Kertokaa kokemuksianne kyseisestä väristä?
PolyBlonde L101 Silver Blonde
2
2485
Vastaukset
- platinablondii
Jos meinaat juuri tuota Schwarzkopfin L101 Platinum lighter vaalennusta niin erittäin tehokas on. Vaalentaa kunnolla, eikä jätä oikeastaan ollenkaan keltaiseksi kivana lisänä ne kaksi anti yellow naamiota. :) Riippuu tietenkin sinun hiusten lähtökohdasta ja siitä kuinka vaaleaksi haluat, mutta itse aika pitkälle juuri tuolla vaalennuksella mustasta valkoiseksi sain suht nopeasti... Erittäin hennoille ja huonokuntoisille hiuksille älä missään nimessä käytä, on monia muita vaalennuksia paljon vahvempaa ainetta ja pahimmassa tapauksessa vetää tukan aivan purkaksi...
Joo,eniten arvelluttaa onko se liian vahva mun hiuksille,kun oon jo blondi. Haluaisin vaan tyvestä keltaisuutta pois,kun noi pari astetta vaalentavat tuhkanvaaleat eivät oo riittäny vaikka tyvikin on mulla vaalea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701