Täytettä huuliin

helsingissä_

Hakusessa olisi helsingissä se 'paras' paikka minne kannattaisi mennä laitattamaan huulet, suosituksia?

49

11840

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu mistä pidät

      Riippuu millaisia haluat. Jos haluat ankkahuulet, älä mene Royal Beauty Academyyn. Ne tekee luonnollisen näköisiä huulia.

      • She-la

        Royalilla tehdään niin luonnollisia, et rahat menee hukkaan. Turvotuksen laskettua ei huomaa mitään eroa entiseen. Vaikka kuin reklamoi niin lisää ei laiteta ilmaseks. Joko Renesse on todella surkea aine tai sitten kosmetologi laittoi aineen väärään kohtaan. Nykyään annan vain lääkärin tehdä huuleni.


      • Kerroit stoorin
        She-la kirjoitti:

        Royalilla tehdään niin luonnollisia, et rahat menee hukkaan. Turvotuksen laskettua ei huomaa mitään eroa entiseen. Vaikka kuin reklamoi niin lisää ei laiteta ilmaseks. Joko Renesse on todella surkea aine tai sitten kosmetologi laittoi aineen väärään kohtaan. Nykyään annan vain lääkärin tehdä huuleni.

        No et sä Royalilla ole käynytkään, kun olet kilpailevan firman edustaja.


      • Jankkaaja
        Kerroit stoorin kirjoitti:

        No et sä Royalilla ole käynytkään, kun olet kilpailevan firman edustaja.

        Enemmän kuin helppo uskoa ettei reklamointi toimi jankkaavan aina oikeassa olevan harhaisen mainospellen paikoissa.Kansainvälisten tutkijoiden ja FDA:n mukaan asiakas on siellä aina väärässä :)


      • Dress
        Kerroit stoorin kirjoitti:

        No et sä Royalilla ole käynytkään, kun olet kilpailevan firman edustaja.

        Kaikki kirjoitukset väännetään kilpailijoiden stooreiksi, jos sisältö ei miellytä mainostajaa. Onhan se nyt itsestään selvää, että turvallisia täyteaineita päivittäin laittava lääkäri on parempi vaihtoehto kuin harvinaista ainetta silloin tällöin piikittävä kosmetologi. Itseäni kummastuttaa, kun joissakin paikoissa käytetään ainetta, jota suomalaiset lääkärit eivät käytä. Ihmetyttää myös jotkut hehkutukset. Miksi mainostaa jotain yritystä loisteliaana nimellä, kun totuus on se, että piikitys tehdään hampaiden valkaisemis yrityksessä. Varmasti minutkin haukutaan nyt kilpailijaksi. Totuus on kuitenkin se, että olin ystäväni mukana, kun hänen huulensa suurennettiin ja tein kyseiset huomiot harkitessani samaa toimenpidettä.


      • Kiinnostunut123
        Dress kirjoitti:

        Kaikki kirjoitukset väännetään kilpailijoiden stooreiksi, jos sisältö ei miellytä mainostajaa. Onhan se nyt itsestään selvää, että turvallisia täyteaineita päivittäin laittava lääkäri on parempi vaihtoehto kuin harvinaista ainetta silloin tällöin piikittävä kosmetologi. Itseäni kummastuttaa, kun joissakin paikoissa käytetään ainetta, jota suomalaiset lääkärit eivät käytä. Ihmetyttää myös jotkut hehkutukset. Miksi mainostaa jotain yritystä loisteliaana nimellä, kun totuus on se, että piikitys tehdään hampaiden valkaisemis yrityksessä. Varmasti minutkin haukutaan nyt kilpailijaksi. Totuus on kuitenkin se, että olin ystäväni mukana, kun hänen huulensa suurennettiin ja tein kyseiset huomiot harkitessani samaa toimenpidettä.

        Minkälaiset ystäväsi huulista tuli?


      • Dress
        Kiinnostunut123 kirjoitti:

        Minkälaiset ystäväsi huulista tuli?

        Ei ne huulet mielestäni kovin paljon muuttuneet, kasvoivat vain hieman kokoa. Se kai oli tarkoituskin.


      • puudutus

        Miten sitten puudutetaan ennen pistoshoitoa?


      • Älkäämenkö

        Royal beauty academy!! Älkää vain menkö kyseiseen paikkaan!!! Itse siellä käyneenä ja huulet miten sattuu pahkuroiden kera! Laittaja ei ole huulten täyttö kouluttajaa nähnytkään vaikka itse väittää olevansa. Kun epäonnistuneista huulista soitin tekijälle niin luuria tuli korvaan.. Ja ties mitä muuta jos vaan jaksais kirjottaa. Viekää rahanne muualle.


      • Jasminnnettt

        Royal beauty academystä myös huonoja kokemuksia!selkeetä epäsymmetriaa ja pahkuroita!! En suosittele paikkaa. Samaan aikaan valkaisu otettu ja ikeniin ja huuliin pääsi valkaisuainetta mikä teki kipeää ja poltti valkoiset jäljet:/


    • ergo2

      Muistaakseni mulle sanottiin, että kolmipäinen poskilihas on se paikka, johon puudutuksen voi laittaa, mutta saattuuhan se puuduspiikkikin. Mulle ei siis laitettu erillistä puudutusta. Aine, jota mulle laitettiin sisälsi valmiiksi puudutusaineen.

    • kanyylista

      tossa oli toi kanyyli eli se vaatii varmaan pienen reiän neulalla, riittääkö siinä emla tms.

    • leyis

      Mitähän puudutusaineita yleisimmin käytetään? Itsekin olen käynyt tähän mennessä vaan Royal Beauty Academyssa, siellä laitettiin puudutusvoidetta. Ja tämän surullisenkuuluisan Tuksun Seiska-videon perusteella The Lookissakin vissiin käytetään myös sitä puudutusvoidetta (joo noloa, olen seurannut Tuksua :D).

      En itseasiassa edes tiennyt että tehdään ihan piikkipuudutuksia huulten täyttöä varten...Oma kokemukseni siitä huulten täyttämisestä sen puudutusvoiteen kera oli ainakin se, että se oli kivuliain kokemus koko tähän astisen elämäni aikana. Olisi aika kiva jos siitä jatkossa selviäisi vähän vähemmällä tuskalla...

      Miten se puudutus sitten ihan käytännössä tapahtuu? Kaksi piikkiä molempiin poskiin? Ja kuinkahan voimakas se puudute yleensä on, pitääkö varautua siihen että loppupäivän ajan koko naaman alaosa roikkuu velttona? :D

      Ja oleellisimpana juttuja, missä saan kunnon puudutuksen jos tuo voidepuudutus ei sitä ole? Nyt kun alkaa tarkemmin miettiä, niin eihän se voide varmaan puuduta kuin hieman sitä ihon pintaa, siellä huulen sisällä se kipu mulla enemmänkin muistaakseni tuntui tuntuvan.

      • leyis

        Siis tarkoitin että kaksi piikkiä, yksi molempiin poskeen? Vai johonkin huulen yläpuolelle? Vai...?


      • 2krt
        leyis kirjoitti:

        Siis tarkoitin että kaksi piikkiä, yksi molempiin poskeen? Vai johonkin huulen yläpuolelle? Vai...?

        Kyllä, 2 Piikkiä molempiin poskiin.


    • 3+1

      Itse olen laittanut huulet Royal Beauty Academyssä ja voin vain suositella. Luin netistä siitä paljon haukkuja mutta päätin silti kokeilla, sillä ulkomaisten sivustojen mukaan Revanesse Ultra on hyvä täyteaine enkä löytänyt muuta paikkaa jossa käytetään Revanesse Ultraa kuin RBA. Laitoin huulet noin 2 kuukautta sitten ja täyteaine on pysynyt hyvin huulissa ainakin vielä toistaiseksi, sen luvattiin pysyvän 8-12 kuukautta. Katselen kauanko tämä aine kestää ja jos kesto on hyvä, mene uudestaan, mutta jos kesto ei vastaa lupauksia menen jonnekkin muualle. Itselläni huulet puudutettiin jollakin geelillä, mutta kyllä piikit silti tuntui. Ei erityisesti sattunut muuta kuin muutamaan kohtaan huulista, mut ei se kipu kauan kestänyt.

      Tähän samaan keskusteluun voinen kysyä, että mikä on pitkäkestoisin täyteaine jota huuliin Helsingissä laitetaan ja missä sitä laitetaan? Revanesse Ultra maksoi vain 290 euroa, eli hinta ja luvattu laatu on ainakin erittäin hyvin kohdallaan.

    • ...............

      Voinkin antaa tässä omia vinkkejäni juurikin Helsingin suunnalta. Eli laitoin ensimmäisen huulihoitoni noin viisi vuotta sitten ja tämä tapahtui Forumin vieressä kosmetologilla. Kosmetologi oli TÄYSIN ammattitaidoton ja ilmeisesti olin hänen ensimmäisiä asiakkaitaan huultentäytössä. Seurauksena huuliini jäi vuosiksi useita kovia patteja täyteaineesta. Aine pistettiin siis ihan päin prinkkalaa, pisti 1ml ainetta vain kolmella pistolla eli aivan väärin. Luojan kiitos, aine oli Puragenia eli samaa orgaanista ainetta, mikä hajoaa ihmiskehoon ja olenkin saanut patteja pois ahkeralla puolen vuoden hieromisella. Tällainen hierominen ei onnistu, jos aine on muuta kemiallista ainetta, joka ei hajoa yhtä hyvin.. Eli käytännössä vain hyaluronihappo on mahdollista saada pois huulista, jos se on väärin sinne injektoitu. Toinen vaihtoehto on juurikin olla varma, että synteettisen aineen pistäjä osaa hommansa.

      Henk.koht. mielestäni kosmetologeilla ei pitäisi olla mitään asiaa tehdä huultentäyttöjä injektioneuloilla ja olen aivan varma, että eivät saa lain mukaan puuduttaa posken hermoja. Jo viisaudenhampaan poistoleikkauksessa hermojen puudutus vaatii lääkärin pätevyyden, joten en usko että kosmetologilla mahdollisuus tällaiseen on.

      Olen käynyt ehkä 10 kertaa huulten täytössä ja suosittelen sairaanhoitajan tai lääkärin tekemää huulten täyttöä. Viimeksi kävin sairaanhoitajalla Clinic Estetic:illä Helsingissä ja siellä oli erittäin ammattitaitoinen sairaanhoitaja pistämässä, suosittelen. Olen käynyt myös Royal Beauty Academissa, joka oli ihan hyvä paikka ja ammattitaitoinen laittaja- ainetta jäi kuitenkin yli rutkasti ja maksoin koko hinnan sopimuksella, että ainetta laitetaan myöhemmin uudelleen- vaan eivätpä vastanneet kyselyihini ja yhteydenottoihini.

      Miettikää tarkkaan minne menette ja mitä ainetta annatte laittaa huuliinne.

      • ei enää koskaan

        Clinic Estetic.. varoitan, ei kannata mennä.
        Minulle laitettiin aivan liikaa ainetta ja tulos oli kamala. Lääkäri ei suostunut tekeen mitään asian korjaamiseksi. Todella kamala kokemus.


      • clinic estetic sofia
        ei enää koskaan kirjoitti:

        Clinic Estetic.. varoitan, ei kannata mennä.
        Minulle laitettiin aivan liikaa ainetta ja tulos oli kamala. Lääkäri ei suostunut tekeen mitään asian korjaamiseksi. Todella kamala kokemus.

        Käy Sofialla- www.clinicestetic.fi, hän on paras !!! Sofia osaa korjatakin hyvin. Se Clinic Esteticin lääkäri lähtenyt Plastic Surgery Centeriin .


    • rita36

      voivoi.Kannattaa(KO)n niitä huulia erikseen turvottaa.Monella näköjään luulot (toiveet) korkealla.Kun just pistetty huulet turvoksissa ku turvotus häviää ei näytä miltään..justjust. Ja tiedoksi vaan se 1ml on ihan minimi mitä laitetaan,pienempi annos ei näy missään.Ei vaan jaksa lukee tätä valitusta.Vaatikaa kunnon aineet ja laittajalta näyttöjä.

    • Hyvä aine

      Mikä on hyvä aine?

      • Softliftattu

        Merkonomit ja kosmetologi piikittäjät eivät saa käyttää aineita, jotka sisältävät puuduttavia lääkeaineita. Siksi he käyttävät "psykologista" puudutetta eli jotain voiteita. Itse käyn lääkärin tekemissä täyteainehoidoissa. Aineen sisälle on laitettu lidocaine puudutus. Mulle tehtiin viimeksi soft lift Restylane täyteaineilla.


    • sofia is best!

      Totta! Sofia on paras! Kannattaa olla tarkkana nettisivujen kanssa, Sofian klinikka on clinic.estetic.fi toinen osoite on sama, mutta com -päätteine, ja johtaa aivan toiselle klinikalle, jossa ei tosiaan ole tasosta tietoakaan! Eli olkaa tarkkoja!

      • Mainostajatsucs

        Ei ole kokemusta Sofian tekemistä hoidoista. Saattaa olla hyvä tai sitten täällä haisee oma kehu. Sofiasta on kuitenkin sen verran kokemusta, että hän tuli juttelemaan minulle ja ehdotti hoitoja omalla klinikallaan. Sanoin, että ei kiitos, käytän erään toisen paikan palveluja (ei kuitenkaan tämä PSC). Hän sanoi heti, että heidän klinikka on parempi ja halvempi. Mielestäni hänen käytöksensä oli tökeröä. Ainakaan minuun tuo ei tehonnut.


    • mainostaustajalle

      Se on hienoa että halvempi .....kuin vaan aineet ovat turvalliset ja pistäjä koulutettu! Onko tämä Sofia sairaanhoitaja vai kosmetologi?Ja missä klinikassa hän onkaan? oliko se psc-ssa?Täytän kohta 60v ,en ole koskaan tehnyt itselleni mitään vastaava kuin hirveät hinnat noista hoidoista kyllä!! Mutta nyt syntärilahjaksi harkitsen.

      • kanta-asiakas

        Sofia on Paras! Osaa myös korjata muiden epäonnistumiset! Suosittelen! clinicestetic.fi, Aleksanterinkatu 15 b 7kerros, Helsinki


      • Nimimerkkiiiiiiii

        Sofian käyttämät aineet ovat kaikki hyaluronihappopohjaisia eli täysin turvallisia, hyaluronihappoa on ihmisen kehossa luonnostaankin ja se myös hajoaa kehoon luonnollisesti mitään jälkiä jättämättä. Tietenkin on mahdollisuus allergiseen reaktioon tai tulehdukseen, mutta molemmat ovat erittäin harvinaisia. Sofia on sairaanhoitaja ja hän on voittanut jonkin kilpailun missä palkitaan paras täyttäjä, eli on varmasti myös koulutettu. Sofia työskentelee Lääkäriklinikka Esteticille eli ilmeisesti Clinic Estetic joka on vaihtanut nimeään tms? Tässä kuitenkin oikea kotisivu: http://www.clinicestetic.fi/
        Itse en ole vielä käynyt Sofialla piikitettävänä mutta seuraavaksi menen luultavasti hänelle. Olen saanut hänestä ammattimaisen kuvan ja lukenut erittäin paljon kehuja ja hyviä kokemuksia.


      • omakehu
        Nimimerkkiiiiiiii kirjoitti:

        Sofian käyttämät aineet ovat kaikki hyaluronihappopohjaisia eli täysin turvallisia, hyaluronihappoa on ihmisen kehossa luonnostaankin ja se myös hajoaa kehoon luonnollisesti mitään jälkiä jättämättä. Tietenkin on mahdollisuus allergiseen reaktioon tai tulehdukseen, mutta molemmat ovat erittäin harvinaisia. Sofia on sairaanhoitaja ja hän on voittanut jonkin kilpailun missä palkitaan paras täyttäjä, eli on varmasti myös koulutettu. Sofia työskentelee Lääkäriklinikka Esteticille eli ilmeisesti Clinic Estetic joka on vaihtanut nimeään tms? Tässä kuitenkin oikea kotisivu: http://www.clinicestetic.fi/
        Itse en ole vielä käynyt Sofialla piikitettävänä mutta seuraavaksi menen luultavasti hänelle. Olen saanut hänestä ammattimaisen kuvan ja lukenut erittäin paljon kehuja ja hyviä kokemuksia.

        Vai hyviä kokemuksia ja kehuja :) Epäilemättä kun muija mainostaa täällä itseään taukoamatta. Taitaa olla muotia näiden plastiikkakirurgia yritysten keskuudessa kirjoittaa palstoille omia kehuja.


      • mainostajatsulle
        omakehu kirjoitti:

        Vai hyviä kokemuksia ja kehuja :) Epäilemättä kun muija mainostaa täällä itseään taukoamatta. Taitaa olla muotia näiden plastiikkakirurgia yritysten keskuudessa kirjoittaa palstoille omia kehuja.

        Mainostajatsulle- , olet mainitsenut Sofian? Eli nyt menin sekäisin missä se ihminen on?täällä tuli niin sekäsorttua.


      • jooooo1
        mainostajatsulle kirjoitti:

        Mainostajatsulle- , olet mainitsenut Sofian? Eli nyt menin sekäisin missä se ihminen on?täällä tuli niin sekäsorttua.

        siis sofia on lääkäriklinikka esteticillä, eli ilmeisesti clinic estetic mutta vaihtanut nimeään.. ja nettisivu on clinicestetic.fi


    • kanta-asiakas

      Juuri näin! Lääkäriklinikka Estetic = clinicestetic.fi , siellä siis palkittu, huippu-taitava sairaanhoitaja Sofia ! Paikka on ALEKSANTERINKATU 15 B, HELSINKI

      • Osso

        Sofia ei ole mitään huippu.Kävin vuosi sitten kyseisessä paikassa,hän laittoi täyteaine ryppyihin.En saanut mutään tulosta.Rahat meni hukkaan.Hän ei suostunut edes korjamaan ilmaiseksi toinen kerta.Suuri pettymys:(


      • sofiafani
        Osso kirjoitti:

        Sofia ei ole mitään huippu.Kävin vuosi sitten kyseisessä paikassa,hän laittoi täyteaine ryppyihin.En saanut mutään tulosta.Rahat meni hukkaan.Hän ei suostunut edes korjamaan ilmaiseksi toinen kerta.Suuri pettymys:(

        en usko sua , Sofia on ammattilainen ja pitää lupauksista kiinni eikä ota rahaa turhaan.Luotan häneen 100 %! Jos kysymyksessä oli ryppyjen täyttö niin lisäys ei tarkoita korjausta...


    • eri ongelma

      Onko kukaan suurennuttanut alahuulta?

      • Sopparin tehnyt

        Mulle laitettiin Revanessea, mutta se hävisi huulista het. Laitettiin uudestaan, sama juttu. Kolmannella kerralla minua hoitanut paikka alkoi jo rajoittelemaan etteivät laittaisi uusiksi lisää veloituksetta. Olen saanut hoidot veloituksetta mainostusta vastaan. Mikä avuksi? Rahoja en voi pyytää takaisin, kun en ole maksanut. Onko vika pistäjässä tai aineessa? Mulle vihjailtiin että vika olisi minussa. Vähän paskat fiilikset tehdä yhteistyötä kun ei mikään tunnu toimivan. Onko muilla vastaavia kokemuksia Revanessesta?


      • Roskaa jälleen kerra
        Sopparin tehnyt kirjoitti:

        Mulle laitettiin Revanessea, mutta se hävisi huulista het. Laitettiin uudestaan, sama juttu. Kolmannella kerralla minua hoitanut paikka alkoi jo rajoittelemaan etteivät laittaisi uusiksi lisää veloituksetta. Olen saanut hoidot veloituksetta mainostusta vastaan. Mikä avuksi? Rahoja en voi pyytää takaisin, kun en ole maksanut. Onko vika pistäjässä tai aineessa? Mulle vihjailtiin että vika olisi minussa. Vähän paskat fiilikset tehdä yhteistyötä kun ei mikään tunnu toimivan. Onko muilla vastaavia kokemuksia Revanessesta?

        Tuo on taas kilpailijan kesimä kertomus. Royal Beauty Academy ei tarjoa ilmaisia hoitoja.


    • huulis1

      Minulle on laitettu Revanesse Ultraa, olen ollut tyytyväinen tulokseen. Vaikka ainekkin tietty haihtuu luonnostaa. On vaikea sanoa miten kauan kestää kun en ole kalenteria tuijottanut. Jotenkin paha mieli kun ihmiset saavat ilmaisia pistoksia ja toiset maksavat niistä. Oletkohan lainkaan kiitollinen? Olen nähnyt sellaisia joille ei mikään riitä ja jotka sokaistuvat ulkonäköönsä.

    • Itse maksoin

      Monet kuluttajat maksavat tuotteista ja palveluista ihan itse. On aika ikävää jos vielä joku sopimuksen tehnyt ei ole tyytyväinen. Itsellenikin tuli ajatuksena että joillekkin vähänkään ei ole mitään.

    • medspa

      Kävin alkuvuodesta Helsingon abrahaminkadulla med spassa, joka kovasti mainostaa huulten täyttöä ym. Kauneushoitoja. Asiatonta toimintaa ja minut laitettiin jollekin harjoittelijalle pistettäväksi. Itse maestro, Riitta Randström ilmeisesti valikoi asiakkaansa. Olisi saanut pitkäaikaisen asiakkaan ja implantitkin olisin laittanut heillä. Ilmeisesti businestä liikaa. Täyteainetta meni 0.5ml joka on tosi vähän ja määrä asiakkaan käyttöön 1ml, josta siis maksaa . Väittivät koko Täyteaineen menneen. Sattui ja Riitta kävi itse pistämässä pari piikkiä kun harjoittelija ei osannut. Oli tosi epävarma enkä odottanut tuollaista 'palvelua'. Huulilla ei näy mitään. Jälkihoitoohjeita tai muuta opastusta ennen tai jäökeen en saanut mikä ensikertalaiselle on kurjaa. Asiantuntevissa paikoissa tällaiset otetaan huomioon. Sisäänlämpenevä paikka?

      • ritsunpulju

        Miksi et reklamoi paikkaan? Uliset täällä lähestulkoon vuotta myöhemmin. Onpas outoa. Eihän se paikkana kummonen ole mutta kaipa sinne voi valittaa


    • Parass

      Helsinki Clinic Anni on paras. Korjasi pieleen menneet huuleni. Tästä lähtien käyn vain ja ainoastaan Annin käsittelyssä :)

    • EnSuosittele

      Sofia on hyvä mutta kohtelee asiakkaitaan huonosti, ilmoittamatta peruu varattuja aikoja. Minusta on törkeää feidata asiakas ilmoittamatta mitään. Ikävä maku jäänyt siitä, ei edes pahoitellut..

    • Expl

      Tuttuja tarinoita täyteaineiden ongelmista asiakkaille. Suurin ja korjaamaton ongelma on kuitenkin se että näitä aineita saa käyttöönsä nykyisin myös henkilöt, joilla ei ole terveydenhoidon koulutusta. Jos injektioita tehdään pelkästään bisnesmielessä, ei asiakkaiden ongelmista tule omantunnon tuskia. Jos injektiosta saatu korvaus riippuu käytetyn aineen määrästä, sitä helposti laitetaan liikaa. Aikaisemmin noita ylitäytettyjä tapauksia tuli hoitoon virosta, mutta nyt tilanne on sama myös täällä.
      Osassa tapauksia tilaa voidaan korjata hyaluronidaasilla, jos täyteaine on tosiaan hyalyronihappoa. Siitä ei kuitenkaan voi olla enää varma, kun markkinoille tulee joka vuosi uusia aineita ja entisistä osa poistuu komplikaatioiden tultua ilmi.
      Tärkeää hoitavalle plastiikkakirurgille onkin tietää tarkasti millä aineella ylitäyttö on saatu aikaan. Yleensä kyllä täyteaine on saatavissa kudoksesta pois melko tarkkaan, mutta sen poistokin aiheuttaa lisää arpisuutta. Suomalaisille plastiikkakirurgeille on ikävä kyllä tullut paljon koemusta tämän asian hoidossa.
      Ihmetystä herättää miten paljon jokin uuden menetelmän markkinointi voi muuttaa ihmisten käsitystä siitä mikä on kaunista. Ei taida löytyä enää poliitikkoakaan, jolle ylähuulta ei olisi täytetty niin, että se näkyy jo puheessa huulen jäykkyytenä. Huulessa on hyvä olla volyymiä, niin, että huulipuna-alueet ovat lähelle yhtä paljon näkyvissä ylä- ja alahuulessa, mutta huulen luonnollista muotoa ei tule muuttaa tasapaksuksi. Rasvasiirteitä käytettäessä tämä asia harvemmin lähtee käsistä.

    • Noniinnoviisitasialla

      TIEDOKSI KAIKILLE!! Jotka huulia menette täyttämään. Jos te maksatte sen 1ml ja omat huulet on pienet, niin tottakai se ensin näyttää hyvälle, kun turvotus, mutta sitten kun se häviää oma silmä tottunut muhkeisiin ja näyttää ettei ole mihinkään muuttunut. Se ei ole laittajan vika. Toisilla se aine poistuu nopeempaa. ELI!! Jos haluaa voluumiä huuliin niin on varauduttava maksamaan suosiolla se 3ml, ja ne huulet rakennetaan vähitellen. Kun sen 1ml laiton jälkeen turvotus on jo kova niin sinne ei ole mitään järkeä laittaa sillä kerralla enempää. Miettikää ennen kuin valitatte. Ja en ole muuta kuin asiakas, joka kantapään kautta tämän oppinut.

    • Expl

      Suomen Esteettiset plastiikkakirurgit listoilta Helsingissä :
      Kai Lassila, Stephan Dietz, Tarja Juvonen (Mehiläisessä) Eeva Siitari, Hilkka Peltoniemi, Minna Rautio, Antti Koski (Eirassa) Kaarlo Ståhlberg (Klinikka 22) Timo Pakkanen, Katja Puumanen (Siluetti sairaala ja Siluetti Spa) Penzo Popov, Tatu Tarkka (Terveystalo)

    • kyyläää

      Ainakin Martiina näyttää käyvän diamond clinissä snapin mukaan..

    • Anonyymi

      Coronarokote ja huulten täyttöaine on huono yhdistelmä: pää turpoaa kuin kontti. Täytyy ostaa sitten suuri pipo.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe