Olen 32-vuotias mies. Kouluaikoina minua kiusattiin rankasti koska olin kiltti ja ujo poika. Vasta lukiossa aloin luottaa ihmisiin ja saada muutamia kavereita. Sen jälkeen ammattikorkeassa pääsin tiiviisti osaksi iloista opiskelijaporukkaa ja sieltä jäi pari oikein hyvääkin kaveria. Nykyään heillä on jo omat kumppanit ja lapsia, eikä näin ollen pystytä näkemään kovinkaan usein.
Minulla on tänä päivänä hyväpalkkainen työ, oma asunto, auto ja harrasteauto, kesämökki sekä pari harrastusta joissa viihdyn todella hyvin. Uskon sen mitä mediassakin on kuultu, että meistä koulukiusatuista tulee lopulta vahvoja persoonia. Menestymisen mahdollisuudet on silti selvästi paremmat työ- ja rahapuolella kuin sosiaalisessa elämässä. Olen normaalin sosiaalinen sillä lailla että juttelen mielelläni tuntemattomillekin ihmisille, pystyn katsomaan silmiin, kättelemään jämäkästi ja heittämään huumoria. Nämä ovat kuitenkin nykymaailmassa vain ihmisen perusvaatimuksia, ei ratkaisevia tekijöitä, varsinkaan kumppanin löytämisessä.
Keskeinen ongelmani on äärimmäisen huono tuuri naisasioissa. Vaikka olen käynyt baareissa, festareilla, muissa tapahtumissa, matkoilla, työasioilla, harrastuksissa, ja niin edelleen, en ole tutustunut yhteenkään sellaiseen naiseen joka olisi tosissaan kiinnostunut minusta. Olen jo 15 vuoden ajan lähestynyt kohteliaasti mukavan oloisia sinkkunaisia, mutta minkäänlaista vastakaikua tai edes halua normaaliin jutusteluun ei ole löytynyt. Samaan aikaan kuitenkin saan työpaikalla kehuja hyvin hoidetuista asiakaskontakteista ja minua on luonnehdittu hyvännäköiseksi ja hyvin pukeutuvaksi. Nämä asiat on niin ristissä keskenään, etten käsitä.
Toki olen tavannut naisia myös netin kautta, ja muutaman kanssa ollut useammillakin treffeillä. Tunteita on herännyt mutta ne on olleet yksipuolisia joko naisen tai minun osalta. Mietin miten hemmetissä on mahdollista, että niin moni minua kymmenen vuotta nuorempi on jo löytänyt vakituisen seurustelukumppaninsa. Jo pelkästään tilastollisesti minulla pitäisi tässä iässä olla joku. Mutta ei vain ole. Vaikka asun omassa asunnossa kaupungin ydinkeskustassa ja kaikki yllä luettelemani asiat on kunnossa. Jos itseltäni kysytään, minusta aivan varmasti puuttuu se jokin. Mutta mikä.
Olen tyytyväinen itseeni ja elämään yleensä, mutta tunnen itseni täydellisen ylimääräiseksi. Mitä tahansa tahdon, minun on tehtävä se alusta alkaen itse. Huono puoli tässä on se, että en pysty tekemään itselleni tyttöystävää enkä pysty suutelemaan itseäni. Kaikki muut hommat on tässä vuosien varrella tullut tavalla tai toisella opittua omatoimisesti suorittamaan.
Onko tämä järjettömän huonoa tuuria, vai kohtalon valinta johon on iäksi tyytyminen?
Tunnen itseni ylimääräiseksi.
24
489
Vastaukset
- totuuden karu ääni
Olet persoonaton mölkerö
- 609999
Katso itse peiliin...
- Anonyymi
609999 kirjoitti:
Katso itse peiliin...
Peiliin katsominen on niin last season.
- Gravy train
Naiset on hinnotellu itsensä ulos kilpailusta tässä yhteiskunnassa. Käytä huoria.
- marsipaanijussi
Mitä tarkoitat hinnoitellut ulos, kaverihan sanoi selvästi että hänellä on töitä ja toimeentuloa?
Kysymyshän on selkeästi siitä, että puuttuu tilaisuudet tutustua uusiin naisiin. - 15
marsipaanijussi kirjoitti:
Mitä tarkoitat hinnoitellut ulos, kaverihan sanoi selvästi että hänellä on töitä ja toimeentuloa?
Kysymyshän on selkeästi siitä, että puuttuu tilaisuudet tutustua uusiin naisiin.Höh, ei naisten saantiin tarvita töitä ja toimeentuloa, riittää kun on erittäin tanssitaitoinen lihaksikas isokaluinen komea uros.
Silloin naisia on tunkuun saakka. - naikkonen
15 kirjoitti:
Höh, ei naisten saantiin tarvita töitä ja toimeentuloa, riittää kun on erittäin tanssitaitoinen lihaksikas isokaluinen komea uros.
Silloin naisia on tunkuun saakka.Ei pidä paikkaansa. Monet naiset kiertää just nuo kaukaa.
- asfdknmal
naikkonen kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Monet naiset kiertää just nuo kaukaa.
Mutta sitten taas monet naiset ovat kiinnostuneita juurikin tällaisista.
- viimeistään silloin
Vaikeapa näihin on vastata näkemättä kysyjää. Itselleni pisti silmään se ns. materiaalisten seikkojen luettelointi. Nykyään normaalilla miehellä on se asunto, auto ja työpaikkakin, se ei vielä ole edes meriitti.
Vaikka miehellä olisi millaiset tulot tai asema työelämässä, niin ratkaisevinta on aina hänen olemuksensa, luonteensa ja aitoutensa. Jos mies on siisti ja asiallinen, häneltä saattaa puuttua se rentous, joka itseäni viehättää. Huumorintaju, sillä on merkitystä, tietty intensiivinen läsnäolo, tapa kommunikoida ja saada toinen tuntemaan itsensä oikeasti merkitykselliseksi.- totuuden karu ääni
Juuri tuon takia kutsuinkin aloittajaa tuolla ylempänä persoonattomaksi mölkeröksi.
Mutta tietysti joku veti siitäkin herneet nenään, kun ei osannut lukea rivien välistä. - niinkuin muutkin
totuuden karu ääni kirjoitti:
Juuri tuon takia kutsuinkin aloittajaa tuolla ylempänä persoonattomaksi mölkeröksi.
Mutta tietysti joku veti siitäkin herneet nenään, kun ei osannut lukea rivien välistä.No kerroppa sinä millä se persoonattomuus poistetaan. Tai mitä se edes käytännössä tarkoittaa?!
- Anonyymi
niinkuin muutkin kirjoitti:
No kerroppa sinä millä se persoonattomuus poistetaan. Tai mitä se edes käytännössä tarkoittaa?!
Hanki mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia. Mitä enemmän, sitä enemmän voit samaistua suuremman osan naisista kanssa. Tässä on sekin, että kun näihin uppoutuu niin nuo naiset pyörii vähemmän mielessä. Hanki sydämen sivistystä ja pohdi naisen kanssa syvällisiäkin asioita eikä vain tavallisia arkisia asioita.
Ilmaise mielipiteesi suoraan ja selkeästi, mutta ketään loukkaamatta. Ole itsevarma ja opettele arvostamaan ja pitämään itsestäsi. Muuten kukaan muukaan ei voi pitää sinusta. Älä ole laumasieluinen.
- akka
Hankala sanoa mikä vikana mutta annanpa ainakin semmosen vinkin, että naiseen tutustuessa ei kannata liikoja tuoda esille niitä työ-, raha-, asunto- ja kesämökkikuvioita. Vaikka et tarkoitakkaan brassailla niillä asioilla, voi helposti kuitenkin saada vähän pinnallisen ja leuhkan kuvan. Toki niistä asioista voi sitten puhua kun ne luonnollisesti tulee esille.
Mieti onko joku tietty naistyyppi se, mistä yleensä kiinnostut. Ketään moittimatta, isotissiblondit minihameissa ja verkkosukissa ei välttämättä kiinnostu sinunlaisista miehistä. Kokeile katsella monenlaisia naisia, ne hiirulaisetkin voi olla kauniita, älykkäitä ja vaikka mitä.- purkautuva mälli
Isotissiblondit minareissa nyt vaan on paljon pantavamman näköisiä. Hiirulaiset pysyköön koloissaan.
- 10
Teemu Milto?
- Thereisnosecret
Voi turhuuksien turhuus...
Tuollaisella miehellä ei ole varaa valittaa. Saat rahallasi huoria ja se tyydyttää seksuaaliset tarpeet ehkä jopa paremmin kuin vaimo. Sinulla ei ole todellakaan mitään aihetta valittaa jos omaat toimeentulon. Olet vain tyhmä kun et tajua kuinka hyvässä asemassa oikeasti olet. Missä vaimo ja lapset siellä ongelma.
Suomi on täynnä miehiä yksinäisiä joilla ei ole toimeentuloa eikä naisia.
Heillä ei ole edes mahdollisuuksia huoriin.
Jos haluat naisia niin ala dokaamaan ja heitä läppää naisille.- dgdggdgdg
maksullisissa naisissa käyminen ei ikinä voi olla yhtä antoisaa kun saada sänkyynsä oikeasti himokas nainen, joka himoitsee seksiä, eikä rahaa. :)
- MoneyBuysLove
dgdggdgdg kirjoitti:
maksullisissa naisissa käyminen ei ikinä voi olla yhtä antoisaa kun saada sänkyynsä oikeasti himokas nainen, joka himoitsee seksiä, eikä rahaa. :)
kyllä se nainen himoitsee aina jotain muuta kuin seksiä kuten samaten mies.
seksi on vain sen himon lopputulos.
mies himoitsee naisen ulkonäköä ja nainen miehen resursseja eli rahaa, asemaa.
jos seksiä olisi vain seksin takia niin silloinhan mies haluaisi rumiakin naisia.
näin tietysti näennäisesti tapahtuu avioliitoissa koska keskivertomiehellä ei ole resursseja kauniiseen naiseen. siksi seksi huoran kanssa on keskimäärin parempaa kuin tavisnaisen. syy on se että huora on yleensä nymfomaani ja kaunis ja tavisnainen pitkässä suhteessa lopulta masentava frigidi joka oikeasti himoitsee jotain rikollista tai rokkistaraa.
seksiä ei ikinä haluta vain seksin vuoksi. siihen liittyy aina jokin "kaupankäynti".
sanonta: avioliitto on laillista prostituutiota pitää siten suurimalle osalle paikkansa.
"rakkaus" on ihmisille aina ehdollista.
mies voi rakastaa naista aidosti vain jos naisella on kauneutta ja luonnetta.
samoin nainen miestä jos tällä on resursseja tai jännittävyyttä.
siksi rehellisintä ja parasta seksiä saa huorilta. - Anonyymi
MoneyBuysLove kirjoitti:
kyllä se nainen himoitsee aina jotain muuta kuin seksiä kuten samaten mies.
seksi on vain sen himon lopputulos.
mies himoitsee naisen ulkonäköä ja nainen miehen resursseja eli rahaa, asemaa.
jos seksiä olisi vain seksin takia niin silloinhan mies haluaisi rumiakin naisia.
näin tietysti näennäisesti tapahtuu avioliitoissa koska keskivertomiehellä ei ole resursseja kauniiseen naiseen. siksi seksi huoran kanssa on keskimäärin parempaa kuin tavisnaisen. syy on se että huora on yleensä nymfomaani ja kaunis ja tavisnainen pitkässä suhteessa lopulta masentava frigidi joka oikeasti himoitsee jotain rikollista tai rokkistaraa.
seksiä ei ikinä haluta vain seksin vuoksi. siihen liittyy aina jokin "kaupankäynti".
sanonta: avioliitto on laillista prostituutiota pitää siten suurimalle osalle paikkansa.
"rakkaus" on ihmisille aina ehdollista.
mies voi rakastaa naista aidosti vain jos naisella on kauneutta ja luonnetta.
samoin nainen miestä jos tällä on resursseja tai jännittävyyttä.
siksi rehellisintä ja parasta seksiä saa huorilta.Hyi. Taudinlevittäjiltä!
- Nainen 30 v.
Kohdallesi ei vain ole sattunut osumaan vielä sitä oikeaa,odota vain vielä.
Varmasti kaikille löytyy joku,kaikki aikanaan.- Fghjljgff
NOT!!!
- pilu on kättä paremp
Jos mies on ollut 2 viikkoa puutteessa niin kyllä se nussii todella rumaakin naista kunhan on varma siitä että heti aktin jälkeen voi vetää housut jalkaan ja ajaa horisonttiin.
- Anonyymi
Aivan kuin mies olisi himojensa viemä eläin?
- Anonyymi
Hengellisistä piireistä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569