Vaihdoin tuossa taannoin SSRI lääkkeestä Cymbaltaan. Nyt vaiva on paremmin poissa, mutta taisi lähteä tunteet siinä samalla. Tiedän että mitä kuuluisi tuntea, mutta harvemmin tunnen. On menossa isoja myllerryksiä tässä ympärillä ja seuraan vähän kuin elokuvaa että mitä tapahtuu, enkä edes kauheasti puutu asioiden kulkuun. Nyt pelottaa että kun lopetan lääkkeen niin huomaankin että olisi pitänyt tehdä jotain muutakin kuin seurailla.
Cymbalta ja tunteettomuus
ExPanikoija
3370
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Saman olen huomannut. Mikään ei hetkauta. En koe surua enkä iloa. En myötätuntoa.. Haikeutta. En rakkautta, siis en mitään. Tehokas kyllä olen, mutta en tunne itseäni enää ihmiseksi. Saatikka että pitäisi pussailla, halitella... Yök. Seksi on muisto vain. Että on hieno lääke :-(
Nosto...
Tuo efekti itselläni on tullut lähes kaikista mielialalääkkäkeistä. Olo on kuin Zombiella, mikään ei tunnu miltään.. Ja kun niitä on kokeiltu mun ahdistus ja paniikkihäiriöihin. Nyt ollut ilman mitään mielialalääkkeitä ja kohtauksia tulee joka päivä.. Kai sitä voisi ajan kuluksi jotain taas kokeilla.. On ryhmäterapiaa yms mistä en ole huomannut apua vaivoihini..