Olen 174 cm/73 kg nainen ja haaveilen että kun olen saavuttanut 67 kg:n tavoitepainon menen poistattamaan loput vatsamakkarat Bodytite menetelmällä.
Onko teillä kokemuksia???
Body-tite kokemuksia???
22
4180
Vastaukset
- bodytite
http://www.bodytiteforum.co.uk/forum.html
Kokeile tuota, siellä löytyy sekä plussaa että miinusta- makkonen
Vähän löytyy plussaa, enemmänkin miinusta.
Useat miettivät kanteen nostamista vartalon pilaamisesta ja rahojen menettämisestä for nothing.
- Painon pudotus ensin
Kumma kommentti edellä. Mutta tuo painon pudotus ennen kaikkia toimenpiteitä hyvä juttu. Itse pudottanut jonkin verran painoa mutta kaikista kohdista ei lähde. Miettinyt tätä ja muutamaa muuta juttua, jos vois näillä vaikuttaa hankaliin kohtiin.
- makkonen
Mitäs kummaa kommentissa? Vain varoituksen sana. Kommenttini on tiivistys linkitetyn palstan viesteistä.
Normaali Wal-rasvaimu on hyvä ratkaisu. Kokeneen kirurgin käsissä aivan lyömätön. Jälkeenpäin ei ole edes kipeä. Voin suositella lämpimästi !!
- olisiko näin
Perinteinen rasvaimu kuten wal myös hyvä monesti ja turvallisia kokemattomankin käsissä, Energian käyttö rasvaimussa (kuten tuo Bodytite) soveltuu ehkä paremmin eristyistarkoituksiin, kun pelkoa löysyydestä tai jokin hankala kohta kuten kaula tai kun mietitään voiko leikkausta korvata kevyemmällä toimenpiteellä. Näin luulisin. Sen verran uutta juttua että kannattaa käydä kysymässä ammattilaiselta joka tekee eri versioita.
- - sulava
Eilen tehtiin BodyTite operaatio jenkkakahvoihin. Jenkat oli pienet, mutta sitäkin sitkeämmät. Rasvaa lähti vain n. 2 dl, mutta jo nyt voi nähdä, että ennen arpiset ja löysät jenkkakahvat on poissa ja iho vetäytynyt :) Kipuja ei ole, paitsi viime yönä heräsin, kun tukiliivi painoi ärsyttävästi, mutta tänään olo on upea! :) Parasta on se, että tuloksen pitäis tästä vaan partantua!
- ekablogi
Moi!
Kävin bodytite rasvaimussa eilen ja aloin pitämään asiasta blogia. Minulle tehtiin vatsanalueen hoito (4 aluetta).
Jos jotakuta kiinnostaa tällainen reality tilanne niin kuulolle:
http://minajavartaloni.blogspot.fi/
Kirjoitin sinne ennen tilannetta, itse toimenpiteestä ja vrk toimenpiteen jälkeen asioita...- trinity72
Moi, kävisit nyt hei päivittämässä pliis.....miten nyt menee jne jne....
- ekablogi
trinity72 kirjoitti:
Moi, kävisit nyt hei päivittämässä pliis.....miten nyt menee jne jne....
Moikka! Mielellään kävisin päivittämässä vaan olen unohtanut kirjautumistunnukseni :/ En hoksannut kirjata niitä mihinkään ylös ja kun tietsikka sanoi kaput niin sinne meni tallennetut salasanat ja paljon muuta :( Mutta tähän tiedoksi, että olen tyytyväinen toimenpiteeseen! Omat elintavat ratkaisevat kuitenkin tällaisten toimenpiteiden pysyvyyden, joten mitään hokkuspokkus temppuja ne eivät ole.
- trinity72
ekablogi kirjoitti:
Moikka! Mielellään kävisin päivittämässä vaan olen unohtanut kirjautumistunnukseni :/ En hoksannut kirjata niitä mihinkään ylös ja kun tietsikka sanoi kaput niin sinne meni tallennetut salasanat ja paljon muuta :( Mutta tähän tiedoksi, että olen tyytyväinen toimenpiteeseen! Omat elintavat ratkaisevat kuitenkin tällaisten toimenpiteiden pysyvyyden, joten mitään hokkuspokkus temppuja ne eivät ole.
Voi ei,harmi!itsekin tuon hiljattain läpikäyneenä vaan janoan (edelleen) tietoa...tällä hetkellä ihmettelen miksei minulle laitettu tikkejä ollenkaan...pienenthän ne reiät ovat mutta kuitenkin kummastuttaa.
- tiukumiuku13
Moi Kävin Bodytitessa Helsingissä 28.6. Olin 2 aluetta:sisäreidet. Kyseessä oli eräänlainen korjausoperaatio koska olin vuonna 2008 rasvaimussa Belgiassa ja sen operaation jäljiltä en ollut tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen joten päätin korjata asian. Valitsin luotettavan,suomalaisen klinikan. Henkilökunta oli tosi ystävällistä ja operaation suorittanut kirurgi vallan mainio tyyppi. Puutuspiikki ja kudoksen puuduttaminen oli inhottavimmat vaiheet,mutta äkkiä sen kiven unohtaa! Itse toimenpiteen aikana olin siis koko ajan hereillä (paikallispuudutus) ja oli jännä tunne kun sitä tunsi että kanyyli oli ihon alla olevassa kudoksessa. Pari kertaa tuli arpikudosta vastaan ja kirurgin piti painaa oikein kunnolla että kanyyli meni siitä läpi,outo tunne,mutta ei tietenkään sattunut lainkaan. Omalla kohdalla viimeinen vaihe bodytite/ kudoksen lämmittäminen kuumotti pari kertaa muutaman sekunnin verran mutta sekin on nyt historiaa. Puudutuksineen aikaa meni parisen tuntia. Hinta oli 1500 euroa. Kerron mielelläni lisää jos joku haluaa tietää enemmän toimenpiteestä. Ei paha kokemus ollenkaan. Seuraavaksi ehkä Neck-tite..
- äphin
Miten neck titen jälkeen hoidetaan kaulaa / leukaa? Kotihoito-ohjeet niukat. Saako hieroa pahkuroita ja milloin voi aloittaa? Lähtevätkö pahkurat pois? Luin mahdollisesta kalkkunakaulasta ja nyt pelottaa, koska rasvaa ei ollut paljoa, ainoastaan löysää nahkaa...
Mustelmat kuulemma harvinaisia mutta olen todella mustelmilla. Miten piirrustuskynän jäljet saa pois?
Kiitos vastauksista! - kaula/leuka
äphin kirjoitti:
Miten neck titen jälkeen hoidetaan kaulaa / leukaa? Kotihoito-ohjeet niukat. Saako hieroa pahkuroita ja milloin voi aloittaa? Lähtevätkö pahkurat pois? Luin mahdollisesta kalkkunakaulasta ja nyt pelottaa, koska rasvaa ei ollut paljoa, ainoastaan löysää nahkaa...
Mustelmat kuulemma harvinaisia mutta olen todella mustelmilla. Miten piirrustuskynän jäljet saa pois?
Kiitos vastauksista!Moikka
Pidin sitä ideal-sidettä yötäpäivää n. 5 vrk. Pahkurat poistuvat pikkuhiljaa, ei niitä hierota.
Piirustuskynän jäljet lähtevät peruvoiteen ja vanutupon avulla varovasti.
Ihan apteekin agualanilla olen nyt jatkossa rasvannut kaulaani.
Toki sitä tukea voi pitää pidempäänkin. Imetty alue on joitakin viikkoja sekä kylmän- että kuuman arka. Kaulahuivi ulkoillessa OK. - äphin
kaula/leuka kirjoitti:
Moikka
Pidin sitä ideal-sidettä yötäpäivää n. 5 vrk. Pahkurat poistuvat pikkuhiljaa, ei niitä hierota.
Piirustuskynän jäljet lähtevät peruvoiteen ja vanutupon avulla varovasti.
Ihan apteekin agualanilla olen nyt jatkossa rasvannut kaulaani.
Toki sitä tukea voi pitää pidempäänkin. Imetty alue on joitakin viikkoja sekä kylmän- että kuuman arka. Kaulahuivi ulkoillessa OK.Kiitos vastauksesta kaula/ leuka!
Kauanko kestää ennen kun pahkurat ovat poissa? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Kauanko kestää, että "näytät upealta"?
Kiitos! - Kaunottareksi
Oletko tyytyväinen sisäreisiin nyt? Millainen muutos oli?
Olen kiinnostunut kun itsekkin haluaisin samaan operaatioon
- ojasta allikkoon
Tehty olkavarret.
Ennen piilottelin paksuja mutta tasaisia olkavarsia pitkillä hihoilla. Nykyään piilottelen löysää nahkaa, muhkuroita ja epätasaisuutta Body-tite toimenpiteen jälkeen. Ihan syvältä koko toimenpide. Mentiin niinkuin ojasta allikkoon.
Ei ole yleistynyt , on epävarma onnistumisen suhteen. En voi suositella.- ojasta allikkoon
niin ja vielä lisäys, toimenpiteestä jo vuosia.
- kaula/leuka
ojasta allikkoon kirjoitti:
Ei ole vielä tietoa, menen käymän kirurgin puheille muissa asioissa seur.vkolla. Täytyypä hiukan kysellä.
Tällä hetkellä minulla on kaulan alla ryppyinen kohta, joka ei tosin roiku.Alue on edelleen hiukan arka. Muuten olen ihan tyytyväinen. Pahkurat tuntuvat poistuvan pikkuhiljaa, luulisin 6 kk olevan se aika. - Bt aika varattu
Vuosia?Minun kirurgin mukaan BT on 2 v vasta Suomessa? Wal 20 v ja Smart 10 v? Oletko varma et sulle tehty Bt?
- ojasta allikkoon
Bt aika varattu kirjoitti:
Vuosia?Minun kirurgin mukaan BT on 2 v vasta Suomessa? Wal 20 v ja Smart 10 v? Oletko varma et sulle tehty Bt?
Kyllä tiedän tarkkaan mitä minulle tehtiin. Se oli nimenomaan Body-tite !
Kaikkeen kun haluais luottaa ja kokeilla aina uutta. Ei vaan tuo toimenpide toiminut minulle. Liekö lääkärissä vika ? On koulutuksen saanut plastiikkakirurgi.
Koko juttu on vaan luokkaa "paljon melua tyhjästä".
En ole ainut pettynyt. Olen lueskellut sen verran noita ulkolaisia keskustelupalstoja. Monikin toimenpiteen suorittaja on saanutkin kanteen turhista lupauksista ja rahastuksesta. Tilanne saattaa vaan mennä huonommaksi noiden puoskareiden käsissä.
ONNEA VAAN ROHKEILLE KOKEILIJOILLE. !! - Bt aika varattu
Kyllä tiedän tarkkaan mitä minulle tehtiin. Se oli nimenomaan Body-tite !
Kaikkeen kun haluais luottaa ja kokeilla aina uutta. Ei vaan tuo toimenpide toiminut minulle. Liekö lääkärissä vika ? On koulutuksen saanut plastiikkakirurgi.
Koko juttu on vaan luokkaa "paljon melua tyhjästä".
En ole ainut pettynyt. Olen lueskellut sen verran noita ulkolaisia keskustelupalstoja. Monikin toimenpiteen suorittaja on saanutkin kanteen turhista lupauksista ja rahastuksesta. Tilanne saattaa vaan mennä huonommaksi noiden puoskareiden käsissä.
ONNEA VAAN ROHKEILLE KOKEILIJOILLE. !!Ehkä sinun kohdalle käynyt niin että se oli vaan harjoittelu-asteella.Käynyt konsultaatiossa kokenneella plastiikkakirurgilla täällä Helsingissa. Kuin ikä on 52 v kuulemma tarvitsen kiristystä muuten olisin ottanut Wallia . Bt on hiemän kallimpaa mutta otan sen. No aikani on 2 viikon kuluttua. Katsotaan mitä tulee .Ilmoittelen.
- astrid10
Bt aika varattu kirjoitti:
Ehkä sinun kohdalle käynyt niin että se oli vaan harjoittelu-asteella.Käynyt konsultaatiossa kokenneella plastiikkakirurgilla täällä Helsingissa. Kuin ikä on 52 v kuulemma tarvitsen kiristystä muuten olisin ottanut Wallia . Bt on hiemän kallimpaa mutta otan sen. No aikani on 2 viikon kuluttua. Katsotaan mitä tulee .Ilmoittelen.
moikka "Bt aika varattu".
Olisis kiva, jos sinäkin kävisit vähän päivittämässä missä mennään. Onnistuiko, oletko tyytyväinen jne.
Tsemppiä paranemiseen jokatapauksessa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733