Se on nyt sitten päätetty molemmissa valtuustoissa. Päätökset tehtiin ennen uusien edustajien valintaa ja se on hyvä asia. Ei pakkoliitoksille on ihan OK.
Näinhän se kaikenkaikkiaan menee:
Ensinnäkin koko Jokela ja sen tuusulanpuoleiset osat liitetään Hyvinkääseen.
Osa Nukarista ja Siippoon takamaat menevät Nurmijärven kunnalle.
Kellokoski, sekä K.van nuorisovankilan pohjoispuoliset alueet liittyvät Järvenpäähän ja Kerava yhdistetään kokonaisuudessaan Tuusulaan.
Nimikin on jo päätetty :TUKEVA.
Ahjoa kokonaisuudessaan tarjottiin Sipoolle, mutta se ei toteutunut korkeiksi muodostuvien sosiaalisten kulujen vuoksi
Myllykylä liitetään Vantaaseen ja vastineeksi Tukevaan liitetään Korso.
Asia tosiaankaan ei ole vielä julkinen, mutta lainvoimainen ja otetaan esille vasta kunnallisvaalien jälkeen.
Minusta nyt on toimittu hienosti ja järkevästi ja lähes kaikki puolueet ovat vähin äänin valmistelleet muutosta ja tietoa ei olla vuodettu ulos.
Tämä on siis salaista edelleen ja se pitää muistaa.
Tukeva.
Pieni Kukko
1
255
Vastaukset
- Kukkonenko
Asia piti julkistaa vasta 1.4 ... vai ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331381Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43963- 68795
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42756
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117755- 29665
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.52577