Tunne-elämä

Sisimpäsi kertoo,
kertoo tunteistani,
tunteista keveistä, syvistä,
iloisista, surullisista.

Tunnen iloa sydämessäni,
sydän tykyttää,
silmät iloisena loistaa,
olo hyvä kuin prinsessalla.

Iloitaan jos on mukavaa,
surraan jos on kurjaa,
syödään vatsa täyteen,
juodaan vettä, raikasta vettä.

Ollaan eletään elämäämme,
tavallamme kukin,
paras tapa, positiivisyys,
positiivinen tunne on...

...on kuin taivaan mannaa,
on varmasti on,
kokeilkaa kokeilkaa,
olkaa positiivisia...

ja niin edelleen,
ja niin edelleen,
hymyile, naura, iloitse,
unohda älä ystävyyttä.

6

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen

      Kuka tyytyväinen elämäänsä on,
      kuka tyytyväinen itseensä on?
      Hän joka muistaa:
      "kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan",
      hän tyytyväinen on,
      saa osakseen ystävällisyyttä,
      hyväksyntää.

      Muista aina:
      "kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan",
      tyytyväisyyttä se tuo sisimpääsi,
      iloa, hyvinvointia,
      positiivistä elämää,
      hyvä ihminen on hyvä muille,
      hyvyys tuottaa tyytyväisyyttä.

    • Puhua, tai olla hiljaa?

      Puhua tai olla hiljaa,
      parampi hiljaa olla,
      hiljaa, riitelemättä,
      sekaantumasta toisten asioihin.

      Puhu asiaa jos puhut,
      pidä negatiivisyys sisälläsi,
      negatiivisyys on kuin viirus,
      leviävä toisten moittiminen...

      Puhu asiaa,
      yritä puhua vain asiaa,
      puheista ihmiset tunnistetaan,
      puheesi kertoo millainen olet.

    • Ajatukset

      Ajatuksia, ajatuksia,
      mietteitä,
      mietitään, ajatellaan,
      ajatellaan.
      Ajatellaan positiivistä,
      ajatellaan ehkä negatiivistä.
      Ilmaiskaamme itseämme
      positiivisesti,
      neutraalisti,
      kyllä se siitä menee.
      Iloa mieleen,
      tunteet positiivisia,
      hymyä huuleen,
      pilke silmään.

    • Mitä sinulle kuuluu

      Mitä sinulle kuuluu, kukku luuruu,
      miten voit?
      Voitko hyvin kuin kuningatar,
      kuningas?
      Tai voitko kuin prinssi?

      Hyvin hyvä voida, lämmin mieli,
      positiiviset ajatukset,
      positiivinen olo.
      Kuuluuko hyvää, kuuluuko huonoa,
      tee elämästäsi hyvä.

      Ajattele positiivisesti,
      käyttäydy positiivisesti.
      Mitä sinulle kuukuu, kukku luuruu.

    • Kurvikas nainen

      Nainen kurvikas kaikista kaunein,
      naiselliset muodot on naisen kauneus,
      naisen upeus,
      naisen kauneus.

      Syö ruokaa,
      nauti ruosta,
      ruoka pitää kurvikkaat muotosi jäljellä.
      Ruoka antaa ravintoa,
      energiaa,
      syö, nauti ruosta, iloitse,
      nauti naisellisesta kurvikkuudestasi.

    • Väsymys valloillaan

      Väsymys yllätti,
      hyvä ruoka, mozarella-pizza,
      vatsa täyteen,
      raukeus yllätti.

      Silmäluomet raskaat,
      vaipuu alas koko ajan,
      pää nykähtelee,
      nytkähtelee äkisti.

      Väsymys ihana on,
      vallannut minut kokonaan,
      ihana olo,
      nautin väsyneenä olosta.

      Huokaan syvään,
      ajattelen väsymystä,
      väsymyksen tunnetta,
      tunne se väsymyskin on.

      Yritän olla valveilla,
      katsella teeveetä,
      väsymys ja tv ei yhteen sovi,
      kohta nukahdan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe