Se on nyt sitten päätetty molemmissa valtuustoissa. Päätökset tehtiin ennen uusien edustajien valintaa ja se on hyvä asia. Ei pakkoliitoksille on ihan OK.
Näinhän se kaikenkaikkiaan menee:
Ensinnäkin koko Jokela ja sen tuusulanpuoleiset osat liitetään Hyvinkääseen.
Osa Nukarista ja Siippoon takamaat menevät Nurmijärven kunnalle.
Kellokoski, sekä K.van nuorisovankilan pohjoispuoliset alueet liittyvät Järvenpäähän ja Kerava yhdistetään kokonaisuudessaan Tuusulaan.
Nimikin on jo päätetty :TUKEVA.
Ahjoa kokonaisuudessaan tarjottiin Sipoolle, mutta se ei toteutunut korkeiksi muodostuvien sosiaalisten kulujen vuoksi
Myllykylä liitetään Vantaaseen ja vastineeksi Tukevaan liitetään Korso.
Asia tosiaankaan ei ole vielä julkinen, mutta lainvoimainen ja otetaan esille vasta kunnallisvaalien jälkeen.
Minusta nyt on toimittu hienosti ja järkevästi ja lähes kaikki puolueet ovat vähin äänin valmistelleet muutosta ja tietoa ei olla vuodettu ulos.
Tämä on siis salaista edelleen ja se pitää muistaa.
Tukeva.
Pieni Kukko
1
176
Vastaukset
- Kukkonenko
Asia piti julkistaa vasta 1.4 ... vai ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990