On aika liittoutua Feministit. Myöntäkää että ilman meitä(mustia)ette voi toteuttaa suurta tavoitettanne, tasa-arvoa(eli valkoisen hetero miehen nujertamista) ilman meidän apuamme! Vain yhdessä voimme pudottaa valkoisen, rasistis-sovinistisen heteromiehen alas palliltaan maailman kiistattomana valtiaana. On aika asettaa sivuun pikkumaiset erimielisyytemme, ja yhtyä saavuttakseemme suuri tavoitteemme;maailma, joka on vapaa valkoisen miehen sovinismista ja rasismista!
Aika on tullut liitolle!
4
280
Vastaukset
- Taru
Ja mitä Linkola-nimi tekee nimimerkissäsi? Ettet edes häpeä..tuon nimen käyttäminen on jo häpäisyä!
Jos tarkoitat mustalla ihonväriäsi, en voi ymmärtää! Eihän mustia ole olemassa..
Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä myöskään mitä feminismillä tarkoitetaan.
Tähän asti femakot ovat tehneet elämästäni suuren helvetin..olen itse nainen..enkä katso hyötyneeni ainakaan äärifeminismistä yhtään mitään.
Palkkani on surkea, työni raskasta ja kuluttavaa ja turhauttavaa (hoiva-ala)..kiitos femakoitten..sekin työ ja ammattikunta elää ja voi huonosti..sosialistifemakoitten ansiosta suurin osa pääomastani on mennyt juoppojen ja narkkareiden ja vaippavanhusten hoivaamiseen. Itse en ole saanut mitään, kuin kipeän selän ja turhauttavan elämän.
Seksuaalifemakoitten ansiosta saan tujottaa maito-ja leipätiskin vieressä jalkojaan levittävää suomalaisesta paperista tehdyn lehden sivuilla lojuvaa akkaa, jonka suurin onni ja autuus on alakerran aukkonsa täyttäminen joko mustalla tai valkoisella, samantekevää..kunhan jokin täyttää..tyhjyyden..joka ammottaa niin yläkerrassa kuin alakerassakin.
Äärifemakot alistavat ja orjuuttavat kaikkia ihmisiä rotuun ja sukupuoleen tai ikään katsomatta.- Musta Linkola
Oletpa sinä kiittämätön ämmä, ja oikea petturi sukupuolellesi! Sinun tulisi tietää, että valkoinen hetero mies on sinunkin urallasi ja elämässäsi etenemisen suurin este! Niin kauan kun valkoiset hetero miehet hallitsevat maailmaa ja mm Suomea, tulet aina olemaan toisen luokan kansalainen, jolle mm maksetaan hoitajan työstä vähemmän palkkaa kuin varastomiehelle tai rekkakuskille. Ja näin tuleekin aina olemaan, ellet sitten liity kanssamme yhteiseen taisteluun valkoisen heteromiehen syrjäyttämiseksi uuteen uljaaseen monikulttuuriseen maailmaan, jossa ihmisen rodulla tai sukupuolella ei enää kerta kaikkiaan ole väliä!
- rose66
Musta Linkola kirjoitti:
Oletpa sinä kiittämätön ämmä, ja oikea petturi sukupuolellesi! Sinun tulisi tietää, että valkoinen hetero mies on sinunkin urallasi ja elämässäsi etenemisen suurin este! Niin kauan kun valkoiset hetero miehet hallitsevat maailmaa ja mm Suomea, tulet aina olemaan toisen luokan kansalainen, jolle mm maksetaan hoitajan työstä vähemmän palkkaa kuin varastomiehelle tai rekkakuskille. Ja näin tuleekin aina olemaan, ellet sitten liity kanssamme yhteiseen taisteluun valkoisen heteromiehen syrjäyttämiseksi uuteen uljaaseen monikulttuuriseen maailmaan, jossa ihmisen rodulla tai sukupuolella ei enää kerta kaikkiaan ole väliä!
Afrikassa naiset kuokkii ja miehet istukselevat varjossa majan seinustalla - onko se mielestäsi sitä tasa-arvoa?
Minä en ainakaan ala omaa suomalaista mörökölliäni vaihtamaan, kun hänet olen jo jotenkin onnistunut kouluttamaan...hmmm vai oliko se toisin päin - mene ja tiedä :)
- Joanne
"toteuttaa suurta tavoitettanne, tasa-arvoa(eli valkoisen hetero miehen nujertamista)" tuo ei liippaa lähelläkään tasa-arvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875