miten jaksan jatkaa?

pepi

Tässä on hylätty kohta 60v nainen. Haluaisin apua kuinka kestää kaikki tämä ikävä kun on jätetty noin vain kylmästi ja tunteettomasti vain tosiaan ulkonäön perusteella,. Olen yksinäinen ihminen joka kyllä antaa toisille kaiken muttei itse saa kuin vain lämmintä kättä. MIesystäväni osasi kyllä käyttää minua hyväksi , joka oli asia jonka tiesin mutta en halunnut nähdä metsää puilta koska olen vain rakastunut nainen joka ei halunnut nähdä tosiasioita. Onneksi minulla on rakastava lapsi ja kolme ihanaa lapsenlasta jotka rakastavat mummoaan ehdoitta . Niin ja siskokset jotka yrittävät ymmärtää miksi isosisko sekoilee näin vanhana ja pahasti. Olen koko aian ollut se vahva sisko jota ei tuulet kaatele, mutta nyt en jaksa yksin, olen liian haavoittunut.

2

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

vai nin

• Samaa kokeva

Raskainta varmasti on hylätyksi tuleminen ja kanavia josta saisi henkisesti voimaa on tosi vaikea löytää. Olen ymmärtänyt että vain mieshenkilö kykenee olemaan niin julma että käyttää naista hyväkseen ja jättää täysin tunteettomasti kun tuntee ettei enään ole mitään kiristettävää, kun nainen taas säälii ja uskoo olevan tunteita miestä kohtaan vielä. Olen sitä mieltä ettei se johdu iän näkymisestä kasvoissa tai kehossa vaan miehessä itsessään tapahtuva vanheneminen ja kyvyttömyys vaivaa ja helpoin tapa on siirtää syy naisen päälle. Saan itse tätä kokea joka päivä kun olen miehen arvion mukaan täysin tyhmääntynyt ja vanhentunut lopultakin koska olen vakavasti sairatunut nyt 64 vuotiaana ja kuvittelen vaan sairauteni merkityksen koska käyn sytohoidossa niin pidän vain tärkeänä sairauttani. Kyllä näitä kohtaloita paljon eikä meillä täällä sulosuomessa oikein löydy näitä mummon kammareita henkisen tuen saamiseksi ole laikaan riittävästi eikä niistä tiedetä missä toimivat. Kyllä on ihanaa jos saa henkistä voimaa omista lapsista ja lapsen lapsista että pääsisi itse ajan korjaamaan mielen rauhaan. Toivon voimia ja helpotuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      53
      1717
    2. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      325
      1511
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      102
      1466
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1185
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      22
      1183
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      70
      1156
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1127
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      79
      1081
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      968
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      896
    Aihe