siitä kun olen muuttamassa palestiinaan hengenheimolaisteni luokse, niin kyselisin hyviä vinkkejä mihkä kannattaa muttaa?
kuka poisti ketjuni
8
89
Vastaukset
- . .
Suomi24:n ylläpito sen poisti.
- koska lähdet?
Muuta sinne Jordanian Ammaniin, sehän on palestiinalaisten pääkaupunki.
- aglius
laita napit !
- Tallessa on pyyntösi
Ylläpito siirsi aloitteesi suoraan Ammanin J24:een Jordanian viranomaisten käsiteltäväksi. Avuliasta, eikö totta?
Ja eiku vie terveisiä sinne palestiinalaisten pääkaupunkiin!!!! - Sophiina*
Ei tuo aloittaja ole kootee.
Näillä foorumeilla ei helluntailaisten omaatuntoa rasita antaa jatkuvasti väärää todistusta kooteesta. Helluntailaisuus on psykopaattinen, tunteeton uskonto.- ex
Juuri sitä helluntailaisuus on ja paljon muutakin jumalatonta menoa siitä löytyy.
Höpö ja hopö..Usko Jeesukseen on uskoa, ei uskontoa,,,aika voimakkaasti sanottu, että psykopaatinen,,no meitä on moneen lähtöön, ja kuten yksi veli sanoo: Antakaa anteeksi! Ihminen se olen miekin!
- byebyebaby
Jonnekkin mistä pääset äkkiä karkuun? Älä suotta lyö teltantappeja kovin syvälle, että lähtevät sitten kerta riuhtasulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770