Battlefield 3 + lisäosat = kysymyksiä

kujalla oleva pelaaj

Niin Tästä pelistä vähän kysymistä. Kuten miten nää ase hommat menee, kun codissa on nämä Custom Classit jne... miten nää menee bf3? oon saanu sen verran selville että on jotain Enigeerejä ja jotakin? mitä niitä kaikkia on? mitä eroa? Ja näissä lisäosissa kuten tulee se Ac-130 miten sen saa käyttöön? (Tyhymä kysymys mut iha sama).. Mitä pelimuotoja? mitä niis tehään? Tämmöstä ja muuta tietoa pelistä, aattelin ehkä ostaa..

6

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ut!

      watch yt

    • BF3 Kitit: Assault, Support, Engineer, Recon.
      Assaultilla on Assault riflet
      Supportil LMG
      Engineerillä Carbinet
      Reconilla tarkkuuskiväärit.

      AC-130 saa tietyn lipun valtaamalla/Rushissa hyökkääjillä (siihen pitää spawnata)


      Pelimuodot:

      Conquest
      Käytettävissä: Kaikilla yhdeksällä kartalla
      Pelaajia: 24/32 tai 64 (Konsolit/PC)
      Kuvaus: Päämääräpainotteinen sodankäynti
      Tavoite: Vallata ja pitää joukkueellaan mahdollisimman monta lippua. Joukkue voittaa, kun vastustajien tiketit loppuvat.
      Ajoneuvot: Kyllä

      Rush
      Käytettävissä: Kaikilla yhdeksällä kartalla
      Pelaajia: 24/32 (Konsolit/PC)
      Kuvaus: Päämääräpainotteinen sodankäynti
      Tavoite: Hyökätä/puolustaa M-COM-asemia. Hyökkäävien täytyy tuhota kaikki asemat ennen tikettien loppumista.
      Ajoneuvot: Kyllä

      Squad Rush
      Käytettävissä: Kaikilla yhdeksällä kartalla
      Pelaajia: 8 (4 vs. 4)
      Kuvaus: Ryhmäpainotteinen jalkaväkikamppailu
      Tavoite: Hyökätä/puolustaa M-COM-asemia. Hyökkäävien täytyy tuhota kaikki asemat ennen tikettien loppumista.
      Ajoneuvot: Ei

      Team Deathmatch
      Käytettävissä: Kaikilla yhdeksällä kartalla
      Pelaajia: 24 (12 vs. 12)
      Kuvaus: Tiimipainotteinen jalkaväkikamppailu
      Tavoite: Joukkueiden on eliminoitava vihollisiaan niin paljon, kunnes saavutetaan tavoitettava määrä.
      Ajoneuvot: Ei

      Squad Deathmatch
      Käytettävissä: Kaikilla yhdeksällä kartalla
      Pelaajia: 16 (4 ryhmää)
      Kuvaus: Ryhmäpainotteinen jalkaväkikamppailu
      Tavoite: Ryhmien on eliminoitava vihollisiaan niin paljon, kunnes saavutetaan tavoitettava määrä.
      Ajoneuvot: Infantry Fighting Vehicle (IFV) -jalkaväkiajoneuvot

      muutamia muita...

    • Battlefield 3 tiatoa

      Assault=Rynnäkkösotilas, aseita esim:M16A4,F2000...... voi heittää
      healt packin josta omat pelaajat saavat lisää elämää (MAX 100%)
      Engineer:Teknikko, aseita esim:SCAR-H,M4A1...voi tuhota tankkeja singoilla usa:smaw.. rus:RPG-7.. ja voi myös korjata mien tankkeja,jeepejä...
      Support=tulitukimies,aseita esim: M27,RPK...VOI HEITTÄÄ AMMO PACKIN josta omat pelaajat saavat ammuksia
      Recon=Tarkka-ampuja aseita:SVD,M40A5 Tarkka-ampuja voi myös pystyttää tukiaseman, johon kuollut saman puolen pelaaja voi ”syntyä” (engl. spawn) uudelleen.
      Ps.jokaisessa pelaaja tyypissä on secondary weapon =suom.toinen ase... ja se on perinteinen pistooli eli mm.M9,M1911............JA VIELÄ jokaista pelaaja tyypin muotoa voi kehittää esim assaulttiin saa sydämmen hiaronta laitteen (Defibrillaatio) joolla voi pelastaa omia pelaajia jos heidät on jo ammuttu ja toivon että tästä on apua jollekkin.

    • bf3 sucks

      Miksette pelaa mw3:sta? Parempi peli ku joku bf3.

      • sataviisataa

        MW3 on semmonen peli missä juastaan eeteen päin ja ammutaan FMG9.s akimbolla bf3 on taas semmonen peli mis pitää taktikoidaan ja pelataan tiimityönä
        BF3 on vaa yks huono puoli ja se on se että ei oo partyy mut muuten se on 5/5 ja mw3 3/5


    • sampsa6

      Mitä pitäs tehä ku kone herjaa joka kerta että peli lakkasi toimimasta ja että keskeytti ohjelman kun yritän joinaa serverille, oli se sitten mikä serveri tahansa. Ei edes anna ratkaisua. tietokone muute ok ja pelin uusimmat päivitykset,

      Hukassa.. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe