno, perché non vuoi che vedano come stai male, isolandoti da tutto e da tutti, Perché, niente ferisce, avvelena, ammala, quanto una delusione...cioè il voltafaccia di qualcuno o qualcosa in cui credevamo.

Lyhyesti käännettynä:
        "Lisäks
        on ne hetket, ettet haluu nähdä ketään, koska he eivät halua nähdä, miten olet sairas pettymyksest, eristäytyny kaikesta ja kaikille.

Oimeässä ei näy, eikä näe mitään, tietää vaan mörkö on sängyn alla ja luurankoja ja homoja kaapissa

• pörri
        urosmäämy kirjoitti:

Oimeässä ei näy, eikä näe mitään, tietää vaan mörkö on sängyn alla ja luurankoja ja homoja kaapissa

Mää luulin että murri on sängyn alla

• ole rehellinen

Ei pidä, sillä ethän tunne toista vielä ollenkaan. Ajan kanssa kertoo, jos eteen tulee miettien mitä kertoo. Valehtelemaan ei kannata ruveta, sillä se syö luottamusta, jos jää valehtelusta kiinni.

• mä vaan

Mä en kerro uudelle kumppanille mitään mun ex naisista ja suhteista. Vaikka se kysyisikin niin mä olen sanonut et mä en kerro mitään kun se ei kuulu muille eikä ole mitään kerrottavaa. Muusta elämästä sit voin kertoo kaiken jos haluaa.

• .....

Ei mitään ei ole pakko kertoa. Menneisyyttään ei tarvitse kantaa mukanaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3985
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3618
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3107
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2528
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2367
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      44
      2055
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      45
      1933
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1748
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      28