Maalaisilla on tosi huono itsetunto. Maalla et voi sanoa olevasi helsinkiläinen saamatta vihoja niskoillesi!
Helsinki vs. muu Suomi
18
1482
Vastaukset
- Oswald
Jos stadilaisella on hyvä itsetunto, hänen ei tarvitse maaseudulla ryhtyä kerskumaan kaupunkilaisuudellaan. Sitten ei tule turpiinkaan.
- Stadilainen
"sit ei tuu turpaan" Luolamies, hyi vittu teidän kusipää junttien kanssa. Veräksää sää heti turpiin jos joku on kaupungista. Tapa ittes
- Luolamies
Stadilainen kirjoitti:
"sit ei tuu turpaan" Luolamies, hyi vittu teidän kusipää junttien kanssa. Veräksää sää heti turpiin jos joku on kaupungista. Tapa ittes
Yleensä turpaan tulee !
- Oswald
Stadilainen kirjoitti:
"sit ei tuu turpaan" Luolamies, hyi vittu teidän kusipää junttien kanssa. Veräksää sää heti turpiin jos joku on kaupungista. Tapa ittes
Sinulla on mielenkiintoisia ajatuksia. "Ja helsinkiläiset huusivat MUALIMANLOPPU TULLOO, MUALIMANLOPPU TULLOO!".
- Anntti Rokka
Oswald kirjoitti:
Sinulla on mielenkiintoisia ajatuksia. "Ja helsinkiläiset huusivat MUALIMANLOPPU TULLOO, MUALIMANLOPPU TULLOO!".
y...jos Helsinkiläinen eksyy kehäkolmosen ulkopuolelle, niin turpaan tulee välittömästi. Piste.
- Reino
Anntti Rokka kirjoitti:
y...jos Helsinkiläinen eksyy kehäkolmosen ulkopuolelle, niin turpaan tulee välittömästi. Piste.
On ne mameroita ja muuteski ihan holtittomii. Tupakkia poltetaan ja kiroillaan. Yksikin oli jättänny pyöräsä yöksi ulos!
- aloittaja
Jaa että kerskumaan. Entäpä jos satunnainen keskustelukumppani sattuu kysymään että mistäpäin olet? Pitäisikö sitä sitten valehdella, ettei loukkaa maalaisen tunteita? Käsittämätöntä. En edes ymmärrä mitä ihmeellistä siinä sitten on jos nyt on Helsingistä, että siitä pitää noin ottaa itseensä. Sulla on hyvin tyypillinen asenne maalaiselle, tuo on juuri sitä mitä tarkoitin. Huono itsetunto!
- aloittaja
Anntti Rokka kirjoitti:
y...jos Helsinkiläinen eksyy kehäkolmosen ulkopuolelle, niin turpaan tulee välittömästi. Piste.
Onko sinusta helsinkiläisyys sitten jotenkin hienoa, kun olet noin kateellinen?
Tulin juuri Pohjanmaalta enkä saanut turpaani. - Savolainen -pysäyttäjä
aloittaja kirjoitti:
Jaa että kerskumaan. Entäpä jos satunnainen keskustelukumppani sattuu kysymään että mistäpäin olet? Pitäisikö sitä sitten valehdella, ettei loukkaa maalaisen tunteita? Käsittämätöntä. En edes ymmärrä mitä ihmeellistä siinä sitten on jos nyt on Helsingistä, että siitä pitää noin ottaa itseensä. Sulla on hyvin tyypillinen asenne maalaiselle, tuo on juuri sitä mitä tarkoitin. Huono itsetunto!
Ajattele vähän mitä puhut, sementtilähiön kasvatti!!!
Mikä Helsingissä on niin hienoa, että sitä pitää koko ajan kerskua palstalla?
Minä en kyllä löydä mitään kerskumisen aihetta Helsingistä. Kaipa te kaivatte niitä aiheita kivenkoloista ja sementtitalojenne bunkkereista?
Minä viihdyn Savonlinnassa mainiosti, en minä nittuile jos Helsingissä viihdyt. Omapa on asiasi, mutta ei sillä hirveästi kannata kerskua... - espoo
Luolamies kirjoitti:
Yleensä turpaan tulee !
No sen turpaanvedon jälkeen sut voi varmaan haastaa oikeuteen ja vaatia mukavat korvaukset.
- aloittaja
Savolainen -pysäyttäjä kirjoitti:
Ajattele vähän mitä puhut, sementtilähiön kasvatti!!!
Mikä Helsingissä on niin hienoa, että sitä pitää koko ajan kerskua palstalla?
Minä en kyllä löydä mitään kerskumisen aihetta Helsingistä. Kaipa te kaivatte niitä aiheita kivenkoloista ja sementtitalojenne bunkkereista?
Minä viihdyn Savonlinnassa mainiosti, en minä nittuile jos Helsingissä viihdyt. Omapa on asiasi, mutta ei sillä hirveästi kannata kerskua...Siis juuri tätä tarkoitan, taas yksi malliesimerkki joka todistaa väitteeni. Et VOI sanoa olevasi Helsingistä, kun heti joku alemmuudentuntoinen maalainen alkaa valittaa. Sitäpaitsi tämän palstan nimi on Helsinki, joten luonnollisesti täällä keskustellaan Helsingistä. Jos et kestä sitä, niin älä lue tätä palstaa.
Vai oikein viihdyt Savonlinnassa. Kumma juttu kun tälle palstalle pitää tulla vielä kerskumaan tuommoisella asialla! - lotts
aloittaja kirjoitti:
Siis juuri tätä tarkoitan, taas yksi malliesimerkki joka todistaa väitteeni. Et VOI sanoa olevasi Helsingistä, kun heti joku alemmuudentuntoinen maalainen alkaa valittaa. Sitäpaitsi tämän palstan nimi on Helsinki, joten luonnollisesti täällä keskustellaan Helsingistä. Jos et kestä sitä, niin älä lue tätä palstaa.
Vai oikein viihdyt Savonlinnassa. Kumma juttu kun tälle palstalle pitää tulla vielä kerskumaan tuommoisella asialla!Niin just, köniin voit vielä saada kun julkenet sanoa olevasi " maalainen".. No ei, tuskin stadilaisilla riittää mielenkiintoa vetää turpaan paikkakunnan perusteella. Onneksi meillä on muuta tekemistä!
- Stadilainen
Anntti Rokka kirjoitti:
y...jos Helsinkiläinen eksyy kehäkolmosen ulkopuolelle, niin turpaan tulee välittömästi. Piste.
täällä voi saada HIVn jos sekaantuu johonkin virolaiseen elukkaan, siellä näköjään saa hullun lehmän taudin lehmään sekaantumisesta. En tiennyt että se tarttuu noinkin. Niin peräkammarikummajainen: muuta pois sieltä ja lakkaa kattelemasta Anttilan alusvaatemainoksia, ne selvästi kiihottaa sua liikaa ja pian lehmäparat saa kyytiä- ja sinä sen taudin. otan osaa
- Suomalainen
Stadilainen kirjoitti:
täällä voi saada HIVn jos sekaantuu johonkin virolaiseen elukkaan, siellä näköjään saa hullun lehmän taudin lehmään sekaantumisesta. En tiennyt että se tarttuu noinkin. Niin peräkammarikummajainen: muuta pois sieltä ja lakkaa kattelemasta Anttilan alusvaatemainoksia, ne selvästi kiihottaa sua liikaa ja pian lehmäparat saa kyytiä- ja sinä sen taudin. otan osaa
Eiköhän se HIV tule siellä poikakaverisi hanurista.
Eihän sinne heteromiehet uskalla tulla ilman
peltihousuja, kun nurkan takaa pian yllättää
stadilaishomppeli. Jåå, jåå. - Stadilainen
Suomalainen kirjoitti:
Eiköhän se HIV tule siellä poikakaverisi hanurista.
Eihän sinne heteromiehet uskalla tulla ilman
peltihousuja, kun nurkan takaa pian yllättää
stadilaishomppeli. Jåå, jåå.uhoaa.... onko sullakin apinamiehen vartalo ja vähän epäsiisti olemus? On varmaan... Eli en usko että edes Stadin homot yrittäisi sua.
Ja teidän muijatkin on samaa luokkaa, persjalkasia ja rumia, jotenkin avuttomia reppanoita- ei niitä halua edes panna kun ne haisee ja on epätyylikkäitä jakorasioita kaikki. Toista se on stadilaiset pimut, ne tosin ei sulle antais niin että et pääse ikinä kokeilemaan, sori vaan. - näin on
Stadilainen kirjoitti:
uhoaa.... onko sullakin apinamiehen vartalo ja vähän epäsiisti olemus? On varmaan... Eli en usko että edes Stadin homot yrittäisi sua.
Ja teidän muijatkin on samaa luokkaa, persjalkasia ja rumia, jotenkin avuttomia reppanoita- ei niitä halua edes panna kun ne haisee ja on epätyylikkäitä jakorasioita kaikki. Toista se on stadilaiset pimut, ne tosin ei sulle antais niin että et pääse ikinä kokeilemaan, sori vaan.Ja sä luulet et siellä stadissa on jotenkii erilaiset naiset.. seon totta! enemmän vaan kusta päässä niillä, eli keskivertoa ärsyttävämpiä (siis vittu niinku, siis vittu niinku) Kokemusta on..
- hoh
näin on kirjoitti:
Ja sä luulet et siellä stadissa on jotenkii erilaiset naiset.. seon totta! enemmän vaan kusta päässä niillä, eli keskivertoa ärsyttävämpiä (siis vittu niinku, siis vittu niinku) Kokemusta on..
Pysy vittu niinku vittu niinku erossa teineistä niin ehkä saat parempaa kokemusta..
- stadi rulettaa
Savolainen -pysäyttäjä kirjoitti:
Ajattele vähän mitä puhut, sementtilähiön kasvatti!!!
Mikä Helsingissä on niin hienoa, että sitä pitää koko ajan kerskua palstalla?
Minä en kyllä löydä mitään kerskumisen aihetta Helsingistä. Kaipa te kaivatte niitä aiheita kivenkoloista ja sementtitalojenne bunkkereista?
Minä viihdyn Savonlinnassa mainiosti, en minä nittuile jos Helsingissä viihdyt. Omapa on asiasi, mutta ei sillä hirveästi kannata kerskua...on on pojalla otsaa, kehtaa kertoa olevansa Savosta. No mitä sitten teet tällä palstalla? Oletko jakomielitautinen vai muuten vaan sekaisin? Oletko vaarallinen? Oletko hoidossa tai lomilla pöpilästä? Syötkö pillereitä? Minkä värisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483