Naisen pituus

161cm

Laitoin ekaa kertaa elämässäni profiilin nettideittiin ja aloin selailemaan miesten profiileja. Parissa mielenkiintoisessa profiilissa mies etsi 170-180cm pituista naista. Ihan ymmärrettävää kun katsoi heidän omaa pituuttaan: yli 190cm.

Jäin vain miettimään tällaisena tappina (161cm) että kuinka iso tekijä pituus on miehille? Itse kun olen lyhyt, en ole juurikaan kiinnittänyt huomiota miesten pituuteen kun suurin osa on kumminkin minua pitempiä.

45

1857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amorin nuoli

      Sillä juuri sen verran merkitystä, että riittää, kun nainen on lyhyempi.

      Itse pidän optimaalisena sitä, että nainen olisi noin 5-10 cm lyhyempi. Tosin olen seurustellut vain sentin lyhyemmän naisen kanssa ja tapaillut myös lähes 20cm lyhyemmän.

    • lyhykäinenf

      Jaa-a... Omat mieheni ovat olleet 20-30 senttiä pidempiä. Eikä normaalisti pitkiin ihastuvaakaan miestä lyhyyteni (156 senttiä) häirinnyt.

      On tietysti miehiä, jotka haluavat itselleen mallimittaisen ja se heille suotakoon, jos se tärkeää on.

      • lyhykäinenf

        Ai niin, yleisin pituusero on ollut 25-28 senttiä. Hyvin toimii silti.


    • Ikisinkku M

      Snadimpi on söpömpi mutta sehän on vaan minun vatimaton mielipiteeni.

    • Pieni on kaunista

      Paljon päälle 160 cm naista halua,
      kun oon itse karva verran vajaa 170 cm.Mieluiten 153-160cm,
      eikä yhtään päälle. Sen täytyy olla kuitenkin sen naisen
      kun se lyö korkkaria alle, niin se on aina joko 5, 10 tai 15 cm lisää
      eli 160 15 piikit tekee 175 cm,
      joka menee jo överiksi 170 cm siinä ja siinä 5 korot 165 eli juuri sopiva.

      Sen lisäksi, että pieni nainen on söpö niin on mukavaa
      sulkea sellainen pieni ja pyöreä syliin, kun on itse kuitenkin
      lyhyt, mutta harteikas.

      Pieni nainen on vaan üper söpö,eikä pieneen naiseen mahdu niin paljon vikoja

    • -M-

      Itse olen 190 cm ja toivoisin että nainen olisi vähintään 170 cm. Ihannepituus olisi ehkä jotain 175 cm. Kyllähän se tuo tiettyä yhteenkuuluvuuden tunnetta jos päät keikkuvat edes suurinpiirtein samalla korkeudella.

      • 13+20

        Minäkin miehenä olen samaa mieltä, että optimi olisi, jos kumppani olisi jokseenkin saman pituinen. Eli ei siis merkittävää pituuseroa. Juuri kesällä tapailin hetken aikaa huomattavasti lyhyempää naista ja se ei oikein tuntunut luontevalta. Toki pituus ei asiaa suoraan yksinomaan ratkaise, mutta juuri se tietty yhteenkuuluvuuden tunne myös minulla tulee paremmin enemmän itseni kokoisten kanssa.


    • 179cm

      lyhyempi söpömpi,joten huoli poiiis

    • ikuisesti sinkku

      Minä olen katsonut naisten profiileja. Vaikka nainen olis 162 cm niin melkein jokainen nainen etsii vähintään 170 cm miestä. Tälläsen 166 cm miehen on turha haaveilla naisesta ikinä. En ole yhtään vastausta saanut.

      • 676767

        Olen 159 cm pitkä ja mulle tuollainen on 166 cm mies ei olisi liian lyhyt.
        Deittiproffiilin jos tekisin, niin miehen painon alarajaksi laittaisin varmaan jotain 162-164.

        Mutta ei se pituus sinänsä tietenkään ratkaisisi, vastaisinko jollekin vai en, vaan profiili kokonaisuudessaan.

        Monilla sinun pituisilla miehilla ja lyhyemmilläkin on nainen, joten pelkkään pituuteen naisen saantisi ei voi kaatua.


      • 676767
        676767 kirjoitti:

        Olen 159 cm pitkä ja mulle tuollainen on 166 cm mies ei olisi liian lyhyt.
        Deittiproffiilin jos tekisin, niin miehen painon alarajaksi laittaisin varmaan jotain 162-164.

        Mutta ei se pituus sinänsä tietenkään ratkaisisi, vastaisinko jollekin vai en, vaan profiili kokonaisuudessaan.

        Monilla sinun pituisilla miehilla ja lyhyemmilläkin on nainen, joten pelkkään pituuteen naisen saantisi ei voi kaatua.

        Tarkoitin siis että pituuden alarajaksi laittaisin...

        On selvästi nukkumaanmenon aika. :D


      • jokaiselle jotakin

        Me naiset tykätään korkkareista! Siitä tuo toive johtuu, ja kainaloon on kiva sukeltaa, jos se on sukellettavalla korkeudella.

        Mitäs jos tsekkaisit niitä lyhimpiä naisia..


      • hillervo
        676767 kirjoitti:

        Olen 159 cm pitkä ja mulle tuollainen on 166 cm mies ei olisi liian lyhyt.
        Deittiproffiilin jos tekisin, niin miehen painon alarajaksi laittaisin varmaan jotain 162-164.

        Mutta ei se pituus sinänsä tietenkään ratkaisisi, vastaisinko jollekin vai en, vaan profiili kokonaisuudessaan.

        Monilla sinun pituisilla miehilla ja lyhyemmilläkin on nainen, joten pelkkään pituuteen naisen saantisi ei voi kaatua.

        Oho, et sitten pienistä pojista tykkää...


    • habba*

      Itse olen 185cm mittainen mies ja tuntuu että naisella olisi hyvä olla vähintää 165cm pituutta. 170cm ois aika soppeli, jos sopivaan törmää.

    • kunnon mies

      Itse kun olin s24 jäsenenä niin suurimmalla osalla naisista oli profiileissa pituuskriteerinä 170-190cm ja itse 169cm katselin vain 150-165cm, että ei ollut liikaa mistä valita. Minun vanhempieni pituus ero on 18cm ja se on liian iso omalla kohdallani. 160cm ois ihan passeli. Katsellaanhan menemään.

    • anonymous_

      Riippuu varmaan miehestä, mikä on suhtautuminen naisen pituuteen. Miehiä yleensäkin on moneen lähtöön. Itselläni pituutta on noin 170, ja ainoastaan tilanne, jossa nainen olisi huomattavasti pidempi, olisi millään tavalla ongelma.

    • 178,5cm

      Onko s24:n treffeissä yli 190 cm pitkiä miehiä? Jos on, meen tekee profiilin.

      Mulla on oikeesti se käsitys, ettei pitkiä (yli 190cm) miehiä ole vapailla markkinoilla. Olen itse melkein 180cm nainen ja haluaisin pitää miehenkin kanssa kulkiessani korkkareita :b - kuulostaapa pinnalliselta... Noh, mutta kaikki mieheni ovat olleet pitkiä (194-201) joten se on itselleni hyväksi todettu pituus.

      • Tietenkin saat

        Tuo on ainut mikä ei kuulosta pinnaliselta.

        Pituus on ainoa asia mitä saa toivoa ja mistä saa tuntea vaivautuneisuutta,
        jos on huono itsetunto. Muutoin sillä pönkittää vain sitä.
        Mutta todellakaan en katso pahalla, että 180 cm nainen hakee
        180-210 cm pitkää miestä,eikä varmasti katso kukaan muukaan.


    • Dr Obvious

      Itselleni (183 cm) sopiva pituus on 150-185 cm. Ei kuulu niihin tärkeimpiin valintakriteereihin.

    • jre

      Itse olen 180 ja alarajaa ei ole, no ehkei sentään kovin paljon alle 150, mutta yläraja on, eli ei mielellään senttiäkään yli 170 ja aivan ehdoton maksimi joku 173. Naisilla kun on tapana käyttää korkkareita, niin ei ole mitään sen nolompaa, kuin että nainen näyttää pidemmältä ja jo saman mittaisina nainen yleensä näyttää pidemmältä. Jos nyt joku ihanne mitta pitää sanoa, niin ehkä se menisi välille 163-168, mutta joku 160 käy aivan loistavasti, jos vaan neito muuten on passeli.

    • Sellainen 170cm ois hyvä olla vähintään naisella pituutta, mielellään n. 180cm... kun itse olen päälle 190cm, niin se vaan tuntuu luontevammalta että nainenki ois samoja korkeuksia.

      Harmi vaan et pitkiä naisia ei paljon missään tapaa ainakaan vapaana, noh ei auta kun yksin kulkea niin kuin tähänkin asti.

      • Katariinakenties

        Ihan yhtä lailla meitä pitkiä naisia on vapaana kuin lyhyitäkin. Tosin yli 180-senttisiä naisia taitaa olla jotain 0,x% väestöstä, joten muutoin kaikin puolin sopivan ja vielä lisäksi pitkän kumppanin löytäminen voipi olla hankalaa.
        Mitäpä jos pitkän naisen tavatessasi menisit tekemään tuttavuutta? Ja onhan S24 deitissäkin mahdollisuus seuloa pituuden perusteella.


    • Katariinakenties

      Itsellä mittaa 182 cm, eikä miehen pituus ole tähän asti ollut millään lailla ratkaiseva tekijä. Ihan tikkulaiha mies on ennemminkin hiukan turn-off, mutta tuo ei liity pituuteen mitenkään. Mikkihiiriä kun löytyy niin pitkistä kuin pätkistä.
      Seurustelukumppaneitten pituushaarukka on ollut välillä 174-207 cm, ehkä olennaisin seikka miehissä on ollut ettei ketään ole häirinnyt vaikka olenkin vetäissyt 10 cm korkkarit jalkaan...itsetuntokysymys, jos ei mitään muuta. Pariin kertaan sivulliset ovat nähneet kovastikin vaivaa siitä, että olen ollut miestäni pitempi. Olen myös huomannut, että itseäni lyhyemmät miehet yleensä ensimmäiseksi tsekkaavat, onko minulla korkokengät jalassa (siis haloo, töissä paikassa jossa lattialla ei todellakaan käytetä jakkupukua ja piikkareita vaan turvakenkiä) ja huomattuaan että olen ihan oikeasti pitkä, alkavat tuijottaa tai tulevat jopa "ihan muina miehinä" viereen speksaamaan pituuseron. Alkaa aina naurattaa. :D

      Vaakatasossa pituusero on vielä epäolennaisempi asia, tiettyyn rajaan saakka. Päälle 2-metrisen miehen kanssa oli vähän jännää joskus, kun ei tiennyt miten päin ukon olis pitänyt itsensä sänkyyn taittaa. Lyhyempi on ketterämpi. :D

      Loppujen lopuksi kokonaisuus on se, mikä ratkaisee.

    • Itse olen 179 ja naisen pituus olisi toivottava 155 tai alle,

    • Tutkimuksia selailtuani, niin huomasin että naiset haluavat -keskimäärin- huomattavasti itseään pitempiä miehiä, ei siis vain 10 cm, vaan jopa yli 20 cm pitempiä.

      Tässä esim. yksi kyselytutkimus, otos yli 1000 naista ja miestä, ikä: 18-65 vuotta:

      http://research.similarminds.com/romantic-height-preferences-in-men-and-women/227

      Lyhyet naiset (keskipituus: 156 cm) haluavat keskimäärin 178 cm pituisen miehen.

      Keskipituiset naiset (keskipituus: 165 cm) haluavat keskimäärin 182 cm pituisen miehen.

      Pitkät naiset (keskipituus: 174 cm) haluavat keskimäärin 188 cm pituisen miehen.

      Kaava: pituus metreissä = feet * 0.3048 inches * 0.0254

      Miehet tyytyvät huomattavasti vähempiin eroihin, esim. keskipitkä mies (178 cm) haluaa naisen joka on 160 - 176 cm pitkä, naisen keskipituus on tällöin 168 cm.

    • gasdfaodihnd

      Itse olen myös 161 cm eikä yhtäkään miestä ole koskaan tuntunut haittaavan pituuteni (= lyhyyteni), päinvastoin! Kyllä moni pitkä mies pitää pienistä naisista, koska saan kuulla siitä niin usein, kuinka snadi, pieni, söpö ja siro olen.

      • hohhoijaa

        Luulen, että miehille pituus ei ole niin mahdottoman tärkeä asia, ku osalle naisista tuntuu olevan. Mäkin olen mun miehelle sintti, pikkanen, söpö jne jne, olen 172cm, mies 198cm... mä oon aina ihmetelly sellasia lyhyitä naisia, jotka pitää hirveetä mekkalaa lyhyydestään, yhdessä ketjussa joku väittää olevansa enemmän nainen, kun pitkät?!? Täytyy olla huono itsetunto.
        Pituudelle/lyhyydelle ei kukaan mitään voi, se on niitä luojanluomia juttuja... mä en ainakaan haluais olla senttiäkään lyhyempi.

        Antaa taas kaikkien kukkien kukkia.


    • Et ole lyhyt

      Eipä 161-senttinen mikään erityisen lyhyt vielä ole. Aikalailla keskiverto, vaikka onkin pari vaivaista senttiä keskipituuden alapuolella. Asennoidut jotenkin oudosti pituuteesi. Tuo on hyvinkin normaali pituus naiselle, etkä ole varsinkaan miesten silmissä lyhyt.

      Pituudesta kärsivät lähinnä 2 ryhmää: lyhyet miehet ja keskivertoa paljon pidemmät naiset. Molempien vaikeudet johtuvat lähinnä siitä, että naiset ovat niin ehdottomia miehen pituuden suhteen. Naiset eivät kelpuuta lyhyttä miestä ja pitkät naiset eivät löydä helpolla itseään "sopivasti" pidempiä miehiä.

      • "Eipä 161-senttinen mikään erityisen lyhyt vielä ole. Aikalailla keskiverto, vaikka onkin pari vaivaista senttiä keskipituuden alapuolella."

        Ei pidä muuten paikkaansa, jos verrataan nykyajan nuoriin:

        "2008 Kansallisen (Finriski 2007) -tutkimuksen yhteydessä tehtyjen mittausten mukaan 25-34 -vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179 cm ja naisten 165 cm. Keskiarvot ovat eri alueiden väestöpohjalla painotettuja."

        Tämä lienee paras tutkimus tähän mennessä nuoremmista ihmisistä, koska siinä otetaan myös huomioon eri aluiden erot.

        Pääkaupunkiseudulla on vielä pitempää porukkaa ainakin nuorissa:

        "2010 suomalaisten miesten keskipituus oli 181 senttimetriä ja naisten 167,5 cm. Mittaukset tehtiin vuonna 1983 ja sen jälkeen syntyneille espoolaisille."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus


    • hyvä pituus

      Se mitä 175-senttisenä miehenä olen naisia kainalossa pitänyt niin 160 senttiä on juuri sopivan tuntuinen.

    • Simo.

      Tämä naisten hullaantuneisuus miehen vartalon pituuteen on aika järjenvastaista.
      Varsinkin silloin kun nainen on hyvin pitkä ja koittaa esiä kumppanikseen erittäin pitkää miestä. Pituus on hyvin perinnöllistä ja lapset ovat mitä todennäköisemmin
      liian pitkiä. Maailma kun on rakennettu keskimittaisille ihmisille niin siellä on pitkän hankala elää. Itseasiassa lisääntynyt vartalonpituus on uhka koko ihmiskunnalle. Fysiikka ei yksinkertaisesti kestä sitä että ihminen on liian pitkä. Polvet, lonkat, selkä, sydän ym. pettävät. Pitkä ihminen on vammainen ennemmin tai myöhemmin.

      Tämänkin jutun kirjoitti yllätys yllätys ei mikään erityisen pitkä vaan keskimittainen mies.

      Onhan sitä paljon hyödyllisempiäkin valintaperusteita kuin pituus. Vaikkapa älykkyys ja viisaus. Tai vaikka se paljon puhena ollut kullinmitta.

    • lady,.

      Itse olen 179 cm malli ja nainen niin alkaa tässä olla jo ongelmia. Poikaystävät ovat aina olleet vain pari senttiä pidempiä. -.-

    • 15+16

      Vähän ihmetyttää tuo pituuden korostaminen. Itsetunnossa on vikaa, jos pituusero kovasti häiritsee, olipa se mitenpäin vain. Minulla nyt ei ole asiassa ollut tietysti sikälikään ongelmaa, että olen melko tarkkaan ns. keskimittainen (tässäkin), joten kovin harvoille näyttää olleen ongelma. Mutta ei minua häiritsisi lainkaan, jos vieressäni kulkeva nainen olisi itseäni pidempi, ei edes, vaikka pistäisi korkkarit jalkaan. Kunhan kantaa pituutensa ylpeänä ja ryhdikkäästi.

      Jos oikein muistan, niin Sophia Lorenin mies (Carlo Ponti) oli vaimoaan reilusti lyhyempi.

    • .......

      Olen 161 ja itse olen ihan tyytyväinen lyhyyteeni :) Mitä noihin hakukriteereihin tulee, niin olen laittanut 170-180 toiveeksi, mutta ne on vaan toiveita. En siis jätä vastaamatta jos joku sentin lyhyempi ottaa yhteyttä. Sitä yhtä senttiä ei edes huomaa tuolla "livenä".

    • barry5

      Eipä miehille toi naisen pituus oo niin iso juttu, ku naisille miehen pituus. Ite 185, yleensä ollu sellasta 160-170 pitkää mimmiä. Alta 160 vois olla jo vähä hankala, sehä tarvis talousjakkaran jotta pääsis pussauskorkeudelle. Viimeisen 165, sopi vielä korkokengilläki kainaloon joten se olis varmaa sellai optimipituus jos sais mittatilausvaimon tehä.

    • rjuhani67

      Voin sanoa, että ihan sama mikä kumppanin pituus on. Jos nainen sattuisi olemaan pitempi, niin se ei olisi minulle mikään ongelma. Kaikki riippuu siitä miten sinut on oman itsensä kanssa. Minä olen sinut ja se on minulle tärkein asia!

      Olen seurustellut joskus tasan samanmittaisen naisen kanssa, eikä se ollut ongelma kummallekaan.

    • ?!?!?!

      Naisen pituus ja miehen (sen), vitsi vitsi.. No miehen olis hyvä olla vaikka
      5cm pidenpi, tai samanpituinen, sillä ei ole kovin hauskaa katsoa alaspäin.

    • Mulle ei ole mitään merkitystä minkä pituinen nainen on tai minkä väriset hiukset. Täysin epäoleellista. Jokin piirre mikä viehättää on hyvä olla, en mä väitä ettei ulkonäkö merkkaisi mitään. Itsetunto pitää olla rautaa kuten mullakin on, en jaksais sellaista että nainen ujostelisi jos olisi mua pidempi korkokengillä. Pää pystyyn vaan ja olkaa ylpeitä siitä mitä olette.

      Luonne ratkaisee, empaattinen ja fiksu nainen olisi kiva löytää :)

    • Olen vielä vähän pienempi mutta kiinnitän huomiota miesten pituuksiin. Pidän pitkistä miehistä ja olen huomannut että he usein etsivät vähintään 165-160-senttistä naista. En halua mitään 165-senttistä koti- enkä puutarhatonttua. Tunnen itseni sen pituista miestä pitemmäksi, vaikka en olekaan, ja haluan että mies näyttää ja tuntuu pitkältä. Joku sanoi, että monet pitkätkin miehet etsivät pieniä naisia, taskuvenuksia, keijukaisia.
      Nämä on niin makuasioita eikä toiveet tunnu kohtaavan...

    • mievain.

      Minä olen 180 cm pitunen mies ja minulla ehdoton maksimipituus naiselle on 173 senttiä koska sitä pidemmät alkaa näyttämään korkkareissa itseäni pidemmiltä ja se nyt vaan on noloa. Noin yleensä kaikki alle 170 senttiset on ihan ok ja alarajaa ei ole, eli 150 senttisetkin käy oikein mukavasti ja paljon mieluummin, kuin yli 170 senttiset.

    • kiitos

      lyhyt pieni tissinen hoikka ruskea silmäinen brunette tänne ja heti

    • KaarinA

      Lyhyillä naisilla on enemmän valinnanvaraa. Olen itse 175 cm, en siis mitenkään epätavallisen pitkä, mutta jo ihan tavalliset kengät jalassa 177 cm ja monet miehet jäävät itseä lyhyemmäksi. En edes omista korkkareita, tuntisin oloni vähän vaivautuneeksi niissä.

    • Psyk.Tri.

      161 senttistä miestä ei halua kukaan, oikeastaan 180 on minimi jos katsot naisten vaatimuksia. Jopa sinun mittaiset vaativat päätä pitempiä miehiä.

      Mistä se kertoo?
      Naisten huonosta itsetunnosta, epävarmuudesta, epäitsenäisyydestä. Tällaisia naisia on liian paljon suomessa. Surullista ja säälittävää.
      Itsenäinen nainen joka on sinut itsensä kanssa, hän ei tarvitse turvaa pitemmästä miehestä.

      • elämä opettaa

        Elämä opettaa....

        Eiköhän sen luonto päätä, kuka on lisääntymiskelpoinen ja niin edelleen... kyllä lyhyeksi jääneellä miespuolisella on paljon huonompi sauma yleensä onniistua ihmissuhteissa, mutta se on aivan sata varma, että kellään ei voi mennä niin huonosti, että parinetsintää tarvii mennä nettiin tekee ja pettää itseään vielä sillä tapaa......

        Mut sit on asioita joita kannattaa myös muistaa... ihmisellä voi olla myös taipumuksia muunkinlaisiin ongelmiin kuin siihen mitä peilissä näyttää ja kun niitä alkaa sitten väistelemään toisen korvista tai pahimmassa tapauksessa sotkee jonkun omaan epämääräiseen tapaan selvitä arjessa, nii voi vittu sitä idioottia.

        Tiedän pätkänä, että maailma on täydellisille, mutta pituuden näkee livessä, mutta miten ihminen huijaa toista vaikka päivittäisessä selviämisessä niin ....


    • elämä opettaa...

      Tämä ei ole provo....

      Itse olen oikeasti lyhyt mies ja aivan livessä olen saanut kaikkein vakavimman huomoin naiselta joka oli minua vajaat 10 cm pidempi ja kaiken lisäksi muutenkin sellainen ihminen joka olis kaikilla kriteereillä saanut melkee millaisen miehen tahansa.... ja toivottavasti sai, sillä minä jouduin sanomaan EI sellaisten syiden vuoksi, joita en paljoa huutele....

      Mutta yleisesti. En ymmärrä koko netti deittailua. Kuka tahansa voi sanoa mitä vaan, ja tehdä itsestään millaisen vaan, kun toinen ei saa toisesta selvä..... No, kyllä streetviewissäkin tietty huijareita on....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      87
      2417
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1640
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1564
    4. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      70
      1491
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      30
      1411
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      350
      1383
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1184
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1096
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1089
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      227
      1073
    Aihe