Pitkääkö minun ajella naamani vai onko parta naisille sallittua? Jos pidän partaa, ryhtyvätkö muut seurakuntalaiset katselemaan minua paheksivasti?
Parta. Olen nainen ja minulla on partakarvoja
7
82
Vastaukset
- Naisellista
Naisilla ja lapsilla ei kasva parta!
Jos joku leidi on erehtynyt ihohuntuvistaan voin kertoa, älä ole huolissasi normaalia kaunista naisellista ihollista suojaa.- female -beard
Olen vanhainkodissa töissä.
Hyvin usein avustan mummoja kaunistautumaan esim.
sunnuntaisin.
Viikset ainakin ajellaan pois,
ja partahaituvat myös.
Harhaluulo etteikö naisille sellaisia kasvaisi. - Naisellista
female -beard kirjoitti:
Olen vanhainkodissa töissä.
Hyvin usein avustan mummoja kaunistautumaan esim.
sunnuntaisin.
Viikset ainakin ajellaan pois,
ja partahaituvat myös.
Harhaluulo etteikö naisille sellaisia kasvaisi.Harhaluulo jos erehtyy naisen ihohuntuvaa luulemaan miehen partakarvoitukseksi. Olet vissiin kokematon miehetön lyyli, kun näppituntuma on epätiedossa miehen ja naisen välillä?
- kauheaa, karvoja!
Naisellista kirjoitti:
Harhaluulo jos erehtyy naisen ihohuntuvaa luulemaan miehen partakarvoitukseksi. Olet vissiin kokematon miehetön lyyli, kun näppituntuma on epätiedossa miehen ja naisen välillä?
Kyllä minulla ainakin on sellaisia kovia kaartuvia karvoja leuassani.
- Älä ole ameba!
kauheaa, karvoja! kirjoitti:
Kyllä minulla ainakin on sellaisia kovia kaartuvia karvoja leuassani.
Jos olet nainen ne ovat naisen huntuvia joillakin koviakin kun olet nyppinyt niitä!
Jos taas olet mies on se partaasi!
Yksinkertaista kuin heinän teko!
- "huntuvia" ?
Naamaansa kampaava nainen puuttuikin vielä.
- nih ja piste
Miksi naisen partaa koskeva aloitus on miinustettu? Joku tasa-arvon vastustaja taas asialla.
Tässä e i o l e kyseessä liioitelu
http://www.toonpool.com/user/46302/files/gender_equality_1637475.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lauri Tähkä tuomittiin seksuaalirikoksesta
Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkän, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdo6876568Tiedän pitkältä ajalta
Miten sä katsot monia. Se on se syy miksi en luota suhun yhtään. Tiedän että tykkäät ja paljon mutta kuinka paljon tai t232707- 1962422
Yle: Rokkari Jyrki 69 isossa elämänmuutoksessa - Saarnaa joulun alla kirkossa: "Olen..."
Jyrki 69 on kansainvälisesti tunnettu muusikko, joka tuli suomalaisille tutuksi myös Vain elämää -ohjelmasta. Nyt mies o361652Onkohan meidän ikäero esteenä
Ajatteletkohan että olen liian vanha? Ei mua meidän ikäero haittaa.721537Antonio Flores paljastaa - Pekka-rakas varoitti tästä kulttuurierosta: "Monet kerrat sanoi, että..."
Antonio Flores on kyllä symppis! Flores on tullut suomalaisille tutuksi Pekka Haaviston puolisona ja tosi-tv-sarjoista.121476Kiurun ilmoittama pahoinpitely vaikuttaa keksityltä
Ilmeisesti tapauksella ei silminnäkijöitä, puoluekin yrittää heti kerätä säälipisteitä, Kiurua piilotellaan jne.3731462Ensiviikosta..
Voitasko me mies jotenkin ensiviikolla repäistä? Kohta alkaa joululomat, eikä sitten nähdä pitkään aikaan. Hirveä ikävä1281428Halla-Aho: Ei ole "eväitä" Kiurun pahoinpitelyn kommentoimiseen....
Mitä jos tuomitsisi väkivallan käytön? Sen ovat tehneet jo kaikki muut, paitsi Purra ja Halla-Aho. Vai onko se yhä alia3721375- 871224