Kevytperävaunujen ja mopojen katsastusdirektiivi sai tyrmäyksen

Jamppa Jousenkorva

7

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyörien vihaaja

Tulispa vain mp:n katsastus...mikään ei vitutta niin paljon kaupungilla kun kuunnella pakoputkiviritteisten pyörien HELVETIN RASITTAVAN KUULOSTA MELUA!!! Hyvä kun saatiin melumittaukset ja poliisien pitäisi entistä enemmän puuttua näihin virityksiin...

• 87k

jastömoment ai sii juu än dlöständ meibi to momen t, juuy will bi cost snou, You comments, will hapy.

• 87k

Kuten huomasitte, osaan myös puhua kielillä

• Jamppa Jousenkorva
        87k kirjoitti:

Kuten huomasitte, osaan myös puhua kielillä

Onhan tästä se ilo että nimerkki pyörien vihaaja saa lisää vihattavaa...
        Aluksi voi vihata koko talven ja riittävästi arvosteltuaan pääsee keväällä tositoimiin.

Hän ei varmaankaan ymmärrä, vihansa ohella, kuinka kauaskantoisia tämän kaltaise valtion päätökset voivat olla.

• 87k

Heko heko, olenpas saanu kaimaanin palstoille, melkein yhtä tyhmä kuin minäkiin

• Jos mopoja pitäisi ruveta katsastamaan, pitäisi sitten saatana saada myös bonukset vakuutuksiin ja liikennekäytöstäpoisto kuten autolle.

Mopon kohdalla on älytöntä että siitä joutuu maksamaan vakuutusta silloinkin kun ei aja.

• SitiManni

Oikeastaan mopijen vuosivakuutus on laskettu sillä tavoin että ei ajaisi talviaikaan lainkaan, eli se 5kk liikenteestä pois ottaminen on ikäänkuin mukana hinnassa..

Eli jos USKALTAA ajaa talvella, niin saa ajaa ikäänkuin ilmaiseksi.

Ja nyt on juuri hyvä kun ei ole bonuksia liikennevakuutuksessa, voi esim vahingossa ajaa kaverin pyörästä katteet paskaksi, ja vakuutus korvaa kaverille kaiken ja itse et joudu maksamaan penniäkään.

Itse olen mopoillut joku 3 talvea, koska mulle se on kulkuneuvo, ei harrastus

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      125
      6388
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6143
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3982
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2405
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      130
      1447
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1289
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1118
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      950
    Aihe