Helsinki vs. muu Suomi

stadilainen

Maalaisilla on tosi huono itsetunto. Maalla et voi sanoa olevasi helsinkiläinen saamatta vihoja niskoillesi!

18

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oswald

      Jos stadilaisella on hyvä itsetunto, hänen ei tarvitse maaseudulla ryhtyä kerskumaan kaupunkilaisuudellaan. Sitten ei tule turpiinkaan.

      • Stadilainen

        "sit ei tuu turpaan" Luolamies, hyi vittu teidän kusipää junttien kanssa. Veräksää sää heti turpiin jos joku on kaupungista. Tapa ittes


      • Luolamies
        Stadilainen kirjoitti:

        "sit ei tuu turpaan" Luolamies, hyi vittu teidän kusipää junttien kanssa. Veräksää sää heti turpiin jos joku on kaupungista. Tapa ittes

        Yleensä turpaan tulee !


      • Oswald
        Stadilainen kirjoitti:

        "sit ei tuu turpaan" Luolamies, hyi vittu teidän kusipää junttien kanssa. Veräksää sää heti turpiin jos joku on kaupungista. Tapa ittes

        Sinulla on mielenkiintoisia ajatuksia. "Ja helsinkiläiset huusivat MUALIMANLOPPU TULLOO, MUALIMANLOPPU TULLOO!".


      • Anntti Rokka
        Oswald kirjoitti:

        Sinulla on mielenkiintoisia ajatuksia. "Ja helsinkiläiset huusivat MUALIMANLOPPU TULLOO, MUALIMANLOPPU TULLOO!".

        y...jos Helsinkiläinen eksyy kehäkolmosen ulkopuolelle, niin turpaan tulee välittömästi. Piste.


      • Reino
        Anntti Rokka kirjoitti:

        y...jos Helsinkiläinen eksyy kehäkolmosen ulkopuolelle, niin turpaan tulee välittömästi. Piste.

        On ne mameroita ja muuteski ihan holtittomii. Tupakkia poltetaan ja kiroillaan. Yksikin oli jättänny pyöräsä yöksi ulos!


      • aloittaja

        Jaa että kerskumaan. Entäpä jos satunnainen keskustelukumppani sattuu kysymään että mistäpäin olet? Pitäisikö sitä sitten valehdella, ettei loukkaa maalaisen tunteita? Käsittämätöntä. En edes ymmärrä mitä ihmeellistä siinä sitten on jos nyt on Helsingistä, että siitä pitää noin ottaa itseensä. Sulla on hyvin tyypillinen asenne maalaiselle, tuo on juuri sitä mitä tarkoitin. Huono itsetunto!


      • aloittaja
        Anntti Rokka kirjoitti:

        y...jos Helsinkiläinen eksyy kehäkolmosen ulkopuolelle, niin turpaan tulee välittömästi. Piste.

        Onko sinusta helsinkiläisyys sitten jotenkin hienoa, kun olet noin kateellinen?

        Tulin juuri Pohjanmaalta enkä saanut turpaani.


      • Savolainen -pysäyttäjä
        aloittaja kirjoitti:

        Jaa että kerskumaan. Entäpä jos satunnainen keskustelukumppani sattuu kysymään että mistäpäin olet? Pitäisikö sitä sitten valehdella, ettei loukkaa maalaisen tunteita? Käsittämätöntä. En edes ymmärrä mitä ihmeellistä siinä sitten on jos nyt on Helsingistä, että siitä pitää noin ottaa itseensä. Sulla on hyvin tyypillinen asenne maalaiselle, tuo on juuri sitä mitä tarkoitin. Huono itsetunto!

        Ajattele vähän mitä puhut, sementtilähiön kasvatti!!!

        Mikä Helsingissä on niin hienoa, että sitä pitää koko ajan kerskua palstalla?

        Minä en kyllä löydä mitään kerskumisen aihetta Helsingistä. Kaipa te kaivatte niitä aiheita kivenkoloista ja sementtitalojenne bunkkereista?

        Minä viihdyn Savonlinnassa mainiosti, en minä nittuile jos Helsingissä viihdyt. Omapa on asiasi, mutta ei sillä hirveästi kannata kerskua...


      • espoo
        Luolamies kirjoitti:

        Yleensä turpaan tulee !

        No sen turpaanvedon jälkeen sut voi varmaan haastaa oikeuteen ja vaatia mukavat korvaukset.


      • aloittaja
        Savolainen -pysäyttäjä kirjoitti:

        Ajattele vähän mitä puhut, sementtilähiön kasvatti!!!

        Mikä Helsingissä on niin hienoa, että sitä pitää koko ajan kerskua palstalla?

        Minä en kyllä löydä mitään kerskumisen aihetta Helsingistä. Kaipa te kaivatte niitä aiheita kivenkoloista ja sementtitalojenne bunkkereista?

        Minä viihdyn Savonlinnassa mainiosti, en minä nittuile jos Helsingissä viihdyt. Omapa on asiasi, mutta ei sillä hirveästi kannata kerskua...

        Siis juuri tätä tarkoitan, taas yksi malliesimerkki joka todistaa väitteeni. Et VOI sanoa olevasi Helsingistä, kun heti joku alemmuudentuntoinen maalainen alkaa valittaa. Sitäpaitsi tämän palstan nimi on Helsinki, joten luonnollisesti täällä keskustellaan Helsingistä. Jos et kestä sitä, niin älä lue tätä palstaa.

        Vai oikein viihdyt Savonlinnassa. Kumma juttu kun tälle palstalle pitää tulla vielä kerskumaan tuommoisella asialla!


      • lotts
        aloittaja kirjoitti:

        Siis juuri tätä tarkoitan, taas yksi malliesimerkki joka todistaa väitteeni. Et VOI sanoa olevasi Helsingistä, kun heti joku alemmuudentuntoinen maalainen alkaa valittaa. Sitäpaitsi tämän palstan nimi on Helsinki, joten luonnollisesti täällä keskustellaan Helsingistä. Jos et kestä sitä, niin älä lue tätä palstaa.

        Vai oikein viihdyt Savonlinnassa. Kumma juttu kun tälle palstalle pitää tulla vielä kerskumaan tuommoisella asialla!

        Niin just, köniin voit vielä saada kun julkenet sanoa olevasi " maalainen".. No ei, tuskin stadilaisilla riittää mielenkiintoa vetää turpaan paikkakunnan perusteella. Onneksi meillä on muuta tekemistä!


      • Stadilainen
        Anntti Rokka kirjoitti:

        y...jos Helsinkiläinen eksyy kehäkolmosen ulkopuolelle, niin turpaan tulee välittömästi. Piste.

        täällä voi saada HIVn jos sekaantuu johonkin virolaiseen elukkaan, siellä näköjään saa hullun lehmän taudin lehmään sekaantumisesta. En tiennyt että se tarttuu noinkin. Niin peräkammarikummajainen: muuta pois sieltä ja lakkaa kattelemasta Anttilan alusvaatemainoksia, ne selvästi kiihottaa sua liikaa ja pian lehmäparat saa kyytiä- ja sinä sen taudin. otan osaa


      • Suomalainen
        Stadilainen kirjoitti:

        täällä voi saada HIVn jos sekaantuu johonkin virolaiseen elukkaan, siellä näköjään saa hullun lehmän taudin lehmään sekaantumisesta. En tiennyt että se tarttuu noinkin. Niin peräkammarikummajainen: muuta pois sieltä ja lakkaa kattelemasta Anttilan alusvaatemainoksia, ne selvästi kiihottaa sua liikaa ja pian lehmäparat saa kyytiä- ja sinä sen taudin. otan osaa

        Eiköhän se HIV tule siellä poikakaverisi hanurista.
        Eihän sinne heteromiehet uskalla tulla ilman
        peltihousuja, kun nurkan takaa pian yllättää
        stadilaishomppeli. Jåå, jåå.


      • Stadilainen
        Suomalainen kirjoitti:

        Eiköhän se HIV tule siellä poikakaverisi hanurista.
        Eihän sinne heteromiehet uskalla tulla ilman
        peltihousuja, kun nurkan takaa pian yllättää
        stadilaishomppeli. Jåå, jåå.

        uhoaa.... onko sullakin apinamiehen vartalo ja vähän epäsiisti olemus? On varmaan... Eli en usko että edes Stadin homot yrittäisi sua.

        Ja teidän muijatkin on samaa luokkaa, persjalkasia ja rumia, jotenkin avuttomia reppanoita- ei niitä halua edes panna kun ne haisee ja on epätyylikkäitä jakorasioita kaikki. Toista se on stadilaiset pimut, ne tosin ei sulle antais niin että et pääse ikinä kokeilemaan, sori vaan.


      • näin on
        Stadilainen kirjoitti:

        uhoaa.... onko sullakin apinamiehen vartalo ja vähän epäsiisti olemus? On varmaan... Eli en usko että edes Stadin homot yrittäisi sua.

        Ja teidän muijatkin on samaa luokkaa, persjalkasia ja rumia, jotenkin avuttomia reppanoita- ei niitä halua edes panna kun ne haisee ja on epätyylikkäitä jakorasioita kaikki. Toista se on stadilaiset pimut, ne tosin ei sulle antais niin että et pääse ikinä kokeilemaan, sori vaan.

        Ja sä luulet et siellä stadissa on jotenkii erilaiset naiset.. seon totta! enemmän vaan kusta päässä niillä, eli keskivertoa ärsyttävämpiä (siis vittu niinku, siis vittu niinku) Kokemusta on..


      • hoh
        näin on kirjoitti:

        Ja sä luulet et siellä stadissa on jotenkii erilaiset naiset.. seon totta! enemmän vaan kusta päässä niillä, eli keskivertoa ärsyttävämpiä (siis vittu niinku, siis vittu niinku) Kokemusta on..

        Pysy vittu niinku vittu niinku erossa teineistä niin ehkä saat parempaa kokemusta..


      • stadi rulettaa
        Savolainen -pysäyttäjä kirjoitti:

        Ajattele vähän mitä puhut, sementtilähiön kasvatti!!!

        Mikä Helsingissä on niin hienoa, että sitä pitää koko ajan kerskua palstalla?

        Minä en kyllä löydä mitään kerskumisen aihetta Helsingistä. Kaipa te kaivatte niitä aiheita kivenkoloista ja sementtitalojenne bunkkereista?

        Minä viihdyn Savonlinnassa mainiosti, en minä nittuile jos Helsingissä viihdyt. Omapa on asiasi, mutta ei sillä hirveästi kannata kerskua...

        on on pojalla otsaa, kehtaa kertoa olevansa Savosta. No mitä sitten teet tällä palstalla? Oletko jakomielitautinen vai muuten vaan sekaisin? Oletko vaarallinen? Oletko hoidossa tai lomilla pöpilästä? Syötkö pillereitä? Minkä värisiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe