RATSASTAJAA PONILLENI!

Hoosta

Asun Harjavallassa ja saan poninn 2013 maaliskuussa ja jos on innokkaita ja osaavia ratsastajia niin voit ulla viikolla ratsataa ja hoitaan,tietty ilmaiseksi!

Laittakaa hieman taidoistanne niin voin antaa kivoille hotmailini!

6

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietippäs hetki

Järkee laittaa tänne tällänen ilmotus jos sulla ei ees oo viel ponia! Ja se että sais tulla ilmaseks vähän epäilyttää.................

• Ihmetyttää myös, miksi joku ottaa ponin jos ei aio itse sillä ratsastaa. Kuinkahan mahtaa hoidon laita olla?

• Heppa RAKAS!

Siis miten niin? Tietenkin se ois ilmaista!
      Ja ponia en voi silloin ratsastaa viikolla ihan joka päivä koska olen Perniössä!

• -,-

No troll otsikossa lukee ponilleni ratsastajaa eikä sulla ees oo ponia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sä oot tyhmä

KIVA KU VUOKRAAT TÄÄL PONII JOTA SUL EI EES OO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ISDIOOTTI ÄLÄ OTA PONIA JOS ET KERTA ITE PYSTY HOITAAN x-o

• Ai, sinäkö se aloitit tämän ketjun, Heppa Rakas? En tunnistanut nimimerkkiäsi.

Olenko nyt ymmärtänyt tilanteen oikein? Olet juuri saanut vuokraponin omaan talliin ja sillä on seurana shettis jonka kanssa sinulla on ongelmia näykkimisen takia. Jos muistan oikein, et hoida niitäkään täysipianoisesti itse, vaan isovanhempasi hoitavat niitä silloin kun sinä et ehdi, eli suurimmaksi osaksi. Ja nyt sinulle on luvattu ostaa oma poni josta sanot alunperinkin että et itse pysty sitä kunnolla hoitamaan koska poni on jossain hornan tuutissa?

Moni sanoi alunperinkin että sinun on typerää ottaa ponia vuokralle kuvailemiisi olosuhteisiin ja olen samaa mieltä edelleenkin. Mutta OMA poni..? Ei hyvää päivää... Miksi sinä väkisin haluat ponia vaikka sinulla ei ole sille edes tarpeeksi aikaa? Pääsisit paljon helpommalla ja halvemmalla jos kävisit hoitamassa jonkun muun ponia jossain muualla, ja tulos olisi sama: kävisit katsomassa ponia kerran tai pari viikossa ja kyselisit ihmisiltä miten sitä pitää hoitaa.

Eli opettele nyt ensin kunnollista hevosen hoitoa sen vuokraponisi kanssa, ja ehkä vuoden parin päästä jos pystyt pitämään ponin tarpeeksi lähellä voidaksesi hoitaa sen itse PÄIVITTÄIN, voisit alkaa harkita sitä omaakin otusta talliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      41
      4237
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4042
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3158
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      17
      3081
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3014
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      73
      2745
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      98
      2473
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      120
      2125
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      45
      2035
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24