Näetkä minulle vielä puolisoa tulevaksi? Ero on takana, mutta siitä selvitty ja valmis olisin uuteen yritykseen. Tosia kuka tahansa ei tämän naisen päätä käännä. Älyä ja intohimoa toivoisin mieheltä ;) Itse olen vielä ihan taitava ja viehättäväkin, enkä ihan naapurintyttö tyyppiä. Lapsia on minulla ja se kyllä haasteena on uudelle suhteelle.
Keskiyö
2
<50
Vastaukset
Hei
sinä olet tietenkin viehättävä paketti lapsinesi ja sen sinä teet selväksi heti, kun tutustut miehiin. se on reilua ja toivot heiltä samanlaista avoimuutta.
sinun eroosi liittyen näen virkamiehen, jolla on vaakuna hihassaan. sait pitää kodin ja olet tyytyväinen lopulliseen päätökseen, vihdoinkin on piste pitkän virkkeen perässä.
tämän eron aikana ja sen seurauksena sinä kypsyit pitkin harppauksin elämän kiitoradalla.
vielä eivät ole kaikki harmit ohitse, on vielä edessä kiltin naisen hautajaiset. hänen kotinsa on sinulle hyvin tuttu. mutta vaikka hänen aikansa on tullut, ei se ole ollenkaan paha asia. hän pääsee parempaan paikkaan, missä on enemmän onnea kuin tässä tähänastisessa taipaleessa.
työn kautta monet asiasi kulkevat parempaa kohti. aivan kuin sinä vaikuttaisit isommassa kompleksissa, missä odotukset ovat korkealla. aivan eurooppa-tasolla.
en osaa tulkita tätä ilman apuasi, joskus on tosi vaikeaa puhua kuvista ja niiden liikkestä.
sinulle näen miehen, joka pitää toimistoa kotonaan. sitä tullaan laajentamaan, sitä rakennusta siis, että kaikilla olisi tarpeeksi tilaa. häätkin mahtuvat tähän kuvaan, ei hätää!
t. Keskiyö- unelmoiva nainen...
Kyllä eron aikana kypsyin, muuten en virkamiestä tunnista, enkä liiton aikaista kotia huolinut... Kiltti nainen voi olla muutamakin tuntemani nainen, en ihan tähän hetkeen kuitenkaan tuollaista tilannetta tiedosta, mutta eihän elämän pituudesta kuaan voi tietää. Joo vaikutan tavallaan työni kauttaa laajemmalti, mutten vielä eurooppa tasolle :) Toisaalta eteenpäin menoa voisi olla tulossa ja tavallaan teen töitä sen eteen koko ajan.Työni on itsenäistä. Millaisella alalla tuo mies mahtaa puuhata? Kiitokseni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536