Hilux 4x2

ajatus

Hei, olen katsellut takaveto hiluxia noin 2000-2005 ja kysyisin onko näissä kaksi akkua? entä paljonko noin on käyttövoimavero ja käyttömaksu? Tiedetään että perä on liukas talvella että sitä ei tarvitse kertoa. Lähes kaikki hiluxit ovat nelikkoja mutta pärjäisin kyllä takavedolla.

11

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuSe

On kaksi akkua. Käyttövoimavero n. 80 eur. Kokonaispaino 2415 kiloa josta pystyy laskemaan käyttömaksun. N. 250 eur. Hyvä olla painoa lavalla talvella.

• ajatus

Kiitos vastauksesta. Onkohan kuinka lämmin talvella, siis ilman eberiä, toki lohkolämmitintä käytän. Varmaan lämpimämpi kuin esim tdi transporter? tälläistä olen ajatellut työmatkalle ja satunnaiseen tavaran kuskaukseen. Ilmeisen kestäviä ovat ja en tarvitse mitään status-symbolia niin tuollainen olisi aika huoleton.

• PuSe

On lämmin mutta lämpenee hitaasti. Lyhyillä matkoilla sisälämppäristä paljon hyötyä. Pahvia keulaan niin auttaa myös vähän tuossa asiassa. Transportereista ei mitään kokemusta.

On sitten aika karu käyttöauto ilman "turhia" varusteita. Mutta pelittää ja koneessa on sitä vanhan ajan vääntöä heti tyhjäkäynniltä lähtien tasaisesti ilman mitään nykydieseleiden tyylistä kierrosherkkyyttä.

• ajatus

Toki sisätilanpistoke on välttämätön erityisesti dieselissä. Ajattelin kyllä sitä d4d koneista, siinä takavedossa on se tehottomampi malli, oisko jotain 90hv, ei sillä ole väliä, kyllä silläkin pääsee. Olen ajanut d4d koneista hiacea ja moottori tuntui vääntävältä, ilman mitään räjähtävää menoa. Mikähän ois kulutus rauhallisella ajolla matka-ajossa, varmaan siinä 7-7,5 litraa satasella. Se tiedetään että on kyllä aika karu : ) Mutta se olisi melkein etu, on simppeliä tekniikkaa. Olen ajanut takaveto pakettiautolla ja kyllä siellä tosiaan kannattaa pitää painoa, auttaa paljon, ja jousituksesta häviää se "pompotus".

• PuSe

Ei kuluta paljoa. Tuo 7 litraa matka-ajossa on helppo saavuttaa 80-90 vauhdeissa Lyhyet välitykset nostaa kulutusta kun ajellaan sitten satasta tai yli.

Sama kone (tai koneen ohjauselektroniikka) taitaa olla takavetoHiacessa. NelivetoHilussa on samasta koneesta otettu enemmän tehoa ulos.

• 19+17

Takaveto Hiluksia sai muistaakseni pari vuotta taaksepäin myös uutena Suomesta, valmistettanee edelleen.
      Jostain syytä ei saa enää nykyisin.

• takatyöntöinen

Kyllä ainakin 2009 sai vielä pelkkänä takavetona, Varmasti tehdään vieläkin ja uskoisin että voisi ostaakin. Volkkarin amarokia tehdään myös takavetona mutta ei tuoda suomeen, mutta lehdessä luki että kyllä sen voi ostaa jos haluaa.

• D4D 2 wd

Minulla olisi takatuuppari myynnissä, laitappas spostiosoite, jos et ole vielä hommannut kulkinetta.

• P.U. Helin

Onko tuo Nettiautossa?

• D4D 2 wd

Ei ole

• takaveto yliveto

Hei, ikä, kilometrit ja hintapyyntö? missäpäin hiluxi sijaitsee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1361
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1185
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1084
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      210
      1043
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      937
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      72
      833
    Aihe