ensin kuppaukseen ja sitten Helsingin silakkamarkkinoille.Toivoin itselleni kokonaan yhtä vuorokautta, kun on ollut rakentamista, lapsen sairastumisia, koiran kuolemaa ja muuta surua ja työtä.
Syntymäpäiväni kunniaksi menen
21
152
Vastaukset
- kupattu
Onnea vaan ja kyllä tekee hyvää kuppaus.Mulla tuntu että kädet nousee itellään ilmaan, kun ekan kerran kävin.Kamalaa mönjää tuli kyllä pihalle meikäläisestyä.Kaikkien jotka vaan terveytensä puolesta pystyvät käymään kannattaa.Ihanan kevyt olo.
Pari tuttua on käynyt,ja kovasti myös kehuneet.Vähän periaatteessa taitaa olla sama pointti,kun lymfassa.Kuivakuppausta tekisi mieli joskus kokeilla.Veren roiskumisen taidan jättää väliin.
Ei voi kuin suositella kuppausta, tekee meinaan gutvanaa! :D Itse käyn pari-kolme
kertaa vuodessa, omalla kotipaikkakunnallani en tiedä onko kupparia, mutta kun
muutenkin käyn aika usein Helsingissä, niin Kontulassa on hyvä ja Kotiharjun saunassa.Kaikki ei käy kuppauksessa, mutta LAHDESSA asuessa näin kuppausta veristä touhua..
Kyllä Lahden ihmiset tietävät pienen kaupunginsa palvelut , urheilujoukkueet ja tapahtumat- tule mukaan
power.light kirjoitti:
Kaikki ei käy kuppauksessa, mutta LAHDESSA asuessa näin kuppausta veristä touhua..
Kyllä Lahden ihmiset tietävät pienen kaupunginsa palvelut , urheilujoukkueet ja tapahtumatVäärä paikka power.light. Etkö saanu viestiä uudesta paikasta. Sielä me muut ollaan.
tule mukaan kirjoitti:
Väärä paikka power.light. Etkö saanu viestiä uudesta paikasta. Sielä me muut ollaan.
hups unohdin uuden paikan kokonaan, koitan korjata tapani..
- odotan.
power.light kirjoitti:
hups unohdin uuden paikan kokonaan, koitan korjata tapani..
Sinua odotetaan:-)
odotan. kirjoitti:
Sinua odotetaan:-)
jaa odotellaan, tämä ketju on toosi kiva , sieluni silmin saatta suorastaan nähdä veren virtaavan kuppauksen takia....
- odotan.
power.light kirjoitti:
jaa odotellaan, tämä ketju on toosi kiva , sieluni silmin saatta suorastaan nähdä veren virtaavan kuppauksen takia....
Tervetuloa miesvoittoiseen porukkaan:))))
- ...
Suomi24-palvelun säännöt
Säännöt kuvien lisäämiseen:
Sinulla täytyy olla kuvan tekijänoikeudet tai lupa käyttää kuvaa - .....
... kirjoitti:
Suomi24-palvelun säännöt
Säännöt kuvien lisäämiseen:
Sinulla täytyy olla kuvan tekijänoikeudet tai lupa käyttää kuvaaTuohan on se terapiakoira joka varastettiin jenkeissä yksinhuoltajaisältä ja
hänen sairaalta tyttäreltään viime joulukuussa ja koira löysi takaisin kotiinsa
jouluksi. Kaunis tarina ja kiersi ahkerasti Facebookissa ja koirapalstoilla.
Nyt julkkis koira on turvassa kotonaan ja jatkaa hoitotyötään.
http://www.examiner.com/article/bella-the-therapy-dog-reunited-with-baby-who-has-epilepsy - surullinentarina
..... kirjoitti:
Tuohan on se terapiakoira joka varastettiin jenkeissä yksinhuoltajaisältä ja
hänen sairaalta tyttäreltään viime joulukuussa ja koira löysi takaisin kotiinsa
jouluksi. Kaunis tarina ja kiersi ahkerasti Facebookissa ja koirapalstoilla.
Nyt julkkis koira on turvassa kotonaan ja jatkaa hoitotyötään.
http://www.examiner.com/article/bella-the-therapy-dog-reunited-with-baby-who-has-epilepsysuru tuli lukiessa.onnellinen loppu....
surullinentarina kirjoitti:
suru tuli lukiessa.onnellinen loppu....
Näköjään onnellinen loppu epilepsiaa kärsivän vauvan terapiakoiralle, itse luin vasta äsken jutun, kun en tuolla facebokissa paljoakaan jaksa juttuja lukea...
Kaikenlaisia koiria koulutetaan terpiakoiriksi, ei se ole rodusta kiinni.
Itse katselin erästä dokkaria hiljakkoin missä sokean opaaksi opetettiin ponia, kyllä niitä muitakin eläimiä on ihmisten auttamiseen koulutettu kuin vain koiria.- Rotuforumilta luettu
surullinentarina kirjoitti:
suru tuli lukiessa.onnellinen loppu....
http://www.cbs8.com/story/16324035/help-find-a-missing-medical-alert-dog-named-bella#.Tula6S8Mgvw.facebook
"Thirty-eight-year-old Brian Margarita is a single father raising a baby with epilepsy, but not totally alone. His dog Bella, a purebred Doberman pinscher and certified therapy dog, sleeps next to nine-month-old Reese's crib every night and barks when she has a seizure.
"Obviously there are baby monitors in here that I can hear the baby, but there's no way I could react as fast as the dog senses things almost before they happen," Brian said."
Liikuttava tarina ja upea koira, huolehtiva suojelusenkeli pienelle lapselle.
Onneksi jutulla oli onnellinen loppu. Rotuforumilta luettu kirjoitti:
http://www.cbs8.com/story/16324035/help-find-a-missing-medical-alert-dog-named-bella#.Tula6S8Mgvw.facebook
"Thirty-eight-year-old Brian Margarita is a single father raising a baby with epilepsy, but not totally alone. His dog Bella, a purebred Doberman pinscher and certified therapy dog, sleeps next to nine-month-old Reese's crib every night and barks when she has a seizure.
"Obviously there are baby monitors in here that I can hear the baby, but there's no way I could react as fast as the dog senses things almost before they happen," Brian said."
Liikuttava tarina ja upea koira, huolehtiva suojelusenkeli pienelle lapselle.
Onneksi jutulla oli onnellinen loppu.Onneksi koira löytyi saa pienen lapsen kanssa olla, kuvassa ovat parhaimmat kaverukset, itse olen saannut nähdä mimmoinen positiivinen vaikutus on terapiakoirilla ihmisille, kuin myöskin opaskoiria ja niiden toimintaa, kuinka opaskoirat muunmuassa on ensin perheissä enne kun menevät opaskoirakouluun...
Miksiköhän edellinen viestini on klikattu??
Omaa aikaa tarvitsee jokainen.
- ????
Miksi merkki nikin vieressä?
- ..........
???? kirjoitti:
Miksi merkki nikin vieressä?
tota sefut sai uuden nimen just tuossa...
- silakkasalakkajoo
Aurinko paistaa ja kauppatorilla PALJON laivoja, silakkamarkkinat viimeistä päivää.
IHANA lenkkikeli!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808